- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #11648 üzenetére
Online tudsz foglalni a legtöbb okmányirodába, kb. egy hétre előre.
Biztosítás mindeképp legyen meg, mire az okmányirodába mész!Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
DSG is ugye azért gyors, mert +/- 1 fokozat "be van készítve". Ez oké, de kickdown esetén nem feltétlenül egyet vált vissza, olyankor macerásabb a szitu.
Amit viszont nem nagyon tudnak az automaták, csak amelyik kézzel is piszkálható, hogy fékezés nélkül csak visszalöksz 1-2 fokozatot gázfröccsel és úgy lassulsz.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Napi magyarisztán: tegnap délután 6 körül, M5, inárcsi pihenő BP felé, kajálgatunk békésen, amikor látom, hogy egy A3 húz egy régi dobozost (talán Ducatot) kötéllel, majd így felhajtanak a pályára. Nem tudom, volt-e szabály, amit ezzel nem szegtek meg...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Nyilván, de ez csak az egyik probléma az egésszel, felhajtani különösen mókás volt így.
Erre viszont még rájön az is, hogy az A3 vs dobozosnál a maximális vontatható tömeget is sikerült kb. kétszeresen túllépni, szegény Audiban üvöltött a motor, hogy csúszó kuplunggal sikerüljön elindulni.
Szerintem 1.6 volt.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #13347 üzenetére
Nice! Lassan utolérlek, mai úton meglett a 189.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #13357 üzenetére
Evi 20 körül megy bele kb., de az többé-kevéssé meg is van minden evben. 32 honap alatt 52 ezer.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz #94529552 #13622 üzenetére
Nagyon regi (keskeny orrú) varjúnál ilyen volt a gyári megoldas. A 3 hengeres blokk az első tengely előtt (lentre rakva), a hűtő pedig az első tengely fölött. A megoldás lényege, hogy a meleg víz magától felfelé folyt a hűtőbe, a hideg meg lefelé a blokkba, így nem kellett vizpumpa. Persze a súlyelosztás katasztrófa, de ekkora teljesítmény mellett mindegy.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #13661 üzenetére
A premium trio jelentos resze (Audi) is inkabb csak dizelbol arul, szivo v6 ill. sorhat meg nincs. Ellenben a japoknak (Lexus, Infinity) meg vannak finom szivo v6jai.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #13693 üzenetére
Ez fura, respekt erte a VWnek. Ultem par Polo ban, Golfban, es sirtam. Egyik ex szuleinel volt egy elso tulajos, 2005os Polo. 130 koruli futassal szakadt karpit, malo kapcsolok, stb. Az 5 evvel idosebb Corollam jobban egyben volt, pedig abban 200e korul volt mar.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz westcoastog #13772 üzenetére
És átírással jobban megéri egy másik verda, mint felújítani vagy bontani egy motort?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #13849 üzenetére
Asszonynak nagy kedvence. Mondtam, hogy jöhet, de csak Abarth es nyitható tetővel.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #13919 üzenetére
Specifikáció, specifikáció, specifikáció... /Machiavelli/
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz #94529552 #14039 üzenetére
Ha hullámos a tárcsa, akkor a nyereg folyamatosan rázkódik fékezésnél, mert a tárcsa üt, és baromira meg lennék lepve, ha azt a nem kicsi erőt hosszabb távon mosolyogva viselné.
A nyerget azért kellett cserélni, mert elkezdett folyni belőle az olaj, de ezek után nem lepett meg.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #14064 üzenetére
Könnyen lehet, hogy a masszív üzemanyagfelesleg hűti a dugattyút, szelepeket, mert különben leolvadna az egész ekkora terhelés esetén...
Egyébként ilyen rajtot ilyen nyomatékkal szerintem erősen megszámlálhatószor bír ki az a hajtáslánc, valószínűleg gyakran cserélik a váltót.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #14100 üzenetére
Azért azt is vedd bele, hogy a löktérfogathoz képest kis teljesítményű motorok, abszolút nem kihegyezve, tehát esélyesen jobban viselik a hosszabb csereperiódust.
Illetve megnézném azokat a Transitokat is ilyen csereperiódussal, amiket 160 körül hajtanak autópályán...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #14146 üzenetére
Reálisan 4.
AMD Power: szerintem egy mai új autó (legyen ez akár egy tisztességes kombi, vagy SUV) bőven elég biztonságos.
Burt1793, rbalint88: Szerintem feleslegesen nagy a Q7, viszont a magassága ellenére terepjárásra alkalmatlan. Ha mindenképp SUV kell, szerintem akkor is feleslegesen nagy, a CX-5, Q5, CRV szerintem bőven elég, viszont azokkal még városban is lehet parkolni... Egy Q7 méretű döggel egy zsúfoltabb város, meg minden mélygarázs egy kínszenvedés.
A motorok hengerszámával egyetértek, de ez sajna általános tendencia, alig van bármiben szívó 6 henger. A Lexus az utolsó bástya, ott még az új IS-be is lehet kapni 2.5 v6-ot.
Ha még 7 személyt kell vinni tisztességesen, arra valami mikrobusz-szerű cucc kell, ezekben a kihajtható ülésekben max gyerekeknek kényelmes.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Rivaul #14151 üzenetére
Én pl. 181cm vagyok, meg 90kg, vállban nem keskeny.
Ha hasonló méretű emberekkel beülünk hátra egy kocsiban, akkor nem férünk el keresztbe vállban.Nyilván 60 kilós jánykáknak okés, de a középsű ülés a legtöbb autóban azért kakasülő, és a kardánalagút miatt a lábak sem férnek el jól. Amiben nincs kardánalagút (S-Max, Escapce, ilyenek), abban legalább lábban elférnek.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban