Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #6165 üzenetére

    Egyik pakkot sikerült lemeríteni: 30V, lecsökken az áram, vezérlés marad:
    terv szerint ment tovább ugyanúgy, csak tisztán hátsó kerék hajtással.:D
    Eddig teljes sikertörténet... Viszont megpróbáltam a félig merült akkuval,
    így is még egy Tordai felfutást (Pike's Peak jeligére), de sajnos nem ment
    elég gyorsan.;] Nyomta a 28A-t a hátsó motorba, amíg bírta, és féltávnál
    pikk-pakk megállt. Mondjuk számítottam rá, volt nálam csavarhúzó.:R

    Vezérlés csere, első kerék megkapta a 36.5V nagy pakkot, és még simán
    hazahozott. Viszont fájdalmas a kontraszt, mennyire nem gyorsul, fékez!
    Főleg az utóbbi, többször alig bírtam megállni, olyan gyenge a fékhatás...

    (Az egy dolog, hogy masszív lábhajtással megy a 8 km/h felfelé, de hogy
    nem áll meg lefelé, az már baj: aktívan használom kellett a taposó féket.)

    40 km ment dupla motorral, és még ment volna nagyjából 15 km, eggyel,
    csak muszáj volt kipróbálni, mit csinál, ha megterhelem. (Tuning FET.:DD)

    Szerk: kérdezték FB-on mivel hűtőm, hogy nem ég le, mondtam, hogy épp
    semmivel, mert normál (!) használat esetén egyáltalán nem melegszik.:DDD
    És hogy nagyon sokáig kéne menni nagyon durva emelkedőn, hogy...:))

  • Dr.Zoo

    őstag

    válasz DigitXT #6165 üzenetére

    Az LCD alatti vezérlő viszi a két motorvezérlőt párhuzamosan?
    Végülis van itthon hozzá minden, két akku, két motorvezérlő, tartalék motor.
    A hátsó villát utólag rendelted? Ahhoz nincs egy linked?
    A 10" kereket azért említettem, mert nem csak átmérője nagyobb, szélesebb is, stabilabb mint a 8".

Új hozzászólás Aktív témák