- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen GPS-t vegyek?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Mobil flották
- Huawei Watch GT 2 Pro - egyszerűen gyönyörű
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Magisk
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
Új hozzászólás Aktív témák
-
saril
senior tag
válasz
Casseius #13972 üzenetére
Érdekes hobbi az biztos, havi 50nél már évi 600eFt azért nem kevés.
Én mondjuk 750ért vettem volna egy stock elektromos motor ha már kétkerekű.
Tudom más kategória, meg hogy te ezt szereted mókolni, de azért egy elektromos motor sokkal jobb bármelyik rollernél..
Ezek szerint nincs még család? gyerekek?
2-3 év ilyen sporolással veszel egy ~tizenéves jó használt autot btw.
Autoban nem esel el, van klíma, nem kell szemüveg a bogarak ellen, befértek 4-en, és tudsz menni autopályán is, csak sokkal többet fogyaszt, de valamit, valamiért -
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #13968 üzenetére
A motornak aztán durva mindegy, hogy 36V, vagy 48V: a melegedésért* a
fázisáram felelős, amit viszont a vezérlő korlátoz... vagy direktben mérve,
vagy csak indirekt, közvetlenül nem is mérve, az akku áramkorlátja által...*: nem mellékesen a nyomaték egyenesen arányos a fázisárammal...
A végsebessége (adott feszültségen) viszont kisebb a nyomatékosabbra
tekercselt motornak, mert a Kv érték fordítottan arányos vele... Magyarán
ugyanolyan fizikai kialakítás mellett a nyomatékosabb motor kevesebbet
forog végsebességre (terhelés nélkül). Nekem is van két "tökugyanolyan"
kinézetű, 1200W-ra matricázott motorom. Aztán az egyik 1000 rpm végű,
a másik meg 1200 rpm ugyanazon a feszültségen. Ha Monorim mororral
fogod megcsinálni a Dual-t bukod a másik PMT gumit is: sz.r irány szvsz.Szerk: ha az eleje csúszik ki, sovány vigasz, hogy a hátulja még tapadt.
-
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #13960 üzenetére
Nekem a leírás alapján gagyi szarnak tűnik. Gumi se jó rá,
mókolni is kell, ketté is törik... Viszont állítod, hogy sokkal
nyomatékosabb, és még nagyobb a végsebesség is: khm!
Ez picit ellent mond az általam ismert BLDC fizikának, ám
megmagyarázhatja, hogy közben a vezérlést is állítgattad.Magyarán most +40K-val jobb a gép. De a gumi előny oda,
s nem tudod, hogy ebből bármit hozott-e az új motor, vagy
az agresszivebb áramkorlát beállítás felelős az egészért...
(Egy módon tudhatod meg, régi beállításokkal is teszteled
és/vagy visszarakod a régi motort.Természetesen az új
gumival és az új beállításokkal. Túl sok mindent cseréltél.) -
saril
senior tag
-
Tamás9x
őstag
válasz
Casseius #13960 üzenetére
Áhh akkor én ezt lehet hanyagolom, és nézek egy másik motort. A régiek jók voltak, ahogy nézem a G30 kormánycsövében elfér 12db 18650
A nyakban 9db
Ha esetleg valaki szeretne tuningolgatni.
saril: 350-es nekem 1300W körül van csúcsba. Csatlakozás, kábelek, hőmérséklet minden tűrésen belül.
-
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #13830 üzenetére
Mondjuk nekem A (korlátlan) jogsim van, szóval ez a része nem izgat.
Inkább az a necces, hogy adott útvonalon vagy kerékpárút, vagy 70-es...
És ugye tudjuk, hogy a 6-oson az a 70 inkább 90-110, szóval oda nem.
De semmi gond, mire kijön a jogszabály, költözik a cég. Problem solved!
(És különbenis holnap megyek be idén először az irodába, szóval...)
Somatom: én meg nem akarok 12 km/h-val vergődni felfelé, szóval pont
jó lesz nekem a nagyteljesítményű motoros roller definíciója. Max. néha
illegalitásba vonulok / megkockáztatom a bicikliutat, elvégre roller-roller.
Ha nagyon baszogatnak visszaülök a robogóra: 200 kg, 30 LE, 150 km/h
(A mikromobilitás környezetvédelmi aspektusa bukik... 6L/100 fogyinál.) -
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #13826 üzenetére
Jó, de most érted, egyfelől éppen megköpködjük a jogszabály tervezetet, hogy
íróasztal mögül, a realitásokat hírből sem ismerve, "életszerűtlen" szabályokat
akarnak a nyakunkba varrni, másfelől meg összekacsintunk, hogy bármilyen is
lesz a szabályozás, úgyis kijátsszuk, úgysem méri a rendőr: úgysem buksz le.Szerintem el kéne dönteni, hogy melyik oldalon állsz.
Én is úgy vagyok vele,
hogy a teljesítmény az emelkedők miatt kelleni fog felnőttek alá. A MoFa lehet
a gyerek kategória, de könyörgöm, egy 100 kg felnőttet az nem visz fel sehova.
(Németeknél is abból szokott gond lenni, hogy ~14 évesek is többet akarnak...)A 20 km/h amúgy elég lassú, közútra (és itt értem alatta az autók mellé festett
biciklisávot is) szerintem iszonyatosan kevés, nagy a sebességkülönbség, ami
jelentősen növeli az elsodrás lehetőségét. Bicikliútra so-so! De ott sem érthető,
ha a bringás mehet 30-at (lakotton belül), a rolleres mért nem? Konfliktusforrás,
egymás feltartása, az előzési lehetőségek drasztikus csökkentése. Járdázás...
az valóban veszélyes, elvileg most is csak 10 km/h a limit biciklivel is, és akkor
lehet csak használni, ha az úttest kerékpározásra alkalmatlan vagy vmi ilyesmi.Amivel viszont abszolút nem értek egyet, hogy a "nagy teljesítményű" motoros
rollereket kitiltanák a kerékpárútról, normális használat mellett, azon az alapon,
hogy KÉPES nagyobb sebességre 25 km/h-nál... Ahelyett, hogy azt büntetnék,
aki valóban 50 km/h-val repeszt. (Bár ezeket a köröket már fél éve is lefutottuk.) -
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #13821 üzenetére
elvileg legális 300W-os motorral rendelkező géped van
Na ez még a másik tévhit, ha szigorúan veszik (miért ne vennék, németek főleg), akkor baromira nem igaz, hogy legális lenne a szénnél húzott Xiaomi: melyik rendőr venné be róla, hogy 25 km/h végsebesség, kevesebb, mint 300W-os, amikor éppen ott húztál el mellette 50 km/h-val (és ugrattál át egy rakat fekvőrendőrt, lendületből)?Szerk: értem én, hogy hülye a rendőr...
Vazelin legyen nálad. -
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #13818 üzenetére
Sóhaj.Azt értsd már meg, hogy ha "emeled az akku feszültségét", akkor
közvetlenül emeled a motor teljesítményét... P=U*I. Én is hajtottam a 350W
motort 1500W-on. És? Arról volt szó, hogy a szabályozó mit, miért akarhat?
Nem arról, hogy az élelmes magyar hogyan fog belesz.rni meg tuningolni.Szerk: nincs közvetlen összefüggés a motorteljesítmény, és a végsebesség
között, mert jellemzően nem a légellenállás fogja vissza a kisebb rollereket*,
hanem eleve úgy van tervezve, hogy épp 25-30 km/h legyen a végsebessége.
Úgy van kiválasztva hozzá az akku, és a vezérlő is, az adott motorhoz. Pont.
Elkezded mókolni, változtatni a paramétereit? Németeknél repül a rendszám.*: mivel négyzetesen(!) arányos a sebességgel, nem úgy működik, hogy egy
300W rollernek vége van 30-nál, akkor az 500W roller meg megy 50-et. Nem.
(Ha valaki íróasztal mellől ilyesmiben gondolkodik, az hülye. És szívatni fog.) -
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #13810 üzenetére
Légellenállás. Szerk: az a "300"-as motor meg nem 300W-ot ad le olyankor.
Ennyi erővel mondhatnám, hogy a 350-es motor száguld az emelkedőn...
Ami igaz is, főleg ha kettő van belőle, meg elég magas feszültségű az akku
mellette meg el van eresztve az áramkorlát, így ott tartunk, hogy 2x1000W? -
-
saril
senior tag
válasz
Casseius #13726 üzenetére
Én csak akkor építenék hozzá ha ugyan az a cella, ugyanis az talán egyértelmű hogy azonos teljesítményű kell pl.: 2600mAh cellákkal van szerelve, te is olyat veszel és azzal "bővíted/bővítteted" ki, ez oké, viszont nagyon nem mindegy -
amit DigitXT elfelejtett írni
- hogy a cellák belső ellenállásának meg kell hogy egyezzen, minél nagyobb az eltérés, és itt eltérés alatt század mili Ohm-okról beszélek, minden kisütés és töltési ciklus után nőni fog ez az ellenállás eltérés míg végül a jobb BMS-ek letiltanak a nagy feszültség különbség miatt, az olcsobbak pedig nem, és tönkremegy pár sor cella.
Nem véletlen van célműszerem amivel a cellák belső ellenállását tudom megmérni ezred pontosan, így kitolva azt a degradációt amit az előbb leírtam, szóval nem olyan egyszerü ez ahogy azt itt egyesek leírják, ledegradálják, lesufnizzák,
De! szivük joga...
Az okos BMS vagy BT-os BMS-t is ugyan úgy be tudom építeni, és ha nem tetszik a zsugorfólia, be tudom építeni merev akkuházba is, vagy akár, ahogy a képeken amit linkeltem teljesen egyedi házban is a vevő kérésére [link]
Mindegy, úgy látom hogy ebben a témában sokkal okosabbak vannak itt nálam
Csak azért zavar, mert mikor odakerülnek ezek az illetők hogy akkor csináljanak egyet, (ha odakerülnek, nem csak írogatnak itt róla..) megnézném a munka minőségét, meg úgy az egészet...eleve ilyet írni hogy "sima ügy" a bővítés, és hozzáépít belső ellenállás mérése nélkül, máris bukó az egész... mindegy ez csak az én véleményem, mindenki azt csinál, amit akar!
-
Tamás9x
őstag
-
Tamás9x
őstag
válasz
Casseius #13684 üzenetére
Most rendeléskor lehetett 125-150-190mm-es tagokat venni hozzá rugós és levegős változatban. Xiaomi és Ninebot között a távtartók szélességes és nyak kialakítás más csak, későbbiekben bármit bele lehet tenni rugó vagy levegős vagy olajos tagként.
A felső átmenő teleszótartó stiftet iszonyat nehéz volt kiszedni, találtam rajta némi rozsdafoltot így azt políroztam és olajozva tettem vissza, erre érdemes majd figyelni, mert a 2. teleszkóp csak a stift kiszedésével cserélhető.
Ezt eltekintve imádom. Hátra kellene valami teleszkóp, ami könnyű. mert már így is ingerküszöbön van a súly, lehet oda egy olcsó monorim átalakítva, még jó megoldás lehetne. -
Tamás9x
őstag
válasz
Casseius #13682 üzenetére
Egyáltalán nem elírás, a basic szettben sima olcsó rugós tagok vannak, belül gátlóként egy szilikon gyűrű van csak belül (igen szétszedtem, kívül ebből 2 db) és szárazon fut. Egy idő után elfárad a szilikon gyűrű, és visszatéréskor hangja lesz.
Az időt nem tudom megmondani, mert szimering nincs így minél többet használja az ember poros környezetben annál hamarabb fog koszosodni és jobban kopni. így is dupla időt kellene bírnia mint a Monorim szimpla tagjának, mert fele akkora hatásnak van kitéve. -
-
Tamás9x
őstag
válasz
Casseius #13472 üzenetére
A középső rugó van benne, ma szerencsém volt, mert bejött egy Pro 2 építés is monorimmel, és azonnal át tudtam rá állni, nem emlékezetből kellett hasonlítgatni. a G30 alsó porvédőjét sikerült elhagynom, így azt pótolni kell... ilyenkor jó, hogy lehet hozzá venni mindent.
Holnap lehet beteszem a soft-ot.Még az aksi pakkra lenne jó számolni egy kondenzátor pakkot, ne a cellákat rángassa, mert így maximum 900W vehető ki 60% alatt hírtelen indulásnál.
Illetve ahogy nézem 48V-os Gold akksipakknál, nem feltétlenül kell lemondani a belső töltőről, létezik ""600W''"-os DC-DC modul, ami a vázra csavarozva kiöntve el tudná látni töltést.
-
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #13380 üzenetére
Én úgy emlékszem még csak tavalyi a tervezet... Amit nagyon régóta
húznak, és mindig egy-két év múlva esedékes, azaz akkuforradalom,
izé, a segédmotoros kerékpárok rendszámozása. Kerékpárra is kéne:
talán kevesebb lenne a pirosozó idióta, ha fel lehetne őket jelenteni...Ui: meg mondjuk nem közlekedhetne fék nélkül senki súlycsökkentés
címén. Minap láttam egy ilyet (nagyon fotózta a rendőr a törött vázat). -
-
válasz
Casseius #13343 üzenetére
Több helyen is láttam ezt már ma.
Itt a csoportban is kétszer volt már.Inkább olyan cikkeket olvasnék, h "A lakat nélkül hagyott rollereket eltulajdonító személyek sorsa"
4 év börtön, kézlevágás, deresen néhánytíz botütés, mondjuk talpra is..., hasonlókban látnám a megoldást, nem a lakatokban. -
válasz
Casseius #13325 üzenetére
Fxsza.
Egyszerűnek tűnt a munkahelyen a közös tárolóban ezzel lezárni, mint láncolgatni.
Komolyan mondom, nincs mihez kikössem.
Ha meg odaláncolom valamihez szorosan, h értelme is legyen, az felkarcolja a kormányrudat. Már így is van rajta pár nyom, ami leláncolás miatt keletkezett.
Ti hogy tudjátok lezárni, pláne merev hajtogatós lakattal, vagy U-lakattal, hát ezek mind karcolnak, amint hozzáérnek a rúdhoz. -
-
Aaron14
őstag
válasz
Casseius #13014 üzenetére
Voltam a Rollermágusnál. Nagyon profi a srác! Amit máshol 2-3 munkanapos határidővel vállaltak, azt ő 5 perc alatt megcsinálta, korrekt áron.
Azonban sajnos ő sem tudott nekem komplett kereket adni, felnivel, belső és külső gumival. Nekem ilyen kellene valahonnan, ha újra defektem lenne.
-
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #13008 üzenetére
Akkora vezérlőt kell használni, aminek ez nem gond... egyébként a
sz.ros kínai se ég le, egyszerűen elveszi a féket.* Okulva B-L-A-C-K
fórumtárs G-Boosteres eséséből, én durvaélet, hogy redundáns (!)
fékrendszert használnék. Ami leég, az a Kugoo: nem is tölt vissza!
(Nem tudom, hogy gondolták: elfűti a mozgási energiát a kábelen?)Ui: nem tudom, milyen műszaki hiba volt pontosan, amiért mindkét
hidraulikus fék feladta, de elektromos nem volt mellette... Az a baj!
(Wolf King GT-n is olyat fog az elektromos fék, hogy csak. Noha ott
két hidraulikus tárcsafék mellette. De nem csak arra támaszkodik.)*: nem kicsit veszélyes, ha tele akkuval indulsz hegyről lefelé, és az
adott rolleren nincs más fék, csak az első keréken az elektromos... -
PociAti
őstag
válasz
Casseius #12938 üzenetére
A gyári 8,5"-hoz képest akkor alapvető fizikai hatások miatt "duplán" csökkenti a hatótávot.
Egyrészt az átmérője miatt (nagyobb energiára van szükség a megpörgetéshez),
illetve a kb. 7%-kal szélesebb felépítése (nagyobb lesz a gördülési felület).Továbbra is mozgatja a fantáziám a gyáriról való átállás a PMT e-Fire 10x2,125-re. A megnövelt levegőmennyiség talán adna annyi lengéscsillapítást, ami érdemben komfortosabbá tenné a mozgást.
Lengéscsillapítót nem akarok a rollerra (súly és méret miatt), így most talán az a fő kérdés, hogy előre a gyári villába egyáltalán bele fér-e a 10x2,125?Nekem Xiaomi Mi 1S rollerem van, jelen szokásaim miatt a hatótáv és a sebesség csökkenésében 20-25%-ot is el tudnék viselni, nem zavarna.
-
Miikee
csendes tag
válasz
Casseius #12938 üzenetére
Köszönöm az újabb infókat. Elsőre értetted jól, még nincs fent monorim a rolleremen, még teljesen alap. A "maradok"-ot csak a tervre értettem, mert fejben már elég sok variációt összeraktam. De látod, elég hiányos a tudásom így amire elsőre azt gondolom, hogy milyen jó lesz (pl. gumi) a többi részlet alapján kiderül, hogy még sem jó ötlet. Így viszont még az összes tanácsodat meg tudom fogadni.
Ezek alapján jobban járok a nyílt rugós monorimmal és elég az olcsóbb 10-es gumi is. Thx
Miklós -
Miikee
csendes tag
válasz
Casseius #12926 üzenetére
Köszönöm az infót és a videót is. Tényleg jól néz ki, gondolkozok rajta, de visszatartó erő az ára, meg, hogy itthon nem lehet kapni.
De neked gratula a xiamidhoz, szerintem nagyon jó lett.Én meg lehet maradok a monorim zárt rugós elsőnél és az általad írt PMT gumikat választom mellé. Kérdés, a 10-es PMT-be milyen és hányas belsőt tettél?
Üdv. Miklós -
PociAti
őstag
válasz
Casseius #12916 üzenetére
Kerékpáron van tapasztalatom a prémium külső köpenyt illetően, a 17 ezer korrekt összeg, főleg ha azt vesszük mennyit el lehet költeni olyan esztétikai "baromságokra", mint az egyedi fellépő matrica, LED-es hasvilágítás, vagy olyan kiegészítők, amik az előnyös működést érdemben kevésbé javítják.
Ehhez milyen belsőt használsz? (Gondolom nincs is különösebb jelentősége.)
Elvi szinten megmozgatta a fantáziám milyen lehet az, ha csak előre kerülne 10-es gumi, hátul maradna a 8,5-ös. (Majd kiszámolom, hogy a fellépő és a kormány dőlésszöge mennyit változna, hány centivel kerülne hátrébb a kormányrúd, és hová világítana a lámpa.)
-
-
PociAti
őstag
válasz
Casseius #12908 üzenetére
Ha jól látom ez lenne az?
https://www.pmt-tyres.it/en/prodotto/e-fire-10-x-2125/
Kb. 17k HUF darabja, és "normál", azaz 8,5"-os méretben nincs is.Idehaza inkább 19k. https://www.voltride.hu/hu/kiegeszitok/pmt-10-e-fire-10-x-2125
-
Miikee
csendes tag
válasz
Casseius #12866 üzenetére
Köszönöm. Ezek alapján a 10-es gumi jön, az első monorimen még gondolkozok, fékkel megvárom a 3-ast, addig meg ezt hetente állítgatom. A fw és a szerelés miatt pedig szakemberhez megyek. Újpesten a Rollexesek jók?
Még egy kérdés eszembe jutott. Ha a 10-es gumi mellé, mégis felrakatom a monorim első telót, de hátsót nem. Mennyire lesz ferde a gép?
Üdv.
Miklós -
wanted5
őstag
válasz
Casseius #12623 üzenetére
Nem vagytok normálisak.
A héten estem egyet (elöször eddig), 20al mentem, de ha nincs rajtam hosszú, vastag nadrág, akkor a térdemből nem sok marad.
Váltsatok ki szervdonor kártyát, mert ilyen sebességekkel egyetlen egyszer hibázhatsz, a következő utad a boncterembe fog vinni. (és kétlem, hogy minden egyes alkalommal full body védőfelszerelésbe öltöznétek, de cáfolj meg) -
eFeMeR74
senior tag
válasz
Casseius #12536 üzenetére
Ez ebben a formában nem teljesen igaz
A keményebb gumi valóban jobban kopik középen, de kissebb ellenállás miatt nagyobb a hatótáv ellenben rosszabb úton kevésbé komfortos. A puhább gumi viszont a széleken kopik jobban, nagyobb a gördülési ellenállása és miatta kisebb a hatótáv viszont komfortossabb is.
Az egyensúlyt kell megtalálni. Ezért vannak a súly szerinti táblázatok amik segítenek abban, hogy elkerüld a defektet és a lehető legtöbbet kihozza a lehetőségekből -
Becenick
tag
válasz
Casseius #12533 üzenetére
Az nem probléma, hogy ennyivel túllépi az ember az ajánlott értékeket?
Kinti fórumok tömkelegén látom, hogy erre a súlyra elöl 50, hátul 60 psi értékre kellene fújni.
50 psi érték is csak 3,5 bar körül mocorog.
A kerékre is állítólag 50 psi van írva maximumként. Ha a táblázat szerinti hátsó 5 bar-t nézem, az meg már bőven 70 psi + ....
Elméleti maximumhoz képest százalékosan is sokkal több.
Bizonytalan vagyok.
Vagy mégsem? -
Csigusz 1
aktív tag
válasz
Casseius #12270 üzenetére
Uraim, mindenkinek köszönöm a választ!
Az isopropyl alkesz segített.
Most már nincs ragacs a kormányoszlopon, mert majdnem az összes a tenyeremen van!
A rongyról valami oknál fogva a tenyeremre vándorolt és onnan nem igazán tudtam leszedni - de sebaj, legfeljebb pár napig nem tudok tapsolni! -
Becenick
tag
válasz
Casseius #12245 üzenetére
Csak ez már ugye megint egy másik ár kategória.
Mondjuk hozzá tartozik, hogy nem minden napos használatra gondoltam volna. Heti 2-3...
Na nem mintha ezzel átírtam volna a kritériumokat, amiket említettél (hatótáv és teljesítmény). Nekem az a max 25 km/h sebesség bőven fedezi az igényeimet.
De tisztában vagyok vele, hogy egy kisebb emelkedő és ott a legtöbb ilyen küttymüttynek vége is van. -
PociAti
őstag
válasz
Casseius #12152 üzenetére
YouTube keresőjébe beírtam a Scooter Fire kifejezést, és nem várt eredményt kaptam.
Kicsit finomítani kellett rajta: Electric Scooter Fire. Az "e-scooter burns" és hasonló kifejezések is hoznak fel találatokat.
Nyilván a töltés vagy túlterhelés közbeni lángra kapás a leggyakoribb ok, de más fórumokon beszámoltak arról, hogy látszólag békésen parkoló roller is lángra tud kapni. Nem gyakori jelenség, de megtörténik.
-
Reggie0
félisten
válasz
Casseius #12018 üzenetére
Igen, a kisebb rollerek oda is tartozhatnak. Azert irom, hogy tartozhatnak, mert nincs egyseges allaspont arrol, hogy az emberi ero hajt hogyan ertelmezendo. Egyesek ugy ertelmezik, hogy pedal szukseges hozza es ugy hajtas, kulonben csak lokdosod, mig masok azt mondjak, hogy az is hajtas. Viszont akkor a pedal nelkuli kerekparok is kieshetnek. Ezert kell a kresz modositas, mert ez a resz nem eleg egyertelmu. 300W folott viszont egyertelmuen SMKP jelenleg.
Az indexnek volt egy csataja ezzel, amikor a Lime-os rollereket teszteltek es a rendorseg a video alapjan megvagta oket.Amit te ideztel az a jogositvany kategoriakrol szol, azaz, hogy a jogositvan milyen kategoriaja milyen jarmuvek vezetesere jogosit fel. Nem a jarmukategoriakat hatarozza meg. Ezt sajnos te nezed be.
-
Reggie0
félisten
válasz
Casseius #12015 üzenetére
Nem is kell, mert nem a "roller"-t kell keresni, hanem a kategoriat, ami leirja:
r) * Segédmotoros kerékpár: a külön jogszabályban L1e járműkategóriába sorolt kétkerekű, L2e járműkategóriába sorolt háromkerekű jármű, továbbá az L6e járműkategóriába sorolt quad és mopedautó.Regen volt a jarmutipusok felsorolasanal a kerekesszekkel, babakocsival egy bekezdesben, ami konkretan kimondta, hogy a roller nem jarmu. Ez irta felul az r) pontot, de mivel mar nincs benne ezert az r) irja le.
-
Reggie0
félisten
válasz
Casseius #12007 üzenetére
Koszi szepen!
Hat, sajnos abban nem lehet bizni, hogy megegyszer ugyanezt iteli egy masik biro, ugyanis az a kitetel, miszerint gyalogosnak kell tekinteni a roller-t egy korabbi(2013-as) KRESZ-ben volt, mar nem hatalyos, azt kivettek a legutobbi kresz modositassal. Valoszinuleg csak emlekezetbol dolgozot vagy egy korabbi ertelmezest olvasott.
Szerencsed volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Mavic 3 Pro RC - drón szett új állapotban - 2 akkuval
- DJI Mavic Air 2 Fly More szett Friss vásárlás, aktív DJI Care, újszerű állapot (AZ ÁR ALKUDHATÓ)
- DJI Goggles N3 drón FPV szemüveg - ÚJ
- DJI AVATA 2 Fly More Combo 1 akku - drón szett DJI Goggles N3 FPV szemüveggel
- DJI AVATA 2 drón - 2026.05.20-ig DJI garancia
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ROBUX ÁRON ALUL - VÁSÁROLJ ROBLOX ROBUXOT MÉG MA, ELKÉPESZTŐ KEDVEZMÉNNYEL (Bármilyen platformra)
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest