- Yettel topik
- Mobil flották
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Apple Watch
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
pescara #24305 üzenetére
Ezek szerint a gyári firmware erősen a hatótávra van optimalizálva, amit a cfw-ben nem sikerült megvalósítani. (Mobiltelefonoknál és más készülékeknél is gyakran előfordul, hogy csak a gyári fw tud adott teljesítményt vagy szolgáltatást.)
De az is lehet, hogy a cfw-ben a teljesítmény kinyerése volt a fő szempont, nem különösebben foglalkoztak a hatótávval. -
Pano
addikt
válasz
pescara #24270 üzenetére
Attól függ hol él az ember.
A városban, ahol én élek (nem Bp), rollerrel gyorsabban odajutok a célomhoz, mint busszal vagy autóval. Ezért is függtem rá.
Nincsenek olyan nagy távolságok, de autósforgalom az nagy, ezért érdemesebb rollerrel/biciklivel.
Elég sokan gondolkoznak így, mert nagyon sok roller használót látok. Még 1-2 év és lehet lesz annyi, mint kerékpáros. -
PociAti
őstag
válasz
pescara #24180 üzenetére
Nem te vagy a kivétel, hanem a bélszínt és nagyon drága italokat tartalmazó vásárlásaid számítanak kivételnek.
Mint ahogy te is említetted "neha meg ugy megtomom a hatizsakomat ...". NÉHA.Nézz egy normálisabb időtávlatot (pl. egy hónapot), ne egy kirívó kis mintás esetet és rájössz, hogy a rolleres vásárlók az 1%-át sem teszik ki a bolti vásárlásoknak. A közeli Lidl parkolóját végignézve inkább ritkaság számba megy, ha legalább ketten vagyunk rollerral, de mellé van legalább 10 kerékpár és 50-80 autó (meg lehet vagy 30-40 gyalogos, többnyire idős ember a környékből).
Realitás talaján állva nem kell úgy isteníteni a rolleres vásárlókat, létszámunkat és kosárméretet nézve bőven a statisztikai hibahatár alatt vagyunk. Jármű jellegéből adódóan nehezen fogjuk átütni ezt a határt.
-
PociAti
őstag
válasz
pescara #24162 üzenetére
Nem az egy zsemléért rollerral járó emberek tartják el a boltokat, hanem inkább azok, akiik autóval érkeznek és teli kosárral vásárolnak.
A mikro vásárlások is számítanak, kitöltik a rést, de ebből a halmazból csak egy kis szelet a rolleres vásárlók. Az "egyre tobb rolleres vasarlo" legfeljebb a másik halmaz, a kerékpárosok kannibalizálásával tud növekedni. Akinek eddig kerékpárra sem tellett, annak elektromos rollerre se nagyon fog.És emellett eléggé évszak és időjárás függő közlekedési eszköz a roller.
"Ugye nem gondolod komolyan, hogy az uzletek is ,,szornyu" nek fogjak hivni az egyre tobb rolleres vasarlot?"
Ha a rollert az üzlet előtt hagyják, akkor éppolyan egyszerű vásárló, mint bárki más. (Legfeljebb nem vásárol annyit, amennyit már nem tud elvinni magával.) -
-
DigitXT
félisten
válasz
pescara #23839 üzenetére
Nem feltétlenül, beállítható automata rekuperáció, és egy pedállal
is meg lehet oldani a közlekedést. Legalábbis ezt mutatta be az iX
teszten a kolléga: nekem mondjuk furcsa lenne ennyire dodzsem...
(Nem vezettem a tesztautót. De a 6.8-as 0-100-at verifikáltam.)
-
PociAti
őstag
válasz
pescara #23834 üzenetére
Én is azt mondom, hogy csak speciális esetekben lehet értelme a jelzésnek.
Xiaomi gyári alap beállításoknál elég intenzív az energia visszatáplálásos fékezés, és amikor ez bekapcsol, akkor úgy villog a hátsó lámpa, mint a Formula 1 autóknál, amikor tölti a KERS-t.
Xiaomi 20 km/h sebességről kb. 10-15 méter alatt megáll nullára. Három fokozatban állítható: Low, Medium, High.A szabadon futást pedig csak CFW-ben lehet beállítani régi Xiaomin (4-es sorozatot nem ismerem). Ott tényleg zavaró lenne a villogó féklámpának, intenzív automatikus motorfék esetén néha jól jöhet.
Itt van pl. egy YouTube videó, ketten mennek egymás mögött. -
oszy
veterán
válasz
pescara #23755 üzenetére
Köszi srácok!
A garancia nekem fontosabb!Viszont akinek Xiaomi van, én személy szerint nagyon javaslom a váltást!!! Ég és föld a kettő!
Ez csendesen suhan. Az Apple Find My nagyon jó dolog! Az applikacióról nem is beszélve! A “saomi” home kukába való ehhez képest. Nem gondoltam volna, hogy ekkora különbség van a két roller között! Nekem ez teljesen megfelel!
-
-
creed33
aktív tag
válasz
pescara #23560 üzenetére
Köszönöm szépen az infót!
Akkor a két kérdésem pláne releváns a blog olvasóihoz. Út egyenetlenségre hogy reagál a P65, van e valami érzékelhető "rugózása" annak ellenére hogy nincsenek lengéscsillapítói? Illetve bevált,rejtett,megbízható nyomkövető ajánlást szívesen vennék. -
-
Peaceliker
addikt
válasz
pescara #23541 üzenetére
Nem ismerem az üzleti modellt. De amennyire tudom nyereségesek. Illetve az hogy átlag mennyi az életciklus az nem azt jelenti hogy összes gép annyi idő után kuka. Az is lehet hogy kap egy javítás és addig számolják és a stb. Illetve nagy tételben veszik, lehet marha jó árakat is kapnak.
De azt nem kell elképzelni, hogy a világon csak ezek a gépek ilyen hallhatatkan szuper másiknák. De persze biztos több tömítő anyag van bennük, mint egy átlag pálcikában -
Peaceliker
addikt
válasz
pescara #23528 üzenetére
Kinti cég adta ezt az infót. Hazairól nem tudok. Itthon lehet jobban ki vannak véreztetve
Amúgy elektronika vízhatlanítása nem nagy valami. Motort nehezebb. De nem vízálló motorral is lehet tengelyig menni vízbe, egy pár hónap annak is kell, mire összerohad
Szóval marha nagy varázslat nincs ezekben a gépekben szerintem -
glaci
őstag
válasz
pescara #23528 üzenetére
Én is így gondoltam. Mondjuk állítólag nem olcsó mulatság ez. (Nem használom, így nem ismerem az árakat.) Elképzelhető, hogy akár 1 hónap alatt is behozza már az árát. Meg ki tudja, meglehet, hogy a nagyvárosok belvárosaiban nagyobb a pörgés, mint a külvárosokban meg vidéken. Aztán az átlag nem csak az életkorban jelentkezik, hanem a bevételben is. Gondolom van, ahol kisebb és van, ahol nagyobb.
-
-
-
-
DigitXT
félisten
válasz
pescara #23291 üzenetére
Márpedig egy tubeless felni/gumi párosba is simán rakható belső,
ilyen-olyan kényszer hatására. Ahhoz képest a gumiköpeny külső!
(Ilyen kényszer lehetne itt, ha a kolléga nem tud hirtelen vásárolni
megfelelő szelepet, de a belső gumit utána dobják... Berakja hajt.)Ui: amúgy a szelepet portörölgetéssel letörni teljesen lehetetlen...
Az kapott korábban egy megfelelő ütést, és akkor tört el. A csoda
az, hogy nem szakadt le a gumi róla, nem eresztett le azonnal...
Nekem ilyesmi konkrét emlékem: leugrik az első kerék a rámpáról,
nagy csattanás, egy szusszanás, aztán csak a TPMS pittyegése.
(Figyelmeztetett, hogy defektes lett a kerék... Igaza volt, hahaha.)Szelepbehúzó szerszámmal is gyönyörűen el lehet törni, ha éppen
nem a megfelelő méretet akarod beleerőszakolni a felnibe...
Apropó szerszám: nem triviális otthon a szelep csere, de láttam én
már olyan kókány megoldást, össze volt barmolva fogóval... Biztos
nem volt hozzá célszerszám, aztán így sikerült. Nem javaslom. -
#01110937
törölt tag
válasz
pescara #23234 üzenetére
Végül is 2020 környékén rollerbe is lehetett volna, vagy kerékpárba. Előtte meg sport eszközbe. Mindent felvásároltak az emberek miután kiszabadultak a karanténből. Sport eszközt meg pont a karantén miatt szintén felvásárolták. Utána jött a roller őrület, mikor vége lett a benzin stopnak. Mindig történik valami.
A rollert használati célra venném. Csak az időzítés a kérdés
Most vagy később. Jövőre még az inflációt is hozzáadhatják az árhoz, nem látom a kötelező csökkenés okát. Utólag már lesz rá pontos válasz.
Az elméleti kérdés:
Azt a pénzt, ha nem rollerre költöm, hanem prémium papírba tenném. És később vennék rollert, ugyan annyiból kapnák-e min. ugyan olyant?Ha igen akkor az állampapír volt a nyerőbb választás. Ha nem akkor a roller.
Ebben az esetben az euróval nem lennénk előrébb, ugye át kellene váltani, meg kamatozni sem kamatozna, árfolyam kockázat. Ha direkt euróról beszélnénk akkor is az árfolyamtól függ.ridiculous, tudom, hogy van topikja. De nem megtakarítás a kérdés, nem befektetésre kell a roller. Arról már lekéstem
"azért ennyire még nem hülyült el a társadalom.
'"
Thunderzolee, abban a világban ahol a fingot is el lehet adni... mindig lesz olyan aki a kivételt képezi.Én a kerékpáromat covid után többszöröséért eltudtam volna adni. Ezzel nem gondolnám, hogy jobban jártam volna, ha másikat akartam volna venni helyette.
Itt sem az eladás miatt kérdeztem.1000 Euro idén is ezret ér,
Lehet, de nem mind1, hogy 370nél váltottad vagy 430nál
euróban is volt infláció, ugyan úgy panaszkodnak.Mennyi most a pénzromlás?
Éves adatot nézzél. Van olyan termék ami nem is inflálódik vagy minimálisan, van ami jobban. Cégek sem emelhetnek bármennyivel, annak is vannak határiai, szabályai.Fekete péntek régen jobb volt. Nem várható el, hogy amerikai szintű történet legyen. Boldog boldogtalan rámondja, hogy Bf aztán kész.
10 éve vagy mikor indult, már lerágott csont.
PociAti, 200k körüli tartományban gondolkoztam. rendszertelen használati szokások miatt kérdeztem.
-
válasz
pescara #23234 üzenetére
Miért kellene rollerbe "fektetni"?
Videokártyákat is szoktál árulni? 1060-ast, 1070-est, mikor jelentősen felment a használt kártyák ára?Sokáig 200ezer volt a G30 DHGateről, nyár elején, ahogy írtad is; (most megint 220ezer felett van). Vettél volna abból párat, azt árulhatnád őket idehaza mondjuk 230-240ezer körül.
Global verzió, olcsóbban mint a hazai EU-s modell, igazi bestbuy. Megvan a piaci rés.Voltak páran akik a Scooter 4 Pro-ból vettek "befektetési céllal", mikor az Auchanben 190ezer volt, de pechjükre hiába akarták szerintük "piaci áron" meghirdetni 240-250ezerért, nem nagyon sikerült továbbadni, eléggé kilógott a lóláb, azért ennyire még nem hülyült el a társadalom.
Most az Okai feladta a leckét sztem a Xiaominak. 115-120ezer a Neon Lite, az ugyanezt tudó Xiaomi Mi 3 meg 170ezer. (A Pro 2 meg 180.)
De nem hiszem, h megérné emiatt n+1 Neont felhalmozni otthon, nemigen lehet ezeket eladni drágábban később.Ami pedig az Eurot illeti:
"..de ha forintban es ilyen gyenge forint aron eurot akar vasarolni...hat az szerintem mar eleve bukta"
Ebben viszont tévedsz.
A Ft inflációja jelenleg akkora, h 100ezer jövőre csak 70-80ezret fog érni, legalábbis annyit emelkednek az árak, h jelenleg 70-80ezret elköltesz, jövőre ugyanezen termékeket vásárolva elfogy majd 100ezer is.
Vagy ha úgy tetszik, amiket most 100ezerért vásárolhatsz, az egy év múlva 120-130ezerbe kerül majd.
(Nem egy konkrét termék, hanem havi általános bevásárlások együtt pl a Tescoban.)
Viszont ha Euroba váltod, az tartja az értékét.
1000 Euro idén is ezret ér, és jövőre se 7-8száz Eurónyi terméket fog érni, hanem ugyanúgy ezret (vásárló paritáson). A Ft meg közben szépen inflálódik.
Az éves béremelés pedig nem kompenzálja, mert nem emelnek 30%-ot sehol sem.Mondjuk én könnyen vagyok, mert a határ mellett lakok, így kézenfekvő, h nem Ft-ot használok.
Már tényleg csak annyi bajom van, h a Szép Kártyát külföldön nem fogadják el napi vásárlásoknál. -
válasz
pescara #23038 üzenetére
"Csak azt akartam mondani, hogy azok a gyari adatok siman realisak, nem igaz az amit nehanyan irnak, hogy kamu es csak a 60% aval kell szamolni."
Szerintem tévedsz, senki nem mondta, h kamu, és csak 60%-ával kell számolni.
Köztudott, h a hatótávot 15km/h sebességgel mérik, így a gyári hatótávok valóban reálisak.
Viszont egy laikus ezt honnét tudná?
Még a bolti eladók (Euronics, stb láncokban) sem teszik hozzá, mikor valaki megkérdezi tőlük, h 30km-es hatótávhoz melyik rollert ajánlják, h oké, ez visz 30km-t, de csak 15-ös tempóval. Nem, simán rábeszélik egy Mi 3-ra a 30km-es hatótávú rollert kereső vevőt. :/
Fel se merül, h ezt csak akkor fogja tudni, ha 15-el szüttyög.Viszont az emberek nagy része nem 15-el, meg 20-al gurul D-ben, hanem S módban használja a rollert, és többnyire addig gyorsul, míg a roller engedi, azaz 25-el megy.
-
PociAti
őstag
válasz
pescara #23027 üzenetére
Mindig hozzá szoktam tenni, nem csak a sebességen, a vezetési stíluson is rengeteg múlik. A D fokozat amiatt takarékos, mert lomhábban gyorsít. És ha olyan grafikonokat nézünk, hogy menet közben mikor mennyi fogyaszt a roller, abból jól látni, hogy nem a sebesség tartásának van nagy teljesítmény igénye, hanem a gyorsításoknak. (Ekkor használja a roller a peak / csúcsteljesítményt, azaz 350 W helyett 700 W-ot, vagy rollertől függően az adott értéket).
A Xiaomin ezért toltam ki a D fokozat sebességhatárát 25-27 km/h-ra, és használom az esetek 99%-ában ezt a fokozatot. Kiszámíthatóbb, biztonságosabb, komfortosabb és még kevesebbet is fogyaszt.
-
DigitXT
félisten
válasz
pescara #22838 üzenetére
Ha át tudja forgatni a V6 dízelt, akkor van rá esély. Ha mást nem told be.
Komolyra fordítva: a Li-Ion önkisülése minimális, ha nem hagytad bekapcsolva,
akkor max. pár százalékkal lesz kevesebb, mint amikor ott hagytad... Ennyire
azért nem érzékeny a melegre, szerintem. De hát mit veszíthetsz: feltöltöd, és
kész, egész biztos, hogy mélykisülésbe nem ment = semmi baja nincs...
Szerk: a fenti ábra szerint, legrosszabb esetben eldobott 15%-ot, az semmi. -
válasz
pescara #21934 üzenetére
Nem.
Csak neten láttam.
Azt írta a tag, Mongóliában él, és nehezen tud venni másik kereket, bármilyen javaslatot meghallgat.Szép, nem gondolnám, h hol nem használnak már rollert.
Mondjuk belegondolok, Ulánbátor Budapesttel egy szélességi fokon fekszik, tehát ilyen defekt elöfordulhat ezek szerint Pesten is. Életszerű.
-
PociAti
őstag
válasz
pescara #21925 üzenetére
Igen, menet közben is módot lehet váltani.
Ha olyan veszélyes lenne a vezérlőre, akkor már rég lekorlátozták volna ezt a funkciót. Nem is hallani ilyen problémáról. Mégis mi történik váltás közben? Az egyik áramerősség korlátról átlépsz a másikra.
Amúgy hiába váltasz át gázadás közben, egy pillanatra el kell engedni a gázkart hogy érvénybe lépjen az üzemmód váltás. Szóval a vezérlő ezt lekezeli.Én amikor beugrok egy pékségbe, vagy más utcafrontos gyors kiszolgálású üzletbe, akkor nem szoktam lelakatolni a rollert. Csak átteszem gyalogos üzemmódba, és kikapcsolom. Ha hirtelen felindulásból valaki elkötné, akkor meglepődne az 5 km/h miatt és talán nem kapcsol, hogy mi miatt megy ilyen lassan.
Ilyen elinduláskor szoktam Gyalogos módban felejteni, és menet közben átkapcsolni. -
s7evcsenko
addikt
válasz
pescara #21738 üzenetére
Köszönöm.
Nem bírtam várni és hirtelen felindulásból megvettem használtan a segway ninebot f30e-t 135k-ért.
450km van benne app szerint és még van rá több mint 1 év gari is.
Első rollerem, így nem akartam újat venni elsőre, mert hátha nem jön be és túl nagy bukóvan kellett volna eladnom.
Viszont eddig nagyon tetszik.
Ma egy órát nyüstöltem, és élveztem.
Fiam is élvezte, mert így nem egyedül kellett bicajoznia.
Az alkarom ugyan már kezdett fájni a végére, de gondolom ehhez majd hozzászokik.
A nagyujjam, amivel a gázt nyomom, az viszont már fáj, ide ki kell majd találnom valami fejlesztést, mert ezek a kiálló bordák kikezdték az ujjam.
Majd kíváncsi leszek, hogy meddig bírja az akksi. -
Aaron14
őstag
válasz
pescara #21702 üzenetére
Én tavaly ősszel estem akkorát, az első ilyen ködös reggelen. Ugye nyáron hozzászoktam, hogy kanyaroknál bedőlök picit. Az első kanyarnál olyan 10 km/h-val mehettem és hopp, kicsúszott alólam a roller, én az út közepén térdre estem, a roller meg az utca másik oldalán állt meg.
-
Aaron14
őstag
válasz
pescara #21700 üzenetére
Ilyen járólapon szinte borítékolható az esés, ha kanyarodás közben nem hagyod kifutni. Ugyanez érvényes vizes faleveleken, villamossíneken, csatornafedeleken. Ezeken csak átgurulni szabad gázadás, fékezés és irányváltoztatás nélkül, mert óriásit tudsz esni.
Ha kitapasztalod ezeket, akkor simán lehet balesetmentesen használni esőben is. Amivel nem lehet mit kezdeni, az a havas út. -
PociAti
őstag
válasz
pescara #21463 üzenetére
"Berautohoz jogsi kell, biztositas, minden kozlekedesi szabalyt be kell tartanod, ugyanugy kell kozlekedned, mint a sajat autoddal."
Akkor vegyük sorra.
"Berautohoz jogsi kell, biztositas,"
Mégis hány évvel az autók tömeggyártásának megkezdése után lett hazánkban kötelező az autókhoz a jogis és a biztosítás? Mert most is ez a helyzet. Hirtelen a semmiből megjelentek az elektromos rollerok és a törvényalkotók, lassan, de idővel lereagálják az új igényeket."minden kozlekedesi szabalyt be kell tartanod"
Ez nem csak a bérautóra igaz, hanem a bérrollerra, a saját rollerra. Nem tartották be a piros lámpát, ez volt a kiindulási probléma. De úgy általánosságban a biztonságos közlekedés szabályainak sem feleltek meg."ugyanugy kell kozlekedned, mint a sajat autoddal."
Ez részben igaz. Inkább a szigorúbb elvárások jellemzőek, mint a lazábbak. Tehát nem csak ugyanúgy, hanem még annál és "fegyelmezettebben".Végül pedig a bérelt rollerok miatt saját rollerral rendelkező egyének egyáltalán nem biztos, hogy meg fogjuk szívni! Nem ismerjük még a szabályokat, szóval simán előfordulhatnak olyan szabálypontok, ami miatt inkább kedvezni fog nekünk a bérrollerek jelenléte. Pl. az amortizáció kivédésére azok túltervezett gépek, sokkal nehezebb, erősebbek az átlag gépeknél. A jellegzetességeik miatt külön kategóriába kellene tartozniuk, egyéni szabályokkal.
-
PociAti
őstag
válasz
pescara #21461 üzenetére
A bérroller sebességét 13 km/h-ra lekorlátozni kb. olyan, mintha bérautóval csak 30 km/h-val lehetne városon belül közlekedni, városon kívül meg 60-nal.
Persze nem pont olyan, mert a lelassított autó az feltartja a mögötte lévőket, de használhatóságát nézve hasonlóan drasztikus. Nem csak a lassúság miatt nem használnák az emberek, hanem az igazságtalanság érzése miatt is.Annyira kretén ötlet, nincs értelme többet beszélni róla. Szerencsére a hatóságok ennyire nem idióták.
-
Bastee
tag
válasz
pescara #21457 üzenetére
Nem hiszem, hogy a sebesség csökkentése a megoldás a közösségi rollereknél. A 25km/h is elég lassú bizonyos körülmények között. A hol, hogyan, ki, kérdésekben kell szigorítani. Elsősorban a ketten egy rolleren, ittas, kiskorú, stb. stb. amiket érdemesebb lenne kiszűrni. Azért mert a használók 20%-a agyilag alkalmatlan, nem feltétlen kell kiszúrni a többi bérlővel.
-
válasz
pescara #21444 üzenetére
Én csak párat olvastam.
De egyelőre nem foglalkoztat, gariba visszavinném, nem fórumon írogatnék miatta.
Tény, h amíg gariban van, nem lehet használni, de nem hinném, h "elkapkodott" tervezés lenne.
Inkább a bérgyártók minőségellenőrzésével lehet probléma, amin viszont nem csodálkozok. -
-
-
Gardaai
senior tag
válasz
pescara #21353 üzenetére
Nehogy azt gondold. Vannak ismerősök akik simán letekernek 40 km-t is gyerekkel, feleséggel.
Oda már egy G30 sem biztos, hogy elég a 90 kiló és dombos utak miatt. Ha van rá keret, akkor biztos feljebb nézelődnék (Mantis pl.), persze ha 25-30 kg körüli súly és nagyobb méret belefér.Személyesen boltban megnézni mindenképpen ajánlott ahogy írja is Peaceliker.
-
Dudee
senior tag
válasz
pescara #21353 üzenetére
hehe, ott a pont.
Ahogy néztem több típusból van azért néhány opció ami az akksit érinti, ezért nem mentem abba bele, hogy 40 vagy 60 km 'kéne'. Meghát úgyis eléggé beleszól ebbe, hogy vki 62kg vagy 102kg. A fent írt listámon szereplő hatótávok nekem kb megfelelnek. 20 kevés, 100 meg nem kell(mert nehéz
)
Köszönöm a tanácsokat (persze további kommenteket is szívesen veszek). Annak örülök, hogy nagyon nem nézegetek rossz helyen. Nálam is kb a Mantis egyelőre a befutó.
De azért az kiábrándító, hogy vacak alkatrészeket használnak. Ilyen tételeknél azért egy minőségi kábelezésnek, csavarozásnak simán bele kellene férnie (6-8 éves autókat lehetne venni egyes modellekből, azért az már elég röhej).
Lehet kiváncsiságból ránézek majd egy ilyen Inokimra, hogy vajon az is ilyen, vagy esetleg minőségi szint. -
-
PociAti
őstag
válasz
pescara #21296 üzenetére
A kereskedő valószínűleg elkövette azt a hibát, hogy a mi 3 lite-ot sújtó problémából indult ki, nem az elődökből.
Akkor sokadjára:
A Mi 3-as sorozatot nem a Xiaomi tervezte, hanem a Navee! Sok dologhoz hozzányúltak, apró módosítások hajtottak végre az M365 és utódját képező Xiaomi rollereken. Ennek lett az a következménye, hogy az elődök hatalmas alkatrészbázisa már nem jó hozzájuk. A Xiaominak illett volna ezt a sorozatot is annyira komolyan vennie, de valami miatt ez nem valósut meg. És nem épült ki rájuk olyan erős third party iparág sem, mint az első két szériára. (Bár ebben még talán lehetne bízni).Az is lehet, hogy annak a kereskedőnek lesz igaza, de ha valaki ilyen lényeges kijelentést tesz, miszerint nem lesz hozzá alkatrész, akkor illene hozzátenni mire alapozza ezt a kijelentést. Csak kósza megérzés, nem pedig hiteles (belsős) információ.
Várjunk még pár hetet (pár hónapot) hogy meglássuk, mennyire kompatibilisek az alkatrészek az elődökkel (főleg a 3. szériával). Ha azzal kompatibilis, akkor már talán megéri (valakinek) ráállni a pótalkatrészek gyártására.
Az sem kizárt, hogy ehhez a 4. generációhoz már elkezdték legyártani a pótalkatrészeket... Várjuk és figyeljük a visszajelzéseket. De így az elején ilyen erős kijelentést tenni... -
-
-
válasz
pescara #21137 üzenetére
G2-t, egyértelműen.
Index
Nagyobb akksi
Az új motor szoftveres módosítás után majdnem 45-el is tud menniOlyat most nem akarok érvként felhozni, h ismert, bizonyított konstrukció, míg az új Xiaomi még "túl új", mert ilyesmivel nem szeretek érvelni, hisz az új is lehet, h szuper lesz.
-
PociAti
őstag
válasz
pescara #21090 üzenetére
Ha jól emékszem Xiaomi Mi 3-ad volt.
A specifikáció szerint https://www.mi.com/global/product/mi-electric-scooter-3/specs
Package Contents: Mi Electric Scooter 3 x 1, Power adapter x 1, T-share Allen Wrench x 1, Extended nozzle adapter x 1, Screws x 5, Tire x 1, meg a papírok. -
gergo5991
őstag
válasz
pescara #21068 üzenetére
gumicsere a cégnél különben ugrik a gari?????????? már csak az érdekelne mennyiért cserélik, és mennyiért adják a gumit. Van egy gyanum olyan lehúzás megy mint az autószerelőknél. 5l olaj neten 50 euró, szerelőnél 150..
pont a fékcserekor tettem szóvá a szerelőnél hogy bárdiból hardmad annyi a tárcsa.. elkezdett hadoválni hogy a bárdis az kamu szar tárcsa.. másnap reggel meg láttam a bárdis futárt a szerelőnél..patkányok..
-
Gardaai
senior tag
válasz
pescara #20999 üzenetére
Persze tudom, hogy nincs kőbe vésve. Viszont igazán lehetne egy ilyen közösségileg épített táblázat vagy valami. Ki, hány kilóval, milyen járgánnyal, gumiméret stb. hány bárral ilyen-olyan terepen hogy viselkedik. Kicsit feketelyuk érzésem van ezzel. Mint ahogy a motorsportba is tudják ezeket viszonytól, időjárástól... függően. Biztos túl gondolom, szokásom, csak hiánypótlónak érzem.
36 PSI-n van most. Gumin is az van, de már rajta állva rugózva is nyomódik a gumi. Megpróbálom, akkor 45-re fújva. -
-
-
válasz
pescara #20959 üzenetére
A gen1 nyomatékosabb, de a végsebessége kisebb, ha szoftveresen módosítod, akkor max 30-32km/h-t tud.
A gen2-nek a végsebessége nagyobb, pár Nm-el kisebb a nyomatéka. Ha módosítanád a végsebességet, akkor 35-38km/h-t lehet kihozni belőle.De mivel a gen2-es motorral szerelt G30P-k már alapból 30-al mennek, a legtöbb embernek az meg is felel, nem kell módosítani a szoftverén.
A gen1 még olyan, h ahogy csökken az akksiban a kapacitás, úgy csökken a végsebessége a rollernek, pl 50% alatt pár km/h-val már csak kevesebbel megy.
Nincs köze a serialhoz, ha motort cserélsz, alkor motort cserélsz, és kész.
-
-
válasz
pescara #20865 üzenetére
Így van.
Pro 2: 300W, 12800mAh
F40: 350W, 10200mAhA Pro 2 elvérzett azon az emelkedőn (10%-os), ahol az F40 szépen haladt felfelé, pedig F40 akksija kisebb.
Még akkor is egész jól ment felfelé, mikor már nem volt tele az akksi.
Korábban tudtam volna ezt, Pro 2-t nem is kellett volna megvennünk. Elég lett volna egy F40-est.Sokat számít 50W ezek között a pálcikarollerek között is.
-
Somatom
veterán
-
PociAti
őstag
válasz
pescara #20854 üzenetére
Technikai értelemben a két link azonos.
A domain ez: segway.com, ami előtte van, az ország és a nyelvre vonatkozó variáns (aldomain).
Görög oldal angolul: gr-en.segway.com
Görög oldal görögül: gr-gr.segway.com
Van konkrét nyelvválasztó oldal is. https://ie-en.segway.com/internationalEz meg a boltkereső oldal: https://hu-hu.segway.com/find-a-dealer
7 budapesti eladót mutatnak, vidéki egy sincs.
Athénban 46 üzletet mutatnak.Viszont ezeket az oldalakat nem mindig tartják naprakészen. Nem kell készpénznek venni, ami ott van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új, felbontott Philips Series 7000 BHS752/00 kerámia hajvasaló - 2 év magyar bolti garival! -
- Nike Airmax 720 43-as sneaker eladó
- DJI Avata drón +Motion controller - hibátlan, karcmentes állapotban
- DJI AVATA 2 drón - 2026.05.20-ig DJI garancia
- DJI Mini 3 Pro Fly More Combo RC drón szett - 3 akku +szűrők +2db táska
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 5060 Ti 16GB Zalman i3 NEO Enermax 650W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Napi 1000 -ft tól elvihető RÉSZLETFIZETÉS BANKMENTES MSI Cyborg 15 A13VE
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged