Új hozzászólás Aktív témák
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20426 üzenetére
Ha mar itt vagy! Sokan panaszkodnak, hogy G30 vezetekei megsulnek emelkedokon . En ma 87 kiloval, kb 8 kg rakomannyal (kererkitsuk 100kg) , 2 km emelkedon jottem hazafele, volt ahol olyan meredek volt, hogy labbal kellett segitenem. Mikor hazaertem, 22,6 c volt az akksi hofoka az app szerint. Mit kell ahhoz csinalni, hogy elolvadjanak a vezetekek?
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #20344 üzenetére
Nagyon felületesen, és nagyon feketén-fehéren szemlélve a dolgokat... De vegyük inkább sorra.
Ha valamilyen márka iránt lehet rajongani, az pont az Apple. Ezt a rajongást hibaként beállítani nagyon rossz példa. Persze aki az Apple alatt csak egy telefont ért, és mondjuk kiragad abból egyetlen szegmenst, és ahhoz keres ellenfelet az elég szűk látókörű hozzáállásra vall. Pl. amikor azt mondják, hogy valamely kínai gyártó (pl. Xiaomi) kamerája több megapixelre képest. Az Apple brand olyan komplex ökoszisztémát teremt, mely szolgáltatásokhoz hasonló csomaggal egyetlen gyártó sem rendelkezik.
Árakra és különbségekre térjünk vissza később. Induláskor a Xiaomi Mi Pro 4 legalacsonyabb ára 370k Ft volt, 2 napja meg egy 100-assal olcsóbban, 269k volt az ára. Tehát nem szabad leragadni a megjelenési árnál. (Navee S65 esetén ez amúgy 440k környéke. Milyen szolgáltatás és szervizháttér jár ehhez?)
"A visszafejlesztés is fejlesztés? Navee tárcsafékes, Xiaomi dobfékes."
Kifejtenéd, hogy mire gondoltál? Melyik a jobb? Gondolom amelyik jobb, azt terjedt el mindenhol. Annyi előnyös tulajdonsága létezik, hogy teljesen kisöpörte a másikat, azért nem használják már sehol sem.
Félve kérdezem, a másik technológiának is lehetnek olyan előnyei, ami miatt még használják? -
Revolit
senior tag
válasz
Thunderzolee #20344 üzenetére
Én például jobban szeretem a dobféket, igen. Gondozásmentes, nem görbül, nem sérül, és hatékonyságbeli különbség egy 25km/h rollernél elhanyagolható. Ne mondd nekem, hogy tárcsafék fog megmenteni egy ilyen rolleren. Az egykerekűmön ami 70-el megy nincs semmilyen mechanikus fék például
Illetve s65 első kerék hajtás, míg xiaomi hátsó kerekes lesz, ami szintén elvieg jobb rollereknél. De mondom, laikus vagyok, feleségem használná a rollert, nekem túl sok kereke volt. Nem állítom, hogy jobb a xiaomi, kérdeztem. Mert elgondolkodtam, hogy G30 helyett veszek egy S65-öt neki.
-
zoltanz
nagyúr
válasz
Thunderzolee #20333 üzenetére
Köszi!
ezt olyan abroncsba is lehet szerelni ami belső tömlős?
milyen angol néven fut, vagy hol lehet rendelni? -
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #20337 üzenetére
A haza meleget mindig kozelebb hozzak az ilyen kommentek
-
Revolit
senior tag
válasz
Thunderzolee #20337 üzenetére
Most a navee s65 jo, a xiaomi nem? Vagy felre ertek valamit?
En csak jobban bizok egy xiaomiban, mint egy "navee"-ban. Valamit, gondolom en laikus/naiv, csak fejlesztettek rajta pluszban, pl ahogy hallom a motor tajekan. -
zoltanz
nagyúr
válasz
Thunderzolee #20316 üzenetére
Értem köszi!
tehát az M365 höz használt kiegészítők jók a 1S hez és a M365PRO hoz használtak kompatibilisekek az M365PRO-hoz?ezeket a Tömlő nélküli, "zselés" gumikat mikor cserélni kell mennyire macerás? (Zselé folyik benne, milyen technológiával használják?)
-
Gardaai
senior tag
válasz
Thunderzolee #20319 üzenetére
DHGate kifogyott. Legalábbis nálam ezt mutatja minden G30-ra.
-
zoltanz
nagyúr
válasz
Thunderzolee #20292 üzenetére
Értem, Köszi!
iOs-re nincs sajnos a többi meg nem kapcsolódik hozzá. -
Gardaai
senior tag
válasz
Thunderzolee #20293 üzenetére
5. rollernek ha jó áron van jöhet. Egyébként felesleges.
Abba ne menjünk bele, miért ne költsünk több pénzt valamire, amit meglehet venni olcsóbban is. -
evo87
őstag
válasz
Thunderzolee #20268 üzenetére
Őszintén szólva nekem az F2 Plus a legszimpibb összességében, illetve kis felárral ott az első rugós F2 Pro is... szerintem a kettő közül döntök majd.
Kérdés, hogy az EU-s Segway oldalról jó lehet-e rendelni... Az F2 Plus úgy 599 ajró... ami 225.000 körül van, annyiért nem rossz.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20151 üzenetére
Ma volt szerencsem egy tier rollerhez, gyorsul mint allat, de nekem nem igazan jott be, a G30 utan nagyon instabilnak tunt. Lehet, hogy hozza lehetne szokni, de olyan erzes volt meg tukor kerekparuton is 25 nel, hogy egy kicsit hatarozottabb kormanymozdulattal siman boritani lehetne.
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #20143 üzenetére
Attol fugg mire hasznalod. Ha pl. csak arra kell, hogy a villamos utan felkaptass a hegyre vagy ejjel amikor kb. nemjar semmi tomegkozlekedes akkor olcsobb, mint barmilyen alternativa amihez nem kell cipelned magaddal egy rollert.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #20138 üzenetére
"60.181 megtett útra, és
111,3 ezer utazott kilométerre került sor"111.000 km / 60.181 alkalom = 1,8494 km az átlagos távolság. (Ez elég rövid táv, 4-5 buszmegállónyi távolság.)
"Az átlagos utazási idő 8 perc."
Amiből az jön ki, hogy a tényleges sebesség: 13,87 km/h. Ez egész reális érték.Nem tudom mennyire helytálló ez a forrás, de állítólag:
"A rollerek feloldási díja jelenleg 250 forint. Ezt követően percenként 60 forintot kell fizetni a bérlésért."
Tehát akkor egy átlagos kör: 250 + 8 × 60 = 730 Ft.(Ha a kedvezményeket nem számolnánk, akkor 44 millió Ft-ról lenne amúgy szó.)
Győr, és TIER kapcsán átlagosan 11,5 percet írnak.
Ebben a 2022. októberi cikkben a feloldási díj 295 Ft, percdíj 55 Ft.Miközben tavasszal több városban is nyitottak, Gödöllőn, Győrben, utóbbi helyen a feloldási díj 350 Ft, percdíj 100 Ft.
Ha a szombathelyi közlekedési szokást vetítjük ki Győrre, akkor a 730 Ft áll szemben az 1.150 Ft díjjal. Bő másfélszerese.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #20063 üzenetére
Igazából nem kell range. Mondjuk gyorsulás is jobb nagyobb akkuval, tudom, warrior is azért kapott még 20ah t
Igazából minél kisebb súly volt a cél de mégis használható tempóval. Zero9 en agyaltam, vagy ilyesmin.
De most próbára berendeltem egy etwow gt sport ot. 13 kiló és 45 körül tud tempót. Ha kevés a range akkor kap külső akkut vagy inkább gyári akku ki és be nagyobb, már ha van hely benne, nem tudom...alig van infó, nem igazán modder lelkük brigád veszi ezeket, kicsit azt is érzem, hogy ha hozzá nyúlok az szentségtörés
-
Casseius
tag
válasz
Thunderzolee #20062 üzenetére
Most nincs nekik raktáron de folyamat gyártanak [link]
21ah befér 48v-on pro 2-be 2 centis spacerrel.
-
BaLee
addikt
válasz
Thunderzolee #20023 üzenetére
"Ohhh wait... Idehaza nemrég egy hasonló (kudarcos) konzultáció után azzal plakátolták tele az országot, h a magyarok 97%- a egyetért a hangoskodó kisebbséggel...
"
Ami után ugyanúgy megszavaztuk a következő szankciós csomagot is.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20025 üzenetére
,,Kapott a roller ellenes brigád egy pofont."
Hat en meg pont azt hallom mindenhol, hogy a parizsi polgarmester azt nyilatkozta, hogy tiszteletben tarja a tobbseg akaratat az alacsony reszvetel ellenere es szeptembertol eltunnek a (ber) rollerek Parizs utcairol. -
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20023 üzenetére
Ez most csak a berrolerekre vonatkozik, vagy az osszesre? Csak mert elegge ossze vissza fogalmaznak a sajtoban.
-
válasz
Thunderzolee #20014 üzenetére
Rev sokkal jobban váltja a dollárt/eutót, mint bármelyik sima bank. Végeredményben dollárral fizetve olcsobban jössz ki, mintha forintban fizetnéd.
-
spider23
senior tag
válasz
Thunderzolee #19973 üzenetére
DHGate -ről tudja valaki hogy dollárért hogy lehet vásárolni? Minden áron ft -ban akarja levonni az összeget hiába dollárra van állítva az oldal. Revolut ról fizetném...
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #19990 üzenetére
Rolleres rendelet ismet elnapolva fel evvel
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #19990 üzenetére
Hősies. Respect! Egy rollerről, egykerekűről, howerboard -ról leugorhatsz, de itt az utolsó pillanatig küzdesz a "járművön".
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
Thunderzolee #19973 üzenetére
Köszi a listát! Végül is használt lett, egy felspécizett Pro 2.
-
válasz
Thunderzolee #19963 üzenetére
unorthodox ördögűzés
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #19940 üzenetére
Amugy ugyan ezt csinaljak az autosokkal is, nincs ebben semmi meglepo. Hajnal 4kor mesz 100-al a vacin es jonnek baszogatni a rendorok
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #19940 üzenetére
Vazze! Csak a zajvédő falnál lett gyanús.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #19940 üzenetére
Ez jó volt!
-
Casseius
tag
válasz
Thunderzolee #19940 üzenetére
Ezt loptam
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Thunderzolee #19937 üzenetére
Én azt gondolom amúgy, hogy lassan egyre több ország be fog állni erre, és rövidesen belép a képbe az EU is. Persze az EU jogszabályok, szabályok, rendelkezések sokszor rugalmasan harmonizálhatók (ilyen esetekben), de valószínű mindenki ezek közül valamelyikre fog ráállni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #19930 üzenetére
Csakhogy itt a képesség miatt akarnak büntetni, nem az elkövetés.
Nyilvánvaló, hogy az összes autó képes 50-nél többet menni, mégsincs
kitiltva az autóforgalom a városból (még), hanem 50 km/h a limit (még),
és aki ezt nem tartja be, azt büntetik. A 30-ra képes roller meg SMKP.Szerk: nem azt írta a kolléga, hogy aki többel megy, hanem ami.
Szerk2: franciákat sem értem. Ha eleve tilos járdázni, akkor honnan jön,
hogy sok rolleres-gyalogos ütközés történik. Hol? (Amúgy Párizsban én
'98-ban is láttam elektromos rollert, igaz, nem minden sarkon állt egy...)
És ha már tilosban jár, ott balesetezik: mégis mit segít ezen a féklámpa? -
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #19746 üzenetére
Hat, az alu es acel talalkozasa sem egy eletbiztositas korrozios szempontbol. Ilyen esetekben az alu szeret fogyni.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Thunderzolee #19899 üzenetére
Ahogy feljebb is írtam infó gyűjtésre jó az a csoport például a fenti témában is. Több szervizes és szakértő is van a csoportban, így könnyen információhoz lehet jutni, hogy egy-egy népszerű modell moddolása, korlátozás módosítása hol tart, mit tudnak jelenleg megoldani, milyen módon kivitelezhető.
Aki mondjuk bejut egy csoportba és az alapján hoz döntést, azt nagyon tudom sajnálni. Én napokat töltöttem el azzal, hogy megfelelően válasszak. Annak ellenére, hogy itt is kérdeztem.
Nem arról szólt a téma, hogy rollert keres.
Szerk.:
Azt egyébként innentől kezdve érdemes lenne leírni az itteni ajánlások során, hogy nem EU modellek esetében a várható szabályozás miatt érdemes plusz költséggel számolni. Illetve arról érdeklődni, hogy jelenleg milyen lehetőségek vannak a módosításra.Vagyis ez a minimum, mert még nem tudjuk milyen további dolgoknak kell megfelelni a különböző kategóriákban.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Thunderzolee #19888 üzenetére
-
Revolit
senior tag
válasz
Thunderzolee #19844 üzenetére
Először azt hittem azt a vékony sodrony zár miatt írod. Őszintént szólva tök mindegy, hogy csak a kábeleket rögzítette oda, nem sokkal gyengébb a bowden sem
De amúgy melyik hülye tolvaj rongálja szét az aksi kábelt meg fék bowdent ahelyett, hogy elcsípje azt a zárat.
Nyílván amúgy hülyeség nem rátekerni nyakra, főleg ha már ilyen hosszú a sodrony. -
akerbis
aktív tag
válasz
Thunderzolee #19767 üzenetére
Most olvasom részletesebben. Néhány Xiaomi is 250W-os. Azok is erőtlenek? Nekem elég ha 10-20km/h elvisz sík terepen. 90 kiló vagyok.
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #19766 üzenetére
Az nem igazan a feszultsegtol fugg, hogy felmegy-e a lejton.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #19746 üzenetére
Gondolom nem fát vágtak vele...
Szóval szerintem rollerezésre használták.
Kugooéknál használt "minőségi" alumínium ötvözetnél ez benne van a pakliban. -
polo493
tag
válasz
Thunderzolee #19746 üzenetére
Molyember kirágta
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Thunderzolee #19701 üzenetére
Ezek az irányjelzők amúgy tényleg nem sokat érnek. Elsősorban a méret, elhelyezés, erősség hármas miatt. Arra persze jó, ha bringa úton hasonló járművek között használod.
Plusz alapvetően nem csak azzal van baj, hogy rolleren van. Hanem azzal, hogy olyan rolleren van, ami nem képes haladni a forgalommal. Abban az esetben az autósok másképp választják meg a követési távolságot. Mivel nem vele együtt akarnak haladni, hanem előzni szeretnék. Így nagyjából az alsó részéből semmit sem fognak látni. Amihez nem is kell durván közel menni.
Ehhez nem kell magas autó sem. Elég, ha hosszú az eleje. Pl. nem Yaris -szal, hanem egy Passat -tal mennek.
Az, hogy ezt milyen helyzetben és mennyire szabályosan teszik az autósok már más kérdés. Viszont emiatt nem túl biztonságos forgalomban használni.
Nem kötekedésnek szánom. Inkább felhívnám rá a figyelmet, hogy valamennyire csökkentsük a balesetek kockázatát. Mert egyre jobban terjed a roller és sokan megörülnek az indexnek.
Én meg autósként egyre több kamikaze pilótával találkozom.
Szerk.:
Utolsó bekezdést persze indextől függetlenül írom. -
OhYeah
kezdő
válasz
Thunderzolee #19700 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #19701 üzenetére
"pedig a helyzetjelzők szerintem nagyban hozzájrulnának a rollerek elleni közutálat csökkenéséhez."
Nem ezen múlik. Nem amiatt borítják fel az álló rollereket, mert nincs rajtuk irányjelző. Vagy nem azért dobták a Dunába. És a közlekedésben aktívan részt vevő rollerekkel sem ez a probléma."és ott nagyon jól jönne, ha lehetne indexelni, látná a forgalom többi résztvevője, h mégis mit tervez a rolleres."
Rolleren az index annyira láthatatlan, annyira nincs neki helye, hogy jelentősége gyakorlatilag nulla. Egy autós azt se tudja hogy normál napfényben szinte teljesen láthatatlan pislákolást. A kormányvégen, a kormányrúdon, a roller hasán. Le se lát odáig a SUV-ból, de amúgy is legtöbb esetben takarásban van.
A roller mozgásából sokkal előbb rá lehet jönni merre fog haladni, mintha a prizma becsillanásához hasonló apró sárga pont villogását keresné. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #19698 üzenetére
Nem, egyáltalán nem biztos hogy bírni fogja! Nem kellene ilyet terjeszteni.
A 100 kg terhelhetőség a mechanikára vonatkozik, nem pedig a motorra!A motorerő a limit feletti személy szállítását legfeljebb lassabb tempóban, gyengébb gyorsulással képes teljesíteni. Emelkedőnél pedig kisebb emelkedési szöget tud produkálni.
A 100 kiló terhelhetőségű pálcikarollereket mechanikai behatásokra méretezik. Persze ráhagyással, hogy padkáról leugratva is bírja. Ami 120 kg-os terhet ideig, óráig (évekig) elvisel, de az ugratások, kátyúk már kikezdhetik a rollert. Nem véletlenül szerepel a 100-as érték rajta, és nem a 120-as, 150-es.
Használt rollert venni, nagydarab (kövér) embertől sem szerencsés. Induláskor azért az akku és az elektronika is extra terhelést kap. Igaz hogy a belső védelem az áramerősségnek próbál határt szabni, de gyorsabb öregedést eredményez.
-
gergo5991
őstag
válasz
Thunderzolee #19700 üzenetére
kedvencem mikor a rolleros csoportban +300k-val drágábban árulnak egy (2000km-el) magyarországi webshopról is rendelhető rollert,..aztán 1 év után is megy a rinya hogy a kutya se veszi..
a namis külföldi csoportban is beoltottak egy magyart ( asszem pécsi) mert 2m huf-ért akarta adni a 32ah-s namiját mikor 1,3m ért kapni 40ah-sat aliról..csak akkor fogta fel a dolgokat mikor már 50. ember küldte el a csába..másnap bepróbálkozott magyar csoportokban is..usába bezzeg megy 100 mérföldet a rollerral nem tetszik -40% al olcsóbban hirdetik és még ugy is hetekbe telik mire elviszik..
van az a mondás autóknál is, amint kigurul a szalonból -30% -
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #19699 üzenetére
Dh gate-et neztem, amikor ajanlottad, igen 80 euro lenne a kulonbseg.( Gorogorszagba kicsit dragabb a szallitas) Amin gondolkodok, hogy ha itt vennem es valami garis baja lenne, akkor peldaul az egyik elado cegig csak el kell tolnom es intezodik magatol, ahogy a xiaomi lite-vel is, nincs panaszom. Ha kulfoldrol rendelnem, ez gondolom bonyolultabbul mukodne, foleg idoben.
A masik, meg a turelmetlensegem, ahogy megkapom a penzt a masikbol , elrohanok az uzletbe, kiperkalom es mar pattanhatok is ra, nem kell azon filozni, hogy hanyat kell meg aludni mire megjon
-
Tomi881
tag
válasz
Thunderzolee #19691 üzenetére
17-18 km/h-val. 50% alatt is megy, de nem ennyivel, talán 12-13-al.
Viszont 25 km/h-ig simán felgyorsul egyenes úton tele akkuval olyan 60% töltöttségig.
Átlag 16-19 km jön ki egy töltéssel.Nagyon szemezek a G30 II-vel, csak annak is 100 kg max. a terhelése. 410 ezerért meg soknak tartom a 120 kg-al terhelhető F65I-t, ami még menőbben is néz ki.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #19691 üzenetére
Bocsd az ujabb zaklatasert, ma lattam itt, hogy a G30 !! -es le van ertekelve 899eurorol 749 re. Az nagyon kozel van a pro4 hez( 699) .Alkatresz meg minden mas szempontbol (65km ) azt mondod megeri a kulonbseg?
-
OhYeah
kezdő
válasz
Thunderzolee #19675 üzenetére
Előre is nagyon szépen köszönöm
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #19681 üzenetére
Amugy nem kapkodom el, mert egy berlos cegnel jovo heten szabadul fel egy g30 el es egy honapra kibereltem(az a legrovidebb lehetoseg) , ugyhogy tudom probalgatni, aztan raerek donteni. Amugy ez a nagy akcio az osszes nagy lancnal a pro4-re.
https://www.plaisio.gr/smart-tech-gadgets/ilektrokinisi/ilektrika-patinia/xiaomi-electric-scooter-4-pro-ilektriko-patini_4042018?gclid=CjwKCAjwq-WgBhBMEiwAzKSH6DwOnKOoz9ZpSy1JwAaCg7AO75jGa4xRuEOIcmPclOjLClyMihvjPRoC5OMQAvD_BwE -
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #19681 üzenetére
Koszi! Hat de, 799 eurorol aruljak most 699 ert. 400 ert vettem a mi 3 lite -t, amit most alkatreszhiany miatt visszateritenek, mert lett egy garis hibaja es nem tudjak megcsinalni
. Az amugy sem volt eleg, hatotav es emelkedok miatt es cserelni akartam valami kicsit nagyobbra, pont jokor dobta be a turulkozot a lite. Arra a 400 eurora akarok valamit rafizetni, valami erosebbre.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #19678 üzenetére
Koszi, kiprobaltam, elvileg engedne tovabb, kiirta hogy greece es kezdhettem volna regisztralni. G30 Es G30EL kozott mi a kulonbseg? Es cruise control van rajta, mert peldaul azt sok helyen nem jelzik a g30-nal. Hatotav nekem boven eleg mindkettonel, ha tenyleg tudja a 20-25km-t, az nekem mar szuper. Varosban hasznalom, meg a pro2 is eleg lenne, csak a nagyobb kerekek miatt szimpatikusabb a masik 2. Meg a pro4 mar brutal nagy is, az is tetszik, hogy nem kell kuporogni rajta
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #19674 üzenetére
Igen, megneztem, kb egy arban vannak most . Akkor te a G30 at ajanlanad inkabb?
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #19674 üzenetére
Itt( Athen) most 699 E akcioban 799-rol, 2 ev garival.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #19501 üzenetére
Miert jo? 700 euro korul vannak a neten ujak , G30 max.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #19628 üzenetére
Engem nem győzött meg review videó alapján. A világító kormányon kívül
Ennyibe van mantis 10 plus, tuti azt venném inkább -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #19625 üzenetére
Mindig nagyon sokáig árulják őket 🙂 ha esetleg nem jön be, pont ugyan ilyen könnyű megálni tőle. Amúgy ha nem pálcika a cél, akkor nem 1 motoros gép lesz a végállomás, nem ugranék bele ilyenbe. Hamar kinövei az ember ezeket
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #19625 üzenetére
Azt hittem ár/érték arányon kívül valami más baja van.
Az "a váz nem túl faja" szerintem pont egy ilyen problémára utal.
Rendszeresen le vannak szólva a kínai csodák (részben joggal!),
erre megeresztenek rá egy tökugyanolyan csukó mechanizmust.
De ez csak tipp kép alapján: ESG-n nem írnak róla rosszakat.Szerk: bocs az nem is az ESG volt, csak simán scooter.guide...
ESG-n nem találtam tesztet, csak a nyers teljesítményadatokat. -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #19620 üzenetére
Asszem váz nem túl faja. Illetve árához képest sztem specs sem erős. Picit drágábban szokottnál lenni dual mantis, akkor már. Szintén csak szerintem
-
Revolit
senior tag
válasz
Thunderzolee #19611 üzenetére
Lehet kolleganak sincs nulla a billentyuzeten ha magyarra allitja
-
glaci
őstag
válasz
Thunderzolee #19576 üzenetére
Reggie0 #19574:
Thunderzolee #19576:Köszönöm Srácok! Akkor megnyugodtam.
-
z67
őstag
válasz
Thunderzolee #19579 üzenetére
Szerintem meg hardvercsere és negyvenezer körüli tétel. De ne így legyen.
-
polo493
tag
válasz
Thunderzolee #19583 üzenetére
Azért mert nekik ez üzlet ,ha ezek a szabályok akkor nekik ez jól jön,saját profitjukhoz akarják igazítani a jogszabályt ,nincs min csodálkozni sajnos ,mindenhol csak a mutyi megy!
Szerintem ha segédmotor lesz a nagyobb wattos azzal járunk a legjobban le van a gond rendes biztosítás és közút.
-
Revolit
senior tag
válasz
Thunderzolee #19583 üzenetére
Egyet értek, annyi csak, hogy ha növelted feszültséget, akkor az már nem a gyári 350W nominális teljesítmény, hiszen nyílván nőtt az is, ugyanakkora áramfelvétel (amperre gondolok) mellett. Legalább is ha nem csalnak a fizikai tanulmányaim emlékei
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #19583 üzenetére
Nem ismerem őket (és egyik egyesületet sem ismerem), de azért sok jót köszönhetünk a hozzá hasonló gittegyleteknek. Gyakorló felhasználóként sok olyan dologra gondolnak, amire a fehérgalléros, luxusjárműben pöffeszkedő törvényalkotók nem. (Például kerékpárra eredetileg fényvisszaverő mellényt írtak elő, de akkoriban, kb. 20 évvel ezelőtt a profik már fényvisszaverő ruházatot használtak, így az került a végleges változatba. Vagy pl. útépítéskor közút és kerékpárút találkozásánál már nem lehet padka, szintben kell lennie az úttal. Ez korábban nem volt logikus. Most már nem lehet úgy átadni. Ezek is az apróbb szervezeteknek köszönhető. És ha nem így adják át, ők jelezni szokták a hatóságoknak, és most már egész hamar lépnek emiatt.)
A súlykorláttal ne a kerékpárokat, inkább az autókat vedd alapul. A járműkategóriák egyszerűen definiálható és ellenőrizhető szétválasztását célozza az elképzelés. Nem az a probléma, hogy egy B-s jogsival még el lehet vezetni egy 2300 kg-os autót, de 2700 kg-ossal már árokba hajtana a sofőr, vagy azonnal nyomvályússá túrná az utat.
Érteni kell a logikát a súlykorlátos szabály mögött. A 25 kg feletti rollerek zöme nem felel meg a 25 km/h és 350 W névleges teljesítmény határnak. És a tömeget sokkal egyszerűbb ellenőrizni, mint helyszínen teljesítményt mérni. Nincs tökéletes ok okozati összefüggés a kettő között, de egybeesés nagyon jól megfigyelhető. A pontos értéken talán lehetne finomítani, miután az összes roller teljesítmény és tömeg paraméterélt összevetették, de nem teljesen halott az elképzelés.Lökésre induljon. Ezt is megértem. A kerékpár amiatt biztonságosabb, mert az autós sokkal jobban ki tudja számolni a kerékpáros mozgását. Nagy fizikai munka kell a lassú induláshoz. Ellenben egyes rollerek az álló helyzetből úgy kilőnek, mint a rakéta.
Viszont a megfogalmazás alapján van olyan érzésem, hogy a roller definiálásával kezdték. Megfogtak egy rollert, és az alapján próbáltak általánosító szabályokat létrehozni. A lökésre indulás is ennek következménye.
A teljesítményre vonatkozó szabály a pedelechez való igazodás. Könnyű kritizálni, de van amúgy építő jellegű GYAKORLATIAS javaslatod? Ami ugyanúgy működik egy síkvidéken lakó 50 kg-os lányra, mint egy 120 kg-os hegyvidéki férfira.
-
j_szilard
csendes tag
válasz
Thunderzolee #19579 üzenetére
köszönöm
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #19547 üzenetére
Én amúgy nagyon sokszor utalok előre. Nekem is nagyon sokszor szoktak.
Vertek már át, szó se róla, de van rá másik 50 eset, amikor rendben volt. Amúgy hiába nem utalsz előre. Kéret utánvéttel. Átveszed futártól, kibontod és tégla van benne vagy egy kiló száraz kenyér, mindegy (nyilván nem rollert veszel így). Akkor mivan? Semmi. Persze tuti van olyan futár akivel meg lehet beszélni, hogy belenézel. De hivatalosan nem nézhetsz bele, amíg nem vetted át...ha meg már átvetted nem veszi vissza a futár. -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #19545 üzenetére
Lehet lehúzott már 1-2 embert és már "menekülés" fázisban van
Amikről konkrétan tudtam, hogy kamu (nintendo) hirdetés, azok gyorsan írtak... De sajnos csak szállítással lehetett megvenni előre utalással (bár utánvéttel is le tud venni, nem tudod mit fizetsz ki, csak az neki több rizikó már) -
Dareiosss
senior tag
válasz
Thunderzolee #19535 üzenetére
220 ezer ft ért tudnám újonnan boltból, itt nyugaton MM ből.
Én ezeket a kinai webshopokat nem ismerem, nem tudom mennyire megbízhatóak.
De ha privátban elmagyarázod, szívesen veszem. Kell utána pl vámot fizetni? -
Miikee
csendes tag
válasz
Thunderzolee #19501 üzenetére
Kép alapján a hátsó nem shakset-es. De lehet tévedek
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Thunderzolee #19476 üzenetére
Gondolom itt is vannak katalógusból választható konstrukciók, mint sok más területen. Néhány gyártó pedig rendelésre megoldja felmárkázást, és talán egy kis + dizájnolást is a megbeszélt módosításokkal.
Vagyis bérgyártás, kevés hozzáadott értékkel.
Már ha ez esetben is erről van szó.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Thunderzolee #19457 üzenetére
Most láttam az egyik hír alatt kommentelt, akinél kigyulladt a roller. Abból az derült ki, hogy töltés közben történt. Bár ez sejthető volt.
Egy másik figura azt írta, hogy ez alsó akkufedeles roller. Nem tudom ennél milyen védelemmel van ellátva az alja az esetleges odaütések miatt.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Thunderzolee #19468 üzenetére
Nem nagy cucc. Nálunk még a fém fali állványt is ellopnák.
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #19463 üzenetére
+1
A stuttgarti Merci múzeum mellett kialakítottak egy villanybringa töltő-tárolót. Akku ki, szekrénybe be. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Thunderzolee #19463 üzenetére
-
Casseius
tag
válasz
Thunderzolee #19430 üzenetére
Na a srácnak volt allianzos biztosítása, az autós hibája okozta a balesetet, allianz kért egy ár listát a javításokról ami 240ezer forint volt, abból 180-at fizetett az allianz a srácnak az allianz meg nyilván intézte a többit az autós biztosítójával.
-
Casseius
tag
válasz
Thunderzolee #19430 üzenetére
Ha én arra emlékeznék, megkérdezem havert, ő beszélt vele
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #19422 üzenetére
Az nem sok, en 10000 felett jarok a 12-15km-es hatotavu, max 25km/h-s kugommal
-
Miikee
csendes tag
válasz
Thunderzolee #19393 üzenetére
Ha viccesen akarnám megközelíteni, akkor azt gondolom, hogy a "Pedig jó ötletnek tűnt" című tv műsorba való.
De szülőként ez a véleményem:
Elkövetési magatartás Btk. 208. § (1) bekezdés. Bűncselekménynek minősül a kiskorú testi, értelmi, erkölcsi vagy érzelmi fejlődésének veszélyeztetése, ha azt olyan személy követi el, aki a kiskorú nevelésére, felügyeletére vagy gondozására köteles.
-
BerserkGuts
addikt
válasz
Thunderzolee #19355 üzenetére
Legalább bicikli úton megy azt akkor mi van ha mindenki odafigyel az autós se akar megölni és 100-al elsuhanni melletted mert az menő
és a rolleres is oda figyel nem csőgázzal nyomja nincs nagy baj.
(Mint hajnalban a bmw-s geciláda egész héten ezt játszotta mindig összetalálkoztam vele ha kocsival mentem akkor is sikerült. Neki mindig sietős volt előzgetni egészen péntekig amikor végre rendőrök is arra jártak a hungárián és félre lett állítva a szemétláda
)
(Zéró tolerancia kell a sebesség részegesnek! )Mit akarsz család is együtt jár máshol mindenhova csak közlekedési hagyományt kell elsajátítani.
De régen se volt probléma mindenki csinált amit akart csak ügyesen
megvolt a rutin meg az odafigyelés és sebesség korlátozás 20-30Km/h
Tökéletesen biztonságossá teszi a várost majd az autópályán kell 100-al menni meg az üres utakon ahol a biciklis sanyibácsit se csapod el a kocsmából hazafelé.
Inkább az ilyenekkel nem lehet mit kezdeni ez a világon mindenhol megtalálható * "fajta" ott vannak a világ statisztikájában nagyjából ugyan annyi halálos baleset történik bárhol a világon akármilyen szabályozást is találjanak ki.
dummy teszt csak ez valódi kalap nélkül
https://www.youtube.com/watch?v=v3H4ZNmgZfI [link]*idézek #19101 BerserkGuts
"Láttam a Szabadsághídnál olyat is aki a piroson a villamos előtt száguldott el nem tud várni fajta emberek ugyan ezek kocsiban is megtalálható fajta.
Ők azok a fajták akiknek nincs veszély érzetük magukra de másokra se.
Ezek nem tartják be a biztonságos sebességet ugyan ezek a fajta emberek mennek járdán is most."Na most megkapja az egyre erősebb újabb brutál 80km/h-ás rollerjét és lesznek problémák az már nem csak egy kis ütközés lesz.
-
dzsidzsas
tag
válasz
Thunderzolee #19377 üzenetére
Kétségtelen, hogy most mindenki vagy új vázzal (ez ritka azért) vagy 500-700 w-os motorral frissíti a paletáját. Ez egyértelműen az ultrának szól. De ha végre beárazzák, kb fél millában, akkor megnyugszik a piac. Durva, hogy a Ninebotokhoz nem mertek jobban hozzányúlni. Talán egyen lesz másfajta kijelző. Semmi kreativítás.
-
válasz
Thunderzolee #19370 üzenetére
Tessék, itt egy vadonatúj D38 is 150ezerért.
-
Miikee
csendes tag
válasz
Thunderzolee #19372 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes leírást, tanácsokat, hasznát fogom venni.
Az most már egyértelmű, hogy csak akkor állok neki, ha lesz legalább egy fél, vagy inkább egy teljes napom rá, különben ott marad darabokban... -
Revolit
senior tag
válasz
Thunderzolee #19370 üzenetére
Én csak azt nem értem, ilyen kis pálcikára miért kell tárcsafék? Csak a szívás van benne. G30-ra elég a dob+elektromos, de a kisebbre kell a tárcsa, és legalább lehet drágábban adni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #19355 üzenetére
Az hagyján, de ha kihúzza így a reptérre mondjuk a gyorsforgalmin...
Megjegyzem, a húzós bőrönd kerekre sem éppen erre az igénybevételre van
méretezve, szóval amikor kitörik, úgy rántja el a faszit, hogy öröm lesz nézni,
aki nyilván viszi majd magával asszonypajtást, aztán randevú a balesetin... -
Casseius
tag
válasz
Thunderzolee #19355 üzenetére
Zseniális
Egyik haver lába közé teszi a bőröndöt és úgy megy minden héten párszor egyetemre meg haza, de ez messze túltesz rajta -
válasz
Thunderzolee #19355 üzenetére
Ma én azt láttam az Etele pláza és a Bikás park között a bicikli úton, hogy egy xiaomi rollerel(sárga volt a keréken a betét) az apuka vitte a 4 év körüli gyereket. A kormányra volt szerkesztve keresztbe a gyerekek egy “kis kormány” amibe kapaszkodott. Senkin semmilyen védőfelszerelés.
-
Tomi13
senior tag
válasz
Thunderzolee #19309 üzenetére
219.000 Huf-ra jön ki a G30P ha forintot választom.
A kérdés, hogy milyen valutában és mivel érdemes fizetni hogy a legjobban járjak... -
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #19284 üzenetére
Ja, csak ott nem mehetnek az uton, csak a jardan. Nem vedeni akarom, de az sem normalis, hogy csak a jardan mehetnek.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #19284 üzenetére
Egyrészt túl nagy a tempó, másrészt egyáltalán nem tart balra, miközben jobbról
bármikor kiléphet valaki így (számítania kellett volna rá), harmadrészt se fékezés,
se kitérési kísérlet nem látszik a gázolás előtt. Szomorú eset. A 20 mph ha igaz,
az baromi sok járdán... 32 km/h: járdára a 25 is sok (amit az összes pálcika tud).A fentiek mindegyike kellett a balesethez. Ha lassabban megy, fékkészenlétben,
és balra tartva, majd reagálva ~1 mp-en belül a jobbról érkező gyalogosra semmi
gubanc nem történik: van az a helyzet, amikor takarásból lép az ember elég már
féktávolságon belül egy gyalogos, és nincs mit tenni, de a járda elvileg a gyalogé.
(És ha 5 mph-val ütköznek, akkor valószínűleg nem ekkora a becsapódás ereje.)Szerk: hasonló súlyosságú balesetet elszenvedhetett volna az úttesten a parkoló
autókhoz közel hajtva, ha rányitanak egy ajtót: akkor ő lenne az áldozat. Viszont
mindkét esetben közös lenne, hogy ésszel kell közlekedni, potenciális veszélyek
elkerülésével, és nem mondjuk zenét hallgatva, telefont nyomkodva,tempomattal.Autósok rendszerint szoktak ilyet: a sávtartás sincs meg olyankor, ill. annak lesz
a vége egy fékezés nélküli beledurranás a megálló sorba... Sőt, párszor motorost
is láttam, hogy egyik kezében a telefon, a másikkal meg "vezet". Nem is értem...
(A fő gond a figyelem hiánya ill. ha avatkozni kéne, nem éri el a kezelőszerveket.) -
Tomi13
senior tag
válasz
Thunderzolee #19281 üzenetére
A 30km / órával meg tudnék barátkozni, inkább ami nálam az Immotion ellen szól az a hiányzó szerviz háttér illetve az amazon-os értékelések, ahol sok hibás darabról számolnak be a vásárlók. Sokan arra panaszkodnak, hogy több hét alatt sem válaszolnak a kérdéseikre / bejelentett problémáikra, így a garanciális ügyintézés nagyon neccesnek tűnik.
Szívem szerint az Inmotiont vásárolnám meg, mert szimpatikusabb a nagyobb hatótáv illetve a normálisabb felfüggesztés.
Eszem szerint pedig a G30P-t, mert mindenhol elégedettek vele illetve a szervizzel is a felhasználók és ha úgy alakul, hogy mégsem jön be a rollerezés könnyebb eladni.
Pedig ellene szól a kisebb hatótáv, gyengébb teljesítmény meg hogy egy újabb vagyont kellene rákölteni ha normális lengéscsillapítást szeretne az ember. -
DGery
aktív tag
válasz
Thunderzolee #19229 üzenetére
Én ilyen megfontolásból vettem egy időzítőt.
Hazaérek az általában megszokott időben, roller automatikusan bedug, de a töltés kezdete egy jóval későbbiidőpontra van beállítva, így van ideje átmelegedni
Tudom, a Te esetedben egyik hét így, másikon pedig úgy ami kicsit plusz macera, de még mindég jobb, mint egy nem feltöltött roller -
Tomi13
senior tag
válasz
Thunderzolee #19276 üzenetére
Melyik a jobb vétel?
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #19256 üzenetére
"pl Mi 3 helyett Pro 2)"
A példa nem igazán jó.
M365 helyet M365 pro, vagy 1S helyett Pro 2.
A Pro2 és Mi 3 más generáció, a Mi 3 már egy Navee által továbbfejlesztett változat, ami új előnyöket hozott.Az érvelést pedig nem tartom életszerűnek. Megközelítőleg 20%-os hatótáv vesztéshez kb. 10-12.000 km-t kellene megtenni a rollerral. Személytől függően 5-10 év kell ehhez, de 10-12.000 km megtétele után már valószínűleg nem az lesz a roller legnagyobb problémája, hogy 20%-ot csökkent a hatótáv.
M365 és 1S modell elvi hatótávja 30 km, számoljunk inkább gyakorlati 20 km hatótávval, amiből sok-sok év után lesz 16 km. Ha napi szinten valakinek ekkora távot kell megtennie egy töltéssel és nem a Pro-t választotta, akkor már vásárláskor el lett cseszve az egész. Munkahelyváltással, költözéssel, stb. könnyebb kiszaladni a hatótáv sugarából, mint az akku öregedéssel.
De 10.000 km után egy roller bőven kiszolgálta az árát, teljesen megérett már ahhoz, hogy a tulajdonos új gépet vegyen magának. Egy sok generációval újabb példányt. -
válasz
Thunderzolee #19255 üzenetére
Köszi a héten megnézem majd. 67,5-68 kg vagyok plusz cuccok úgy már becsúszok 70 fölé. Megnézem a 45 elől 55 hátult. Ezt se tudtam, hogy elől hátul más az érték.
-
válasz
Thunderzolee #19250 üzenetére
A gyári ajánlott érték 50-60 psi között van azért fújtam maxra, hátha kevésbé durran ki.
Lehet akkor visszaveszem olyan 52-55-re. (Azért psi-be számolok mert így adta meg a gyár és az 1s-t még lusta voltam átállítani bárra.
)
-
válasz
Thunderzolee #19246 üzenetére
Azt nem tudom, de 60 psi-re szoktam fújni, ha nem felejtem el ellenőrizni
Általában nincs gond a komforttal, de amikor a villi síneken megyek át az elég rossz érzés
-
Casseius
tag
válasz
Thunderzolee #19238 üzenetére
És az a G30 földig alázza azt a GT-t
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #19236 üzenetére
Azért az erős...
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #19231 üzenetére
Igen, meggyoztel, Sz@rok a garira. Ugyis mindenki azt mondja, hogy amire adnak egy ev garit, az kb sosem romlik el.(motor) es amugy is eleg konnyu elete van, munkaba nem azzal kell jarnom , atlagban megyek vele napi 5-6 km max, ha egyaltalan megyek, azt is kb sima uttesten. Akkor mar inkabb hordom a nagyon johiru es korrekt rollerszervizbe es ha valami nem tetszik, akkor megcsinaltatom es nem varom meg amig szetesik, cvsak azert, hogy nehogy elvesszen a kb. hasznalhatatlan gari.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA FSP 650W
- ViewSonic VG700b monitor 17" 1280 1024 DSUB, DVI, beépített hangszórókkal
- BESZÁMÍTÁS! VALVE Steam Deck LCD 1TB SSD kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest