- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- Két Ultrával készül a Xiaomi
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel topik
- Bankkártya alakú és méretű AirTag alternatívát mutatott be a Ugreen
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
f27
senior tag
válasz Runner_fxr #63616 üzenetére
Pedig valahol pont az volt a celom,hogy bringa kinezetu legyen 100%-os tekeresi lehetoseggel.
DH szintre emelve mindezt,es lehetoleg hegynek felfele is ugy hasitani mint lefele .
A kozep motoros gepeknel az a baj hogy lancon keresztul viszi att a nyomatekot.
Ha egy erosebb motorra meg te is ratekersz akkor mar olyan brutal feszito ero megy att a lancra es a fogaskoszorura,hogy kb hetente elszakadna,nyulna a lanc es a koszoru.
Tetszik nekem is a kozepmotoros verziok.
Viszont a te bringad kb annyival kevesebb,mint amenyivel kevesebb akku is van benne.
Azert en kozel 2KWh-s 20C-s akkuval megyek a te 360Wh-? 2C-s akkuddal szemben.
A motor sulya kb azonos mert a bosch televan fogaskerekekkel stb.Viszont ez a bringa kicsit motoros fillinget is ad,igy kicsit nagyobb erdeklodesi kore is tud lenni.
Az viszont tuti,hogy a gyari
KTM -is olyan konnyu tekerni,mintha csak sima cross bringa lenne.
Az enyemet kicsit nehezebb,de nem veszes meg.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest