Hirdetés
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple Watch
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Throne and Liberty - A játék első 19 perce
gp A free-to-play MMO jövő hónap első napján indul, a korai támogatók azonban már most játszhatnak vele.
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #131060 üzenetére
Amúgy azt nem állítottam, hogy aki úgy tesz ahogy leírtad, az mekkora majom Mindenki abba tolja a lóvét amit jónak érez.
Viszont a gumis teóriád tetszett, és pár napja utána néztem milyen nehéz az én gumim, és mit lehetne venni helyette, és azt jött le, hogy 40 euró körül van olyan gumi(conti családban xking és rackingről van szó) ami 200g al könnyebb lenne, elöl és hátul más van, szóval kb 350g-al lehetne kevesebb a bringám ha 2x40 ért és nem 2x20 ért vettem volna a gumit.
A belsőkről meg annyit hogy ott tényleg filléres a különbség, csak jó nagy betűkkel ki is írták, hogy ez a vékony belső megnöveli a defekt lehetőségét.Én ilyenkor felmálházom a bringát, és magamat is minden szir-szarral, hogy nehéz legyen, és edződjek, mikor meg érzem magamban az erőt hogy betámadjak egy szép hegyet, esetleg van egy fogható szegmens is az úton, akkor mindent ledobálok róla, és szórakozom. De mivel senki nem megy állandóan nyélen, érdemes a felkészülési fázisban 2 kulacsot nyeregtáskát meg minden szart feltenni, hogy egy 30km es karikán is legyen valami terhelés.
Cervélo és a Brit Kerékpáredzők Szövetségének szakemberétől
"...effect of light rims and tyres, though real, is so small as to become practically insignificant."Fórumlakó
"Ami viszont érezhető volt korábban az a kerékszettnél mikor könnyebre cseréltem. Ott tényleg jobb volt megindítani meg emelkedőn menni az 1600 grammossal mint a bő 1 kilóval nehezebb gyárival. "Mindenki azt hisz el, amit a saját igazához közelebb érez Nekem az álombringám egy canyon neuron 7.0. de ahogy néztem még 13 ba sem fér be, vagy talán pont a vége, amit az én gépem is tud(pedál és szarv nélkül), szóval még úgy sem lennék előrébb ha megvenném azt a bringát ami szerintem 100% kielégíti az igényeimet a 130as rugóúttal, lockolható taggal, és Runner szerint is trail bike besorolással.
Na de itt ki is szálltam a témából.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Szólánc.
- Philips LCD és LED TV-k
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- OLED TV topic
- Motoros topic
- Robogó, kismotor
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen