Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz mutyuru #50557 üzenetére

    a szervizek a saját lehetőségeikhez mérten próbálnak korrektek lenni, nekem eddig nem volt rossz tapasztalatom velük. a gond inkább azzal van, mit fogad el javításra a lenovo, vagy mit nem. néha a szerviz nem "meri" megjavítani az adott dolgot, de ha írsz a lenovonak, akkor nincs gond. néha viszont a lenovo is elutasít olyan javításokat, amiket nem kéne, vagy úgy bánik az ügyféllel, ahogy nem kéne. én legalábbis ezt tapasztaltam.
    nem mindig arról szól a történet, hogy egy javítást elvégeznek vagy sem, néha arról is, hogy az ember bizalmát eljátsszák-e vagy sem. ők nem (csak) abból élnek, amit megspórolnak az ilyen javításokon, hanem a vásárlásokból. ha viszont eljátsszák a bizalmat, az ember többet nem vásárol tőlük. ez nem 1-2 gépnél gáz, hanem ha a beszerzőkkel szórakoznak, könnyeg ugrik párszáz/ezer gép vásárlása.
    ezt meg egyetlen cég sem engedhetné meg magának a biznisz kategóriában. lehet, hogy ma a lenovo az első pc gyártó, de ha nem kapják össze magukat az ügyfélkezelés terén, nem sokáig lesz ez így.

    de csak hogy korrekt legyek, a lenovo még mindig eléggé jó gép, és megbízható is. szóval amíg nem kell javítgatni, addig nincs vele különösebb gond.

Új hozzászólás Aktív témák