- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sony Xperia 5 IV - házon belüli siker
- Xiaomi Mi A2
- iPhone topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- MG5 menetpróba
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Egy alkalmazással turbózná fel a PC-ket a Thunderbolt Share
ph Az Intel számos funkciót kínál a Thunderbolt 4 és 5 interfésszel rendelkező rendszerekhez.
-
Free Play Days 2024 - 20. hét: Killing Floor 2, Planet Coaster: Console Edition
gp Az elért eredményeink természetesen ezúttal is megmaradnak.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
Aktív témák
-
D.Orion
veterán
válasz Eastman #38339 üzenetére
Kanyarokban OK, egyenesben kevés. Ennyi.
Bocs, de ezzel szerintem pont senki nem ért egyet! Láttam mi volt Monza-ban? Mercedes gyorsabb volt egyenesben, mint McLaren kers+drs -el. Itt mi volt? Webber alig bírta megelőzni Rosberg-et az egyenesben, mert DRS alatt az RB már szabályzott, a Mercedes pedig még ment volna. Ha ugyanolyan állapotú gumik lettek volna, akkor soha nem megy el Webber Rosberg mellett. Pont az a baj a Mercedessel, hogy kanyarokban gyenge. Mint ahogy a Ferrari is gyenge a McLaren-hez képest. Vgay a McLaren az RB-hez képest. Az idei évben azoknak ment jól akik kanyarokra optimalizálták az autót, csak a nagy hosszú egyenessel rendelkező pályákon voltak hátrányban. Viszont tiszta körön még akkor is gyorsabbak a kanyarokra beállított autók, mint az egyenesekre. Ezt bizonyítják az időeredmények is.
Érdekes lett volna Amerikát megnézni, hogy a nagy oválon ki lett volna a leggyorsabb, gyanítom, hogy Top Speed-ben a Mercedes ott lett volna az első három között.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen