Aktív témák
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #11726 üzenetére
Zsótinkról is lesz?
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #11726 üzenetére
+1 a Mesterre, mint következő project
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #11722 üzenetére
nagyon jók
köszönet
megnygodtam, hogy lesz midnekiről, mert Schumit nagy várom. -
eddie17
addikt
válasz
hunnylander #11722 üzenetére
Nagy köszönet.
Nagyon jó lett.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11722 üzenetére
Ez tényleg jó. A másik kettő nekem annyira nem tetszik.
Sokat számít a forrásanyag is.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #11722 üzenetére
Thx!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #11722 üzenetére
Eddig ez a legjobb
Mesterről?
-
eddie17
addikt
válasz
hunnylander #11718 üzenetére
Nincs esetleg RBR Vettel ilyenbe?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11715 üzenetére
fotosoppal gyorsabb lett volna
Ezt most csináltam 5 perc alatt: [link]
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #11712 üzenetére
Tök jó ez is. Áruld már el, hogyan készül. Baromi jó felbontás azt látom.
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #11702 üzenetére
ez mi?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11696 üzenetére
A tálalással van gond meg amit még hozzáköltenek. Meg a 2 mondatos hírek is viccesek.
Még nem vagyok twitter júzer de lehet hogy ezért majd beregelek és ha tudsz mondani megbízható forrásokat amiket érdemes követni.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11665 üzenetére
Kössz, erre voltam kíváncsi.
Kár hogy nincs... pedig tavaly még nagyon lelkesen csinálták.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11663 üzenetére
Jó... Te hallottál valamit arról hogy az FIA kiadott újabb közleményt ezzel kapcsolatban?
Valamint... Tavaly valami fórumon futamról futamra linkelgették az autók frissített alkatrészeit. Ilyen idén nincs?
Amúgy ha ennyire látható és nyilvánvaló a dolog akkor miért tagadják? Ennyire hülyének néznek mindenkit? Ez kb olyan mintha a McLaren tagadná a forradalmi csatornáját.
Másrészt tényleg az lenne a legegyszerűbb ha mindenkinek engednék a hasmagasság állítását az időmérő és a verseny között. Költségcsökkentés rulz. Vagy tiltsák keményebben és mérjék meg a hasmagasságot az időmérő után és a verseny előtt illetve után.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #11659 üzenetére
Tökéletes. Pont ilyesmit vártam egyébként, amikor először felvetettem a dolgot.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11660 üzenetére
Ezt tudtam eddig is. Inkább a többi kérdésre mondj valamit.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #11656 üzenetére
Köszi, az szupi lenne, pedig már épp kezdtem lemondani róla.
1 fps teljesen jó. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11645 üzenetére
...és ez mi? Leporolták a szabálykönyvet és úgy hazudták be mintha újdonság lenne?
Mert hogy erről sehol máshol nem olvastam még.
Tavaly valami fórumon futamról futamra linkelgették az autók frissített alkatrészeit. Ilyen idén nincs?
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #11645 üzenetére
Honnan tudod hogy pont ezek mentek szét a Sauberben?
A két felsorolásban teljesen csak ez egyezik: "Laser mirror tape", amiket kiemeltél, azok különböző elemeknek tűnnek.
Illetve honnan tudod, hogy nem szóltak a Ferrarisok a Saubernek, hogy ezeken a részeken gondok lehetnek, nézzék meg?Mert amit írtál így inkább összeesküvés-elméletnek tűnik, mint ténynek...
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #11645 üzenetére
Azért nem feltételezném a Ferrariról, hogy ilyet meglép.
Egyrészt mert könnyen kiderül és az ciki. Másrészt meg gondolom úgy tervezték, hogy Sauberéket pár kör alatt lenyomják, arra meg nem lehet számítani, hogy rögtön a verseny elején kiessenek motorhibával. Ráadásul ott van még a Toro Rosso is, azokkal mi van? -
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #11645 üzenetére
Sauberék helyében igencsak pipa lennék!
Eléggé sok is múlhatott ezen a versenyen, gondolok itt az esetleges szponzorokra! -
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #11609 üzenetére
Szerintem beírhatnád a harmadik oszlopba, hogy a tavalyi pontozási rerndszer szerint mennyi pontjuk lenne. Úgy még jobban látszana az arány...
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #11617 üzenetére
Jaj, de tetszik nekem ez a nyamvadt meki!
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #11609 üzenetére
lol, az alsó képen az a ferraris mellény
nagyon gyenge
-
#40731136
törölt tag
válasz
hunnylander #11511 üzenetére
De pro vagy, hogy onnen megasszondod, hogy én nem értek hozzá.
Igenis nem lehet elintézni egy ejnyebejnyével egy ilyen dolgot, Ha Petrov megelőzi, abszolút máshogy is alakulhatott volna számára a verseny. De úgy látszik a McLarennek mindent szabad. Az Albert Parkban Button rendezte el a dolgokat az első kanyarban, most Hami mehet összevissza a célegyenesben.
-
válasz
hunnylander #11507 üzenetére
Leírnád,hogy büntetik a sok figyelmeztetettet?Szám szerint,mivel büntetik..?
Egyszerűen Hamilton-nak nem kellett volna ezt csinálnia.Jó pilóta,hogy ne legyen rá szüksége ilyen manőverekre,Petrov-nál meg főleg.Áthajtásos büntetést sem érdemelt volna meg,de mivel ennél kisebb büntetés nincs(lehetne szerintem),csak figyelmeztetést kapott.Vettel-nél megnézték az telemetriát és az alapján döntöttek.Mindenki tudja a történetet nincs mit ragozni.
-
válasz
hunnylander #11498 üzenetére
Én a cikkből idéztem, ami linkelve volt, úgyhogy ezt azzal vitasd meg, aki a cikket írta. Nekem fogalmam nincs, mi a pontos szabályzat, de akár ki lett volna ott Hamilton helyén, én ezt nem egy ejnye-bejnyével rendeztem volna el.. ez a saját véleményem, az csak lehet nem?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #11498 üzenetére
Akkor nem lesz ebből semmi! Meg nem is kell, ezen nem fog múlni semmi
#11499: -
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #11401 üzenetére
A szabályzat a te blogodon fent van?
Ice!? :Miért ne lenne: [link] -
válasz
hunnylander #11403 üzenetére
Ezt belátom,mert nem tudom kívülről és a "kommentátorok" is hagynak megtéveszteni.
De sportszerűtlen volt?
Ha tudja,hogy nem jár érte büntetés és azért körözgetett,nehogy pozíciót veszítsen az elég nagy bunkóság.Mert ő/ők biztosan ismerik a szabályzatot.Henkei: Kár volt felhoznom.Az zavar,hogy sportszerűtlen és balesetveszélyes és még megtartotta az előnyét is.
szer: Hamilton ezt a gyűlöletet valahogy kiharcolta.Lehet,hogy van oka is -
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #11401 üzenetére
Pedig itt azt mutatja hogy a Mekinek volt a legnagyobb sebessége az egyenesben.
Hami vs Sutil
300 vs 292
A leszabályozást is nyugodtan törölhetnék. Ha kockáztatni akarnak a csapatok, akkor majd mérlegelik ők hogy ez nekik mennyire éri majd meg. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11396 üzenetére
Kár a gőzért. Páran már megunták az "unalmas a verseny, szarok a szabályok" sablonszöveg ismételgetését, kell valami új amin lehet ugrándozni. Ráadásul Hamilton-nál amúgy is fokozottan fennáll a "ha van rajta sapka azért ha nincs akkor meg azért" esete. Sz@rni kell az ilyenekre magasról.
Amúgy hasonlóért sosem büntettek csak aki félszemmel néha-néha megnéz egy versenyt az természetesen nem emlékezhet rá. 2003 Silverstone MS vs. FA és ami még hasonló volt az az 1998 Montreal MS vs. DH eset és egyiknél sem volt semmilyen büntetés pedig ezek az említett Webber vs. Raikkonen esettel egyetemben még jóval veszélyesebbek is voltak. Hamilton-t meg amúgy is büntetni szokták ha kell ha nem tehát ha annyira szabálytalan lett volna a megmozdulás akkor biztosan kapott volna legalább egy áthajtásost. Palik megint belemagyarázta a sok bamba fejébe a hülyeséget.
Biztos vannak itt Johnny Herbert-nél sokkal többet látott és tapasztaltabb versenyzők is akik mentek már vagy 50 kört valami gagyi szimulátorral és akkor már egyből jobban tudnak mindent mindenkinél.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #11396 üzenetére
Hamiltonnal mindig engedékenyebbek, csak ha utána botrány van, akkor ezt már nem tudják megtenni. Ezt kár ragozni. Hányszor váltott irányt? Jah, hogy ebből a számból kiderül, hogy ez cikázás volt. Szemmel is jól látható, sportszerűtlen menőver, mivel valszeg az egyenes végén Petrov megint bepróbálkozott volna, esélyes rá, hogy sikerrel. Csak Hamilton abban a hitben van, hogy valami felsőbbrendű lény, és ilyen jelentéktelen alakokat mint Petrov, egyszerűen semmibe vehet, és szabálytalanul a sárba tiporhat. Persze könnyű úgy, hogy kezdetektől kezdve alá van tolva a jó autó, és a csapat rá épít. Azt hiszi, ő valamivel is többet ér, mint pl. Petrov, pedig nem így van. Egy szar alak, ez a mai manőveréből is kiderült. Egy beképzelt...sajnos már mikor idejött az F1 -be, akkor is ilyen volt. Számomra ellenszenves, és sportszerűtlen. És az a szomorú, hogy ezt hagyják. A figyelmeztetés az semmit nem ér, jót mosolygott a sisak alatt.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11234 üzenetére
Sejtettem, nem azért mondtam.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11231 üzenetére
Az alsó kép még tavalyi. Pont tegnap botlottam bele.
"Ezt elqrtuk..."
Alonso szerint nem számít az időmérő eredménye
Annyira szerintem se'. Főleg ha szakadni fog.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #11183 üzenetére
Ez tökéletesen igaz, egy mért kört kötelezően meg kellett volna hogy tegyenek, előrejelzés ide vagy oda.
Ezt a hülyeséget nem lehet megmagyarázni, mert rendben van hogy mindig bent ücsörögnek...mert csak a legideálisabban felgumizott pályán futnak, mert olyan versenyzőik vannak akik akár egy körön is képesek kiautózni...vagy nedves körülmények között akár szárazabb körülmények közt is futhatnak.de ez..egyszerűen bentragadtak a maguk által kreált szerepbe, elfelejtették a legfontosabbat: hozni a kötelezőt kiszámíthatatlanná változható körülmények között,
A q3-ban sztem egész egyszerűen nevetséges kiesni azzal az autóval ami a pole-ra is esélyes..nem belehalnak a profizmusba, hanem nevetséges.
Most majd lehet kepeszteni a mezőny végéről az első ötbe, átvágni a mezőnyön...nem lekörözni(!!) azaz az összes veszéllyével, és az új pontozási rendszerben kaparni a pontokért, és magukra engedni a Red Bull-t.
Profizmus?!...dehogy. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #11183 üzenetére
Forogtak, mert kockáztatni kellett. Ha óvatosan körbemegy biztos, hogy nem kerül be, így volt egy nagyon kicsi esély, hogy nagy kockázattal és szerencsével talán elérik a 17. helyet.
Azt nem értem, hogy miért bíztak a csapat döntésében a pilóták, versenymérnökök, stb. mikor látták, hogy nagyon esik, ha eláll, akkor is nagyon sok víz van a pályán, az eső gumi meg vagy 6-7sec-el lassabb körönként. Ráadásul ez a két csapat szinte felnin is letolja a 3 újonc csapatot (1:52-t kellet volna menni, ezt akármelyik gumival megcsinálhatták volna az első percekben), egy felvezetőkör körüli sebességgel is megvan a 15. 16. 17. 18. hely, és ha nem javul, akkor is csak maximum az egyik esik a 4-ből. Erre feltették szinte "szimpla" vagy semmire.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #11177 üzenetére
Ahogy a Ferrari elmondta, hogy ez a Schumacher nem az a Schumacher aki tűlük távozott, úgy ez a Ferrari se az a Ferrari, amit Schumacher otthagyott.
Meg lehet nézni, hogy a Räikkönen érában hányszor baxta el a csapat a pilóták eredményét... Istenem... Hánszor fogta a fejét sikítva a kommentátor, mikor a két pilóta a boxban ülve végignézte, ahogy kilökik őket a Q3-ban, vagy a Q2-ben...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #11177 üzenetére
Szerintem ha Hami nem forog meg az utolsó kanyarban, lehetett volna esélye bemenni a Q2-be. Csak azzal az egy hibával két körét is rontotta. A Ferrarinál meg amióta Domi átvette az irányítást, minden hasonló szituban a lehető legrosszabb döntést sikerült hoznia. Nem tudom meddig teheti még ezt büntetlenül..
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #11007 üzenetére
Megint én, de mindig kicsúszom
A nagy költségcsökkentés közepette kicsit vicces...
Mindenki sok-sok pénzt ölt a többfedeles diffúzorokba, jövőre kuka...
Tavaly sok pénzt öltek a KERS-be, idén nincsen... Igaz jövőre lehet, h lesz és ez a "jövő"(többek közt).Ezzel a változtatással teljesen át kell tervezni a felfüggesztést, a fékeket és az aerodinamikát
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #11018 üzenetére
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #10999 üzenetére
13"-ról 18-ra
Hogy nézne az ki F1-es autón
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #11007 üzenetére
Porolják le a 2006-as gumiterveket aztán gyártsák le azokat.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #10999 üzenetére
Miért lenne jobb a 18"-os felni?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #10976 üzenetére
A "guest login" szón valahogy átsiklottam és csak a bejelentkezettre koncentráltam
Vettelnél(szervó) és Webbernél(valószínű motor) is volt műszaki hiba...
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #10963 üzenetére
Köszi!
Akkor mindegy, ezért nem fogok regisztrálni.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #10966 üzenetére
Fejben már rakja össze a 2011-es Ferrari-t.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #10966 üzenetére
Jól tévedsz
FP1, FP2-re száraz, de felhős időt, 30-32 fokos hőmérsékletet jósolnak
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #10963 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #10751 üzenetére
Kár a gőzért.
Reménytelen. Ezt a bizonyítványt pedig már mindenhol kiállította ahol éppen beböfögött. Lassan mér betelik.
Nowhereman:
Átlagos? Én nem láttam volna hogy a többiek rendszeresen kiütögetett volna másokat a verseny alatt. Ráadásul Webbo kétszer is újoncokat megszégyenítő lámaságú megmozdulást mutatott a pályán. Kivételesen most be is ismerte hogy szarvashibát vétett.
"És Webber sem tör többet átlagnál."
Szerinted...
"Lajoska mellett még ő tett a legtöbbet azért, hogy ez a futam izgalmas legyen..."
Köszönöm de én az ilyen izgalomból nem kérek. Lehet úgyis izgalmasat csatázni hogy teszed tönkre a másik versenyét. Mondjuk az tény hogy ehhez érteni is kell.
Az amúgy biztos sokat elmond a Red Bull vezetésének, hogy Vettel-t mindkét versenyen műszaki hiba sújtotta és még így is több pontja van mint Webbo-nak aki alatt jól muzsikált a vas.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #10741 üzenetére
Hamilton-nak új versenymérnöke van? Ez a hang nekem új aki a rádióban beszél hozzá.
Nowhereman:
Átlagos? Végül is nála ez már valóban átlagos. Pont erről beszéltem neked pár nappal ezelőtt. Amúgy ha végignézed elég sokan hasonló véleményen vannak velem. Sőőt... én még asszem, hogy elég finoman fogalmaztam itt pár emberhez képest.
Nem baj, ha így halad jövőre jöhet Raikkonen a helyére. Webbo meg a tapasztalatával majd jó lehet még egy 2011-ben debütáló új csapathoz...tesztpilótának.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #10560 üzenetére
A rendőrség szóvivője az üggyel kapcsolatban:
"A tapadás szándékos elvesztésével, alaposan gyanúsítható egyént, bizonyos L. Hamilton külföldi állampolgárt, helyszínen tartózkodó kollégáink, azonnal eljárás alá vonták, ellene kényszerítő intézkedéseket foganatosítottak..."
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #10552 üzenetére
Valóban, én vagyok a szánalmas. Esetleg nézd meg az első hozzászólásom, szerepel-e benne Hamilton neve, szándékosan offba is írtam, mivel inkább általános vélemény volt a sztárok viselkedését illetően. A kedvenced védelmében te meg mást minősítesz, esetleg olyan valakit, akit talán nem is ismersz. As you wish.
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #10546 üzenetére
"...csak kipörgő füstölő kerekek elinduláskor, ami egy F1-es pilótától, aki a 760 lóerős versenyautójával is így indul el, nem olyan cselekvés mint egy átlagos autóvezetőtől."
De. Szabálytalan.
Attól még, hogy én zsoldos vagyok, civilben nem állhatok neki gépfegyverrel lövöldözni a Rottenbiller utcában. Vagy mondhatnék más hülye példát is.
És Alonsoék is szabálytalanak voltak, és teljesen igazuk van az Ausztráloknak, hogy büntetik ezeket. Én is utálom, a kifúrt kipufogójú 1.4es Swiftekkel 160dB hangerővel jampeckodó hülyegyerekeket. Ezzel be is fejezem az offolást.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #10546 üzenetére
Szóval szerinted a füstölő kerekekkel indulás a normális közlekedéshez tartozik...szerintem se kellett vna ezért megbüntetni, de elég baromság védeni, hogy nem is csinált semmi rosszat. Alonsóék meg semmit nem csináltak, csak azok a szerencsétlen autók hangosak, na bumm. Szerencsére te még mindig ugyanakkora ***** vagy, mint ezelőtt. Na mind1, részemről befejeztem.
Btw érdekes, hogy pl. amikor Schumit megbüntették itthon, mert telefonált vezetés közben, akkor egyik rajongó se jött azzal, hogy de hát ő nagyon fontos ember, meg biztos Massát hívta, hanem mindenki belátta, hogy hibázott.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #10547 üzenetére
És így lényegesen kevesebb lett szerinted? Úgyis mindegy, úgyis mindenki megtudja. Nem konkrétan Hamiltonra vagy az F1-es pilótákra gondoltam, hanem a magukat ilyenkor szándékosan eltakaró sztárokra. Szerintem szánalmas, hogy ilyenkor nem vállalják magukat, máskor meg csak a pózolás, de nekem könnyű ítélkezni, tudom. Megértem a kevéssé objektív álláspontod Hamilton ügyében.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #10533 üzenetére
Miért kell kézzel eltakarni ilyen esetben az illető híresség arcát? Soha nem értettem ezt a titkolózást a sztároknál, ha valami bajba keverednek, akkor rögtön nem kell látni az arcukat. Máskor meg teli vigyor a kamerába. Képmutatás a végletekig. Mindegy, megy is offba.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #10540 üzenetére
Nem szeretik Ausztráliában a csapatást, ennyi. Egyébként a videón én nem igazán láttam kivetnivalót abban, ahogy a két ferraris ment. Azt meg remélem nem gondoltad komolyan, hogy egy F1-pilótának más megítélés alá kellene esnie.
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #10540 üzenetére
Valóban nem volt egetrendető szabálytalanság, és még az is lehet, hogy a rendőrök reagálták túl azzal, hogy elszállíttatták a kocsiját, viszont szerintem egy rendőrnek nem is szabad máshogyan ítélnie egy F1-es pilótával szemben sem, inkább a pilótának kéne ehhez méltóan viselkedni. Jó persze álomvilágban élek.
Egyébként Hamilton is azt nyilatkozta, hogy hülyeséget csinált. Más kérdés, hogy nem is nagyon nyilatkozhatott volna mást.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #10536 üzenetére
Ja, középen, látszik is a képen, hogy ott nem folytonos az anyag.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #10536 üzenetére
Tehát van egy fél milis bevágás ami összeköti őket és máris legális, nagyon jó
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #10533 üzenetére
Szerintem az a nevetséges inkább, hogy a Hamilton nem tud normálisan közlekedni. Egy hírességnek/sportolónak/autóversenyzőnek inkább azzal kéne foglalkoznia, hogy ne ilyenekkel mutasson példát, így is van elég sok hülye, és elég sok baleset.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #10533 üzenetére
Ez jó
Kíváncis vagyok milyen megoldásokkal rukkolnak elő. Lesz itt mindenféle krix-krax
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #10528 üzenetére
Akkor, nem linkelem az f1-live-os szarokat
„Szuperagy”, Ross Brawn kérte a szövetséget, hogy a nyugalom érdekében a lehető leghamarabb foglaljon állást az ügyben. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #10528 üzenetére
Gondolom ha verseny közben meghibásodik a rendszer az nem túl jó és elég veszélyes is.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #10522 üzenetére
A tavalyi 18. rajthelyhez képes még mindig előrébb van.
Legalább annyi előnye van a dolognak hogy új gumikat rakhatnak majd fel holnap, bár ha esni fog akkor úgyis borul minden.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #10355 üzenetére
Grazie.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #10346 üzenetére
Mi értelme van hasmagasságot állítani álló autón?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #10275 üzenetére
Vicces, h ilyen lyukakat hagynak a szabályzatban. Köszi a felhomályosítást!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #10275 üzenetére
"mindenkinek van vaj a füle mögött"
ez tetszik
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #10279 üzenetére
Mindenesetre a Barcelona-ig hátralévő 3 helyszín sem éppen az a hideg éghajlatú lesz. Ezen felül a jó aerot is kívánják. Kérdés hogy hány motor megy még levesbe és/vagy mennyi hendikepet eredményeznek ezek a kivágások az aeroban.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #10275 üzenetére
Ezeket a kiskapukat direkt hagyják nyitva vagy tényleg ennyire hülyék a szabályhozók?
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #10275 üzenetére
Érdekes trükk. Az a kocsi volt eddig a legszebb amelyiken volt igazi kopoltyú.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #10275 üzenetére
Jó cikk! Köszi!
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #10259 üzenetére
De minősítsd!!!
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #10136 üzenetére
Nem tudom, de Webber valahogy nem egy gumikímélően közlekedett, mégse fogyott el a gumi. Viszont rendre túlmelegedett a gumi.
Az aeroval sokat foglalkoznak, de csak leszorítóerő szintjén. Csak ugye ha egy kör alatt elmelegszik a gumi, és elolvad a fék, akkor már kenheti is a hajára a leszorítóerőt.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #10140 üzenetére
Acél féktárcsát megnéznék Szingapúrba teli tankal
Jó, gondolom nőne a féktáv egy pöppet -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #10140 üzenetére
Jaja, azt olvastam..igazából most annak nem néztem még utána hogy kivel. Rossiter volt szóba hozva, meg mostanában Sato.
...bár most hogy ütközött...Az acél féktárcsákkal kicsit izé vagyok, már akkor is az voltam amikor behozták a MotoGp-be, de végül is rosszabb nem lesz
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #10121 üzenetére
A gumik most is bírták, azzal nem volt gond. Amiatt nem kéne több csere. Épp amiatt sír a sok "szakértő", hogy túl jól bírják. Azért akarnak több cserét, mert épp a boxban történt a több helycsere, mint az aszfalton...
A szakértők meg az elmúlt 15 évben csak égetik magukat az "izgalmasabbá tétel"-lel. Csináltak mindent - meg annak az ellenkezőjét is. Lövésük sincs. Mansellnek inkább igaza van azzal, hogy ki kéne hajítani a sok elektrokütyüt az autókból, hogy ne legyen dedó egy versenyt hibamentesen végigtolni.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #10125 üzenetére
Akkor meg egyenszárnyak legyenek inkább, mint a jelenlegi lefojtott motorok. Nem lesz a legszebb, de ha nincs más kiút...
-
#95904256
törölt tag
válasz
hunnylander #10121 üzenetére
Túl sok értelme a két kötelező cserének sem lenne, ha egyszer a gumik kibírják az egész versenyt is. Minden csapat a többeikhez igazítaná a kerékcserét. Nincs benne az a kockázat, amit a használt gumik egy-két körrel tovább használata jelentett régebben.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #10121 üzenetére
Elvileg 1-2 éve valami, szakemberekből álló bizottság találta ki ezeket a szabályokat is a több előzés érdekében. Nem tudom, miért kellene bízni abban, hogy egy másik bizottság majd 2012-2013-ra jobb döntéseket hozna. Radikális változtatás híján ugyanolyan unalmas marad az F1.
Mondjuk most szívesen nézem, mert öröm elől látni a Ferrarit, de semleges drukkereknek tuti nem valami nagy élmény.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #10111 üzenetére
Annyiban van igaza börninek, hogy semmi értelme lenne minden verseny után módosítani a szabályokat. Az meg egyenesen gyengeelméjűség, hogy a kötelező 2-3-4-5-6 kerékcserével több lesz az adok kapok a pályán.
Lenne már egy kérdésem a szakértőkhöz? Hogy akarnak előzést, amikor követni sem lehet 1-2 körnél tovább? A nagy 80-as években simán 10-20 körön keresztül ment a 5-ös szerelvényekben való autózás is, az adok-kapok mellett.
Nem kéne megengedni a fékhűtőnyílások automatikus szabályozását? Mert ugye ha egyedül szaladáshoz tervezik, akkor célkövetőben túlmelegszik, ha követőre van hangolva. Persze volt valami kretén, aki a lassítás címszó alatt kitiltotta...
A gumikkal sem az a baj, hogy túl strapabírók, hanem hogy könnyen túlmelegednek, akárcsak a fékek. Olyan abroncsok kellenek amelyek bírják a vonatozást is. Aztán meg lehet nyugodtan a sunyiba küldeni az idétlen kötelező gumicserét...Aesir, Male: légszűrőt pucoltatok már? Mert nem a kvarcszemcsék mennek át a gyengébb szűrőn, hanem a rájuk tapadó finom por. Én sajnos elég sok rossz légszűrő miatt dohogós motort hallottam már.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #10103 üzenetére
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #9956 üzenetére
Nem tudod véletlenül, hogy ennek mekkora a jelentősége?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #9954 üzenetére
És ezt miért nem tudják rendesen leírni a magyar, hát mit írjak szakújságírók?
Most is látom, h úgy írtak meg egy "cikket", h szabálytalan. Azt sehol se írják, h a indítómotor beillesztő-nyílás az FIA szerint túlméretezett...
És csak a mekit emelik ki, miközben több csapatnál is ugyan ez a helyzet... -
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #9956 üzenetére
Értem, csak tudom, hogy Mekis vagy, azért bátorkodtam kicsit odaszúrni.
De az FIA is hülye, többszörösen. Ezt már lehetett látni a műszaki átadáson, vagy ez egy teljesen új elem volt erre a futamra?
Mert ha tesztek során is használták, akkor ennek már ott ki kellett volna derülnie.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #9877 üzenetére
Inkább a második...a gumi hűtése se a kasztnis Le Mans-ban, se a vonatozó IRL-ben nem okoz problémákat, utóbbiak akár ma este is köröket töltenek el draftban, hisz nélküle jóval lassabbak lennének.
A második viszont bőven jó és elég, ha nem megfelelő a leszorítóerő elől akkor lecsúszkálnak az ívekről, és ez akár a túlcsúszás, akár a korrigálás koptatja/hevíti a gumit. -
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #9870 üzenetére
-
Cicero
őstag
válasz
hunnylander #9877 üzenetére
Ha már a fékek hűtése: tavaly az összes felnin volt valami fixen álló, műanyagnak tűnő cucc. Én légterelőnek gondoltam a fékek hűtésére. Az volt? Ha igen, most miért hiányzott róluk?
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #9877 üzenetére
"A gumiabroncsoknak van egy relatíve keskeny üzemi hőmérséklet-tartományuk, amiben optimálisan működnek (alatta és felette is csúnyán 'használhatatlanok'). Ebbe az is belejátszik, hogy mennyi hűtést kapnak menet közben. Az akadályozó autó rontja az abroncsok hűtését, így túlhevülnek."
Igen, és itt a lényeg. És ha keményebben próbálja támadni az íveket, akkor is túlhevül. Magyarul nyugton kell maradni, és szépen nézni a másik seggét, hátha hibázik, vagy műszaki gondja lesz. Ez ám az izgalom, na Kinek is romlik el az autója először?!
Kinek kopik el vagy melegszik a gumija?!
Ez szuper lesz.
-
Ricco_hun
senior tag
válasz
hunnylander #9870 üzenetére
"Az abroncsok túl jók, túl kopásállóak lettek..., gyengíteni kellene őket és vagy 2 kötelező kerékcsere, hogy ne érje meg kímélni"
Jaja, hasonlót írtam én is. Elmaradt a gumival való taktikázás, mivel úgy néz ki, hogy a keménykeverék kibírna egy teljes futamot is. Így meg nem éri meg bejönni friss lágyért, mert több idő megy el a boxkiállással, mint amennyivel gyorsabbak lennének a lágyon.
-
moha21
veterán
válasz
hunnylander #9615 üzenetére
Köszönjük!
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #9612 üzenetére
Nagyjából az történt, ahogy vártuk.
Az újoncok nagyon el vannak maradva.Vettel gyerek grat! Massa grat! Lonzi grat! Holnap ilyenkor már többet tudunk.
-
GuB3Ra
aktív tag
válasz
hunnylander #9609 üzenetére
Az valóban nagyon szép volt, ha most vezetett először F1-es autót.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #9599 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #9599 üzenetére
Elvileg ma.
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #9428 üzenetére
remélem még elkészülök vele
de várom már a futamot és az időmérőt
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #9423 üzenetére
Valószínűleg nem is fogják engedni: [link]
Az FIA Sport Szabályzat 31.2-es pontja kimondja, hogy a versenyen csak olyan pilóta állhat rajthoz, aki legalább egy szabadedzésen részt vett...
-
Frenky89
addikt
válasz
hunnylander #9422 üzenetére
Áhh, értem. Kösz!
Oliverda: Nekem tegnap d.e. tűnt fel és nem tudtam, hogy akkor most mi is a helyzet az ilyesféle kivágásokkal.
Aktív témák
Hirdetés
- OLED monitor topik
- Már az Apple AI-igazgatóját is elcsábította a Meta
- Állítólag megérte kitiltani az okostelefonokat az iskolákból
- Home server / házi szerver építése
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Yettel topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Gyűjtögeti a Xiaomi 16 az engedélyeket
- További aktív témák...
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - DDR5 - i5-12400F - RTX 4060Ti - 16GB RAM - 1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - DDR5 - i5-12400F - RTX 4060Ti - 16GB RAM - 1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - Ryzen 7 5700 - RTX 4060Ti - 16GB RAM - 1TB SSD - www.olcsogamerpc.hu
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - i5-14400F - RTX 4060Ti - 16GB RAM - 1TB SSD - www.olcsogamerpc.hu
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest