- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Aktív témák
-
P00By
nagyúr
válasz
venember83 #4033 üzenetére
Remélem, h lesz jövőre
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #4033 üzenetére
Szerintem ha a Toyota nem száll ki akkor ő lesz az egyik pilótájuk.
-
Face8814
őstag
válasz
venember83 #3990 üzenetére
Ezt sajnos átaludtam.
Mindenesetre a mai F1-ben az előzések száma/évad mutató vetekszik egy jobb motorverseny előzésszám/futam mérőszámmal.
Nem akarok itt flamelni, így nem is folytatom a gondolatmenetet hiszen a két sportág merőben eltér egymástól, de ettől függetlenül nekem aki a 80-as évek Senna Prost Mansell Piquet párharcain nőttem fel, a mai futamok inkább csak a délutáni szunya háttérzajának alkalmasak.
Sajnos csak taktika van, párharc, előzés egyre kevesebb..... -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #3799 üzenetére
Ez a saját véleményem ami tényeken alapul. Egyrészt azon hogy az idei versenyein annyi pontot szedett össze mint Massa kb. fele verseny annyi alatt, illetve tudnék mondani pár versenyt (pl. Monza) ahol már rossz volt nézni amit művelt azzal az autóval.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #3626 üzenetére
Kíváncsi vagyok az idei és akár a 2002/2004-es szezon nézettségi adataira. A jegyértékesítésekre meg főleg.
2006-2007-2008-at nem is gondolnám, hogy egy szinten mozogna ilyen téren az idei évvel. Klasszis csapatok feszültek egymásnak extraklasszis pilótáikkal, tényleg a legjobbak viadala volt mindegyik év. Az idei meg a hirtelen top verdában találom magamat pilóták ügyetlenkedése, kiegyensúlyozatlansága..
Legalább az kiderült, hogy nem elég a jó autó egy folyamatos jó teljesítményhez
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #3600 üzenetére
Nem utaltam sehol arra hogy esetleg majd a Ferrari-t támogatná. Sőt én inkább azt gondolom hogy annak ellenére hogy 14 évig a csapanál volt a 2010-es Ferrari csapat felépítése nem éppen szívet melengető számára. Ugyanis az utóbbi időben a Ferrari konkrétan a Todt féle ideával szembe pisil.
Persze ez nem azt jelenti hogy nem nézném ki belőle az ellenkezőjét. 98'-ban ő volt a legjobban felháborodva amikor Melbourne-ben a célegyenesben Coulthard csapatutasításra elengedte Hakkinen-t, aztán 4 évre rá megcsináltatta ugyanezt csak még "szebben".
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #3523 üzenetére
Sajnos nem.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #3516 üzenetére
Ja, eléggé jól kirakott ez a puzzle. Kétlem hogy kitaláció. Időközben a Marlboro is lapátra került (ahogy azt Montezemolo korábban szerette volna) és jön helyette a Santander. Mondjuk azt nem gondoltam volna hogy Todt és Montezemolo között évekig ekkora volt a feszültség. Gondolom Montezemolo azért nyomta be Domenicali-t mert őt úgy tudja mozgatni a háttérből mint egy marionett bábút.
A 99-es eset is eléggé meglepett, meg az is hogy Montezemolo Schumacher-Hakkinen párost akar Todt később pedig Schumacher-Rossi-t.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
venember83 #3476 üzenetére
És ha jól láttam akkor a Brawn szerelői szedték le?
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #3484 üzenetére
Na de a Brawn és a McLaren között van egy közös pont, a Mercedes.
-
Chip
aktív tag
válasz
venember83 #3476 üzenetére
Szerintem nem vicces, hanem nagyon is ésszerű dolog volt amit a Brawn szerelői csináltak.
Mert Kova a Brawn box-a előtt állt meg és ők gyorsan elhárították az IFA-t (Ideiglenes Forgalmi Akadály) -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #3468 üzenetére
Elvileg 1 motorszállító max. 4 csapatnak adhat motort. Én is kíváncsi leszek de kétlem hogy azonnal beletalálnának a tutiba.
"Meglehet, hogy ők adják a jövő év világbajnokának is a motort?"
A Campos, a Manor, a Lotus, az USF1 vagy a Willimas lenne jövőre a bajnok?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #3403 üzenetére
Majd kapunk válaszként sumakkert, magömlést, jerezt, stb
Peat;): LOL, ennyi.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #3356 üzenetére
Villeneuve ennél jóval konstansabb teljesítményt hozott. Ő nem csak az évad első felében tudott nyerni a jó autóval.
D@ni88:
"És látszott hogy égés már neki a Ferrari."
A boxban különösen.
-
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #3343 üzenetére
Azért hambi eldobott 17 pontelőnye sem volt gyenge, mikor csak két verseny volt hátra...
Azóta nálam a "nem kicsit lúzer" a jelzője...
-
Csabee.
nagyúr
válasz
venember83 #3343 üzenetére
Azt az idényt nem láttam, pont rákövetkezőleg kezdtem el nézni komolyabban!
-
Csabee.
nagyúr
válasz
venember83 #3337 üzenetére
Olvasd el az előző focimeccses összehasonlításom! Ez pont ugyan az a helyzet
-
madstunt
addikt
válasz
venember83 #3315 üzenetére
Hivatalos Live timing szerint:
nyomom én is a gombot asszem... -
LOTR
addikt
válasz
venember83 #3315 üzenetére
mivel Ferrari nem volt versenyben (és sajna Kimi sem), így nekem teljesen mindegy ki mit nyer
eddig kb semleges volt, de ezek után nem bírom Webberthát eső sajnos nem jött
Buttonnak gartuláció
végre Kubica is dobogón van ráadásul 2.
és Kimi is csak feljött 6-nak -
Csabee.
nagyúr
válasz
venember83 #3304 üzenetére
Köszi!
Ez a Kobayashi szimpi srác nekem!: ) Bááár leszakadna az ég 5körön belül. -
LOTR
addikt
válasz
venember83 #3304 üzenetére
kezdhetjük az esőtáncot
-
madstunt
addikt
válasz
venember83 #3304 üzenetére
ha koba megkapja a büntetést akkor a ferrari tuti megóvja a mozzanatát webbernek
-
LOTR
addikt
válasz
venember83 #3280 üzenetére
főleg Webber főlé
-
iguana
őstag
válasz
venember83 #3280 üzenetére
LOL
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #3207 üzenetére
Mernének is mást használni, amikor a Lenovo a hivatalos beszállítójuk.
-
D@ni88
addikt
válasz
venember83 #2288 üzenetére
hát azért ott van az Iceman-es tetkó
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #2279 üzenetére
Mindig is a Mester marad az etalon, ezen nem változtat semmi. Rajta kívül csak Kiminek tudtam drukkolni. Nem tudom ebben mi a váltogatás..
A Domenicali féle Ferraritól meg Enzo forog a sírjában..
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #1826 üzenetére
Nem voltam benne biztos, hogy magyarul mi lenne a helyes megfelelője, ezért inkább idéztem.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #1413 üzenetére
"Történt az utóbbi évben sokkal komolyabb szabálysértés is"
Hol? A közutakon?
Amúgy ez teljesen logikus és várható lépés volt. Mondjuk én egy kicsit azért sajnálom az öreg Brióst bár az tény hogy elég sokat csítelt össze 20 év alatt. Jó lenne ha Prost jönne a helyére vagy esetleg Richards.
Búcsúzóul:
-
--HARDCORE--
senior tag
válasz
venember83 #180 üzenetére
mikor is?
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #980 üzenetére
A Voda meg a Merci is arrébbköltözhetne és akkor jöjjön az Orange és a McLaren-narancs és 'hazaérkeztünk'.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #955 üzenetére
Ennek a Renault ügy is keresztbe tett.
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #892 üzenetére
Én nem vagyok rönyós. Csak a totyik kedvéét.
-
kisJack
aktív tag
válasz
venember83 #892 üzenetére
Ez kurva jó volt!
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #884 üzenetére
Azokat az autókat is ismerem. Habár már nem tartja a leggyorsabb sorozatgyártású utcai autó címét (de nagyon hosszú ideig uralkodott; 1994-2005), de még mindig az F1 a leggyorsabb 'szívómotoros' (naturally aspirated) szériaautó.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #871 üzenetére
soha
Ezt az autót bevallottan más szempontok alapján tervezték (nincs középső vezetőüles sem egyebek közt), a McLaren F1 az meg egy csoda.
.. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #711 üzenetére
A Williams rendszerében pont az lenne a lényeg hogy nem használ akksikat. [link]
Sőt a Williams a KERS miatt korábban még egy kisebb céget is megvásárolt.[link]
Ez egy egész jó írás: [link]
"Hasonlók a percenként 35 000 fordulaton pörgő lendkerék kockázatai is. Ha valami megakasztja a rendszert, akkor komoly esély van rá, hogy nagy sebességű törmelék terítse be a versenyautót, egyaránt veszélyt jelentve a benne ülőre és a közelében haladókra. A Williams tájékoztatása szerint az ő lendkerekük meghibásodás esetén is biztonságos marad. A brit csapat egy új szén kompozit anyagot használ, amit a szintén brit Urenco cég fejlesztett ki. Az Urenco urániumdúsításhoz készít centrifugákat. Az új anyagot úgy alkották meg, hogy meghibásodás esetén porrá málljon. "A konstrukció értelmében egy meghibásodásnál - legyen az egy ütközéses baleset - a lendkerékből nem marad más, mint szénszál por nagy nyomású kigázosodása" - mondta Scott. "
35000RPM/min azért már nem semmi...
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #711 üzenetére
Hosszútávon környezetbarát, de már rövidtávon is lehetne az. Azáltal, hogy egyszerűen fejlesztik, beleértve az akkumulátorokat is.
Még ha az F1-ben, ami a KERS-fejlesztések dinamikus indukátora nem is csapódik le a környezetbarátság, de viszont a jövő közúti autóinál már igen, és azáltal, hogy egyre kevesebb kőolajszármazékot égetnek el és egyre jobb és jobb energiatárolást valósítanak meg. Ne gondold, hogy környezetbarát energiatárolás szinten nincsenek fejlesztések. Már most vannak; Williams. Ne csak mérgező akkumulátorokban gondolkozzál. Továbbá környezetkímélő fejlesztési irányok kijelölése szabályalkotás kérdése, és már most megvalósítható lenne.
Ez pont kapcsolódik, de anélkül is érdekes főleg az egyik szurkolótábornak.
Egyébként a TERS is bevezetés alatt áll(hatna), Le Mans-on már jövőre alkalmazható lesz.
-
deicide
veterán
válasz
venember83 #531 üzenetére
pedig végignéztem, de már fáradok, mondjuk Te is, mert nem #524 hanem #523...
-
válasz
venember83 #373 üzenetére
Akkor ferka, remelem jol fog menni.
Al_Bundy_v2: Itt egy gond van, a ha, technikai sportban ugy tudom nincs ilyen.
-
válasz
venember83 #369 üzenetére
Hova megy alonso a renault-tol?
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #180 üzenetére
Ja, csak akkor nem nagyon volt már választása, ergo egy balesetet került el.
Fekvőrendőr kell oda és akkor nem lesz ilyen.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #157 üzenetére
Pályán kívül előzött. Elvileg ezt így nem nagyon szabad.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
venember83 #157 üzenetére
Miért is?
Nem sok hely volt ott neki... -
blazsey2
senior tag
válasz
venember83 #157 üzenetére
Kimi ravasz volt ezért nem lehet büntetni
-
Bermi
aktív tag
válasz
venember83 #157 üzenetére
Kimi semmit nem nyert vele, nem fért el és kiengedte szerintem.
ott is 4.-ik volt és 4. helyre jött vissza, ha jól látom.
és után előzött 2-t.Badoer előre jött a kiállásoknak köszönhetően
-
gV
őstag
válasz
venember83 #88 üzenetére
az a két spanyol biztos maradni fog még jó ideig, de a török helyett igazán lehetne Imola ahol legálabb nemcsak pár autó lenne a pályán hanem nézők is a lelátokon
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #88 üzenetére
Több okból el lehet 'felejtve'. 1. Ecclestone túl sokat kér a rendezőktől, ami előteremthetetlen és nagyon veszteségessé tenné a futamot a rendezők szemszögéből. Persze a FOM/CVC kaszálna rendesen. 2. Nehogy már az olaszoknak túl jó legyen.
Egyébként nekem Senna (és mások) halála miatt már nem olyan szimpatikus a pálya. Rossz érzéseket kelt. Tudom, hogy más pályákhoz is kötődnek halálesetek és egyéb szomorú dolgok, de Senna az első nagy kedvencem volt és gyerekfejjel éltem meg a halálát.
Szerencsére a Magyar Nagydíj, immár, mint az egyik legtradicionálisabb, benne van a tradicionális lecsóban; Donington/Silverstone, Hockenheim, ..., Spa, Monza.
Vigasztaljon ez és Montreal.
Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900KF 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 34WR55QK-B - 34" Ívelt VA - 3440x1440 - 100Hz 5ms - FreeSync Premium - HDR 10 - USB Type-C 65W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest