- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ulefone Amor 34 Pro - a nagy vetítőgép
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #37511 üzenetére
Ki jön Whitmarsh helyett ha netán most emiatt lelép? Norbi? Vagy visszajön Dennis?
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #37502 üzenetére
Ne keverj magaddal, en nem hazudok ;).
Szerintem a par pont az ahogy irod, smafu. Utolagos, lebukas utani bocsanatkeres az semmi. Az egyik csavot kirugtak, az oke, a csapat odarakja a felelosseget, az is oke (mert mi mast csinalnanak?), a masik csavonal egyreszt a par pont keves, de pl. 5 futamos eltiltas oke lenne, de akkor nem neznek a nepek az f1-et. Ezert gondoltam, hogy valami penzbunti jo lehetne, de most, hogy mondod, lehet inkabb egy felfuggesztett eltiltas kene, akkor bunti is van meg nincs is, es lehet vegre tovabbmenni. A kizaras emlegetese az nekem nem konkretum amugy.
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #37491 üzenetére
Nem kell am mindent osszemosni, persze, mindenki feszegeti a hatarokat, ha valami elonye szarmazik belole, szal ferdites/sumakolas ha nagyon akarod, csalas az van, de meghallgatason hazudni plane belebukni az nem tul gyakori. Es meg nem isszak a levet, az meg ezutan jon.
Szerk: lehet, hogy nem jon mar semmi kuloben, jo is lenne mar inkabb a versennyel foglalkozni. Bar egy 50k-s penzbunti meg lehetne.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #37491 üzenetére
Hamilton: Mindenkitől elnézést kérek
Legalább beismerte és elnézést kért nem úgy mint egyesek a múltban...
Ezt a Ryan közlegény pedig már nem menti meg senki.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #37487 üzenetére
Csak úgy tudom elképzelni, hogy annyira gyerekesen engedelmeskedet, hogy akkor is azt tette amit kértek tőle, ha ez ellent mondott a logikájának.
Ugyanez derül ki a rádióbeszélgetésből is. Elmondja, hogy mi történt (Trulli szélesen vette a kanyart) és minden kétsége ellenére amint azt mondják neki, hogy engedje vissza a Toyotát, már meg is teszi. Ha egy kicsit a sarkára állt volna, és aktívan vitatkozik, akkor megúszhatták volna ezt az egész balhét. Sajna jó csapatjátékosként megbízott abban, amit az öreg rókák mondtak a pitből, és így mindannyian jól megszívatták magukat (akkor először, aztán a meghallgatáson másodszor). -
zed1983
őstag
válasz
hunnylander #37466 üzenetére
Hamilton kóstolgatás felsőfokon...
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #36170 üzenetére
-
zed1983
őstag
válasz
hunnylander #37458 üzenetére
Persze az is lehet, hogy nem ilyen egyszerű letiltani, lehet meg kell bontani a burkolatot és le kell húzni a csatikat
És nem mondtam azt, hogy ezáltal azonnal lehűl és azt sem, hogy menet közben kell kikapcsolni
Mellesleg "szegény" Kimi-nek nem nagyon akar összejönni egy futamgyőzelem... -
zed1983
őstag
válasz
hunnylander #37455 üzenetére
Látszik, hogy van mit fejleszteni rajta...mint anno notebookoknál, csak már nem emlékszem milyen gyártmányú volt, igaz itt a KERS-nél egy kicsit gyorsabb idő intervallum között töltődik és ürül ki az aksi
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #37455 üzenetére
Nah, akkor az szép. Az aksik ott vannak elől? Nem is tudtam.
Jah, akkor a KERS hűtésével van megint probléma.Teszteken is azzal szenvedtek végig, mert mindig túlhevült. És onnan ismerős is nekem ez a fülke füstölés, mintha már előfordult volna ilyen a Ferrarival.
zed1983 Amúgy szerintem biztos ki lehet, alapvető biztonsági követelmény kellene hogy legyen.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #37422 üzenetére
A McLaren-en új a motorborítás?
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #37415 üzenetére
Keresőt használtam.
És a saját hsz-emre kerestem, de tényleg most nézem, visszakövetve a te hsz-edre indult reakcióra való reakció.
Van anélkül is bőven sok bookmarkom
Továbbá most ugye nem is neked szól, mert te nem említettél/utaltál ilyenre, ahogy mondodJah amúgy meg, remélem ezt is olvastad: Szerintem minden pilótának elmondják SC bejövetelekor, hogy maradj x mögött és y előtt.
Amely utasítást be is tartják.
Szóval mindekit kizárhatnának.
Ha ez tényleg igaz, akkor bár nem szeretem Hamiltont, de elismerem ez tényleg hülye egy döntés. -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #37390 üzenetére
Kizárni biztos, hogy nem fogják, az senkinek sem érdeke.
Mike:
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #37399 üzenetére
Nem hiszem, hogy anno nem kapott elég f*ck you-t meg leidiótázást mindenki anno Montoya esetén.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #37399 üzenetére
Káromkodásért DQ?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #37395 üzenetére
Csak azt nem értem, hogy miért akarnák Hamit eltakarítani?
mod: így is eléggé kilóg a lóláb, sok lenne az egy éves DQ
-
Depression
veterán
válasz
hunnylander #37390 üzenetére
Ezt nem is tudtam. Miért is?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #37390 üzenetére
"Lewisnak függőben van a bajnokságból való kizárás"
Ez még viccnek is durva...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #37378 üzenetére
Porhintés megy az FIA részéről és szintén bizonyítékok nélküli vádaskodás a Ti részetekről is. Max azt nyilatkozta, hogy Lewis dominanciája nem tesz jót a sportnak. Mikor nyilatkozta ezt? Hol dominál most Lajos? Miről beszélünk? Semelyikünk nem tud semmit, fingunk sincs hogy mi zajlik a háttérben és hogy kik befolyásolják a történéseket. Jönnek a vadabbnál vadabb összeesküvés-elméletek.
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #37378 üzenetére
Azert az MW interju amit linkeltel, az se kutya...
-
válasz
hunnylander #37354 üzenetére
Szerintem a FIA bármikor nyilvánosságra hozza a zárt meghallgatás anyagát, amennyiben erre engedélyt kap a McLarentől és Hamiltontól. Az a vád hogy Hamilton és a McLaren hazudott elég egyértelmű, és a McLaren nem siet reagálni rá pedig ha igazuk van igen egyszerűen megtehetnék, a meghallgatás szövegére hivatkozással.
Az index már így tálalja a történetet:
A McLaren nagyon megszívatta Hamiltont
Az istálló nem bízott saját pilótájában az Ausztrál Nagydíjon, helytelen utasítást adott neki, hazugságra kényszerítette, mindezt le is tagadta. A ellenőrök rájöttek, a McLaren nem is fellebbez világbajnoka kizárása ellen. -
válasz
hunnylander #37343 üzenetére
-
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #37340 üzenetére
Neked jobban hiszek
, de nem teljesen
Viccen kívül, míg valahogy a Mclarenről és az egyébként is sunyiképű (ez nem sértés, csak ránézsre az emberben kialakul egy lehet, hogy hamis kép, + a futam után is elismertem, hogy ő mente a legnagyobbat, a képességeit sosem vonom kétségbe) Hamiltonról jobban el tudom képzelni, hogy letagadnak valamit, mint azt, hogy egy teljesen alaptalan, könnyen bizonyítható hazugsággal megvádolják őket (amire nem fellebbeznek és az nagyon rossz szöveg, hogy az ellenük irányuló hadjárat miatt, azért egy kizárás az sok pont és a szponzorok nyomására, ha egy kicsit is igazuk lenne, a legnagyobb felháborodással kellene perelni), de lehet, hogy tévedek, ha kiderül, mindenképp elnézést fogok kérni. Sajnos valóban csak képzelgésekre lehet alapozni, jó lenne azt a beszélgetést hallani.
-
válasz
hunnylander #37317 üzenetére
Nézd szerintem ez egyszerű, az FIA azt állítja hogy a McLaren és Hamilton hazudott a meghallgatáson. Erre kétféleképpen reagálhat a Mclaren, 1 helyben hagyják, nem csinálnak semmit, mással foglalkoznak a nyilatkozataikban 2, követelik, hogy az engedélyükkel hozzák nyilvánosságra a teljes meghallgatás anyagát és visszautasítják a vádakat. Majd meglátjuk mi történik.
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #37317 üzenetére
Ha választanom kell, hogy ki hazudik az FIA vagy a Mclaren-Hamilton kombó, akkor én a másodikra teszem a voksom.
Mod: Bár a publikálásnak én is örülnék, mert akkor lezáródhatna végre ez a vita.
-
válasz
hunnylander #37315 üzenetére
"During the hearing, held approximately one hour after the end of the race, the Stewards and the Race Director questioned Lewis Hamilton and his Team Manager David Ryan specifically about whether there had been an instruction given to Hamilton to allow Trulli to overtake. Both the driver and the Team Manager stated that no such instruction had been given. The Race Director specifically asked Hamilton whether he had consciously allowed Trulli to overtake. Hamilton insisted that he had not done so. " [FIA statement]
"A meghallgatás alatt amelyet kb. 1 órával a verseny után tartottak, a stewardok és a versenyigazgató kifejezetten kérdezte Hamiltontól és a csapatmenedzser David Ryantől, hogy Hamilton kapott-e utasítást arra, hogy engedje Trullit előzni. Mind a versenyző mind a csapatmenedzser azt állította, hogy nem történt ilyen utasítás. A versenyigazgató egyértelműen rákérdezett Hamiltonnál arra, hogy szándékosan engedte-e Trullit előzni. Hamilton ragaszkodott ahhoz hogy nem tett ilyet."
Ha nem így történt ahogy az FIA állítja, akkor reagálnak majd a McLaren részéről.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #37308 üzenetére
Legközelebb kapcsolja a ki a rádiót inkább...
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #37300 üzenetére
Száz százalékosan hiszek Trullinak. Elég régen az F1-ben van és komoly, megbízható ember benyomását keltette nálam mindig. A balhékból kimaradt, ezt Hamiltonról és a McLarenről nem mondhatjuk el.
Persze ettől még tévedhetek, de nálam Trulli szavahihető.
-
válasz
hunnylander #37282 üzenetére
brownus írta:"az egy dolog, ez a lényeg:
"At the end of the race, Trulli fell off the track and went on the grass. Lewis had no option but to carry on and take the position. Trulli then came back on and re-took the position. The FIA is looking at it." - Martin Whitmarsh, csak azt felejtette el elmondani, hogy utasították Hamiltont, hogy álljon meg, hazugság az aláhúzott rész. Amennyiben a tárgyaláson is ugyanígy félrevezetően nyilatkoztak, mint a fenti idézetben, akkor a büntetés teljesen jogos."Mi állhat a döntés hátterében? :
Nem arról van szó ki kezdeményezte az eljárást hanem arról, hogy a tárgyaláson elfelejtették a McLaren és Hamilton részéről megemlíteni, hogy a csapat rádión leadott utasítására állt meg Hamilton, hanem csak annyit említettek mint Martin Whitmarsh az idézett interjúban.
Nem mindegy, hogy a safty car alatt "Trulli then came back on and re-took the position." vagy mi utasítottuk Hamiltont hogy álljon meg és ezután történt meg az előzés. Nem mindegy, hogy Trulli csak simán előzött a safety car alatt (ezért büntették meg), vagy megálltak előtte és rádión leadott utasításra visszaengedték.Az ítélet indoklása: "The Stewards having considered the new elements presented to them from the 2009 Australian Formula One Grand Prix, consider that driver No 1 Lewis Hamilton and the competitor Vodafone McLaren Mercedes acted in a manner prejudicial to the conduct of the event by providing evidence deliberately misleading to the Stewards at the hearing on Sunday 29th March 2009, a breach of Article 151c of the International Sporting Code."
Nézzük a McLaren reakcióját az ítéletre:
"Vodafone McLaren Mercedes understands that the Stewards made their decision on the basis of reviewing radio transmissions between the driver and the Team. (A Mclaren érti, hogy a Stewardok, a rádiós összeköttetések felülvizsgálata alapján hozták meg döntésüket.)"The Team mistakenly believed that the radio transmissions had been reviewed by the FIA on Sunday 29th March 2009, and consequently did not believe it was necessary to discuss them with the Stewards on that date. (Magyarul nem számoltak be arról, hogy rádión utasították Hamiltont, hanem azt hitték, hogy az FIA meghallgatta a rádiós beszélhgetéseket a pilóta felé.)
"Nonetheless, the Vodafone McLaren Mercedes Team now regrets that it did not do so, accepts the Stewards' decision and will not appeal." (Sajnálják hogy így történt, elfogadják a döntést és nem fellebbeznek.)
A fentieket segítségként azért idéztem be, hogy könnyebb legyen megérteni mi történhetett, ezért a reakciókat, anti mclarenes szövegeket kérlek ne nekem címezzétek. Én csak összeszedtem amit találtam az f1.comon.
-
sh4d0w
félisten
válasz
hunnylander #37278 üzenetére
A tiedet sem támasztja alá semmi, miszerint nem a McLaren szaladt Whitinghoz... úgyhogy le lehet rólam szakadni.
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #37270 üzenetére
az egy dolog, ez a lényeg:
"At the end of the race, Trulli fell off the track and went on the grass. Lewis had no option but to carry on and take the position. Trulli then came back on and re-took the position. The FIA is looking at it." - Martin Whitmarsh, csak azt felejtette el elmondani, hogy utasították Hamiltont, hogy álljon meg, hazugság az aláhúzott rész. Amennyiben a tárgyaláson is ugyanígy félrevezetően nyilatkoztak, mint a fenti idézetben, akkor a büntetés teljesen jogos.
forrás(#37274) sh4d0w, úgy van!
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #37273 üzenetére
Azért Lewis elméletileg nem ma kezdte. Egy VB-től már elvárható lenne valamiféle önállóság a pályán. Ha a mclaren olyan félénk lenne az fia-val szemben, nyugodtan megkérdezhették volna, hogy az eset után mit tegyenek, még a verseny alatt és akkor nem lenne ez a balhé, de a mclaren legfeljebb attól fél, hogy kiderül, hogy nagy ívben tesz mindenki véleményére.
-
sh4d0w
félisten
válasz
hunnylander #37270 üzenetére
eeeee, téves!
"Trulli kicsúszott a végén a Safety Car alatt, és Lewisnak nem volt más választása, mint megelőznie őt" - közölte Martin Whitmarsh, a wokingiak csapatfőnöke a BBC-vel. - "Ezután Trulli visszavette a helyét, ami tilos, és tudom, hogy az FIA jelenleg is vizsgálja az ügyet."
Tehát gerinces McLaren módra ez úgy nézett ki, hogy elébb helytelen szabályértelmezés miatt utasították Hamiltont, hogy engedje vissza Trullit maga elé, majd mivel rájöttek, hogy rosszul értelmezték a szabályt, rohantak Whitinghoz, hogy "hahó, csalt az olasz!"...
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #37270 üzenetére
Mondjuk az se lenne meglepő fordulat, ha ők indították volna a vizsgálatot, hiszen az is egy életszerű mozzanat lenne, hogy a hülyeségükre (eldobták maguktól a 3. helyet) a futam után jönnek rá. De ez önmagában még nem jelentené, hogy szándékosan szabálytalanságra kényszerítették Trullit.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #37264 üzenetére
Heh, szép ítélet. Legalább akkor a disznósajtot kaszálták volna el, ne a McLarent. Hogy miért? Szembetűnően gyorsak voltak, szabályosan ez lehetetlen.
Úgy nézem, hogy idén is lesznek érdekes döntések.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #37264 üzenetére
Értem én, de én akkor se tudok jó szemmel a Mekire nézni, és hinni se tudok nekik. Annyi disznósággal a hátuk mögött ne csodáld. De azt továbbra is fenntartom, hogy Hamilton -t kihagytam volna az ügyből. Ő is áldozata ennek a csapatnak, majd idővel rájön milyenek is, úgy ahogy Coulthard, ahogy Montoya, ahogy Kimi, és ahogy Alonso.
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #37249 üzenetére
McLaren accuse Trulli, A McLaren megtámadta Trulli dobogós helyét
"Trulli kicsúszott a végén a Safety Car alatt, és Lewisnak nem volt más választása, mint megelőznie őt" - közölte Martin Whitmarsh, a wokingiak csapatfőnöke a BBC-vel. - "Ezután Trulli visszavette a helyét, ami tilos, és tudom, hogy az FIA jelenleg is vizsgálja az ügyet.
és utóbb derült ki, hogy utasították hamiltont, hogy... ezt írták is másik mai cikkben
a mekisek elbaszták, beleestek a trullinak ásott gödörbe... ügyetlen banda ez a mclaren
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #37249 üzenetére
Van kulonbseg visszaengedes meg szabalytalan manoverre kenyszerites kozott, nem? Meg a meghallgatason letagadas is sportszerutlen az en nezetem szerint, csak azert is ki lehet zarni, legalabbis ha igaz. Konkretum nelkul (vagyis hogy pontosan mi hangzott el a radioban meg a meghallgatason) eleg nehez ezt megitelni.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #37249 üzenetére
Azért Hamilton és a McLaren nyilatkozatára kíváncsi leszek az esettel kapcsolatban. Hamilton helyében én most elküldeném melegebb éghajlatokra ezt a pofátlan bandát.
Nagyon a bögyükben van még hogy tavaly sehogy sem sikerült nekik megfosztani őt a címtől.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #37242 üzenetére
Igen. Ez is a ha van rajtad sapka ha nincs tipikus esete. Ott folytatják ahol tavaly abbahagyták. Remélem hogy egyszer a közeljövőben az óceánba pottyan az FIA egyik repülőgépe mózliva meg az összes vén hülyével a fedélzeten.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #37240 üzenetére
Bullshit.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #37226 üzenetére
Na kezdődik már a boszorkány üldözés... Mostmár nem csak azért büntetik meg ha nem engedi vissza hanem azért is ha visszaengedi. Vicc...
Páros lábbal kéne kipicsázni az egész race controll bagázst mózlival egyetemben. Vén hülye sz@rkavaró banda.
Gondolom a Toyota ismét felhívta az illetékesek figyelmét azon kijelentésükre miszerint kivonulnak ha az idei év is bukta lesz...
Lehet fellebbezni?
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #37230 üzenetére
várj! nem a meki jelentette fel a toyotát a történet legelején?? hogy trulli megelőzte hamiltont sc mögött? meg utána hamilton nyilatkozta, hogy a csapata mondta neki, hogy engedje el trullit, azért fékezett le előtte hirtelen?
hmm, talán mégsem olyan durva az a kizárás... legközelebb megbeszélik a mekinél ki mikor mit mondjon a rádióba és a riportereknek:d
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #37229 üzenetére
Hát ez durva. Nagyon, de nagyon durva. Még az a jó, hogy igazságosabb, átláthatóbb, érthetőbb ítéleteket ígért az FIA. Erre kizárják, amikor legrosszabb esetben is legfeljebb a 4. helyre való visszarakás járna.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #37229 üzenetére
Ezt simán meg lehet támadni.
Szerintem minden pilótának elmondják SC bejövetelekor, hogy maradj x mögött és y előtt.
Amely utasítást be is tartják.
Szóval mindekit kizárhatnának.
Ha ez tényleg igaz, akkor bár nem szeretem Hamiltont, de elismerem ez tényleg hülye egy döntés.(#37231) Pá: ha jól értelmeztem az Article 151(c) alapján csapatutasításnak minősül az "engedd vissza Trullit" mondat a csapattól.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #37230 üzenetére
Nem olvastam el egy ébként a cikket, mert rohanok, mi az indoklás?
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #37226 üzenetére
lol, ez tényleg durva.
Ha tegnapi a hír, akkor még megértem. -
DigitXT
félisten
válasz
hunnylander #37219 üzenetére
Már az első futamon összeesküvés a meki ellen?
Ehh.
Persze ha még a végén Hamiltont büntetnék meg, az full hülyeség lenne, de te már rögtön kongatod a vészharangot erre számítva: nem vagy kicsit paranoid?
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #37219 üzenetére
nem, miért? tavaly ő kavart a meklárennel?
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #37177 üzenetére
remélem nem marad el a futam, de ez kinézetre nem versenypálya.
sztem az esős futamokat, mint mindenki más is, de ez már úszóverseny lenne
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #37183 üzenetére
azért mondtam hogy a pályán tuti van 30cm-es víz.
mert a korlát mintha alacsonyabban lenne. De tökmind1, így nem lehet megrendezni, ha ilyen marad. Vagy szivattyúzzák, vagy kétéltűt varázsolnak a kocsikból -
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #37177 üzenetére
Atya isten. Nah, egy ilyen vízátfolyás a verseny végét is jelentené. Ha nagyon esik, akkor el se engedik a mezőnyt...
Am, így nézve izgalmas hétvégénk lesz. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #37177 üzenetére
Faszán át lehet úszni a kanyart
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #37156 üzenetére
Az nem lenne rossz...
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #37150 üzenetére
De a mézet meg hamisíthatják, úgyhogy bezárult a kör.
Hajajj, de még mennyire, hogy hamisítják! -
brownus
veterán
válasz
hunnylander #37147 üzenetére
míg a cukrok természetes növényi anyagok - a fehér kristály cukor az egyik "legtisztább" kémiai anyag a világon, köze nincs a nádhoz... fehér méreg, tessék helyette gyümölcs vagy barna cukrot vagy mézet használni
/persze napi 1-2 kanál nem mennyiség, pl. ha valaki a reggeli kávéba tesz egy keveset/
napi egészségügyi tanácsunkat hallották
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #37143 üzenetére
Akkor már nyugodtan egy kalap alá veheted az összes üdítőitalt. Tulajdonképpen az összes ilyen itókának nagy része víz, meg még annyi, hogy "finom" ízt érnek el valamilyen módszerrel, tök mesterséges anyagokból, általában titokban tartott recept alapján. Gondolj bele, mi köze pl. a Fantának a narancshoz, mint gyümölcshöz, vagy miből van pl. a Sprite, meg a kóla? Aromákkal, állagjavítókkal, színanyagokkal csinálnak egy tök "természetellenes" italt, amit a nép vedel, mint a gép.
Mondjuk ettől én még nem rühelleném az energiaitalgyárosokat, mert az is csak egy üzlet. Senki nem kényszeríti az embereket, hogy megigyák, és különben sem bizonyított (bár szerintem is valószínű), hogy ártalmas az egészségre.
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #37143 üzenetére
mos' mér? ha van a sok hülye aki issza?? egésseggükre...
most nézem, hogy gombos futotta a legtöbb azaz 20 leggyorsabb köröket. utána meg vettel 12-vel, szép.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #37139 üzenetére
Ebben az egészben az a groteszk, hogy a Hell még magyarországon sincs ott minden boltban. Ha pedig az energiaital pepsiévé akar válni, akkor a hatalmas reklámfogás hatékony lerohanó terítés nélkül nem fog hatékonyan kamatozni...
Magam részéről sok sikert nekik. -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #37137 üzenetére
Egyértelmű. Számolgattam én is, hogy ha a teljes bevétele 65 millió dollár, akkor a 20 millió dollár, amit a főszponzori szerződésért kellene kicsengetni, valószínűleg legalább részben hitelből lenne csak meg, vagy az idei árbevételnek nagyon meg kell ugrania. És akkor még ha vetélytárs is akad...
főleg, ha az a Virgin lesz, akkor a Brawn már esélytelen is.
Ettől függetlenül a Williams még reális cél lehet, habár a főszponzorság ott sem egy egyszerű dolog. -
RedWing
aktív tag
válasz
hunnylander #37129 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy a mai nap folyamán lesz még 1-2 hasonlóan "valósághű" hír...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #37129 üzenetére
Szerintem úgy van ahogy írod
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #37124 üzenetére
Ez nem mai hír, már tegnap elkezdett terjedni. Ráadásul egyébként sem lenne jó, mert (szerintem) túl hihető. Az április 1-jei vicchírekben mindig vannak égbekiáltó logikai bukfencek, különben nem alkalmas áprilisi tréfának.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #37108 üzenetére
Necces
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #37105 üzenetére
Több finn forrás szerint, hivatalos.
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #37066 üzenetére
Nincs mar gazdasagi valsag?
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #37066 üzenetére
Nagyon más véleményen vagyok
...de ugye erről most nincs értelme vitázni.
A RBgp001 már most sem fejleszt úgy ahogy a McLaren-Ferrari és a Renault mondjuk (a Renault-ban annyira nem vagyok biztos), mivel ezek már tesztelik a szívóerőt a -szabályoknak megfelelő, de a szabályok szellemével ellentétes- (
) diffúzorral.
Gyári csapatok....sssz, hiába a Virgin pénze (valszeg kapnak rendesen azért), és a Mercedes motor, ki fog még tartani egy darabig de aztán elkopik...majd mindenki tudja hogy ez az aut egy sokpénzes sokidős fejlesztés eredménye, egy kicsit trükkös diffúzorral,..biztos hogy nagyon jó autó, de már nincsenek meg azok a körülmények amik a létrejöttét segítették.
Nekik most elsősorban anyagi stabilitás kell, és aztán valahogy hozzátenni még az autóhoz úgy hogy ne rontsanak rajta. RB egy kiváló fickó, de elsősorban taktikus, aki a jó hírnéven és a Ferrari munkamódszeren kivűl sokat varázsolni nem tud....sok más csapatnál sokkal jobb szakemberek ülnek a megfelelő posztokon, és az anyagi biztosnág/feltételek is megvannak.Fejlődni fognak a nagyok, és a RBgp001 nem tudja tartani a fejlesztési ütemet. Láttad Hamilton-t...gondold meg ha megszüntetik a KERS hátrányait, illetve rendberakják a diffúzor dolgot.
Majd meglátjuk..adok nekik sanszot azért persze, de elvileg nálam 2-3 max. 4 futam. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
hunnylander #37063 üzenetére
Nekem az nem tetszene, hogy akkor a szerencse dönt. Legyen az egész futam esős esetleg végére száradjon fel.
Érdekes mennyi esős futam volt az közelmúltban(utóbbi 2 év). Régebbről nem emlékszem ennyi esős futamra, évente 1 max 2 volt.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #37057 üzenetére
Szvsz ez duma
...ezt figyelembe véve érthető is.
Az RBgp001-ben kb. ennyi van, és valszeg ennyi is marad. Dominálhatnak még 1-2 futamon, de utána már egyre jobban feszülniük kell.
Sasolgattak ők Vettel-re is, és amikor Button nem ideálisan teljesítette a kiállást, akkor még gondolkozhattak is...sztem max 2-3 tized van bennük, az erőstankos pole-ból kiindulva...mert ott megint nem tökölhettek, a Q2 szoros lett, és komolyan nem saccolhatták meg a többiek üzanyagszintjét,..ott ők jó kört kellett menjenek. Utolag tudjuk is mennyivel voltak nehezebbek...szal sztem max 2-3 tizedet tudnak kitenni még az aszfaltra.
4-5 futamon McLaren-Ferrari-Renault (min. ezek) kb. 4-5 tizedet gyorsulnak (diffuzor próbálkozások)+még valamennyit a KERS optimalizálása miatt. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
hunnylander #37033 üzenetére
"Remélem a disznósajt elázik Sepangban."
Hát ennek elég kevés esélye van. Button tudjuk, hogy jól megy esőben és ha valaki tudja hogy mit kell csinálni esőben az R. Brawn. Bár az eső rendesen meg tudja keverni az állást ezért bármi megtörténhet, de az eső kedvez a Brawnéknak.
Őrülhetsz te is mert esőben Hami is megcsíphet megint egy dobogót. Egyébként nem sok esélye lenne.
Üdv Szisz
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #37057 üzenetére
azért az érdekelne h barikának h adták be h most nem mehet gyorsabban, csak mert akkor felfednék a valós teljesítmény potenciáljukat v már előre tudták h ugyis kiesnek előre nem kell hajtani
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #37057 üzenetére
A Magyar v. Olasz Gp körül remélem már vb-k lesznek és kell egy jobb pontrendszer vagy éremrendszer vagy babérkoszorúk de valamit ki kell találni. De ha megnyerik veszek egy brawn gp kollekciót az tuti.)
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #37033 üzenetére
Pontosan... Egy pontnak is örülnék...
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #37038 üzenetére
Ez jó.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #37033 üzenetére
A disznósajt az miből ragadt rájuk?
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #37031 üzenetére
az, hogy a pilóták bizonytalankodnak a safety car-os szabályokkal kapcsolatban az szerintem viszonylag gyakori..., néha a csapatok is hibáznak, (ekkora) büntetés azonban tényleg ritka...
egyébként van valami statisztika, hogy az elmúlt öt évben a versenyek hány százalékán volt safety car...? csak kíváncsiságból érdekel, a bwin az előző futam előtt 1.5x -ös oddsot adott annak, hogy bejön a biztonsági autó..., szerintem ez a legtutibb fogadható esemény...
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #37005 üzenetére
lehet, hogy akkor most valóban nem erről van szó, azonban mégis úgy érzem, hogy van egy nagyfokú bizonytalanság a szabályismeret kapcsán... Na majd most vasárnap írok egy jobb példát...
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #37028 üzenetére
Pont ez a lényeg, hogy nem múlt rajta se bajnoki cím, se semmi. 97-ben volt az utolsó versenyen. Egyébként DC-nek szurkoltam. Nem szemcsésedtek a gumijai, hanem DC bevalotta, hogy team order volt és a mai napig nem kapott rá választ, hogy miért utasították.
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #37021 üzenetére
Nem a McLaren vezetése utasította DC-t, hogy engedje el Hakkinent? De. Hát így kötődik negatívan a McLarenhez.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #37021 üzenetére
98 Spa -t ne is emlegesd, mert megint mindjárt felrobbanok a méregtől.
Én azóta utálom az egész bagázst, és ezen nem változtathat semmi. DC és RD akkor elvette Schumi 3. VB címét.
Büntetlenül, és ez megbocsájthatatlan.
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #37003 üzenetére
Tudod mit? Ezegyszer meggyőztél-
Oliverda: Szépen megkérték DC-t, hogy ugyan engedje már, hogy Hakkinen megnyerje élete első versenyét, különben ki van rugva.
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #37001 üzenetére
na ez a másik, mi lenne ha a versenyzők tudnák a box utcára és a safety carra vonatkozó szabályokat...? de ha nekik ilyen baromi megterhelő lenne, akkor valaki a boxban..., vagy ha neki is, akkor legalább lenne kéznél a szabálykönyv ilyen esetekre..., elég gyakran bakiznak a csapatok a szabályok ismeretének hiányában... ez azért mégiscsak az autóversenyzés legmagasabb osztálya...
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #36999 üzenetére
A te álláspontod is benne van a pakliban, de azért én nem vennék rá mérget.
Ne haragudj,ne vedd magadra, mert téged csíplek, de szívből gyűlölöm a McLaren-t 1997 Jerez óta.
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #36995 üzenetére
és bárhol máshol...? Minden annyira száz százalékosan ellenőrzött...? Csak azért vagyok szkeptikus, mert komoly pénzről szól az egész műsor, szinte minden sportban volt már arra példa, hogy ezt a szempontot valaki a sportszerűség elé helyezte ...
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #36995 üzenetére
Ki tudja, hogy pl. a Ferrarinak milyen titkos laborai vannak a föld alatt.
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #36966 üzenetére
"...évek múltával a cucc olyan szintre jutna, hogy elméletileg még fékek sem kellenének az autókra, mert a KERS ellenhatása helyettesítené, és ezzel egyidőben félelmetes teljesítményt adna az autónak, a moci egy ilyen brutál KERS mellett lehetne akár egy egyliteres szutyok is, de az autók akkor is tépetnének mint az állat..."
és az első pár körben még baromi lassan mennének, míg be nem lendíti őket a kers...
Pompi: Tényleg, így is lehetne...
bár akkor nem tudna teljesen szabadon gazdálkodni vele... Mondjuk én a futam előtt azt gondoltam, hogy kevesebbszer fogják hosszabb ideig használni, és nem ilyen aprókat...
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #36966 üzenetére
Jah, hát én pont erről beszéltem. Ha nem lenne korlát, már biztos mindenki betette volna az autóba. Így meg a végén kiderül, hogy a KERS az hátrány. Az FIA -nak el kellett volna döntenie, hogy idén szabad -e vagy nem használni. Ha nem szabad, akkor mindenki azok nélkül megy, ha szabad akkor mindenki azokkal. Ez lett volna a reális, nem így össze-vissza. Ferrari és a McLaren lehet éppen azért vannak lemaradva aero terén, mert a KERS -re nagyobb hangsúlyt fektettek, hogy időbe bevethető legyen, nem úgy mint a többiek?!
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #36966 üzenetére
De valamikor tavaly év végén volt egy megbeszélés, ahol a BMWn kívül az összes csapatnak feltűnt, hogy idén még nem lesz igazi a KERS és kezdeményezték, hogy csúsztassák egy évvel, ami akkor a BMWn bukott meg, mert az erősködött, hogy márpedig legyen idéntől. Emiatt fura kicsit, hogy mégsem vetik be, vagy csak félgőzzel.
De a FIA is kretén, ha engedték volna kicsit erősebbre csinálni, akkor nem lenne kérdés és minden csapat beszerelné.
Meg én ezzel a 6,6mpes korlátozással sem vagyok teljesen kibékülve. Így pl Monacoban egy kör alatt arányaiban sokkal többet lehet használni a KERS-t, mint pl Spaban, nem tűnik fairnek...
Sokkal tisztább lenne egy pályánkénti szabályozás, valahogy úgy belőve, hogy mindenhol egy kör kb 10%-ában lehessen hasznáni a KERST. Pl Monacoban csak mondjuk 7mp, de Spaban akár 10-11mp is lehessen. Így Spaban tisztán hátrányban lesznek a KERSes csapatok, hiszen ott egy verseny alatt csak kb 44x6,6mp ig használhatják. Míg Monacoban 78x6,6mp... Nem loigkus. -
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #36953 üzenetére
Jah, értelek.
Azért tavaly se volt sokkal lemaradva a Meki, inkább azt mondom, a Ferrari -nak több pálya kedvezett mint a Mekinek. Viszont nem volt megbízható a Ferrari, és szar a vezérkar, de az már máshoz tartozik. Így tulajdonképpen kiegyenlített volt a dolog. Én kicsit untam a régi rendszert, majd megszokod, hogy más autózik az élen.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #36945 üzenetére
"Felőlem lehet Button világbajnok, de dolgozzon is meg érte, és csak az utolsó futamon dőljön el. Az autója pedig legyen lassabb a többiekéhez képest. Remélem valaki már a következő futamon elkeni a száját, unalmas lenne egy újabb BGP kettősgyőzelem.
"
Szerintem eddig mindig az volt a VB, akinek a legjobb volt az autója. Most is így lesz.
Hakkinen érában a Meki űridőket ment, Schumi érában a Ferrari utolérhetetlen volt, Alonso esetében volt kicsit más a dolog, mert ott a Meki pl. gyorsabb volt, nem is kicsivel, de megbízhatatlan volt az autójuk. Ugyan ez a Ferrarira is igaz Lonzival szemben. És Hamilton érában, 2007 -ben is a Meki volt a legjobb, csal eldobták maguktól a VB -t az utcsó futamokon. Tavaly meg a Ferrari volt a legjobb, de eldobták maguktól a VB -t a megbízhatóság miatt, és a tömegesen előforduló pocsék taktikai húzások miatt.
Most ha a Brawn Gp a legjobb, akk ők is nyerik a VB -t, de ehhez kell egy megbízható pilóta is. Nehogy azt hidd, hogy Button rosszabb mint Hamilton vagy Raikkonen. Ugyan olyan jó, csak hármójuk közül ő ült be a legszarabb autókba eddig.
Most mellé állt a szerencse, é a csapat mellé. Ha ő a leggyorsabb, akk ő is nyer, és izgalmas lesz.Mer az, hogy Hamilton ült a legerősebb/legmegbízhatóbb autóban az nem volt unalmas?
-
DigitXT
félisten
válasz
hunnylander #36945 üzenetére
Hehe, de ha McLaren kettős győzelem lenne, az gondolom végtelenül izgalmas lenne.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #36922 üzenetére
Sajnos azt kell mondanom, hogy nem kell az eset megvizsgáláshoz gyors net. Már a közvetítésben a rajt visszajátszáskor látni lehetett helicopter és onborad nézetből teljesen egyértelműen, hogy meg van lökve Barichello. Palik Laciék miért nem vették észre nem tudom, de ezek szerint akkor ti sem vagytok jobbak.))))
Az SC-re talán lesz logikus magyarázat a FIA-tól de nem tőlem, nem én ültem velük az irányító toronyban. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #36938 üzenetére
Viszont a KERS egy kicsit segíthet nekik a hosszú egyenesek miatt. Hogy a felhőszakadásról már ne is beszéljünk.
Mi történik ha maximumon pörög a motor (18K) és akkor nyomja meg a KERS-et a pilóta?
1998 - Hakkinen (VB: Hakkinen)
1999 - Irvine (VB: Hakkinen)
2000 - Schumacher (VB: Schumacher)
2001 - Schumacher (VB: Schumacher)
2002 - Schumacher (VB: Schumacher)
2003 - Coulthard (VB: Schumacher)
2004 - Schumacher (VB: Schumacher)
2005 - Fisichella (VB: Alonso)
2006 - Alonso (VB: Alonso)
2007 - Raikkonen (VB: Raikkonen)
2008 - Hamilton (VB: Hamilton)
2009 - Button (VB: Hamilton?)
8:3
Bár pont 10 éve sem az lett a VB aki az első futamot megnyerte. Na majd meglássuk.
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #36934 üzenetére
/ Ettől függetlenül Mr. E örülhetett annak, hogy tökéletes lehetett a happy end a cukormázas aranygyemek/merci történetben.
/ ->
egy kis érdekesség, aus dobogósok:
2007: Kimi, Alonso, Hamilton
2008: Hamilton, Heidfeld, Rosberg
2009: Button, Barikello, Hamilton[ Módosította: Pompi ]
-
Rick4
félisten
válasz
hunnylander #36910 üzenetére
Szerinted ilyen versenyképes technikával kell Brawn-nak egy társtulaj? Az nagyon sok pénzbe fog kerülni...
Nem is lehetetlen, hogy több érdeklődő lesz pér héten belül..
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #36894 üzenetére
De nem arról volt szó, hogy egy csapat nem változtathat nevet x évig? Mondjuk, ha új csapatként könyvelik el a Brawn GP-t, akkor ez nem érvényes. De vicces új csapatként elkönyvelni, amikor dokumentumok születtek, amik szerint a Honda F1 csapatát vette át Brawn pár kifli áráért.
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #36898 üzenetére
Nekem a Brawn GP nagyon jól hangzik. Ez a Virgin nem az igazi. Plusz a vörös Ferrari-é és a kóláé. Jobb lenne fehérben Nagy piros plecsnivel az oldalán benne a Virgin felirattal, úgy, mint anno a Lucky Strike.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #36894 üzenetére
Hát az tuti, hogy ha Brunos Senne műveli ugyanezt az első versenyén Barika helyett, akkor kapott volna hidget-meleget.
Mondjuk ha rajtam műlik kap barika is. -
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #36894 üzenetére
Valahogy én is így gondolom.
Elég kellemetlen a dolog, de az utóbbi hónapokban elég sokszor egyetértek az írásaiddal
Lehet, öregszem
-
kdave9
tag
válasz
hunnylander #36849 üzenetére
Hamilton idejei kb 1 körrel voltak eltolódva Massához képest, így 1 kör szenvedést spórolt el, hogy ugyanakkor jöttek be. Akkor Piquet volt mögötte, aki csak a 10 körben volt gyorsabb a nehéz autóval, így nem volt látványos a lassulás
Aktív témák
Hirdetés
- Microsoft Surface Book 2, Sérült, 13,5 (3000x2000), i5-8350U, 8GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA!
- Asztali PC , R7 8700F , RTX 3070 Ti , 32GB DDR5 , 512GB NVME , 1TB HDD
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 11 Lite 5G NE 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Asztali PC , R7 8700F , RX 7800 XT , 32GB DDR5 , 1TB NVME , 1TB HDD
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest