- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Mobil flották
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi Note 10 / 10 Pro - 108 megapixel, maradhat?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Aktív témák
-
madster
tag
válasz
venember83 #13498 üzenetére
akkor rosszul fogalmaztam...
Arra a listára gondoltam, ahol az összes lefutott kör van. FIA oldalán, csak nem találom.
erre azért még ráakadok
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #13482 üzenetére
"... Egyszerűen a pályával nem barátkoztam még meg 100 százalékig. Most ebből a helyzetből kell a lehető legtöbbet kihoznom"- folytatta értékelését a Quick Nick becenévre hallgató versenyző.
"Nem tudom mi lehet a probléma, de biztosan nem az autóval van a baj, hiszen Robert az első rajtkockában végzett vele. A hosszabb etapokon én is jobb vagyok, mint egy körön, ezt láthattuk tegnap is"- zárta Heidfeld, akinek így a futamon lehet esélye előrébb lépni.Motion: Ne keverj össze magaddal kérlek. Köszi!
!Overdose!: Szerintem is Kubica autójában van a legkevesebb benya ha az első 6-8 versenyzőt nézzük, viszont ennek ellenére nagyon úgy fest hogy a BMW tudja tartani a Melbourne-ben bemutatott jó formáját.
-
gV
őstag
válasz
venember83 #13460 üzenetére
ha cserélt volna akkor sem az ingyen cserét használta volna fel, uis feadta az elöző futamot
-
gV
őstag
válasz
venember83 #13433 üzenetére
mit vársz tőle? neki Schumi Májkül pedig nem is angol a kerpeni úriember
tavalyi futamból kiindulva Felipe a 21. Kimi a 23. körben vételez majd benyát
a tavalyi időmérőhőz nagyon hasonlit az idei csak Felipe, Lewis -Ő tavaly a 19. körben tankolt- és Kimi hátréb került egyel
Kubicának sztem most nem 23 körig fog tartani az első etap
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #13300 üzenetére
Szerintem ezzel az autóval már nem is foglalkoznak, hanem összeállítanak egy újat, mivel minden alkatrész rendelkezésre áll, beleértve a kasztni elemeit is.
A leragasztott homok semmit sem lassított az autón.
-
attisx
addikt
válasz
venember83 #13300 üzenetére
Tetszik mi?!
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #13292 üzenetére
...na majd ha egy rajtnál egyszer kitúrja a csapattársát akkor máshogy fogsz vélekedni.
Majd eldobja, pénteken nem szokta. Ami késik...
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #13292 üzenetére
Még nem dobta el
Alonso annyira akar, leigazolhatnák már a Ferrarihoz -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #13289 üzenetére
Miért, kinek nem lesz holnapra kocsija?
Nem.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #13210 üzenetére
Nem hiszem el hogy ezt olyan nehéz megérteni. Max kissé szalónképtelen lett ezzel a húzásásval, elvesztette a méltóságát úgy is mondhatnám. Ilyen emberrel nem fognak leülni komolyan tárgyalni, nem lehet egy FIA szintű nemzetközi szerevezet vezető alakja mert ezzel nevetségessé teszi/teheti az egészet. Szerintem vannak olyan dolgok az életben amiket bizonyos pozíciókban már nem engedhet meg magának az ember. Max ezt elqrta, a szó legszorosabb értelmében.
Ráadásul ugyebár még nős is. Sebaj, majd mehet Mika meg Ron után a klubba.
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #13210 üzenetére
Ehhez senkinek semmi köze, de már mindenki tudja. És emiatt már nemkívánatos személy lett. Ennyi.
-
Integra
titán
válasz
venember83 #13210 üzenetére
ha te nem érzed a különbséget náci jelmez és kimonós csajok között, japánoknál, ahol a prostitúciónak egy teljesen más dimenziója dívik amúgy is...
azt tesz amit akar, de ha náci jelmezben csinálja, akkor vállalja érte a felelősséget, hogy a reakciók a föld története miatt nem épp olyanok lesznek mint ahogy szeretné.
ha te ezt nem érted meg, ez a te bajod.mint megmondtam, semmi.
de ha kiderül, akkor vállalja a felelősséget.
ez az, amit te nem értesz meg. -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #13177 üzenetére
Én csak a pénteki szabadedzések után vagyok hajlandó tippelni.
Halvány lila gőzöm sincs, hogy itt melyik csapatnak lehet némi előnye, ha lesz egyáltalán.
-
Mezcal
addikt
válasz
venember83 #13177 üzenetére
A tavalyi év után nem tenném elé..
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #13136 üzenetére
Az nem kérdés. De itt most az az égő, hogy egyes magyar hírpoltálok más portálok tréfa híreit publikálják rendes hírként, április elseje után.
-
Mezcal
addikt
válasz
venember83 #13130 üzenetére
Hamilton első Mclarenes évét vettem Raikkönen első McLarenes évéhez, ami második F1-es évada volt..+ előny számára. A Sauberben meg kikapott Nick Heidfeldtől.
Alonsona ugyanugy első McLarenes éve volt, mint Hamiltonnak, csa nála volt a tapasztalatbeli előny...ennek ellenére kikapott.
Ezért tartom jobbnak Hamiltont. -
Mezcal
addikt
válasz
venember83 #13094 üzenetére
Raikkönen első McLarenes évében 1 futamot sem nyert, pedig Hakkinen előtte minden évben legalább kétszer nyerni tudott. 2003-ban is csak 1 győzelemre futotta...
Ráaádsul hamilton egy kétszeres bajnokot kapott csapattársának, míg Raikkönennek az örök másodpilót, Coulthard jutott, aki le is győzte őt abban az évben. -
c.zsolti
őstag
válasz
venember83 #13094 üzenetére
Ahogy mondod, de azt még kifelejtetted:
"Hamilton két futammal a vége előtt 17 ponttal vezetett Raikkönen előtt, ami azt mutatja, hogy a tavalyi évben kimagaslóan jobb volt a finnél (is)." Ezen nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek. -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #13018 üzenetére
Azt nem tudom, de Stirling Moss is hasonlóan vélekedik a dologról pedig ő brit. [link]
Persze az is lehet hogy már a megboldugult Balestre nyúlt vissza a túlvilágról.
Sebaj, én azért küldeném Mosley-nak (meg persze még mindenkinek aki szereti) az E-Rotic együttes Max Don't Have Sex With Your Ex című számát: [link]
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #13029 üzenetére
Hát a mi Zsoltinknak biztos fizetnie kellene. Még Vettel is hazavisz annyit évente, amit mi egy életen át sem. De azért tőle nem irigylem!
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #13006 üzenetére
Emlékezz vissza a Clinton vs. Lewinsky ügyre. Szerintem ha ez tényleg igaz akkor Max szedheti a sátorfáját...véégre.
-
Rick4
félisten
válasz
venember83 #13006 üzenetére
%a poltopicban még lehet, hogy átcsúszott volna ez a hozzászólás OFF-ban, de itt ON-ban feleslegesen kavarhatja indulatokat%
[ Módosította: Kalandor ]
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #12990 üzenetére
venember83: Nem lehet. Akkor nem lesz aki tanácsokkal ellássa az eltévedt AMD barátokat.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #12981 üzenetére
Nehéz ügy olyan lentről felemelkedni, ahol ők voltak az elmúlt években. Már az, hogy az idén előrébb vannak, nagy érdem, mert ahhoz relatíve jobban kell fejleszteni, mint a Ferrari vagy a McLaren. Ezért dicséretes a BMW jelenlegi szintje is, mert azt mutatja, jobban tudtak fejleszteni, mint a két élcsapat, az pedig komoly fegyvertény lehet, ha tudják ezt a tempót tartani év közben is.
-
30z.Samu
titán
válasz
venember83 #12974 üzenetére
Jah...
De most mondjátok hogy nincs igazam, nem sértődöm meg.
-
30z.Samu
titán
válasz
venember83 #12970 üzenetére
Hát nem?
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #12942 üzenetére
Neked unalmas lehet, de nem én kötök bele másokba szubjektív vélemények alapján, hanem egy-két Ferraris, akinek fogalma sincs a hivatalos tényekről.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #12925 üzenetére
Arra. Viccesnek egyáltalán nem nevezném. Más lenne a véleményed ha nem a Honda-ról hanem mondjuk egy VB esélyes McLaren-ről lett volna szó az utolsó futamok valamelyikén. Persze ez nem meglepő számomra.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #12833 üzenetére
Azért annyira nem bíztam el magam, mint most Motion, csak McLaren győzelemre számítottam Sepangban. De miután kiderült, hogy új az aszfaltozás és a szabadedzésen sem remekeltek az ezüstnyilak, letettem róla. Az időmérő eredménye már nem is lepett meg.
Én a helyetekben sem innék előre a medve bőrére.
McLaren: missed Bahrain test not a problem
Whitmarsh: nem leszünk hátrányban Bahreinben -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #12804 üzenetére
Több futamot nyert? Massa 5 (eddig), Barrichello 9. Barrichello legalább tudja hogy mi az az előzés F1-es autóval.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #12804 üzenetére
Felipe egyértelművé teszi, csak magának köszönheti, ha ebben az évben nem nyerhet
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #12804 üzenetére
Schumacher mellett Massa is csak a török futamot nyerte meg erőből, a brazil nagydíjon nem sok munkája volt a futamgyőzelemmel az éppen csúcsformában levő Ferrarival, és a peches Schumacherrel.
A tavalyi év meg finoman szólva is rosszul sikerült Kiminek, és az USA nagydíjtól fogva én végig lassabbnak érzem Massát (kivéve a brazil nagydíjat, ahol szerintem nem derült ki a valódi erősorrend, de ott inkább Massa lehetett a jobb). Azért Barrichello produkált egy-két olyan futamot, ahol jelentősen gyorsabb volt Schumachernél, vagy ott loholt a seggében, de már olyan szakaszában voltak a bajnokságnak, amikor semmiképp nem harcolhatott vele. Én Barrichellót sokkal erősebbnek érzem, és már nem tudom, melyik cikkben, de asszem egy Farkas Péteres elemezgetésben olvastam, hogy a statisztikák szerint is Rubens volt a legerősebb ellenfele Schumachernek. Szerintem Massa nagyon sokat hibázik, ennélfogva nem is hozza ki a Ferrariból azt, ami benne van. -
Neró
őstag
válasz
venember83 #12788 üzenetére
Az baráti.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #12797 üzenetére
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #12797 üzenetére
Massa többet hozott ki a Ferrariból, mint Barrichello?? Ezt én erősen kétlem. Rubens az első futamgyőzelme után nagyon erős volt, csak Schumacher mellett látszott gyengének.
-
válasz
venember83 #12797 üzenetére
Hajrá Sumi!!!
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #12788 üzenetére
Én is úgy emlékszek, hogy volt nála egy "Read the Bible" felirat, de később a hírekben hallotam, hogy valami konkrét dolog ellen is tüntetett, talán még valami politikai vonátkozása is volt a dolognak. Egy ír személy volt, ezért is volt zöldbe öltözve. Tény, hogy sikerült felhívnia magára a figyelmet. Szerintem le is ültették keményen.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #12781 üzenetére
Tavaly év végén miért lett volna a McLaren megelőzve a fejlesztések terén? Csak beérve lett, a címet Lewis a pechszériája miatt vesztette el, nem az autó miatt, ami az év végén is versenyképes volt (a brazil aszfalt kivételével).
Mivel komoly esély van rá, hogy az idei Ron Dennis búcsú éve, ezért a McLaren keményen fejleszteni fog év közben is. Dennis nemrég nyilatkozta, hogy még utóljára szeretné stabilizálni a cégcsoportot és azután vissza is vonul. A tavalyi év anyagilag is komolyan megtépázta a McLaren Group-ot. Az F1 győzelmek is az anyagi stabilizácót segítenék majd, sőt azok stabilizálnák a cégcsoportot leginkább. Az utód, Whitmarsh személyében már rég megvan, akinek évről-évre egyre több feladatot adott eddig is.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #12771 üzenetére
Nem kellett volna mindíg állóra fékezni
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #12766 üzenetére
Milyen beállítási problémákra gondolsz?
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #12745 üzenetére
Hova tudna majd dobbantani 2009-re? A Ferrarihoz Kimi mellé? Kizárható. A BMW-hez? Egy németet a német autóból vagy egy tehetséges fiatalt (aki jóval kevesebb fizetéssel is beéri) miért rúgnának ki a kedvéért? Meg Theissen se kedveli Alonsot. Toyota? Olvastam valahol, hogy Trullitól tart. Nameg a Toyota nem is sokkal jobb mint a Renault.
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #12698 üzenetére
Szerintem meg pont ezért objektív. Ismeri a Sauberes időkből, és már elmondhatja róla a véleményét, akár akkor is, ha negatív. De azt hiszem, ezen nem érdemes rágódni, hogy igaza lehet-e, mert Massa idei két versenye megadja erre a kérdésre a választ. Ha úgy vesszük, ez az egész már akkor sejthető volt, amikor még a téli tesztek alatt végig arról nyafogott, hogy mennyire nehéz vezetni így az autót, Kimi meg azt mondta, hogy nem probléma. És mindketten ugyanazt az autót vezetik...
Viszont ezek után Massán óriási súly van. Nemcsak a pontversenyben van lemaradva (igaz, az még nem olyan jelentős), még a csapat sem áll 100%-ig mellette, és még be is kell bizonyítania a nézőknek, hogy tudja ő vezetni azt az autót hibátlanul. Mindeközben ott van Kimi, aki a rá jellemző lazasággal döngöli a földbe (legalábbis ahogy a rajtnál nagyvonalúan elengedte, majd a kerékcserénél egyetlen plusz körrel megelőzte, később pedig otthagyta őt, az valami olyasmi). Szóval nem hiszem, hogy kellemes napok jönnek Massának.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #12679 üzenetére
Ahogy vesszük, de tény, hogy túlerőben vagytok.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #12650 üzenetére
Jelzőnek és rangnak írtam, nem személynévnek, elnézést.
Motion_Blur: Abban nincs is videó, és nem is fikáztam vele senkit. Továbbá irónikus is voltam vele. (Egyébként beleköthetnél abba a hsz-be, de viszonylag objektív voltam, nem?) Az egy hiba volt Hamilton részéről, de attól még van a hibának körülménye és háttere. Hibátlan pilóta még nem született.
Hami bénázik: 'ennyit tud, béna'.
Kimi bénázik: 'kicsit figyelmetlen volt, de csak mert vitte előre a szive, ennél ő sokkal jobb'. -
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #12601 üzenetére
Ralf Schumi occsó lett volna, mivel Schumi dőlne a szponzorpénz (csak le kellett volna takarni a Ralf tagot), versenyen meg egyenletes teljesítményt nyújt, Trullival szemben versenyen egyenlítette ki az időmérős bénázásait általában. Időmérőn gyenge, mivel Kimi sem ász ott pillanatnyilag így tökéletes lett volna mellé. Ez csak egy példa volt persze.
-
lacafaca
addikt
válasz
venember83 #12601 üzenetére
én tudok egyet...alonso
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #12601 üzenetére
Liuzzi?
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #12002 üzenetére
Todod te azt.
Egyébként a Meki mai teljesítményétől nem esek hanyatt.
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #11974 üzenetére
I think it's broken.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #11968 üzenetére
Bocs, hogy belevettelek, ez mindenkinek szólt akit kicsit megsérthettem a félreérthető hsz-emmel.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #11960 üzenetére
Éreztem, hogy ebből hőbörgés lesz. Srácok, értelmezzétek már, amit mondtam. Én soha nem vitattam el Schumi óriási tehetségét.
Hogy a fenébe ne tudna bekerülni a MotoGP-be? Persze, hogy bekerülhetne oda, ha bevásárolja magát, de én nem erről beszéltem, hanem arról, hogy a kora miatt már nem tud elérni közel sem olyan szintű eredményeket, mint amilyeneket négykeréken elért. De ha pl. most lenne 20-25 éves, akkor már inkább, mert van érzéke és képességei a versenyzéshez kerékszámtól függetlenül.
Schumi iránt respect, gratulálok a mai sportteljesítményéhez! A különbség köztünk csak annyi, hogy ti Schumi-rajongók voltatok/vagytok, én meg nem. Ti elolvadtok a hobbijától, én meg nem. Majd ha Hamilton is ezt csinálja 'öregkorában', mint most Schumi, arról is hasonlóan vélekednék; hobbiként szép eredmény, de a királykategóriás versenyzők színvonalától nagyon messze van. És erről nem az alany tehet, hanem az idő.
-
Gambit
őstag
válasz
venember83 #11960 üzenetére
A másik meg az, hogy valszeg nem lenne neki nehéz szponzorokat találni. A neve még most is milliókat ér. Dollárban.
És szerintem sem lebecsülendő teljesítmény ez. Hiába a spéci motor, azt még sokkal könnyebb eldobni, mint a nem spécit. Hiába gyors a moci, magától nem tud befordulni, stb. Kár vitatkozni, inkább respect. -
Pompi
nagyúr
válasz
venember83 #11913 üzenetére
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #11913 üzenetére
Ha már játékok akkor tudom ajánlani a Race: The WTCC-t is.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #11918 üzenetére
Tudod az első nyilatkozatokat az értelmesebb és intelligens Ferrari szurkólók nem is reagálták túl. Na de akiknek van némi üldézési mániájuk és minden mögött összesküvéseket látnak, azok annál inkább. Vigyázni kellene a sajtósoknak, hogy mit mondanak a laikusoknak, akiknek halvány lila gőzük sincs a technikáról, de élénk a fantáziájuk.
Egyébként ez a dolog előre is vetíti miről fog szólni az egész szezon. Lesz még műszaki hiba dögivel, minden futamon, és az ECU-t is előbb vagy utóbb utóléri a sors. Az elődjei is hibásodtak már meg minden csapatnál, lesz itt még Beastie Boys: Sabotage videó, ne félj.
-
válasz
venember83 #11838 üzenetére
Be kellene vezetni a WRC-knél a szárazbobot. Építenek egy kocsit, amit a hegy tetejéről megtolva beugrálnak a kocsiba, a verseny célja pedig az, hogy egy lendülettel ki jut el legmesszebb.
Max majd azt is kitalálja, hogy a F1-ből fogyasztási versenyt csináljanak: egy literes motorral ki tudja a legkevesebb üzemanyaggal teljesíteni a 300 km-t
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
venember83 #11838 üzenetére
Akkora egy fasz, már elnézést a kifejezésért.
-
Zé_Mester
őstag
válasz
venember83 #11780 üzenetére
hjaaa, igen, ezt én is akartam kérdezni hogy most akkor ki kinek a méltó utódja ????
Senna-tól még nagyon messze van, de még Schumi-tól is fényévekre.
-
Kispipe
csendes tag
válasz
venember83 #11780 üzenetére
jah.. elfelejtettem.. ferraris bögrék még vannak készleten.. 500Ft/db de ha 5öt vagy többet veszel akkor 400Ft...
-
gV
őstag
válasz
venember83 #11756 üzenetére
mi nem ment neki az első kör első kanyarján kivül?
-
gézu
őstag
válasz
venember83 #11736 üzenetére
akkor ezt a jó szokásod fel ne add
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #11386 üzenetére
Nagyon csípom a humorod vénember!
Igazad van, jobban kell figyelnem magamra, csak épp kapkodtam. Hát persze, hogy a BMW-t akartam írni.
De azért van igazság abban, hogy az élmezőnyt több csapat alkotja, jobban összerázódtak a kezdetre. Meglepő a Ferrari gyengesége, bár a versenyen szokás szerint jók lesznek. Vettel a kedvencem, megint alkotott a Toróval 2.etap: 6.hely!
Gratu Haminak!
Kubica nagyon jól ment, nagyon élvezi a kipörgésgátló hiányát. Érdemes volt felkelni.
Nem bánnám, ha olyan szabályt találnának ki, hogy érdemes legyen a tíz percet végigszáguldozni. Mondjuk, hogy az első tíz annyit tankol utánna amennyit akar, bár az sem jó. Barikából már nem lesz szalámi, hiába nézi Ross. -
Racecam
nagyúr
válasz
venember83 #11386 üzenetére
Nem drukkolok. Már nem.
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #11369 üzenetére
A mezőny igen, de az eleje nagyon elhúzott. Persze benne lehet az is, hogy a maradék 5 autót (az első 10-ből) jól megtankolták, ami mondjuk a holnapi várható végeredményt tekintve nem jelent semmit. Gyuszi meg azt mond amit akar
Tényleg, Lacink elaludt volna vagy tereprallyzik valahol? -
Speed®
titán
válasz
venember83 #11365 üzenetére
5:30/13:30@RTL. Még lehet jó verseny, Kubica vs. Hambi
Remélhetőleg Massa alatt is egészséges lesz a verda..
No jóccakát, ideje kiterülni. -
JJános
addikt
válasz
venember83 #11278 üzenetére
Nem is vettem észre.
Jó bocsi!
Akkor szűkítek. Ferrari, McLaren, Red Bull Racing.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #11278 üzenetére
Ott volt a szmájli, te.
De nekem a felvázolt példa akkor is irracionálisnak (elnagyoltnak) tűnt, ennyi. A tervezők kukába dobják a terveiket maguk, ha kell. De csavarhatunk egyet a témán, csak félek, hogy nem díjaznátok. Ugye milyen szuper tesztpilótának is ez a Hamilton?
Láttátok a mai új hídszárnyat, nem lehet, hogy ő tervezte? Na jó talán nem, de ő mondta rá, hogy ezt ne dobjuk a kukába.
Egyébként megfogtál az off kérdéseddel? Szerintem úgy hasonló arányban szoktak engem is meggyőzni, mint téged.
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #11270 üzenetére
Hajnali négykor kelek, hogy az időmérőt lássam. Vasárnap reggel 4.30-kor a futam, ha jól tudom a retek klub közvetítését.
Egyetlen más esemény kedvéért sem teszem ezt meg!
100%-ig biztos vagyok abban, hogy nagyon jó lesz a VB.
Szoros mezőnyt érzek.
Red Bull Racing, BMW, Renault, McLaren, Ferrari, őket érzem a legjobbaknak, de más csapatok is sokat fejlődtek. Sok fiatal tehetség van, akik igyekezni fognak, és van egy-két utolsó idényes pilóta is, akik helyére már készülnek, szerintem, bár a jövőt nem látom.
Nagyon nagy várakozással vagyok, és nem fogok csalódni, csak ne legyenek csalások, kémkedések, és egyéb atrocitások.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #11264 üzenetére
Én is álmodozok, egy végletekig izgalmas nyitó futamot szeretnék.
Jó lenne, ha az élcsapatok között nem lenne túl nagy különbség, szoros lenne a befutó és lennének előzések még a két nagy között is. A második szabadedzés hosszabb etapjai kecsegtetőek erre, de Kimi panaszkodott, hogy még nem igazán találták meg az ideális beállításokat. Ha ez a Mekinek már megvolt ma, és a Ferrari is megtalálja, sima Ferrari győzelemre számítok.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #11239 üzenetére
Akkor 'nesze semmi, fogd meg jól'!
Raikkönen nincs megelégedve a Ferrarival
Én se vagyok megelégedve a Ferrarival, túl gyors.
-
CyDoN
senior tag
válasz
venember83 #11239 üzenetére
Azért én reménykedek....
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #11130 üzenetére
Engem citálnak itt. Meg Palikot.
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #11118 üzenetére
Milyen exkluzivitásra gondolsz? Arra, hogy akármilyen csipcsup cégek nem tudnak beférkőzni oda és lépést tartani a legnagyobbakkal? Nem hiszem, hogy ez előfordulhat. Nem valószínű, hogy van módszer a költségek valódi csökkentésére. Azzal, hogy egyes alkatrészek fejlesztését befagyasztják, lesz egy kis fölös lóvé, amit máshol elköltenek. Ez valószínűleg akkor is így lesz, ha költségvetési sapkát horgolnak nekik, mert akkor meg külsős fantomcégekkel oldják meg a dolgot. Megvannak erre a technikák, ebben biztos vagyok.
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #11113 üzenetére
Ha az F1-ben versenyezni látjuk az autókat, akkor a szurkolóknak teljesen mindegy lesz, hogy milyen szabályokkal érték ezt el. Röhejesnek tartom, hogy a korábbi évek FIA-közvéleménykutatásán a szurkolók szerint baromi fontos volt, hogy az F1 az autóversenyek csúcstechnológiája legyen, de senkinek fogalma sem volt arról, hogy ez egyáltalán milyen rendszereket jelent, hogy valójában milyen vezetést könnyítő cuccok vannak a kocsiban. (Olvastam olyat is, hogy a kipörgésgátló megakadályozza az autót, hogy kipördüljön a kanyarban - a nevében is benne van kipörgésgátló.
) Egyszerűen nem tudnak róla, mert titok, a burkolat alatt van minden. Ment a nyavajgás akkor is, amikor visszavették a köbcentit, mert így már milyen gyengék lesznek az autók, de abba senki nem gondolt bele, hogy szemmel nem lehet észrevenni 4-5 mp-es körönkénti lassulást.
A népnek cirkusz kell, nemhiába veszített a nézettségből az F1 a Schumacher-éra alatt. Dögunalom volt szinte minden verseny. -
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #11103 üzenetére
Meg majd jön a TDI Ferka moci
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #11022 üzenetére
Lauda: Nem lepne meg, ha Melbourneben a Ferrari lenne a legjobb csapat.
Ez engem se lepne meg, már tavaly is jó volt ott a Ferrari.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #11018 üzenetére
Lényegileg így is helyes, csak szokatlan megfogalmazás. A cikkíró mentségére felhozható, hogy "A többi csapat közlebb került a Ferrarihoz és a McLarenhez" is hülyén hangzana.
Függetlenül attól, hogy kinek szurkolok, jó lenne ha igaza lenne Sam Michaelnek.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #10960 üzenetére
Ahogy olvastam a szavait (most és korábban is), ez a Whitmarsh is jól beszéli a "ronspeak"-et.
-
Adrián29
aktív tag
válasz
venember83 #10928 üzenetére
Rosszúl fogalmaztál.
Alonso a kedvencem! -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #10928 üzenetére
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #10826 üzenetére
szokott csak szezon közben és vmi jjánostól
-
gV
őstag
válasz
venember83 #10819 üzenetére
ezt akartam ajánlani én is, de aztán inkább hagytam a fenébe (remélem azzal megelégszik ha többet nem szolók hozzá)
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #10819 üzenetére
Tegnap spontán és instant voltam azzal a megjegyzéssel, de ilyen vagyok, ha felbosszantanak. Elnézést kérek érte, ha túl nyers voltam. Nem akarok senkivel sem rosszban lenni.
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #10627 üzenetére
Ez így is van. Persze ,hogy szurkolok neki is.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #10633 üzenetére
Szerintem meg akkor az azt fogja jelenteni hogy gyorsabb versenyző mint Kimi és meglenne a nyolcadik is ha visszajönne.
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #10584 üzenetére
aza vízágyú egy kamera amúgy
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #10561 üzenetére
mindig csak kötexel méxép h megkapod néhanéha
rádisfér =)
amúgy meg -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #10561 üzenetére
De te nem.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #10531 üzenetére
Most is te mélyedsz bele, és még neked probléma, hogy most ezzel foglalkozunk.
Technikailag az autó tiszta volt, szóval a McLaren önerőből volt gyors és megbízható. A büntetés és a konstruktőriből való kizárás meg jogos volt, így már megfelel? Pedig tudhatnád, hogy nem szoktam appellálni a büntetés jogossága ellen. 2007 konstruktőri világbajnoka a Ferrari. Az év autója címet pedig hivatalosan is a McLaren kapta.
-
attisx
addikt
válasz
venember83 #10362 üzenetére
Ahhoz, hogy szeresd a szépet, nem kell magadnak is szépnek lenned...
-
RedWing
aktív tag
válasz
venember83 #10341 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #10304 üzenetére
Azt idézzed, hogy tilos angolt idézni.
A gyengébbeknek szummáztam magyarul a lényeget, a méggyengébbeknek meg ott van a kép, hogy egyáltalán ne is kelljen olvasni.
Nem lepne meg, ha kiderülne, hogy előfizetője vagy a linkelt magazinnak...
Pedig nem. Szerintem nem elég velős, csak promo cucc, annyira nem érdekel. De a fotó az ment a hozzászóláshoz.
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #10253 üzenetére
legyél már vagány és a címsorra nyomj már egy entert
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #10240 üzenetére
Látom valaki azért még 'veszi az adást'
#10245: Még egy. -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #10240 üzenetére
Hát pont ez a Meki problémája. Bár biztos nem tesz meg minden kört így, de a Meki kezelhetetlenebbnek tűnik, legalábbis ha Glock nem túlzott a Bahrein-i megfigyeléseiben. Úgyszintén a McLaren saját maga is elismerte, hogy az etapok közepén és végén már kikap a Ferraritól. Mert addigra már relatíve sz@r lesz rajta a gumi.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #10235 üzenetére
Én csak figyelembe vettem Glock áradozását a Ferrari vezethetőségéről, a felvétel elemzésekor.
Egyébként nem tudom mire akarsz célozni ezen kívül, a felvétel nemhogy kisebbíti Hamilton képességeit, hanem emeli. Szeret határon autózni a srác, és tud is.
-
Pompi
nagyúr
válasz
venember83 #10186 üzenetére
Tudom. Azért is írtam. Voltam már többhelyen, nekem a célegyensre vezető kanyar a legszimpibb, akár látvány, akár fotózás szempontjából is (silver 5).
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #10178 üzenetére
nem biztos
-
Adrián29
aktív tag
válasz
venember83 #10152 üzenetére
Ez igy van.
Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F +RTX 4060/5060/4070/5070 +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Elite Dragonfly G3 13.5" FHD+ IPS érintő i5-1235U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Újszerű 17.3" FHD (1920x1080) IPS 40pin 144Hz matt LED kijelző. AUO B173HAN04.9
- Lenovo kezdő laptop (i3 6th, 500 GB, 4 GB) reklámáron! AkciÓÓ!
- Monitor audio RSW-12 sub eladó
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Gigabyte BRIX GB-BXi3H-4010 mini PC eladó
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest