- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ulefone Amor 34 Pro - a nagy vetítőgép
- A Mate 70 Pro+ és Mate 70 RS a Huawei titánjai
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Tesztpadon az exynosos Galaxy Z Flip7 FE
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz
proof88 #33286 üzenetére
Interen voltak kint. És ebben jó támpont volt Kimi teljesítménye. Ő is kinlódott, de azért az aszfalton tudott maradni.
Kimi meg végigalussza a fél versenyt, igyhát hiába van dinamit a kölök ujjaiban, ha a legtöbb futam felén egy hétvégi soför tempojában közlekedik. Tavaly is gyengébb volt magánál, de az idei mutatványa, hát tényleg lecsúszott a béka ülepéhez, s ha így folytatja jövőre már alatta is lesz...
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #32971 üzenetére
nem tudom ez mennyire F1 téma, de mindenesetre nézegesd még alaposabban a játékot, én mentem a bömös játékkal, és nagyon is beránotta az autót visszaváltson ha leesett a fordulat.
Sza a lényeg, hogy a G25-ben meg a kuplungjáan semmi hiba...amennyiben megtekerted vele az LFS-t, akkor ezt már nyílván észrevetted. Az rFactor-ban modfüggő is hogy mennyire érzékeny, a kuplungra...értelemszerűen fölfele nem kell használni, de lefellé nagyon trükkössé teszi a féktávot egy jobb moddnál. -
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
-
attisx
addikt
válasz
proof88 #32914 üzenetére
"Az aprótermetű britet arról is faggatták, hogy fairnek találja-e azt, ha mondjuk valaki úgy lesz világbajnok, hogy hat versenyt megnyer, de a többin nem ér célba, szemben azzal, akit az összes futamon másodiként intenek le. A brit szerint teljesen korrekt a rendszer: "Az illetőnek a következő évben keményebben kell próbálkoznia.""
No comment...
-
PazsitZ
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #32826 üzenetére
Webber injured in road accident
Webber has surgery on broken leg
Red Bull: Webber will be fit for MelbourneWebber balesetet szenvedett, de már túl van a műtéten
A hir igaz, de 'csak' a jobb laba tort el, a samsungsport-os valtozat pontatlan.
-
adman
tag
válasz
proof88 #32635 üzenetére
Ők érzik, hogy lejjebb vagy feljebb kéne állítani a szárnyat, sokszor kérnek is szárny állítást, mikor kimennek a boxba.
szvsz ez nem érzés kérdése lesz, hanem lesz 2 fix pont a pályán ahol állítaniuk kell (pl leghosszabb padlógáza rész eleje) és vagy elfelejtenek állítani vagy nem. lehet hogy kicsit sok lesz a gyakran használt gombok/karok száma : fékerő, difi, szárny, kers
-
hunnylander
őstag
-
Sandormaster
aktív tag
-
stvnppp
senior tag
válasz
proof88 #30989 üzenetére
Már a Ferrari is gondolkodik, hogyha egységes motorok lesznek az F1ben, akkor nem indul... Nincs is értelme: egységes motor, már egységes elektronika, majdnem egységes kasztni... Meg ki tudja mi lesz még? A Ferrarin egyedül a szín meg a márkajel lesz eredeti Ferrari... Meg a Ferrari alapból sok fejlesztést áttesz a közúti autóiba, aminek segítségével eladják azokat (PR)...
Sztem hamarosan a többi gyári csapat hasonló bejelentéseket fog tenni.
Érdemes lesz nézni, mert hamarosan az utsó formula 1-es futamot fogjuk látni... -
Motion_Blur
félisten
válasz
proof88 #30290 üzenetére
"Hamilton meg, elég tehetséges a McLarenhez, ami megbízhatóbb is, és emellett Hamilton nem pördül százszor keresztbe a vízen, szerintem innentől kezdve megérdemli Massa-val szemben a VB-címet. Persze Massa-t sajnálnám, de istenem, ha Hami jobban megy és Massa-nak még plusz pontokat is adnak, akkor ez van!"
Ilyenkor eszembe jut egy szó: faék.
Az olyan egyszerű.. -
Miv
tag
válasz
proof88 #30193 üzenetére
Próbáljátok ezt: [nem a legjobb, de legalább megy...]
-
Iron Funeral
őstag
válasz
proof88 #29953 üzenetére
És mindezért jól megbüntették Bourdaist, mer' hát milyen dolog az, hogy annak jól működik egy féke a másik meg visszaér elé a boxkiállás után és "hagyja", hogy nekimenjenek
a szemétládája
. Na ezért jobban teszi Massa ha a maradék versenyekről szépen kipotyog, Lajos meg azt csinál amit akar, Kimi pedig berámol még 20 pontot és mindenki happy
Heidfeld: Hamilton nem tanult a 2007-ben elkövetett hibáiból, szerintem meg szőrösnek jó lenne 4 hajszárító hogy melegítsék a gumijait, ha már egy szezon alatt nem sikerült megtanulnia felmelegíteni őket
-
Motion_Blur
félisten
válasz
proof88 #29949 üzenetére
"Ezt is csak azon a felső kamerás videón láttam... olyan fura, mert kanyarodik aztán egyszerre kiengedi az autót a bukótérre... nem lehet, hogy rájött h jajj, Kimi gyere vissza, és azért ment ki h visszaengedje?"
Kicsúszás volt, és még így is Kimi elé jött vissza. Elengedéshez nem szoktak bukóterezni
-
Peat;)
veterán
válasz
proof88 #29945 üzenetére
Lehet összekeverték Daviddel Bourdais-t, aki komoly visszaeső.
Idén még Sutilt sajnáltam ennyire, ott legalább Kimi elnézést kért.
Chili7: Wéber Spa után azonnal kijelentette ahogy kérdezték hogy ez bünti és később is kiállt ez a véleménye mellett. A "szak"kommentátorok közül szerintem egyedül ő az aki értékelhetőt nyújt a pályán is, ezért mindig meghallgatom, csak ő meg nem az a kommentátor fajta...
-
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #29933 üzenetére
Ez ellen a Toro Rosso nem tud fellebbezni egyébként??
Te merre voltal Spa utan, Monza elott? Epp nyaraltal egy lakatlan szigeten, ahol se radio, se teve, se internet?
A McLaren miert fizetett 1 millios (euro vagy dollar?) perkoltseget?
Jelszo: megfellebbezhetetlen, ha epp ugy akarjak.
Ha mar igy fel vagy haborodva legalabb tudtad, hogy mi fog tortenni es miert, amikor a futam alatt kiirtak, hogy vizsgalni fogjak az ugyet? Mert a mclarenesek tudtak, es fel is kerekitettek Massa ajandekpontjait kettore, mar a buntetes kozlese elott.
-
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #29923 üzenetére
Ez nem egeszen Black Flag kiiras. Ez egy felbehagyott, kitoltetlen 'flages' kiiras (meg be kellett volna irni a nevet es beallitani a zaszlo szinet). Lehetett egy tervezett kek zaszlos kiiras is, csak a technikus nem volt a helyzet magaslatan es nem tudta, hogy merre hany lepes es igy sikerult kinyomni adasba. Ezen idoszakban kapott Lewis kek zaszlot, ha jol emlekszem.
-
ronaldo
őstag
-
Gyusz
őstag
válasz
proof88 #29451 üzenetére
Persze, én is megértem, hogy a konstruktőri VB-hez kellenek a pontok. Nem is tűnt Kimi igazán lassúnak, meg nem is nagyon láttam hibázni, jó volt a rajt, Trullit szépen előzte és Kubicával is próbálkozott. De úgy gondolom, hogy a Ferrari más taktikával talán előrébb tudta volna őt hozni. Szóval nem Kimit akartam ostorozni, csak nem tudom, hogy a vezetőnél, a csapatnál, vagy kinél keressem a hibát, mert szerintem több volt ebben a futamban, mint amit sikerült kihozni belőle. Mondjuk ha tényleg gondok voltak az autóval az megint más tészta.
-
hunnylander
őstag
-
JJános
addikt
válasz
proof88 #29144 üzenetére
Eső, úgy gondolom nem lesz, bár nagy meleg sem, ami nem kedvez a Ferrarinak.
Sajna a Ferrari csapatból nagyon hiányoznak emberek, akik miatt most nincs igazán egység, akik miatt most több a hiba a szokottnál, a megszokott profizmus sajna hibádzik.
Volt ott egy egérarcú úriember is, és mások is hiányoznak, mint RB.
Most a McLarennek áll a zászló!
-
D@ni88
addikt
válasz
proof88 #28976 üzenetére
Spa-ban is meg volt a versenytempó, megvan az a Kimi, csak hát közbe szólnak a dolgok... ott az eső, itt az SC...
meg évközben kipufogó, meg hátulról Hamiltont kapott a nyakába, akkor Ausztrália, sorozatos motorproblémák...
szval ez nem a ferrari éve, habár a technika meg lett volna hozzá -
gV
őstag
válasz
proof88 #28936 üzenetére
F1C-n kivül minden szimulatorhoz jó a kormány, de arra nem. Hidd el nagyon zavaró az amikor ütközéstől ütközésig tekered a kormányt pl. mert éppen bevennnél egy sikánt, de amikor középállásba kerül ottmarad fél mp-ig a játék szerint és csak után követi a kormány állását. Azt beismerem, hogy nem probáltam javitani az érzékenység magasabbra állításán kivül, de szerintem nem is lehet. Na meg az is lehet, hogy ez csak engem zavar és/vagy csak nálam fordul elő.
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #28939 üzenetére
kuplung királyság...eleinte sok gondot fog okozni az ziher. Olyan játékoknál ahol figyelnek a fordulatkülönbségre a váltásoknál ott nagyon sokat kell gyakorolni...természetesen akinek ilyen kormánya van az nem használ semmilyen segítséget,..már az F1-ben sem indokolt.
Tehát elég nagy kűzdés féktávokon normálisan lassulni, felváltásnál nem kell használni egyáltalán...szal az összes energiát lehet a féktávokon visszaváltásokra felhasználni.
Youtube-n van pár korrekt videó.
Ajánlom az LFS-t tesztelésre...vagy az iracing-t...rFactor alatt modfüggő a visszaváltás nehézsége...a legjobbaknál nehéz is, egy új tipusú kihívás ami sok örömet okoz majd.
Szal borzasztóan jó, én úgy hiszem hogy sok-sok gyakorlás után fél-1másodpercet hagyok bent egy körben azért mert nem pillangóváltót és kuplungsegítséget használok, hanem H váltót kuplunggal. De eleinte ez 2 másodperc is volt, mert megváltoztattam inkább a váltásaimat....én mindig sok motorféket használtam ezért nagyon nehéz volt megszokni....aki jobban a fékekre hagyatkozik annak biztos könnyebb.Viszont vezetési élményben mindent üt...rFactor Historic mod....pfffff egy élmény minden kör.
bzoley:
akkor beletenyerelhettél, örülök hogy sikerült megcsinálni...én is filóztam rajta, de végülis még nem szedtem szét.
OFF vége
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #28936 üzenetére
Nekem van,...egyértelműen jó vétel. valszeg a H váltónál majd el fog szállni a hátramenet...nekem 1év után szállt el, de gombra raktam és kész.
Mondjuk én a H váltót használtam mindenre kamiontól kasztnis versenyeken át a formula autókig...imádom
van DFP-m is ami riválisa lehet a G25-nek, bár nincs H váltója (de olcsóbb), én egyértelműen a G25-re szavazok.
F1c alatt nem hiszem hogy próbáltam, de sztem biztos hogy megy,..nem tudom elképzelni miért ne menne. -
PazsitZ
addikt
válasz
proof88 #27820 üzenetére
Pedig komolyabb, mint a ch.
Egy 1:38as kör, de van még benne bőven. Az én pályabejáróm -
wildrain
addikt
válasz
proof88 #27437 üzenetére
Asszem 2005 végén indult az egész, még F1Ch-re épülő ETCC moddal, aztán azóta volt GTR, LFS és rFactor is, sok-sok moddal, de főként kasztnisokkal.
Én asszem kb. másfél éve abbahagytam, kicsit sok volt a mindennapi gyakorlás, meg apa lettem, meg ilyenek.A többiek is szétszéledtek, más ligákhoz csapódtak, vagy szintén abbahagyták. Ja, és természetesen kormánnyal nyomtuk, segítségek nélkül.
Oliverda: Szerinted. Szerintem meg nagyképűségnek.
-
JJános
addikt
válasz
proof88 #27351 üzenetére
Igen, rivalizáljanak.
Egyébként ma mindkettő jól ment, amíg kedvező volt a pálya, és a beállítás.
Egy kis versengés nem árt, főleg ha mi nézők, rajongók is tudunk arról, és ezt így figyeljük.Mindenkinek jó éjszakát, akinek kell felejtős álmot, akinek kedvence ma jól ment, annak pedig előzős álmot kívánok.
-
Sas madár
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #26638 üzenetére
Egyébként sincs sok értelme hidd el...F1C-t lehet kicsit tekergetni, de az rFactor jobb, offline szimezni meg csak arra jó hogy kicsit elüsd vele az időt. Még pályát tanulni is online jobb.
Viszonyítani meg ne is próbálj...teljesen máshogyan vanna a nehézségek leszimulálva és ezért ne is próbálj kiindulni az időkből...arról nem beszélve hogy nem tudni milyen képességeid vannak amíg online meg nem méreted magad...ergo lehet hogy kifacsartad az időt a szimből, lehet hogy valki még 10mp-t tud faragni egy jó beállítással és egy esetleg jobb vezetéssel. -
-
Motion_Blur
félisten
-
lenox
veterán
válasz
proof88 #26170 üzenetére
FIA 2x is OK-t mondott
Nyilvan a FIA nem egy ember, es nem az aktualis birok mondtak oket.
ha Hamilton a versenybírók szerint csalt ezzel
Azert a lo tuloldalara nem kell esni. Csalasrol szo sincsen, egy kis hibarol van szo, aminek lehet hatasa az eredmenyre, ezert veszik szigoruan.
-
c.zsolti
őstag
válasz
proof88 #26170 üzenetére
"Lehetne egy szabály, hogy ha futam vége előtti 3 körben ennyire változik az időjárás, akkor leintik és mindenki azt a helyezést kapja, ahol volt. Persze ezzel meg az a baj, hogy itt lehet taktikázni gyorsan (lásd Heidfeld), és még izgalmakat is szül, tehát ebből a szempontból meg hülyeség lenne a szabály."
Erre gondoltam én is. Viszont, ha már állandóan a biztonságról beszélnek, akkor miért hagyják, hogy ennyivel a verseny vége előtt száraz gumival essenek-keljenek. (főleg amióta nincs TC) Az mekkora izgalmat szült volna, ha valaki nagy sebességgel száll a falba, vagy egy másik autóba...
-
copin
őstag
válasz
proof88 #24454 üzenetére
Mé' off?
Nem érzek semmit. Sőt egyre jobban unatkozom a versenyeken. Régen még majd kiugrott a szívem a rajtnál, ma pedig már az se izgat ha lemaradok a verseny feléről. Kiégtem, de azért elnézegetem még a versenyeket (mondom ezt úgy hogy van olyan hét, hogy csak a futamot nézem meg a tv-ben, vagyis még van "valami").
Az éjszakai futam több szempontból is jó lesz. Elsősorban azért mert nem kell korán kellni hogy láthassam a futamot.
-
PazsitZ
addikt
válasz
proof88 #22489 üzenetére
A michelin felfogása is ez volt.meg se pályázták a dolgot, megmondták egyedi beszállítóként nem érdekli őket a dolog.
Beállítási lehetőségekben az F1challenge az rFactor és még a GTR is hasonló, hogy mennyire valóságos? Passz, de fő vonalakban elég sok minden benne van. (fizikában iszont f1ch gyengébb rFactor és GTR "reálisabb")(#22496) hunnylander: Nem tagadok én semmit, annyira nem izgat ha igazad van sem. Csak nem értek egyet veled. Ennek ellenére lehet tévedek.
Ha revizió lesz és véletlenül jobb lesz a ferka, majd csalózni fognak a mekisek ezt látom előre.
-
attiLANte
tag
válasz
proof88 #21833 üzenetére
2008 Britain : Primal Scream - Can't Go Back
2008 Germany : The Automatic - Monster
A tévedés jogát fenntartom... -
#70869248
törölt tag
válasz
proof88 #21550 üzenetére
Sztem így nem kérdés...nagyobb lenne a baj ha kiegyenlített lenne a szitu...sőt esetleg az erősebbnek tartott versenyző van hátrébb kicsit.
Tavalyi Hamilton-Alonso, ill. a mostani Kimi-Massa szitu pl.
Itt aztán tényleg nagyon necces belenyúlni egy futamba a csapatvezetésnek.de Kovalainen sajnos nem véletlenül van csak a 6. helyen a tabella-n..ez van, ahoz többet kell letenni, hogy egy ilyen helyzetben akár durcázni is lehessen.
Aktív témák
Hirdetés
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -60% i7-1360P 32/2TB Intel Arc A370M 4GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -60% i5-1135G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Samsung Q80T 55" QLED - 4K 120Hz VRR / FreeSync / HDMI 2.1
- ÚJ HP ENVY 17 Nagyképernyős "Kis Gamer" Laptop -45% 17,3" Brutál i7-13700H 16/1TB Iris Xe FHD IPS
- Legion Go 8APU1
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő (bolti áruk 100.000Ft)
- Bomba ár! Dell Latitude E6410 - i5 I 4GB I 250GB I DVDROM I 14,1" WXGA I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest