- Honor 200 Pro - mobilportré
- Magisk
- Mobil flották
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Videón a Z Flip7 méretes külső kijelzője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #24080 üzenetére
Ez sajnos simán elképzelhető. Ha így megy a "munka" futamról futamra, akkor Montezemolo lefejezi a csapatot, amit meg is értenék...
-
Dragbajnok
tag
válasz
hunnylander #24069 üzenetére
SZVSZ ezt a topikot inkább tőled kéne megkímélni!
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #24069 üzenetére
sztem minden cikket csak forrással (ha nem az az), és lehetőleg függetlenítve a újságírói sallangoktól érdemes elolvasni.
..ez érvényes a nemzetközi nyelvű/hírű oldalakra is.
pl. a Hamilton-s cikket egész kereken adta tovább az F1-világ: [link]
csak abban nem nagyon látok hibát..pl:
"They should be more worried than us because of their reliability," .. "We can just focus on improving the car because we have a reliable package and I'll just go on collecting points - which is what a world champion does.".."Reliability is the key and finishing and scoring points has got to be the goal for everyone. I'm not worried about the reliability of my car, as you can tell. The past year and a half we've had phenomenal reliability, and that's obviously due to the whole package that the whole team has put together and the engine's great, the car is great. We've not really got any problems. We can focus on developing the car rather than worrying about reliability which is a bonus for us."
Szvsz bele sem lehet kötni...persze hozzá lehet tenni hogy megy a pszihés odahatás, de az akár így van akár nem...az olvasónak nem kell a fejébe égetni mit gondoljon.
Érdekes, amikor 25évvel ezelőtt javarészt az Autó-Motor-ból vették az infókat az emberek sem volt több 'hülye'..
most meg verődnek az emberek az egyik portáltól a másikig...jaj Raikkonen kiégett, Massa 13szor pördült meg mi lesz,..Kovalainen nem segíti Hamilton-t, Mosley náci bálon pucérkodott, de állásban maradt, Montoya szerint az F1 nem sirály....stb-stb.
Jó hogy van miről dumálni, de minden cikk után mosdatni kell...pedig dehogy kell, az igazán érintettek hihetetlen magasról tojnak rá, hogy milyen kis állóháború megy itt a billeket ütögetve, ki a milyen és miért olyan...ha olyan akkor az miért jó, ill. miért nem. -
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #24068 üzenetére
A fennt emlitett helyeken szinte szórról szóra megegyeznek a nyilatkozatok. Egyedül a cím a más. És engem a következő mondat irritál igazán.
A te linked:
"Meglátásom szerint, ha Lewis azonos üzemanyagszinttel vesz részt az időmérő edzés utolsó etapjában, mint Felipe, akkor az élről indulva irányítás alatt tarthatta volna az egész futamot Valenciában."
Az enyém:
A vélemény az, hogy ha Lewis hasonló üzemanyag mennyiséggel indul, mint Massa, akkor nagy valószínűséggel megnyerte volna a versenyt.”
Én nem nagyon láttok különbséget.
Maximum hogy egy kicsit szükebbre is vették a riportot.
Ettől függetlenül lehet hogy van ahol tényleg ferdítenek. A f1hirek.hu viszont egyáltalán nem is emliti a fenti mondatot.
És ne vedd magadra az egészet.
Vagy csak akkor, ha tevagy a Mclaren sajtófönőke. -
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #24060 üzenetére
Kölcsönhatásban van persze, de hogy hogyan is hat rá pontosan... hát ha te ezt innen megmondod, akkor szerintem jelentkezz a McLarennél, simán kapsz egy jó állást
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #24057 üzenetére
Még dolgozz rajta, mert semmiféle kvantumfizikai része nincs még!
Egyikünk sem látta a szélcsatornában a működését, addig meg csak találgatni lehet.
Amúgy a turbulenciák kisimítása != a légáramlat megszüntetésével...
Az ajtós példa legfeljebb az autó különböző sebességének felelhet meg. -
attisx
addikt
válasz
hunnylander #24057 üzenetére
Nekem a sós/ pollenes teóri jobban tetszett...
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #24054 üzenetére
Ezzel kiegészítve megállta volna a helyét a kijelentésed, de ettől még az eredeti hülyeség volt
Amúgy a légörvények kisimítása a hátsó szárnyra érkező levegőt érinti... addigra már túlvan a motorhűtésen... szerintem nem befolyásolja a dolgot. (de ez csak feltételezés... épp úgy, ahogy a tiéd)
A túl magas hőfokot meg látnák a boxban... szólnának, hogy vegyenek vissza... márcsak ezért se hinném, hogy erről van szó.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #24026 üzenetére
"Monzaban ossze is johet majd a KETTOS Ferrrari fustfelho"
Imádom az objektív, szakértő megnyilvánulásaidat...
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #24040 üzenetére
Azért az elég durva, hogy kijelented 100% a második hétvégés Ferrari motorok halálozási aránya... mindezt úgy, hogy a statisztikai minta 90%-át eldobod mondván nem pont olyan autóban volt, hidegebb volt, stb... ilyet még a KSH-nál se tudnak
Mivel kb egyszerre volt, sokkal valószínűbb, hogy valamit elcsesztek a gyártás során... (Kiminél szerintem kamu volt a másik sorozatból van, és az már nem hibás szöveg... nem akartak 10 rajthelyes büntetést, inkább kockáztattak... nem jött be.)
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #24046 üzenetére
Én nem magyarázok ki semmit, én nem találgatok. Lesz, ami lesz.
Hungaroring elott nem volt a Ferkanak masodhetveges motorral forro hetvegeje
Úgy emlékeztem, hogy Bahreinben ott volt a Ferrari is... Ja, de tudom, ezt nem számoljuk. -
gV
őstag
válasz
hunnylander #24032 üzenetére
Én azt akarom amit a Ferrari akar. A szurkolójuk vagyok és megbizom a dötéseikben. Arra meg ne vegyél mérget, hogy mindenképp füst vagy bünti a vége.
A Ferrari konstrukcio jobban igenybe veszi a motort, mint a masik ketto.
nem igaz
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #24029 üzenetére
Jaja. Ez még sokat számíthat.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #24042 üzenetére
Utosebb, komolyabban veheto ellenerved mar nincs?
Ezt pont te kérdezed, egy olyan érvelés után?Egyébként is, mit érveljek egy egyszerű találgatás ellen? Felesleges, mert olyan szintre vitted a témát, ami már önmagában nevetséges.
-
sparx
tag
válasz
hunnylander #24040 üzenetére
Viszont Spa-ban az egyenletből valószínűleg távozik a forróság.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #24040 üzenetére
A McLaren meghibásodási aránya az elmúlt két évben 100%. Azokat a versenyeket, amikor célba értek, ne számoljuk.
LOL
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #24034 üzenetére
Egyrészt nem vagyok ferraris, másrészt ez A masodhetveges Ferrari motorok meghibasodasi aranya 100%. elég meredek kijelentés, lévén, hogy az idény felét elhagytuk, és "csak" két motorhiba volt.
Egyébként nyilvánvaló, hogy nem szabad két motorgyilkos pályát egy motorral teljesíteni. Ha most Massának elhasználják a jokert, Monzában ugyanúgy felrobbanhat a motor (habár nem értem, miért törvényszerű ez), mintha nem használják el, és Spaban használja második hétvégéjén a motort. -
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #24034 üzenetére
Azért a mezőnyben volt még 4 másik autó is Ferrari motorral... szóval az a 100% érdekesen jön ki
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #24032 üzenetére
Laza, ahogy beszélsz, te Mclaren csapat tagjának érzed magad, vagy nem tudom, mindenki más meg a gonosz Ferraris társaság együtt.
Egyébként a motorgyilkos pályákon simán elfüstölhet még egy meki is akár, nem hiába motorgyilkos pályák.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #24032 üzenetére
Mi ez a többes szám? A wildrain név mögött 1 ember van.
Miért olyan egyértelmű, hogy mostantól a Ferrari motor csak egy versenyt bír ki?
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #24026 üzenetére
Tényleg! Szerintem jó döntés lenne már csak a két motor gyilkos pálya miatt is.
LH még nem használta ezt fel ugye?
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #24024 üzenetére
Ők tudják. Én támogatom.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #24008 üzenetére
Gondolom, ezzel nem azt akarod mondani, hogy én ilyet mondtam Hamiltonra annak idején. Mert nem emlékszem, hogy így lett volna. Abban a pillanatban, amikor a tévében láttam, hogy belement, lehülyéztem, de ez volt a legdurvább, amit mondtam rá.
Ha meg nem arra céloztál, hogy én kettős mércével mérem őket, akkor nyilván felfedezted, hogy az emberek véleménye még akkor is eltérhet, ha ugyanannak az embernek szurkolnak.
Különben meg Kimit is lehülyéztem, amikor láttam, hogy mit csinált. Mert az volt, hülye hiba mindkettejük részéről. -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #24005 üzenetére
Azzal, hogy "Montreal".
B-type: de minek állítanál nagyobb késleltetést? Nem a késleltetéssel volt a gond, hanem azzal, hogy még nem kapott zöld jelzést Kimi, amikor elindult. És innentől teljesen mindegy, hogy a szabad jelzést mi nem adta meg (nyalókás ember, vagy jelzőlámpa).
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #23989 üzenetére
Mert ők több leszorítóerőt használtak, a 2.szektorra voltak belőve.
Ha kevesebbet használnak, akkor a első és utolsó szektorban hoznak valamit, de sokkal többet vesztenek a 2. szektorban,
Biztos, hogy kipróbálták azt is, és azzal még lassabbak voltak, ezért választották a nagyobb leszorító erőt.
A Ferrari és a STR is jól bánik a gumikkal, ezért nem kellet akkora leszorító erőt használni, mert jól tapadt a gumi a melegben. -
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #23989 üzenetére
A lemaradás elenyésző, ha jobb taktikával elcsípi Hamilton az első rajtkockát, akkor simán nyer, mivel előzni kb. lehetetlen, max a versenytárs tankolás utáni lassabb köreit lehet kihasználni, de ez meg nagyban forgalom- és saját taktikafüggő. Szar ez így.
-
Kleroo
veterán
válasz
hunnylander #23959 üzenetére
igen ott már bekakkantott.
kb 15-20 mp előtte, amikor trullit öldözte, akkor volt egy pont, hogy durván felszaladt a fordulatszám.a motor már sokat futott, egy ilyen kínzás egyértelműen a dolog végét jelenti.
jó lenne újranézni. youtubeon nincs fent.
a túlpörgéstől nem nagyobb lesz a hő, hanem egyszerűen szétszáll a motor. ott aztán meg már szólhatnak neki.
itt az alapvető "vita" témája az lehet hogy tényleg túlforgatta-e, mert csak egy villanásig lehetett érzékelni.ha túlforgatta, akkor ott 1mp alatt megvan a baj.de mindenestre sztem ezt a mocit most raikkönen hajtotta szét.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #23903 üzenetére
A manővert nem fejezte be, elment mellette viszont a sikánból egyenest csinált és nem engedte vissza, ezért kapta a büntetést megérdemelten. Ez és a mai Massa eset nagyon távol van egymástól, Makó-Jeruzsálem. Ilyen erővel Safety Car fázis alatt mindenkinek kilehetne osztani a sárga csekket mert egymás mellé érkeztek ki.
Plusz visszavoghatnád magad, és talán kikereshetnéd, hogy én mikor szóltam hozzá a Magny Cours-i esethez. Nagyon rossz taktika, hogy mindenkibe belekötsz, ráadásul belém. Ne vagdalkózz, ne vegyél egy kalap alá itt mindenkit. Memóriazavaraidra, esetleges üldözési mániádra aesir majd ad egy tel.számot.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #23950 üzenetére
Persze
...bár jelen esetben egyikünké sem volt ilyen -
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #23932 üzenetére
A próbapad mellett Tony bácsi az otthonról hozott kolbászos szendvicsét ette, a benne lévő erőspaprika kigőzölgései egyesülve a mennyezeti kompakt fénycsövekből származó nagy energiájú fotonokkal, 3 körüli pH értékkel rendelkező cseppecskéket hozott létre. Ez a motorba jutott Francesca parfümjében lévő illoolajokkal együtt, ami a hajtkar anyagába diffundálva, magával vítte ezeket a rettentően savas kémhatású molekulákat, amik belülről károsították a szerkezetet, egészen addig, amíg már nem bírta a terhelést, és eltört.
Így sikerült a reprodukció
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23932 üzenetére
Nem azt mondtam hogy a só volt a ludas. Hanem hogy az elmélet nem biztos , hogy rossz, csak itt nem helytálló.
Szerintem is valószinűbb lehet, a gyártási hiba. -
aesir
veterán
válasz
hunnylander #23924 üzenetére
Naiv vagy, ha ezt hiszed.
Minden, hangsúlyozom minden csapat meghatározza a kommunikációs stratégiát az alkalmazottai számára. Ez nem is lehet másként, ha egységes egészként akarnak fellépni. Lehet hogy meglep, de még bőven a szerződések lejárta UTÁN sem beszélhetnek szabadon, nemhogy még alkalmazásban.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23871 üzenetére
Nem hiszem hogy Kimi motorja a sótól ment tönkre, de... Most azt kell, hogy mondjam elég meggyőzően hangzik amit a kollega állít. Azt nem tudom, hogy van-e valós alapja.
Ezt pedig bizonyítani több millió dolláros vagy euro-s költségvetés hiján nehéz lesz.
De ez aszem igaz lehet bármelyikünk állítására is.
A mérökök pedig lehet hogy nem a discovery-n szerzik a tudásukat, de ötleteket akkár a Wc-n ülve kitalálhatnak. A legtöbbször nagyon kis dolgokon múlik egy újitás vagy találmány sorsa.
Ma például az egyik csatornán a gőzgép feltalálójáról volt szó. (James Watt)
Aki egy tízen évesen a nagymamája teafőzőjét nézte, amint a gőz távozik az edényből. Majd feltalálta a gőzgépet.
A virágpor pedig nem fog hajtókarokat tördelni. Ahhoz nem is keveset kéne a koncentrációt növelni.
Többiek: Melesleg Massa a nyilatkozatában azt mondta, hogy hasonló volt a probléma az ő autójában lévőhöz. Felesleges kombinálni. -
aesir
veterán
válasz
hunnylander #23918 üzenetére
Ok, elmondom még egyszer, engem egyáltalán nem érdekel Raikkonen.
Az újságírók kérdései gondosan engedélyezett kérdések a sajtótájékoztatón. Ezek az előzetes sajtótájékoztatók a "cirkusz" részei, ezek igazolják az újságírók jelenlétét, az akkreditációk jogosságát, valójában pedig versenycsapat-sajtóközlemények. Ebben pedig ezt is lehetett volna közölni, főleg egy olyan kommunikációs szarvashiba után, amit a mclaren kovalainennel mondatott el a Hungaroringen, Massa motorhibába hajszolásáról. Ez, újra szavahihetetlenné tette a mclarent a kémügyben nyilatkozottak után. És most megint egy óriási kommunikációs hiba haug részéről... vicc az egész.
Mivel még közben hozzáírtál, megteszem én is:
Semmi, de semmi közöd hozzá milyen témában kommentelek, jóhogy nem már valami vélt hatalmadnál vagy előjogodnál fogva megpróbálod nekem ezt, ezen a nyilvános fórumon megtiltani.
Itt a többség, ha utálja is a hamilton-témákat, azt főleg a beteges ömlengésed miatt teszi.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23918 üzenetére
Felesleges vitázni. Minden verseny után ugyanaz a régi nóta megy. A sapkás hasonlat az ami valóban ráillik erre az egészre.
Kíváncsi vagyok hogy melyik világnak nagyokosa jön legközelebb azzal hogy Hamilton a boxkiállások közben a sisak alatt szippantja fel a speed-et.
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #23914 üzenetére
"Csütörtöki hír: lewis hamilton magas lázzal és megfázással küszködve érkezett meg valenciába." Ha ezt nyilatkozták volna már akkor, akkor eredménytől függetlenül hamilton lett volna a hétvége hőse. Így utólag... magyarázkodás.
Nem használok királyi többest, ezért ha nekem írsz, nyugodtan tedd egyes számban.
Elképzelhetőnek tartom, hogy számodra raikkönen és a motorja érdekesebb téma, számomra egy cseppet sem az.
A fájdalomcsillapító sem javítja a reakciókat, főleg nem a sok. Erről inkább kérdezz meg egy orvost, mert láthatólag fogalmad sincs róla.
Valóban nem vétett hibát hamilton, és valóban szép ez a 2. hely neki ezen a versenyen, ezt egy percig sem vitattam. De teljesen feleslegesnek tartom az ilyen részvétkeltő mercedeses kommunikációt, főleg ilyen esetben, amikor egyáltalán nem volt erre hamiltonnak szülsége.
Raikkönentől sem, és a ferraritól sem olvastam nyilatkozatot arról, hogy bármit is beszedett volna, kedvenceddel ellentétben. A sorozatos betlizése számomra egyáltalán nem meglepő, de ezt mondjuk nem veled fogom megvitatni.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #23907 üzenetére
láza egész egyszerüen nem volt
főleg nem magas -
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23903 üzenetére
Nem tudod feldolgozni, ha két különböző súlyú esetet különbözően is büntetnek?
Hányszor volt már ilyen eset boxban...és gyakorlatilag soha még csak ki se vizsgálják őket.
-
soulcube
aktív tag
válasz
hunnylander #23875 üzenetére
Spa-ban ? Ott folytatódik a finn sorozat. Jönni fog a negyedik Kimi győzelem.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #23897 üzenetére
te nem láttad, én igen ezért is irtam
+ a magas láza látszodna és ennek elfogadásához csak annyi kell, hogy ismered milyen az amikor az embernek ilyen egészségügyi problémája van
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #23853 üzenetére
"Bezzeg Lewis hasonloan artatlan dologert kapott drive-through penalty-t Magny Cours-ban"
Ártatlan dologért? Sikánt levágva szerzett pozíciót. Gondolkozz már mielőtt írsz.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #23891 üzenetére
és erre vasárnap derül fény, pff
am tavaly Kimi Monzában ment fájos nyakkal érdekes ő nem titkoltaamugy ezen a képen semmi baja [link]
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #23892 üzenetére
Ha Kimi így folytatja, akkor nem is lesz vb.
Ha meg elkezd brillírozni és megnyeri, akkor meg is érdelmi.De mindenképp igazságos lesz.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #23875 üzenetére
Hatarozott megerzesem, hogy a PS huszar be fogja huzni Valenciat, es raadasul sokak szamara undoritoan irritalo setagaloppal. (Az erosen Meki palya lett, koszonjuk Herr Tilke, hogy gondolt rank a tervezesnel. )
remélem a fentihez hasonlóan lesz igazad Spaval kapcsolatban is, ami azt jelentené, hogy sima Ferrari győzelem Belgiumban
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23887 üzenetére
Azért ügyesen csak belecsempészted a személyemet is, hogy lehessen kötekedni. Na mind1, én belefejeztem.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23885 üzenetére
Nem nagyon értelek, szerinte egy dolog miatt fütyülték ki, szerintem meg egy másik miatt, ennyi az egész.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23883 üzenetére
Szerintem elég személyeskedés, hogy felhozol engem velük kapcsolatban.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23879 üzenetére
Nocsak, ki kezdi a személyeskedést? Egy szóval nem mondtam ilyet
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #23875 üzenetére
Bízzunk benne. Szeretem azt a pályát.
-
GxxANC
csendes tag
válasz
hunnylander #23859 üzenetére
nem mindegy a por és a só aránya, ez a beömlő alakjától eltérő keveredésű lehet, A Ferrari beömlője és Raikkönen szárnybeállításai okozta légörvény ideális keveredési arányt eredményezett. Egyébként a Hungaroringen a virágporra gyanakodtunk társaimmal, csak egyértelmű levezetést nem tudtunk produkálni, viszont a só esetén könnyű bizonyítani akár szemléltetve is. Egyébként nem vagyok nyelvzseni, nem tehetek róla, de a fizikát imádom
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #23853 üzenetére
Ha elengedték, akkor igen... de épp azért írtam, hogy ezt nem láttuk. Éppúgy indulhatott korábban is, ahogy tette azt Kimi.
(a lámpát tudtommal ember működteti... szóval éppúgy lehet figyelmes, mintha a nyalókát tartaná)
Azért nem kéne egyértelműen kijelenteni, hogy a lámpák miatt... a nyalókás ember esetén is voltak ugyan ilyen esetek.
Ha a büntetés magyarázatának a fordítása helyes, akkor tényleg a csapat indította rosszkor. (Szóval mostmár mindegy.)
-
GxxANC
csendes tag
válasz
hunnylander #23857 üzenetére
Elküldeném, de magyarul is alig tudok. Nem lehetek én se zseni mindenben. De ha lefordítja valaki angolra, elküldöm mailben
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23726 üzenetére
Ez egy kicsit előrébb is van időben, mint a Bilmosk.
Ez már közelebb van az RTL Klub-hoz. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23714 üzenetére
Még mindig nem tanultad meg hogy vele kár vitázni mert ha valami tuti cáfolatot találsz akkor az már nem érdekli?
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #23714 üzenetére
nem érdekel a bridge feltételezései, engem a Ferrari teljesitménye érdekel ami engem igazol
D@ni88: monaco mást mutatott
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #23709 üzenetére
28fok az nem túlságosan meleg...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23709 üzenetére
Csak süssön a nap is!
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #23695 üzenetére
Mar elindult a kozvetites (ITV4) streamje.
-
Yahhher
aktív tag
válasz
hunnylander #23695 üzenetére
Köszönöm.
Gp2-ben mik a tankolásra vonatkozó szabályok? Tegnap több autóban is kifogyott az üzemanyag.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23686 üzenetére
Lesz itt SC tehát nem lesz ez olyan sima futam én úgy érzem.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #23686 üzenetére
Nem tom mennyire lesz jó Kiminek, de sztem 2 lágy 1 kemény variáció lesz nála (már csak azért is mert nem használt időmérőn a Q3ban lágyat...
Hungaroringen jól működött. remélem itt is fog -
Mezcal
addikt
válasz
hunnylander #23672 üzenetére
Hamilton megoldja a finnt, efelől semmi kétségem.Kimi talán, jó szokásához híven még helyezést is bukhat.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #23672 üzenetére
Nem vagyok biztos benne, mert most nem találtam F1-es (csak GT) videót a youtube-on, de szerintem az első rajthelyeknél az ideális ív a két rajtoszlop között vezet, úgyhogy ha minden igaz, nem nagyon lesz ott senki előnyben a rajtnál.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #23662 üzenetére
Ez meg a másik fele. Pedig itt ezen a pályán fontos a jó rajt pozíció , a jó rajtról nem is beszélve.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #23610 üzenetére
Nincs probléma. Jók lesznek.
-
Miv
tag
válasz
hunnylander #23595 üzenetére
[link]
Bár nem túl jó a minősége... -
Gyusz
őstag
válasz
hunnylander #23584 üzenetére
Ez a kép melyik futamon készült? Jó nézni, ahogy örülnek egymás sikerének.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23575 üzenetére
Erről beszéltem tegnap...
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #23575 üzenetére
Nem kéne...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23575 üzenetére
Minden jel szerint Kimi rá fog menni a pole-ra, nem kéne az eső...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23559 üzenetére
Tegyük fel, hogy igazad van a porban.
De a pályát azért meg is kell tanulni. Megtalálni az ideális íveket, féktáv, stb.
És azért mindenre még a szimulátor sem jó.
Szerintem azért nem ártott volna többet kinnt lenniük.
Ha teszem azt nem fognak jó eredményt elérni a Mercisek, akkor ezért nagyon ki lesznek cikizve.
Itt különben nincs betét futam vagy valami? -
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #23554 üzenetére
"A poros aszfaltra szandekosan nem akartak idealis beallitasokat keresgelni nehany PR korert, mert a felgumizodas utan azok a beallitasok ugysem ernek semmit"
Te már csak tudod hogy azok nem érnek semmit, egy új pályán
végülis a linkelt cuccban is benne van hogy folyamatosan állították, de nem baj.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23554 üzenetére
Gondolod a többi csapat nem ezt tette?
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #23554 üzenetére
Holnap remélem ennek nem lesz "hiánya".
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #23554 üzenetére
Nem véletlen hogy nem rali csapat a McLaren. Ilyen hozzáállással nem sok babér teremne nekik szvsz.
soulcube Ugyanannyit ment, mint Piquet a 3. szektorban. Nagy varázsló ez a Button
.
-
hossszú
őstag
válasz
hunnylander #23554 üzenetére
Igen, a remény hal meg utoljára
Kimi nyilatkozataA beállításaink már most sem rosszak, de van még lehetőségünk a fejlődésre
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23554 üzenetére
Lehet hogy ezért sem eröltették annyira a körözgetést mint a többiek.
-
bdav
őstag
válasz
hunnylander #23549 üzenetére
mekiseknek majd minden körben a fülébe játsszák a londoni metró hangjával hogy "mind the gap"
nem tetszik a szabadedzések végeredménye... remélem holnap azért rendberakják a pirosakat...
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #23551 üzenetére
Nem inspirál örömtáncra az, hogy hülye vagy.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #23534 üzenetére
Ha esetleg elkalkulaltak az elozetesen becsult atlagos versenykoridot, amibol kalkulaljak, hogy egy adott palyan hanykoros legyen egy futam
Ezt tőled (aki az F1 szakmaiság etalonja) olvasni annyira durva, hogy nem is jutok szóhoz. -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #23543 üzenetére
sztem veszett jó a pálya..én spec imádom az ilyen tipusú pályát, még gumizódni fog, szal sztem korai erősorrendet állítani, én Hamilton-t sanszolnám, de közvetlen második tippem az Kimi lenne...de a legfontosabb hogy egy jó verseny legyen.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23543 üzenetére
Thx a linket
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #23541 üzenetére
Sima verseny esetén 1h40 perc körül verseny néz ki. SC meg nem lesz
-
Yahhher
aktív tag
válasz
hunnylander #23534 üzenetére
Pár km az eltérés versenytávban mindenhol, 300-310 körül. Van valami meghatározás is, azt hiszem el kell érni a 300 km-ert, plussz 1 kör. Kivéve egyedül Monaco, de ez érthető.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #23513 üzenetére
Milyen "túlszabott körszám"? Fix versenytáv van, amit teljesíteni kell, nem hasracsapnak, és mondanak egy körszámot.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #23513 üzenetére
Jah, az szép látvány volt, amikor végigtolta azon a két méteren, és egy 10 centi magas kupac lett egyből
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #23509 üzenetére
Ez már az első szabadedzés végeredménye?
-
hossszú
őstag
válasz
hunnylander #23506 üzenetére
Az legutolsógyors körében igen, de akkor se semmi amit csinált.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #23487 üzenetére
Briccssztón rulez.
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #23475 üzenetére
Ez teljes gaz szerintem. Oke, biztos lehet csiszolgatni, kerdes, hogy nem fog-e felszakadozni menet kozben, masik kerdes, hogy ha ekkora az igenyszint, akkor mi van meg hasonloan kokanyolva...
-
c.zsolti
őstag
válasz
hunnylander #23478 üzenetére
A megoldás: [link]
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #23474 üzenetére
A tempoba nem vagyok biztos, de felölem legyen: maradjon el a futam
tilkét meg kergessék el a tervezőasztalok melöl végre, ha ezt még ő találta ki
amugy odatesznek egy rámpát vagy öntenek egy kis aszfaltot azt úgy alakitják, hogy bukanó legyen belöle, megvan oldva a probléma
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #23474 üzenetére
A pilotaknak sem tetszik.
-
bdav
őstag
válasz
hunnylander #23462 üzenetére
napoznak az elsőszárnyak?
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23458 üzenetére
Jók a képek.
De most akkor 30 fok lesz?
Mert hallotam már ködöt is, jaa meg esőt az egyik napra.
Én tartok tőle, hogy Massanak az új autó jobban be fog jönni, mint Kiminek a régi.
Főleg azért mert a régit nem merik annyira pörgetni, mint az újat.
Én szerintem csak a következő futamtól számithatunk egy kis előre lépsre a Ferrari-tól. -
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23414 üzenetére
Igaza van a Macinak. Tényleg utólag húztam alá.
Az itt a baj a topikban, hogy ha valaki villant valamit (ír egy hsz-t), akkor néhányan azt hiszik, hogy biztos kés van nála. És lehet hogy csak egy alufólia darabbal szaladgál. Ha nem értitek a Hsz-t, elöször kérdezetek és csak utána verjétek a Tam-Tam dobot.
Hunny te meg ne is válaszolj az ilyenre. Szénné húzzátok magatokat olyanon, aminek semmi éretelme.
Inkább arról beszéljünk, hogy mi lesz a hétvégi futam befutója.
hunny?
többiek?
Már amiket én olvastam, abból nem egyértemű. Nekem legalább is. -
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23416 üzenetére
Már bocs, de ezelőtt egy teljesen ugyanilyen helyzetben te mondtad, hogy bárkinek van joga reagálni arra, amit valaki leír, na mind1, ennyire nem érdekelsz.
Tudja vki, hogy hánykor lesznek hnap a szabadedzések? Általában nem szoktam foglalkozni velük, de most kíváncsi vagyok.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #23410 üzenetére
A kis smájli jelzi, hogy poén.
Az állitólagos csatabárdot sose láttam.
Ha lesz időm küldök egy csupor mézet csak hogy megnyugodj. -
gV
őstag
válasz
hunnylander #23450 üzenetére
hopp nem jött át a hszem
talán kellett volna még egy ilyen is: -
gV
őstag
válasz
hunnylander #23444 üzenetére
hmm... alig jobb mint Kimi az F2008 januári bumutatója után 1 nappal inter gumikon futott ideje, ez kevés, hogy szerződést kapjon
Aktív témák
Hirdetés
- Vác és környéke adok-veszek beszélgetek
- Parfüm topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Torrent meghívó kunyeráló
- Windows 11
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Elektromos cigaretta 🔞
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- Újszerű Apple MacBook Air 13.6" (2024) - M3 - 68 Ciklus- 8GB/256GB (MRXN3MG/A) Asztroszürke - MAGYAR
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest