Aktív témák
-
glutamin
őstag
válasz
PazsitZ #41956 üzenetére
Alonso-t is sokan a sikertelen évei alatt változott stílusa után kedvelte meg jó pár ember.
Egy ember jelleméről sokat elárul, hogy nehéz időkben hogy viselkedik. Sennát és Schumachert is azért szerették sokan, mert akkor is keményen küzdöttek, amikor nem alattuk volt a legjobb technika. Kimiről valahogy nem ez jön le.
-
PazsitZ
addikt
válasz
PazsitZ #41689 üzenetére
Tévedtem. De legalább Webber is előreugrott
Végre nem Webberrel van az, hogy beragad valaki mögé egész futamon. Mert nem egyszer volt már ilyen.
(#41692) SzalaiG: Ezen nem lepődök meg Webbernél is ugyanezt szokták eljátszani, csak most a szerepek cserélődtekWebber most 6 tizeddel gyorsabb Barinál, remélem tartja ezt a szintet és bemegy P2-be!
-
biker
nagyúr
-
7Heads Drago
veterán
válasz
PazsitZ #41487 üzenetére
Köszönöm. (az angol ennyire nem megy, és főleg nem a szakmai)
Más: Mekkora egy kamu gép ez a Button. A sajtósoknak meg a többieknek hintette a port, hogy jól meg van tankolva. És dehogy. Ha így nézzük a Ferrari eredményét akkor már a Ferrari nagyon is esélyes lett egy dobogóra. Mostmár talán bizhatunk a csapathoz. Már ha értelmes ember ül le majd taktikázni.
Ki kell hogy emeljem Vettel eredményét: üzemanyag korrigáltan ő lett volna az első. -
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #40964 üzenetére
Kár a vitriolért
nincs bajom a sportszerűséggel.
De mi ez már? A McLaren-nek meg a többi csapatnak éveket kell aláírni azért hogy megkapják a pénzeket, a Brawn persze kapja meg, vagy ha nem akkor a Honda...csak hogy az ilyen pénzek szétosztásának több feltétele van..
A Brawn Team nem felel meg, de amikor bajban volt akkor a csapatok megadták volna neki ezt, az egyébként nem járó, kedvezményt. ...amikor bajban volt.
Most én is puffogtathatnék felesleges önfényező dumákat hogy ezt hogy nem lehet megérteni...
Amikor Briattore mondjuk azzal kénytelen fenyegetőzni hogy nem utazik el az idénnyitóra mert nem fizettek ki neki nagy pénzeket, illetve majd kifizetik ha aláír több évre...basszus olyan légkörben ahol lehet hogy még jobban korlátozva lesz a kiscsapatok javára...
Akkor persze hogy be van rágva.
Tök nagy pénzeket öltek a KERS fejlesztésébe, igen a Renault is. Aztán most mi van...jelenleg úgy néz ki hogy nem tudni két év múlva nem-e ingyen kell motorokat, KERS-t mittomén adni a későbbi vetélytársaknak. De ő írjon alá éveket azért hogy pénzt lásson.
..hát vazz Briattore is egy csapatot irányít, persze hogy megváltoztak számára a körülmények ahoz képest amikor segítésképpen meg akarták adni a FoM pénzt az akkori csapatnak.
Gyakorlatilag most úgy néz ki, hogy a franc se tudja mi lesz 2 év múlva, de neki 5 évet kell aláírnia. Én tök eljhiszem hogy elege van...nem is annyira a Brawn-ból mint ahogy az most egyértelműnek tünik, abból van elege hogy neki el kell számolnia a Renault felé, miközben már olyan pénzeket tolnak a Brawn csapatnak amire egyfelől már nincs szüksége, másfelöl továbbra sem jár.
Briattore is csak csapatvezető, és a körülmények nagyon is megváltoztak....és ez fontos, én sem tartom meg a kötelezettségeimet ha kiderült hogy nem 2 hónap alatt kell végeznem hanem egy hét alatt mondjuk mert 'sszus a ez nem az a helyzet mint amikor bólintottam. -
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #40961 üzenetére
Az a megeggyezés az akkori körülmények között születhetett, amikor a csapatok segíteni akarták a volt Honda-t, hogy ne tünjön el, ne szünjön meg.
A pénz már akkor sem járt volna.
Viszont a jelenlegi helyzet némiképpen megváltozott, ezt a csapatot nem hogy a megszünés veszélye fenyegeti hanem közel dupla annyi pontja van mint az őt követő RBr-nek...
A pénz pedig továbbra sem jár.
Elvileg a Brawn Team csak a fejlesztett Honda motorral, iletve esetleg a Bmw-től vásárolt motorral vághattak volna neki az idénynek. Vagy vettek volna egy motort mondjuk a Cosworth-tól hamarban.
Az hogy megkaphatták, a szabályokon felül(!), a Mercedes motort az már nagy segítség a csapat felé. ..és a Brawn Team életképes csapat, ..aki az eddigi 4 versenyből 3-t megnyert, és mint írtam dupla ponttal vezet mint a 2. jelenlegi 2. helyezett.
Némiképpen más már a helyzet. -
proof88
addikt
válasz
PazsitZ #39939 üzenetére
Ok, ezeket még nem olvastam, hogy a kihűlt gumik miatt leért a kocsi alja, meg 20 km/h-nál sem lehetett rendesen irányítani a kocsikat, de akkor ezek után azt nem értem, hogy ha ennyire rosszak voltak a körülmények, akkor Bourdais miért örült volna újraindításnak, ha ő sem tudta volna vezetni az autót?
-
Jadro
veterán
válasz
PazsitZ #39952 üzenetére
Nem konkrétan nem, csak én látom így. Bocs ha azt sugalltam hogy fúrja a csapattársát, ez nem igaz. Természetesen ne örüljön a helyzetnek, hanem hajrá, előre! A primadonna szerep nem áll jól neki.
Mod, mert látom közben szerkesztettél Te is.
Szóval oké, azt a versenyt le is kellett fújni végül, rengeteg víz állt a pályán. De míg a többiek várták hogy mi lesz, lehet-e folytatni, addig Webber elment hogy szervezkedjen a lefújásról. Szerintem az ő dolga nem ez. Nagyon nem volt akkor szimpatikus. -
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #39811 üzenetére
Tavalyi vagy korábbi. Ez annyira mesterkélt, hogy a 09-es sanghaji McLaren csapathangulatot egy 2007-es vagy 2008-as képpel akarják bizonyítani, mert azon épp úgy helyezkednek el a csapattagok, és még képaláírást is neki.
A bulvárfalóknak meg több se kell, le se esik soknak, hogy a fotóval is átverik.
De logikusan is át lehetne gondolni, hogy mekkora valóságtartalma lehet a cikknek. Ryant Whitmarsh rúgta ki és nem Lewis kérésére, hanem mert muszáj volt, ha a McLaren nem akarja kirúgatni magát az F1-ből. Ryan vezető beosztású volt, Lewis felelős kisérője és társa a meghallgatásakon. Nem számított a 35 év, a rádiózásnál is ő okozta a szarvashibát, ő kérte Lewist a pozícióvisszaadásra, pedig Lewis jelezte, hogy Trulli elhagyta a pályát, jogos a 3. pozíció. Aztán meg ezt akarta visszaszerezni az erről való hallgatással. Lewis is hibázott (issza is a levét és a többség még Ryan hibái miatt is őt gyalázza), de Ryan nem tudja vezetni az autót...stb.
Én nem gondolom hogy Lewis szerelői vagy a csapattagoknak ne lenne elég esze átlátni a helyzetet.
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #39811 üzenetére
Webber-nek ez volt a dolga,..'mindenki' egyébként nem szapulta max sokan
Az egy elég döglött helyzet volt, még jó hogy volt mást nézni...mert az a része amikor ülnek és várnak, valmint a két kommentátor csinálja a semmit az nem érdekel...asszem Superbike-t néztem helyette. -
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #39625 üzenetére
?
Hamilton ezzel az autóval Malebourne-ben a 4. helyre jött fel versenyben (arról beszélek ami a pályán történt). Malaysia-ban pedig az 5.-re, és most itt 6. (lehet hogy csúszik lefele)...de a lényeg, hogy ezt az általad is gyenge autóként említett McLaren-t igyekszik beeröltetni az elejébe.
...egyébként tavaly előtt volt az év újonca, tavaly Vettel volt. -
Peat;)
veterán
válasz
PazsitZ #39625 üzenetére
Tavaly én elneveztem magamban a füstölt Haminak a rengeteg elfékezés miatt, de ide nem mertem beírni
..azért teszi a dolgát a pályán szerintem nincs vele semmi gond általában amíg nem hiszi hogy átmegy Kimin mint xmenben a csaj a falon.. meg ilyesmi
de ilyen hibák már nem hinném hogy jönnek tőle.
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #39316 üzenetére
Nem tudom miről szavaztak és miről nem. De szvsz nem igazságos hogy Honda jogutódként, ne pedig új csapatként induljon a Brawn.
Sajnálni amugy sem kell már a Brawn Team-t, jóváhagyták az autót, az egész kiváló cuccot döbbenetesen kedvező feltételekkel volt lehetséges megszerezni....(ha most utólag,..tök feleslegesen okoskodom el sem tudom képzelni Brawn-nak mi melójába lehetett mire Fry-t meggyőzte arról hogy ez nem jó üzlet
)
Jönnek a szponzorok...azért 3 év már nem gyenge.
Az itt dolgozó emberek megérdemlik, hiszen ezt az autót ők hozták össze, de ki tudja hogy Honda motorral is ennyire jó lett-e volna? Senki.
Honda-ként egyértelműen nem fordulhattak vola a Ferrari-hoz (na ők is bánhatják egy kicsit hogy nem adtak motort), és a Mercedes-hez.
A Brawn Team más pénzén egy igen kedvező helyzetbe került az induláshoz...és minden segítséget megérdemelnek ami jár nekik, de a Honda révén a jogdíjjak nem járnak szvsz...én fals-nak is érezném. -
Peat;)
veterán
válasz
PazsitZ #39316 üzenetére
Ha megy a szekér jön a pénz. Mit nem lehet ezen érteni?
Most jelentettek be egy újabb szponzort, úgy mellékesen.
Eddig az időpontig erre az autóra költöttek magasan a legtöbbet a hátterük is a legdrágábbnak mondható. Ezt átvették 1 euróért meg még a munkásokra kapott pénzügyi támogatást is kaptak. Majd a sikerek után lenyilatkozta Brawn hogy frusztáltak a Hondánál hogy ekkora hülyeséget csináltak...köszönik ezt is gondolom neki. Már a 3. szponzorukat jelentették be asszem. Ezek után még mit kapjanak? Még pár száz millát és simogatást a buksira? Brawn valszeg hülyére vette a Hondát (korábban is tudták hogy jól sikerült, lásd Button nyilatkozat hogy nem érdekelte Briatora ajánlata a Renault-hoz..), a csapatot ő és Fry nem engedte eladni 100 millió dollár körül. Megtartották maguknak. Most még a Honda pénzét tovább akarják lenyúlni. Ez már a törvényesség határát súrolja, de még adjanak nekik? -
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #39109 üzenetére
Vettelnél jó hír, hogy már volt műszaki gondja, Webbernél viszont ezen a hétvégén nem.
Autosport.com Live: The two-hour break will be a busy one for the teams as they prepare the cars for parc ferme conditions. The cars of Fernando Alonso, Mark Webber, Sebastian Vettel and Timo Glock all had technical problems in that session and need repairs prior to qualifying.
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #39052 üzenetére
Na szal hogy világossá tegyem lehetőleg röviden miért is gondolom úgy hogy a KERS fejlődőképes:
"A BMW jelenleg akkumulátorokkal dolgozik. De biztos, hogy már készítik a speciális kondenzátort, amelynek a súlya kisebb, mint az akkumulátoroké. A Hondánál is ezzel kísérleteztünk. Az akkumulátorok hűtést igényelnek. A kondenzátor nagyobb sűrűségben tárolja az energiát, mint az akkumulátor."detto ebből a cikkből:
"A Williams az egyetlen olyan csapat a mezőnyben, amely a lendkerekes hibrid rendszert használja az akkumulátoros megoldás helyett."Azaz lehet hog ymost aksikban tárolódik az energia, de ez változhat, sőt ha a Williams elgondolása lesz a nyerő, akkor nem is kell.
Na viszont most már nicns sok a szabadedzésből..
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #38996 üzenetére
én ott nem találtam választ, számomra egtyértelmű és megkérdőjelezhetetlen hogy egy prototipus kategória...áá beszéljünk kerek perec az F1-ről, szal hogy ott a legjobb kifejleszteni egy az autósportban előnyös technológiát. Mivel ott sokkal kevesebb a megkötés, és jóval keményebbek a feltételek.
Legalábbis régebben ez volt....és még valahol most is, hiszen hol fordulhat elő az hogy egy motor a lehető legtöbb teljesítményt adja le a maximalizált fordulatig a lehető legkisebb súly mellett? Egyenlőre még mindig itt...csak most már inkább a megbízhatóság a lényeg.
Mennyi egy F1-s autó előállítási költsége? Mennyi a kutatási költség?...ez tiszta veszteség, a nyereség része az eredmények és a kifejlesztett technológiák átültetése az autóeladásba, illetve a gyártásba. ...és valami ködös megbecsülés, dicsőségféle.Az autógyártási részlegen előállni valmi olyasmivel hoy főnök az autót adjuk magnézium ötvözet felnikkel mert akkor kisebb a súly, jobbak amenettulajdonságok...és mondjuk kisebb a fogyasztás...ugyan akkor 2millával többe kerülne az autó eladási ára.
Szal ez még egy jól sikerült vállalati bulin amikor már mindenki hülyeséget beszél, még akkor is rizikós. -
#95904256
törölt tag
válasz
PazsitZ #38996 üzenetére
Én meg arra akartam utalni hogy akármennyire is technikai sportok élvonalába tartozik a Forma-1, ennek ellenére ott sem foglalkoznak minden területen egyedi fejlesztésekkel. Ahol lehet ott is a hagyományos, "bolti" cuccokat építik be, mert könnyen beszerezhető, olcsó, jól bevált, stb...
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #38990 üzenetére
sry, de ez most két hozszólásba megy
Szal még a szabályok adta szűkös kerettöl is messze van a KERS kihasználtsága. Innen eredeztetem a fél másodperc különbséget..mivel ez az fél másodperc, a jelenlegi hátrányok megszünetésének folyamatából és az előnyök kihasználásából ered. Ez természetesen nem megy a bevetéstől kezdve, ez folyamatosan kristályosodik ki, és a végül...nincs végül persze, de mondjuk úgy hogy a következő szabálymódosításig, kialalkul ez a fél másodperc előny egy Kers nélküli de szintén folyamatosan tökéletesedő autóval szemben.
Mivel ha van kapacitás, akkor a KERS csak egy újabb kihasználandó lehetőség.
Jelenleg ez a tesztkorlátokkal kissé lassabb, de mindenképpen lejátszodó folyamat, szintén feltételezve a kapacitás állandóságát természetesen.Az aksi súllya ne aggasszon
..hidd el óriási különbségek vannak egy szérigyártás kutatásai és a F1 kutatásai között, hogy csak a kézenfekvőt említsem: piacképes eladási ár aránya az előállítási költségekhez.
Az F1 prototipus kategória (egyenlőre), itt a kutatási költségeket nem húzzák át azzal az indokkal, hogy nem éri meg, míg az autógyártásban nincs értelme olyan kocsit gyártani amit aztán senki nem tud megvenni,...illetve nem profitbarát instabilizálni a fő bevételi forrást, azaz a megnövekedett gyártási költségeket megtartva mégis alacsonyan tartani az eladásokat, hiszen a veszteség szóra egy részvényes sem fog bólogatni. -
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #38826 üzenetére
Azért tündérmese (kiszínezett történet, aminek kisebb jelentősége lehet a valóságban), mert üti egymást Sam Michael nyilatkozataival és ezen korábban is ismert kiskapu korábbi formulákban való kihasználásával.
De annyi igaz lehet belőle, hogy egy korábbi super aguris mérnök tevékenyen részt vett a Brawn autó diffúzorának megtervezésében és már korábbról volt inspirációja. De azt nem gondolom, hogy a többi csapat teljes homályban lett volna, az RBR és a Renault rá is kérdezett az FIA-nal.
Itt inkább arról lehet szó, hogy egyesek bevállalták, a nagyok meg nem.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #38824 üzenetére
Ilyen ötletek eddig is voltak, pl. a tavalyi autókon is, pl. a tavalyi McLarenen is hasonló elvű diffúzor volt.
Itt nem az a kérdés, hogy a Ferrari-McLaren-Renault hülye volt ilyet kitalálni (erre Sam Michael is utalt, hogy egy gyakorlatilag közismert kiskapuról van szó), hanem az, hogy az új diffúzor kialakításba, az új szabályok szerinti formulában ez már nem lesz megtűrve (gondolták a nagyok).
Az aerot megnyirbálták, a diffúzor hatékonyságát csökkentették az új szabályok, azért, hogyí az autók előzhetőbbek legyenek. Az új formula szabályainak szelleméhez nem passzolt az überdiffúzor.
A Super Aguri történet meg egy szép tündérmese, mégtündéribbé tenni a Brawn tündérmesét. Sam Michael szavainak több hitelt adok.
-
Oliverda
titán
válasz
PazsitZ #38656 üzenetére
Ohhh...mózlit ez nem nagyon fogja érdekelni szerintem. Azért remélem hogy börni bácsi most is közbenjár. Végülis ha a BAR esetében sikerül neki egész szezonról 2 versenyre redukáltatni a büntit akkor remélem hogy itt 2ről le tudja alkudni 0-ra meg pár millára. A pénz úgyis jobban kell most a FIA-nak... válság van.
b-type: Azért gondolom hogy annyira nem bánnád ha picsán billentenék és Hamilton lenne Rosberg csapattársa.
Ha a Toyota meg annyira odaáig van érte akkor ültessék a saját autójukba... Persze ezt nyilván nem fogják megtenni mert tudják hogy mire képes...vagy inkább azt hogy mire nem.
Motion_Blur: Jelenleg egy ponttal vezetünk az örök nagy rivális Ferrari előtt. Hol itt a gond?
Amúgy a mestert 94'-ben 4 versenyről zárták ki és mégis ő lett a VB...sajnos.
-
Motion_Blur
félisten
-
PazsitZ
addikt
válasz
PazsitZ #37417 üzenetére
Jah tényleg most már akkor a rádióbeszélgetés elhalgatása az indok.
az a 151-es c függelék ahogy írtad tényleg ráhúzható a dolgokra.
Meg olvastam valaki írta és igaz volt Trulli még mi9ndig tilosban előzött vissza, ami szabáőlytalan, mégis harmadik.Meg az is elég szar, hogy a difi miatt még kitudja pár hónap múlva is változhat az eredmény.
Ez azért elég LOL.
Túladminisztrálnak már mindent, és ez szépen megöli a versenyt.hunnylander: Elnézve a strewam-et a mekinek eddig is ilyen volt az első szárnya? Vagy csak a 16:9 miatt tűnik másnak?
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #37414 üzenetére
Hűha, most is ki lovagol rajta, ki hánytorgassa fel?
Ennyire népszerűek a hszeim, hogy bookmarkoljátok őket? Én is bookmarkoljam azokat, ami csípi a szememet vagy mi? Annak is meg volt a maga értelme, leginkább kifejezni a felháborodást, nagy ügy.
Még csak nem is érintettem ezt a kérdéskört tegnap. Se az Oswald Mosley-s vonalat, se pigmentes vonalat, se a ferraris vonalat.
-
lúzer
veterán
válasz
PazsitZ #37232 üzenetére
A döntés után kielemezték a McLaren-Mercedes és a Toyota csapatrádiós beszélgetéseit, és a sportfelügyelők úgy ítélték meg, hogy négy nappal korábban Hamilton megtévesztően nyilatkozott a meghallgatáson. A határozat szerint a McLaren utasította versenyzőjét, hogy szabálytalan manőverre kényszerítse Trullit, Hamilton azonban azt állította, hogy nem kapott ilyen instrukciót. Trulli már a vasárnapi döntés után jelezte, hogy nem tehetett más, mint hogy megelőzze a szinte teljesen lelassuló McLarent.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #36850 üzenetére
Pedig korrekt. A McLaren megcsinálta a tervezett taktikát, a Ferrari eltolta. A McLaren akkor jött be cserélni amikor még nem vált csigává, a Ferrari meg azért jött be cserélni a tervezettnél hamarabb, mert csigává vált.
Már olvastam Massa nyilatkozatát, nem tudták magukat tartani a tervezett etaphosszhoz. Majd szóljál, ha erre utaló jelet és nyilatkozatot találsz a McLarentől és aztán mosolyogjál.
-
JJános
addikt
válasz
PazsitZ #36062 üzenetére
Temettük, vagy inkább attól tartottunk, hogy az "überdiffuzor" miatt hátrább kerülünk.
De nem! Nagyon jó autónk van! És még tetszik is!Webber, Vettel Q3, Q2, és Q1 teljesítménye nagyon jó volt. Valamelyikük mindig ott volt az élen. Nagyon reménykedek egy holnapi jó szereplésen. érdemes volt felkelni, mint ahogy holnap is fél hétre a tv előtt leszek. Illetve, ha közben előre csavarom a vekkert, akkor fél nyolcra.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #35200 üzenetére
Azt nem mondtam, hogy Alonso listája az én listám, és hiába magyarázza előre, hogy tévedhet (ez magától értetődik), attól még leginkább így tartja valószínűleg.
De most a fő kérdés amit nekem szegeztek, hogy Alonso címért fog e harcolni Kimivel, vagyis racionálisan: Kimi-Alonso 2009 1-2 vagy 2-1, egyéniben Abu Dhabi után.
Erre az én tippem, hogy ehhez nem lesz elég jó a Renault. Alonso nem végez az első kettőben. Ennyi.
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #35184 üzenetére
Első futam (nem qual):
Toyota-Ferrari
Williams-McLaren-Red Bull-Bmw-Renault
Toro (nem Torro) és a ForceA Brawn-t nem tudom hova tenni. Meg egyébként is sok minden itt van még,..pl. a Ferrari sokkal jobb taktikus mint a Toyota, A McLaren szintén kiemelkedik a társaságából ezen a téren kivéve a Reanult ami még alán a McLaren-nél is jobb, mert jobban ''mernek'.
A Renault egyébként hátrébb kerülne ha nem lenne Alonso. Viszont a Williams és a McLaren még akár feljebb is léphet nálam. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
PazsitZ #35162 üzenetére
Heh
Nem akartam hogy visszasüllyedjen a topic a tavalyi szintre ezért próbáltam finoman fogalmazni. Be kéne tiltani, hogy Hamiltonról bármilyen(+ vagy -) hozzászólást és akkor nem menne ez az értelmetlen vita. Aki szereti az mindig szeretni fogja legyen bármilyen, aki utálja az utálni fogja bármit is tesz.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #35162 üzenetére
Majd ha nem állítja magáról, hogy jobb Schuminál vagy Sennánál.
No comment, bulvárbeevő Pazsit Zoltán. Jó reggelt!Meg nem élvez a bőrszíne miatt pozitív előnyöket és hype-ot.
Ne aggódj, lenne megoldás ezen problémádra, talán Michael Jackson tudja a receptet.*Meg nem arcoskodik, hogy ő hány hellyel előrébb végezne a maratonban Buttonnál.
Zrikálták egymást, mert jóban vannak. Britons, you know! Amiatt meg ne szíjjad a fogadat, hogy a management nem engedte a gyermekded játszadozást. Nem volt hiába az aggódás -> WDC. Negatív példának ott van Montoya vagy Webber. Majd Button is akkor hancúrozzon, amikor majd a VB címe lesz a tét, biztos, hogy háttérbe fog szorulni a szórakozás.Meg még nem tudom hány arcoskodó húzásáról leszokik
Words, words, without backing.*És nem is vagy képben, mert a héten is kifütyülés, ökölrázás, dobálás és szidalmazás volt számára. Ez neked hype? Ez neked előny?
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #34984 üzenetére
Ezt ti találtátok ki ebben a topikban, én csak követtem a trendet. Egyébként a második kedvenc csapatomat becézhetem.
Nekem szimpatikus a fapados kis csapatuk a disznósajt rakétával.
Amúgy idén már 3 kedvenc csapatom van. Az FI, mert a kasztnit kivéve minden McMerc, és a Brawn, mert angol csapat Mercedes mocival.
-
PazsitZ
addikt
válasz
PazsitZ #34786 üzenetére
[link] Red Bull Technology does extremely significant work in defining the essential characteristics of the new car: its length, wheelbase, weight distribution, its basic metric characteristics. However, with any F1 car, the packaging revolves around an engine and peculiarities from the drivers and, as we run a different engine to our sister team, it involves a different fuel system and fuel tank. Therefore, ours is completely different to the Red Bull Racing car and is designed here by us.
The same goes for the water and oil systems linked to the engine. Different engines have different heat rejection and different operating temperatures, with materials specified to different levels. This in itself conditions the radiators and also all of the internal aerodynamics.Tehát lényegében ott tartunk, hogy a kaszni ugyanaz a motorkülönbségből adódó alkatrészek pedig persze eltérőek, bár technológiailag gondolom a váltó ugyanolyan, csak a motorhoz igazítva.
Bár az utolsó mondat nem tudom mennyire igaz, hogy teljesen különböző, de elvileg a kasztni adás-vétel miatti panasz jogos lehet.
Összehasonlító képek: [link]
-
wildrain
addikt
válasz
PazsitZ #34346 üzenetére
Tipikus esete annak, hogy addig nyernek vele (F1-ben az az 1-2 tized is jelenthet futamot), amíg minden jól megy, de amint valaki vagy valami hibázik, már óriásit buknak.
Most is azt mondhatjuk, hogy oké, azzal, hogy a rendszer nem engedi kikuplungolni a pilótát, amíg a tömlő rajtavan, látszólag kijavították az eddigi hibáikat, de majd amikor azon kapják magukat, hogy lehúzták a tömlőt, és az autó még mindig ott áll, mert az elektronika bedöglött és nem engedi el...
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- HP ProoBook 430 G5 laptop (Kijelző törött)
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 1TB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 5060 Ti 16GB Zalman i3 NEO Enermax 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest