- Íme az új Android Auto!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Stargate-szerű programot akar Európának az OpenAI és Altman
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #38996 üzenetére
én ott nem találtam választ, számomra egtyértelmű és megkérdőjelezhetetlen hogy egy prototipus kategória...áá beszéljünk kerek perec az F1-ről, szal hogy ott a legjobb kifejleszteni egy az autósportban előnyös technológiát. Mivel ott sokkal kevesebb a megkötés, és jóval keményebbek a feltételek.
Legalábbis régebben ez volt....és még valahol most is, hiszen hol fordulhat elő az hogy egy motor a lehető legtöbb teljesítményt adja le a maximalizált fordulatig a lehető legkisebb súly mellett? Egyenlőre még mindig itt...csak most már inkább a megbízhatóság a lényeg.
Mennyi egy F1-s autó előállítási költsége? Mennyi a kutatási költség?...ez tiszta veszteség, a nyereség része az eredmények és a kifejlesztett technológiák átültetése az autóeladásba, illetve a gyártásba. ...és valami ködös megbecsülés, dicsőségféle.Az autógyártási részlegen előállni valmi olyasmivel hoy főnök az autót adjuk magnézium ötvözet felnikkel mert akkor kisebb a súly, jobbak amenettulajdonságok...és mondjuk kisebb a fogyasztás...ugyan akkor 2millával többe kerülne az autó eladási ára.
Szal ez még egy jól sikerült vállalati bulin amikor már mindenki hülyeséget beszél, még akkor is rizikós.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest