Aktív témák
-
hunnylander
őstag
Abban az időszakban Hamilton ezzel foglalatoskodott:
Lewis Hamilton continued his progress in the Intercontinental A (1999), Formula A (2000) and Formula Super A (2001) ranks, and became European Champion in 2000 with maximum points. In Formula A and Formula Super A, racing for TeamMBM.com, his team mate was Nico Rosberg, who would later drive for the Williams team in Formula One.
Komolyan nem értem, ha valaki azt fikázza, hogy honnan jött és miért? Na és Kimi?
Hamilton F1 előtti karierrje is kivételes. -
venember83
nagyúr
Ugyanakkor ok feljottek 21-22ik helyrol... Onnan meg harmadiknak es negyediknek lenni, hat ketlem, h magyarazkodniuk kene. De most attol, h Raikkonent sarazod be, attol meg nem lesz Hamilton szamomra valami nagy versenyzo. Ugyanakkor sajnos jelenleg se Massa se Raikkonen nem tunik annak szamomra (se)... De majd lesz valahogy.
mod: ja, nem a teljesitmenyet kell magyarazni, hanem egyszeruen nem tunik akkora asznak, pont ahogy PazsitZ mondja. De mostantol probalom nem hangoztatni eme velemenyem, mert ugy latom sokak lelkivilagaba belegazolok, pedig nem akarok. Beke veletek.
-
bnss
veterán
Igazad van, ezt nem vettem figyelembe, így azért érthetőbb miért tudott Massa ilyen "könnyen" Kubica előtt befutni.
(Látványos volt az biztos, ezért szeretem a rallye-t, ott is van látvány, bár az utóbbi évben már nem a látványért jártam ki versenyekre, hanem a munka miatt.
)
manutdzoli: egyetértek, csak ilyen körülmények között - szvsz - azért koskázatos volt ez az adok-kapok.
-
venember83
nagyúr
Majd meglassuk, de en nem erzek Hamiltonban semmi kulonoset, nem tunik ki szerintem a mezonybol. Ez mondjuk eppen azert is lehet pl, mert nem mutatkozott be sehol, hanem egybol vb-autoba ult. Szinte unalmasabb pilota szvsz mint Alonso, semmi erdekeset nem nyujt, bar jelenleg nem is kell, szoval nem tudhatjuk, de valamit villanthatna igazan, par erdekes elozes, vagy valami, azon kivul, h egyedul qrva gyors a palyan a jelenlegi legjobb autoban.
-
JJános
addikt
Sajnálom mindkettőt. Remélem hamar elfelejtetik velünk. Mi lenne, ha még komoly autót kapnának ezek a srácok?
Haminak van, de Rosberg, Kubica, Kova, Vettel ...és sokan mások, nagyon jó lesz a következő generáció, és már nem akarnak sokat várni, mert már követelik a helyüket.
Ez a Fetli gyerek kishíján dobogós lett. Nagyon csúnya!
-
(Kolombusz)
veterán
Ha Palikékon múlna, akkor Hamiltont is megbüntették volna.
Amúgy a kedvencem az volt, mikor kicsúszik egy sötétkék-bordó autó (Liuzzi) és Gyulám felkiált: "Rejkönnen?"Amúgy nincs velük bajom, mert alapvetően hallgatható és szórakoztató amit beszélnek, próbálják feldobni a hangulatot, csak az ilyen félrenézésekkel, alapvető oda nem figyelésekkel nagyon lerontják a szinvonalat.
-
manutdzoli
senior tag
Akkor ne legyen eső
Nyerjen kimi,akkor mégszorosabb lenne a vb.Kár hogy Massa nem annyira jól megy esőben,ő is felvehetné a versenyt hogy a győzelemért.Én úgy gondolom hogy kimit az utolsó 3 futamra elsőszámú pilótává tették.Massa már nem lehet vb,de ha mégis ő lenne az nagyon nagy meglepetés lenne.
A Hondától nagyon sokat várnak,hazai pálya,fejlesztések stb.Ha Button 3. lenne,legyen előtte a két ferka,mögötte meg rosberg -
#70869248
törölt tag
Igazából van rá sztem sokkal jobb szó is, ha 10év alatt lenne azt mondanánk rá hogy 'akarnok'.
A sport melyik területén mutatott alázatot Alonso?Nem akarom nyaggatni, mert tényleg nagyon gyors versenyző, de sok olyan sportolót ismerek akire tényleg ráillik a - Alázatos a sport iránt. - kifejezés, és nem vagyok biztos benne, hogy valóban egy társaság tudnának lenni.
-
manutdzoli
senior tag
-
Xelloss
tag
Alonso inkább azon fáradozik,hogy legalább Hamilton mögötte maradjon amugy csomószor kicseszett Hamiltonal lásd mikor a bokszba ott tölölt elötte.Amugy szerencséje volt jó párszor mikor Hamilton mögötte végzett,de hogy röhög mindig olyankor Alonso... Kb így: de jó megvertem az "újonc"ot háhá de jó nekem
-
Nowhereman
őstag
Hadd ne tartsak pszichoórát, de azért lehetőleg keress egy mérsékeltebb intelektusú csókát az egosmirglizésedhez. Én csak azt írtam túl erős csapattárs neki, nem pedig azt, hogy lenyomta. Lonzi egy egomán elmebeteg, aki számára már az is sok, ha valamelyik szabadedzésen elékeveredik a csapattársa. Neki egy teljesen nulla csapattárs kell, vagy vágja a hisztit. Nem véletlen, hogy a BMW csapatfőnök simán kimondta, hogy náluk zárva az ajtó Lonzi elött. És tudod az eddigiek alapján kiskikénél sem garantált, hogy mindenkor gyengébb lesz majd Lonzinál.
-
venember83
nagyúr
Ahhoz, h osszehasonlithato legyen legalabb Ferrariban kene Piquet debutaljon (vagy McLarenben, de ez meg valoszinutlenebb), hisz ugye Hamilton marad a McLarennel s az olaszokon kivul senki se tudja megkozeliteni az ezustos nyilakat, osszehasonlitashoz pedig egyenerteku auto lenne a minimum.
Motion_Blur: news-flash -> elhagyta Europat az F1, kovetkeztetest nem akarom levonni -
venember83
nagyúr
egyből Hamiltonhoz hasonlítják - latod pont ezert kellett volna a brit 1-2 evet gyengebb autoban is versenyezzen a kiralykategoriaban, ugyanis most csak azt tudod, h a McLarenben gyors, viszont utobbi idoben lassabb mint Alonso
. Tehat honnan is allapitod meg, h milyen szintu pilota is, mikor top csapatban mutatkozott be, elejen kis segitseggel (csapattars beallitasai) verte a vilagbajnokot, most meg nyilvanvaloan tempo szempontjabol mogotte kullog? Mindezt olyan autoban melz bizonyos palyakon mezony folott van. Anno Villeneuverol is mondhattak mikor a Williamsben ult, h mekkora pilota, aztan.... inkabb nem folytatom
Szoval ne beszeljunk hamiltoni magassagokrol, mikor azt se tudjuk azok mekkorak, szerintem.
[Szerkesztve] -
Nowhereman
őstag
-
Nowhereman
őstag
Tényleg nem rosz, főleg, hogy ezt egyenleesebben hozza, kevesebb amortizálással...
Bár én ódzkodnék a magasztalásától, mert azért tavaly a futamok nagytöbbségén égette Webber tisztesen. Mondjuk Webber mellől még mingenki égési sérülésekkel távozott, és feltételezem, hogy kocka ha év elején nem ír alá, most már elég nehezen tudná összehozni... -
Clubforum2
tag
Hujj,de szeretem az ilyen nyilatkozatokat.Lehet,hogy Wurz-nak is inkább a versenyzéssel kellen foglalkoznia,mert úgy jár,mint Villneuve.A végén mindenki már csak röhögött,és szánalmasnak tartotta a pályán művelt dolgaiért,és a hülyébbnél hülyébb nyilatkozatai miatt(szedjék le a visszapillantókat az gépekről,mert úgy izgalmasabb lenne.szvsz:marha izgalmas,mikor 300-nál behúzzák eléd a kocsit/no comment/)
Wurznak jobban ment a kerékpár. -
wildrain
addikt
Szerintem korai leírni őt. Rendben lesz az az autó. Minden sztártervező nagy műve úgy indult, hogy megbízhatatlan vagy lassú volt, aztán renberakták a dolgokat, és elindult a szekér. A minőségellenőrzési eljárások lehet, hogy nem is rá tartoznak, vagy magát a sebességváltót nem ő tervezte, elvégre ő az egész autóért felelős mérnökcsoportnak a vezetője, és csak részeket tervezett.
Én elképzelhetőnek tartom, hogy jövőre olyan fejlődési ugrásuk lesz, mint a BMW-nek idén. Ha egy kicsit gyorsulnak, és az autó egyetlen tartósságilag gyenge pontját rendbe rakják, akkor máris az élmezőnyben találják magukat.
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
El is fogadnam az ervelesed, de elvettek az imolai es nuerburgringi versenyt s helyette nem mentek Azsiaba, hanem az egyiket athelyeztek Valenciaba. Ezt nem ertem. Mindegy vegulis, nem tehetunk semmit, csak akkor ne beszeljenek melle, hogy atepites miatt nem lesz kovetkezo evben, aztan ki is szedik veglegesen a naptarbol.
Ha Monzat kiveszik szemelyesen megyek protestalni! -
Nem veszít annyit a sebességből ezzel a plussz szárnnyal, amennyit az első kerekekre jutó leszorítóerővel - és ezzel együtt a tapadással nyer, így gyorsabb lehet a kanyarokban.
Meg ahogy az előző hsz-ben is olvasható, hogy ők inkább a rövidebb kasznit részesítik előnyben, ami kanyarokban jobb. (Lehet, hogy a Ferrari egyenesekben gyorsabban száguldhat így, viszont ML hamarabb kigyorsíthat.) -
hunnylander
őstag
Jaj, jaj. Én már szándékosan megtartom az ezirányú gondolataimat magamnak. No igen az olasz rendőrség (a Ferrari kérésére) ezek szerint már jóideje lehallgatott sokakat, és valszeg még most is mennek az ilyen dolgok oda-vissza keresztbe-kasul, legálisan-illegálisan.
Egyébként a ''perdöntő'' bizonyíték az e-mail-ek tartalma lett, ami pl. egy polgári peres eljárásban nemigen szokott az lenni.
Kacifántos egy ügy és csak le akarták zárni végre. Az egésznek elég szép nagy színjáték jellege is van. Az hogy az FIA részrehajlóan dönt, nem új. Viszont nem rejtem véka alá, hogy én személy szerint sem vagyok minden csapat iránt azonos odaadással. Valamelyiket sajnálnám, ha kizárnák, valamelyiket kevésbé. Pl. nem sok könnyet hullatnék egy Spyker-ért, és hálás vagyok Bernie-nek hogy megmentette ezt a patinás csapatott a kizárástól. Szerintem maga az F1-es csapatok bennfentesek által ismert morálja is egy olyan dolog, ami segített elfogadhatóvá tenni a meghozott ítéletet. Ha a többi csapat valóban szent lenne, a Mekit páros lábbal rúgták volna ki örökre.
Az egész ügy nekem azért is visszatetsző, mert az egész egy besértődött (+ nem tudni milyen hátsó szándékú) bunkó (?) Ferrari alkalmazott generálta. Ne legyük naívak. Minden csapatnál lehet találni olyan alkalmazottakat bőven akik könnyedén kompromittálhatók. Sőt még pilótákat is.
Vegyétek viccnek, de a további összeesküvés elméletek gyártásától, a WMSC döntése és 14 oldalas indoklása nem vette el a táptalajt, sőt épp ellenkezőleg. De ne aggódjatok én nem fogok ilyeneket gyártani, már tele van a hócipőm a dologgal. De nagyon hiányolom Mr Stepney őszinte és részletes vallomásait is, de érdekes módon nincs tele vele a sajtó egyáltalán. Mintha a fickó már nem is létezne, pedig kulcsfigurája az esetnek. -
#70869248
törölt tag
Engem az zavar ebben az egészben, hogy itt félnek hogy a szponzorok mit szólnak a dolgokhoz, miközben attól kellene félniük hogy mi mit szólunk a dologhoz..
A szponzorok azért vannak, mert van nézettség....a nézetség meg miattunk van.
..és én nem akarom hallgatólagosan tudomásul venni, hogy ez mindig is így volt, meg hogy jobb lenne a nyílvánoság kizárásával kezelni az ügyet,..meg ilyesmi.
Egy fenét, bamm bazi büntetés az össze olyan csapatnak aki illegálisan szerez előnyt.
...mert ez nem frankó.
én csak kicsit vagyok illegálias, de ő..ő nagyon illegális, meg ő meg ő is, na ők aztán meg demennyire..és megy a mutogatás.
A csapatok csalnak, a versenyzők horror pénzeket keresnek, mi meg megyünk a kolomp után..
Nem a versenyzők kilincselnek adatokkal, amennyit ők visznek tapasztalatban azt amugy sem lehet megállítani.
De ne csaljanak, aztán meg nyilatkozzanak, hogy de ők becsületesek (bármely csapatra értendő), aztán meg együtt eltussolják, mert hogy senkinek sem jó ez.
Ilyenkor kifejezetten birkának érzem magam, és azt nem szeretem....mert akkor inkább nem fogom nézni ezt a versenyágat.
[Szerkesztve] -
Male
nagyúr
Szerintem ezzel csak magukra haragítják a többieket is... elég hülye húzásnak tűnik (kivéve persze ha bejön a zsarolás... bár F1Híreken azt olvastam Brióstol, hogy a kérdéses elemet gyorsan megvitatta a FIA-val.... de azért azt is hozzátette, hogy nem tudja miről lehet szó
)
#949, Pompi: életrjazi könyvről van szó, nem? ...én inkább egy 780 oldalas dokumentumot ajánlottam neki... azzal biztos sokat kereshetne(főleg ha csütörtökön kiderül, hogy ilyet szabad csinálni)
-
Peat;)
veterán
-
ronaldo
őstag
Én meg úgy olvastam a totalcar.hu egyik régebbi (2006 eleje talán) cikkjében (Ferrari kulcsszóra biztos megtalálod), hogy egyre több Ferrari utcai sportautót adnak el évről-évre és emiatt vannak a komolyabb modelleknél 1-2 éves várakozási idők. Persze ez a növekedés nem amiatt van, mert ''Magyarországon jólét van'', hanem a Kínai meg arab piac indult be.
Az meg vitathatatlan, hogy egy Toyotához nem lehet hasonlítani a szemléletet, mivel ott az aktuális modellskála átlagára forintban 6-7 millió forint, míg ugyanez Ferrariban 90-100 millió forint körül lehet. (jó, a Lexust is bevonhatjuk, de a Toyota se abból él)
Hondánál is hasonlóak lehetnek a számok, a BMW-nél meg mondjuk 10-12 millióra teszem az átlagot.
A Ferrari meg ugye a Fiat-konszern tagja, amibe beletartozik az Alfa, a Lancia és a Fiat is. Ezek a márkák is elég jól mennek (mostanság).
Aktív témák
Hirdetés
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- A hardverek is nehezen viselik a kánikulát
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mobil flották
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- E-book olvasók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- AMD GAMER PC! Ryzen 5900X / RX 6800 XT / B550 / 32GB 3200MHz / 1TB Gen4 / 700w Gold! BeszámítOK
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS érintő i5-1145G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo ThinkVision P27u 4k-s kifogástalan állapotú monitor féláron!!!
- Dell Latitude 5480 (i5 7300u, 8 GB, 256 SSD, FHD) kiárusítás!! AKCIÓÓ!
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest