Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
ronaldo
őstag
Én meg úgy olvastam a totalcar.hu egyik régebbi (2006 eleje talán) cikkjében (Ferrari kulcsszóra biztos megtalálod), hogy egyre több Ferrari utcai sportautót adnak el évről-évre és emiatt vannak a komolyabb modelleknél 1-2 éves várakozási idők. Persze ez a növekedés nem amiatt van, mert ''Magyarországon jólét van'', hanem a Kínai meg arab piac indult be.
Az meg vitathatatlan, hogy egy Toyotához nem lehet hasonlítani a szemléletet, mivel ott az aktuális modellskála átlagára forintban 6-7 millió forint, míg ugyanez Ferrariban 90-100 millió forint körül lehet. (jó, a Lexust is bevonhatjuk, de a Toyota se abból él)
Hondánál is hasonlóak lehetnek a számok, a BMW-nél meg mondjuk 10-12 millióra teszem az átlagot.
A Ferrari meg ugye a Fiat-konszern tagja, amibe beletartozik az Alfa, a Lancia és a Fiat is. Ezek a márkák is elég jól mennek (mostanság).