- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- Google Pixel topik
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Aktív témák
-
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #24343 üzenetére
However, because the stewards had incorrectly issued the penalty Schumacher escaped punishment as the stewards later rescinded the penalty. A protest was lodged by McLaren-Mercedes who felt Ferrari cheated by not having Schumacher serve the penalty, was rejected by the FIA. As a result the three stewards involved handed in their licences at an extraordinary meeting of the FIA World Council.
Vedd mar eszre magad. Schumi a buntetes eltorlesevel es a fellebbezes elutasitasaval lett megajandekozva a gyozelemmel, nem az utolso koros hulye probalkozasuk miatt.
Azzal onmagaban semmit sem ert volna: Schumacher came in to serve the penalty and in doing so crossed the finish line (which extends across the pit lane) before reaching his pit box
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #24326 üzenetére
[CS]Blade2: Nem szeretem MS-t
Muhaha, igy mar ertheto miert linkelhette. De egy epeszu schumis* ezzel az esettel nem szokott dicsekedni.
* (nem tiszteletlensegbol irom kisbetuvel, hanem mert a magyar nyelv szabalyai szerint igy kell irni, akarcsak a ferraris, hamiltonos vagy mclarenes szavakat.)
-
7Heads Drago
veterán
válasz
tuskooo #24196 üzenetére
Ezt a Mórickába kellet volna betenni.
Ebben az országban szakértő az rengeteg van.
A szakmájához is értő ember az elég kevés.
Mellesleg az öreg azt sem vette észre, hogy a Mclaren-nél elég szarul tankolták Kova-t.
A nem ugrik ki Kimi, lazán elébbe állt volna vissza.
Csak a motor annyira meleg volt már ekkor, hogy a skandináv hidegvére is cserben hagyta. -
hunnylander
őstag
-
7Heads Drago
veterán
válasz
tuskooo #24094 üzenetére
A linket elfelejtettem berakni: [link]
Itt sem egyértelműen nyilatkoznak. Kb ugyanúgy, mint a Mclaren-nél.
Vagy mondthatnám azt is, hogy hazudoznak, mindkét részről.
Megy a parasztvakítás.
"Az érem mindkét oldalát láthattuk a vasárnapi versenyen. Kiválóan teljesítettünk, a csapat és az autó is fantasztikus volt, aminek köszönhetően mindenkit megelőztünk, azonban ismét bizonyosságot nyert, hogy ha nem működik minden elem optimálisan, akkor értékes pontokat veszíthetünk."
Nem mond már. Tényleg. És erre csak most jötettek rá, vagy tegnap? -
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23888 üzenetére
Te is futyultel volna, ha ott lettel volna? Ha igen, akkor teged is egy tiszteletlen elfogult idiotanak tartanalak.
Tessek ujra, ha valaki nem tudna mirol folytatunk eszmecseret. Vallalom a kijelentesem irantad valo korrektseget. Felteteles modban van, konkret feltetelhez kotve, aminek te nem felelsz meg allitasod szerint, vagyis eppezert barmifele besertodes indokolatlan a reszedrol.
-
-
brownus
veterán
válasz
tuskooo #23453 üzenetére
FRI Practice 1 10:00
FRI Practice 2 14:00
SAT Practice 11:00
SAT Qualifying 14:00
SUN Race 14:00forrás: http://www.formula1.com/
-
proof88
addikt
válasz
tuskooo #23413 üzenetére
Én is. Szépen meg lehet tanulni a pályát, hogy kb mikor kell fékezni a becsapósabb kanyaroknál, és hogy lehet venni a szép íveket, viszont ha épp előzés van, akkor mindketten szépen benézhetik. Én két dologtól tartok: egyrészt a rázókövek, másrészt néha közel van a betonfal, ha valaki benéz valamit, könnyen véget érhet a versenye, még akkor is ha kis sebességgel sodródik ki.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23412 üzenetére
Neked meg piszkalodasi maniad. Bezzeg magadtol te sem toltod meg ertelmes tartalommal a topikot. Figyeltem, direkt lehetoseget adtam ra, az osszes piszkalodom eltunt es hagyta lepukkadni a topikot, pont a verseny heten. Most, hogy meg volt egy artatlan kerdesem, (ami nem rad tartozik) ugyanis lattam, hogy szerkesztese elott nem huzta ala az aljas szot, mar az is baj, hogy megemlitettem. Ez nem rad tartozik, hanem arra akitol kerdeztem, miert akadsz ram ilyen szemelyeskedo kijelentessel?
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23370 üzenetére
Majd meglatjuk kik lesznek azok.
A futam meg lehet, hogy roncsderbi lesz. A palya hosszu, technikas es meglehetosen gyors lesz, annak ellenere, hogy 'varosi'. "Valenciában 310 kilométer a versenytáv, az autók pedig vélhetően öt ponton is elérik majd a 300 kilométeres sebességet." (Haug)
-
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23356 üzenetére
Te csak a kepeket nezted? El se olvastad a szoveget: The stamps, released as part of a series to help mark the Finnish postal service’s 370th birthday Csak ismetelni tudom magamat: "nem pusztan Kimi az apropoja a belyegsorozatnak, amiben Kiminek is helyet szoritottak, hanem az, hogy a finn posta 370 eves".
És mitől lett volna stílusosabb és igényesebb?
Ezt hosszu kifejteni, mert a kerdesbol ugy tunik, hogy te nemigazan foglalkozhatsz muveszi grafikaval. Ezek a Kimi belyegek csak fotok, semmi muveszi abrazolas (rajz, festmeny, metszet, stb.) (meg grafikai programmal se), semmi raszteres erdekesseg ami belyegeknel gyakori, stb.
-
Peat;)
veterán
válasz
tuskooo #23331 üzenetére
Ralf egy régebbi autót kért magának, azzal a céllal hogy idén tanuljon. Mika sem ment jól az elején és nála nem is hallottam ilyet, hogy régebbi technikával kezdte volna, de lehet hogy nála is így volt, annyira én sem vagyok benne ebben, csak az első mondatot kétszer is olvastam, így valószínűleg igaz.
-
!Overdose!
őstag
-
Markgx10
őstag
válasz
tuskooo #23296 üzenetére
Én azt mondom, hogy ő sem jobb illetve rosszabb, mint a többi. Ugyanazt csinálják, ugyanolyan módszerekkel, csak mivel ő egy élcsapat főnöke, többet hallunk a "viselt" dolgairól, ugyanígy volt amíg Jean Todt volt a Ferrari csapatfőnöke, mindig a csapatutasításokkal kritizálták, de szerintem ezt el kell fogadni, része a ma formula-1-ének, pont úgy mint az élsportnak a dopping. Senki nem mondja, mindenki tagadja, mégis egyértelmű, hogy mindenki csinálja.
(persze kivétel Phelps, mert ő megesküdött, hogy tiszta
)
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23246 üzenetére
Pedig a repuloter weblapja alapjan ugy tunik, az ilyen F1-es tesztek a repter profiljaba tartoznak es lehetett mar korabban is, a fotok tanusaga szerint.
Na de hat az 'angol parasztok' kozott is lehetnek erdekes szerzetek,
Kemble egy kis falu. Az F1-es autok biztos csinaltak nemi zajt, amig elfogyasztottak az 50 km-t, es valoszinuleg a repuloter csendes lehet altalaban a gyer forgalma miatt.
-
shev7
veterán
válasz
tuskooo #23240 üzenetére
szoval atlagosan 2-3g atlagosan egy tizedmasodpercig? es amikor eppen nem abban az atlagos tizedmasodpercben vagyunk akkor mi hat ra?
na jo ez mar kotekedes, de szerintem tovabbra sincs ertelme
nem nagyon vilagos mik lennenek azok az idotartamok amiknek az atlaga egy tized masodperc.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23218 üzenetére
A jelenlegi tankmerethez es uzemanyagfogyasztassal nem is mukodhetne a dolog, nyilvanvaloan valtoztatast szeretne DC ezekben is.
De nekem nem tetszik. Az elozes hianya miatt leginkabb a jelenlegi aeroszabalyok okolhatoak, plusz a bordazott gumik miatti kisebb grip.
Jovore az uj szabalyok miatt a kisebb turbulenciaju es nagyobb mechanikai tapadasu (slick miatt) autokkal javulni fog az elozes lehetosege.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23117 üzenetére
Toyota determine cause of Glock's crash
A kanyarvetel pedig annyira rossz volt, hogy amiatt meg egy hibatlan felfuggesztes is megserulhetett volna. A kerekvetok arra vannak kitalalva, hogy ha nagyon ramennek vagy megkozolik, akkor karokat okozhasson. Pl. a hungaroringi uj kerekveto mit okozott volna az autoknak, ha egyesek at akartak volna menni rajta? Es nemde a pilota is felelos egy ilyen serulesert? De, mert rossz helyen kozlekedik.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23111 üzenetére
Az F1-es Ferrari motor volt froclizva, megpedig az olasz autoipar sztereotipiajaval.
Olasz minoseg, ezuttal a Ferrarinal is kiutkozott.
Nem tudom, mit vartatok, hogy egy ilyen magas labdat nem csapok le miutan kiderult, hogy a hibat a gyenge minosegellenorzes okozta?
(#23112) Rick4: Nem osszekeveres, hanem osszekapcsolas, meg pedig azon celbol aminek be is valt.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23108 üzenetére
Ontsunk mar tiszta vizet a poharba.
Az F1-es Ferrari motor volt froclizva, megpedig az olasz autoipar sztereotipiajaval. Es sajat magaert volt kritizalva, nem az olasz kozuti autok miatt, ugyhogy a Renault-os peldad nagyon santit.
Tisztaban vagyok vele, hogy az utcai Ferrari auto nem egy minosegi kategoriaba tartozik pl. az utcai Fiattal, utaltam is ra, hogy emiatt pusztan a Ferrari marka nem szunteti meg az olasz autokrol kozismert velemenyt, mert a Ferrari autok csak nehany ezreleke vagy tizezreleke az olasz autok csoportjanak.
Egyebkent miert is kellene fikazni az F1-es Renault vagy a Toyota motorokat megbizhatosag tekinteteben, mikor jobbak a Ferrarinal?
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23054 üzenetére
Ez miatt regota megy a huzavona, hogy be kellene vezetni a kiscsapatok felhozasa vegett. De a nagycsapatoknak nemigazan fulik hozza a foguk, ertheto okokbol. Tovabba nagyon kerdeses lenne a betartatasa, (hamis konyveles).
A budget cap is set to be introduced in the sport from the start of 2009...
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23050 üzenetére
A motoron sporoltak, azert robbant fel?
Quality Control olasz modra.
Jelenleg meg nincsenek is kolcsegvetesi limitek ervenyben. Az csak egy bevezetesre varo tervezet, most meg mindenki annyit kolt amennyit akar es tud.
10 hetveges motor? Lenyegtelen, a verseny latvanyossagat a nezok szamara egy cseppet sem csokkenti. Egy utcai szupersportauto motorjanak hany ezer kilometert kell kibirnia? Ha uj konstrukciot engednek tervezni a 10 hetveges motor bevezetesevel, akkor loeroben meg fejlodhetnek is. A szabalyok mindenkinek ugyanaz lenne, vagyis a motorfejlesztesi verseny megmaradna.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #22908 üzenetére
Ujat nem tudsz mondani? Figyelmedbe ajanlom b-type javaslatat (vagy ezt), hogy ne a szemelyemmel foglalkozzatok, hanem a Forma-1 szamotokra erdekes temaival, van boven, mindenkinek izlese szerint.
Tegnap csak egy nagy kepet posztoltam, Glockot, mert megerdemelte. A beillesztes a tiszteletadas modja volt, zsugoritva, linkelve nem lett volna unnepelyes a dolog, es a kepen lathato mozdulathoz volt strukturalva a hsz szovege. A masik az kisebb volt es csakis Overdose-nak szerettem volna megfelelni vele. Latjatok milyen jo vagyok hozzatok, neha meg is akarok felelni az elvarasaitoknak.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #22881 üzenetére
Amire cimezted ezt a 'vitatkozo' (?) hsz-ed az nem is vitatkozas volt.
Mennyivel egyszerubb lenne, ha mindent a ti szajizetek szerint tennek, igaz? Ennek forditottjat en is elmondhatnam. De ne almodjatok mar! Igy is sokkal tobbet nyalizok a ferrarisoknak, mint a gyomrom engedne! Szalljatok mar le rolam! Essen mar le, hogy en itt egy mclarenes Hamilton szurkolo vagyok. Tisztaban vagyok vele, hogy ez sokaknak irritalo, akik nem eleg toleransak vagy intelligensek atlatni a helyzetet, es elfogadni, hogy nem mindenki voros szemuvegen at nezi a dolgokat. Nekem meg ti vagytok irritaloak, ugyhogy kvittek vagyunk.
Es raadasul ti tobben vagytok. Ha en birom a tobbsegetek irritalosagat, akkor nektek is birnotok kellene az irritalo kisebbseget. Ne legyetek mar mimozak!
Glock erdemeit meg nem akartam kisebbiteni, ezert a kepet sem. Belehaltatok? Nem is mclarenes/Hamiltonos kep volt, az leesett egyaltalan?
-
[CS]Blade2
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #22739 üzenetére
Meresz kijelentesnek tunik, de mar jovore egybol elcsapat lehet a Honda is akar.
Gyakorlatilag szinte mindenki nullarol indul. Zsakbamacska, hogy ki tervezi meg a teljesen uj szabalyok szerinti legjobb konstrukciot. Meg egy jelenlegi nagycsapat is mellenyulhat, a Honda meg a tobbieknel nagyobb mertekben koncentral a 2009-es autojara, ha jol emlekszek 4 (!) szelcsatornaval. Az azert nem piskota am!
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #22646 üzenetére
Azert Massanal irtam le, mert o csinalta. Simple as that!
Szoval a logikad szerint csak akkor mondhatok egy megjegyzest valakirol, ha feleslegesen hozzateszem, hogy ehhez Lewisnak is mazli kellhet, amikor igy is ruhellitek ha a McLewist emlegetem?
Ne farasszal mar te is. Kimit es az osszes tobbi pilotat ne szojjem bele amikor csak egyvalakirol akarok valamit mondani?
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #22641 üzenetére
[link] Egy olyan fustoleses fekezeshez egy ilyen csuszos poros palyan, kulso iven, MINDENKINEK kell mazli, hogy a palyan maradjon, meg Lewisnak is, akitol meg nem is lattam ekkora fustoleses fekezest. Kovatol mar igen.
Vegyetek mar eszre, hogy ettol fuggetlenul tobbszor is meltattam Massat.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #22632 üzenetére
Ha egy Ferraris vmit jól csinál, az csak mázli lehet, mi?
Ez egy milyen szep altalanositas, kar, hogy ehhez semmi kozom 'in general'.
Massa nem veletlenul volt kemeny a rajtnal, ez volt az egyetlen eselye a gyozelemre. Jol csinalta, csak ugye a Ferrari motor nem volt partnere a kivalo munkajaban.
ok erdemeltek volna meg a dobogo ket legmagasabb fokat. Massa csunyan elverte volna Kimit az egesz hetveget tekintve, Lewis megint 1 mp-cel volt gyorsabb Heikkinel. Mindket srac szepen ment. Pechesek voltak.
Ennek riposztja: ha Lewist valami szerencsetlenseg eri, mindig megerdemli es mindig o tehet rola. Vagy: ha Lewis nyer, csakis kizarolag azer nyerhet, mert beleulhetett a joba es mazlija van, a Nakajimak ez Kispikek ugyanolyan jol vezetnek a cuccat, hanem jobban.
Ezekbol az altalanositasokbol az utobbiakbol van tobb ezen a forumon, ami nagyon nem az en szegyenem, hanem a 'tietek' (akinek nem inge...).
-
wildrain
addikt
válasz
tuskooo #22626 üzenetére
Volt, én őt figyeltem a rajtnál, Massára csak odapillantottam.
Aztán szidtam Kimit, amiért nem volt olyan tökös, mint Massa. Ha bátrabb, és későn fékez, akkor nemhogy veszít pozíciót a rajtnál, de még nyer is kettőt. Utólag meg már elmondhatjuk, hogy talán a futamot is megnyerte volna, vagy legalábbis Kovalainent jobban megdolgoztatja.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #22628 üzenetére
1. Nem derult meg ki. 2. Leginkabb tormelek, vagy anyaghiba okozhatta.
Nevetseges, hogy nektek meg mindig ez a problema, vagy a tema, amit erinteni akartok az e topikban valo megjelenesetekkel, hogy en utalom a Bridgestone markat. En mar nagyon regota nem kedvelem oket, nem csak a tegnapi eset van mar a szamlajukon.
-
Pá
addikt
válasz
tuskooo #22498 üzenetére
Szerintem kicsit túl nagy hangsúlyt helyeznek erre a hőmérséklet dologra. Bár tényleg nem hátrány ha meleg van...
De amúgy meg Valencia, Monza, Brazilia, Szingapúr mind elég melegnek ígérkezik. Japán, Kína meg Spa pedig általában fekszik a Ferrarinak, szóval nem rosszak a kilátások.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #22467 üzenetére
Nem szabad bedogolni egy motornak harminc fokban, amikor ugy kell elkesziteni, hogy tobb 30-40 fokos futam is van/lehet a naptarban es raadasul egymas utan is kovetkezhetnek. Ausztralia, Malajzia, Bahrein vagy Magyarorszag, Valencia. Ezek olyan futamok amelyeken konnyen megeshet, hogy ket egymasutan kovetkezo versenyhetveget is ugyanannak a motornak kell kibirnia es mindket hetvegen hoseg lehet. A mernokok ennek tudataban adtak le motorkonstrukciojukat a szezon elejen, ha ezt nem birja a motor, elterveztek magukat, es ez bizony all a Ferrarira akinek mar modositania is kellet a konstrukciojan az FIA es a tobbi csapat beleegyezesevel megbizhatosagi indoklassal.
Ezt nem moshatod le a Ferrarirol, sajnalom. En a helyukben megint megejtenek egy reviziot, mert igy plusz loeroket is lehet kicsalni a cuccbol ami sokat er, mert a motorfejlesztes be van fagyasztva es csak megbizhatosagi indoklassal lehet modositani a konstrukciokon.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #22448 üzenetére
Ausztralia? Utana javitottak rajta, ennyire jol,
hogy egy melegebb futamon nem birta a tisztessegesebb hajtast. Igen a Ferrari motor megbizhatosaga SOKKAL rosszabb a Mercedesehez kepest. Kimi 2 motorhiba, Massa 2 motorhiba, Lewis 0 motorhiba, Heikki 0 motorhiba, es ekkor meg a tobbi Ferrari motoros csapat motorhibait nagyvonaluan nem is szamolom. A Ferka motor toronymagasan sz@rabb. Ez az en jol megindokolt szakmai velemenyem.
-
-
simonzé
addikt
válasz
tuskooo #22375 üzenetére
Utoljára beszélek ebben a témában: sok sok évre visszamenőleg ('86-ig) minden jelentősebb futam megvan videón, vagy vinyón. (amin MS nyert, azokból csak kevés
) Bizonyítani tudom hogy futam alatt Ferrarit nem játszanak be S O H A, semmilyen körülmények között. Kizárólag akkor ha megnyerik a futamot, és vállonveregetik egymást. Ezen kívül más Ferrari intercom-ot nem hallasz.
Téma lezárva, ennyit a demokratikus F1-ről. -
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #21902 üzenetére
Nelkule nem sikerulhetett volna! Az F1 tortenelem egyik legnagyobb blamazsat valositotta meg, nem veletlenul szulettek meg a paktum-elmeletek.
Kiminek mar kijart egy VB cim, de en a korabbi szerencsetlen eveinek teljesitmenyeert nem sajnaltam tole. Nem volt sem fenyes, sem folenyes a gyozelme es kellet hozza egy nagy zsak mak. Kimi mar kozel sem teljesit olyan jol az utobbi evekben, mint fenykoraban. Az idei cimvedesehez meg mar ket nagy zsak mak kellene, de Lewisnak meg mar nincs kedve a maktermeszteshez, marpedig enelkul a Ferrarinak nem lehet egyeni cime iden. Lewis kezeben vagytok, ha sokat bakizik van eselyetek, ha csak annyit mint ti, akkor nincs.
-
-
Motion_Blur
félisten
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #21631 üzenetére
Dehogy nem, csak olvass bele a hirportalok kommentjeibe. Megtippelem, hogy mar megy az anyazas rendesen. Mas se hianyzik, mint egy ilyen ferdites.
Teves, hogy a Mclarennek ezzel van elonye, mert ezt mar regota hasznalja. Az aero es mechanikai fejleszteseknek koszonheti inkabb, ami az utobbi hetekben kerult alkalmazasra.
Es szogezzuk le (mivel a Ferrari pilotak beallitasi es fekhibakra is panaszkodtak), hogy lehet a McLarennek nincs is semmi jelentos technikai erofolenye, csak Lewis beallitotta es kihajtotta rendesen, mert amugy is szereti a technikas palyakat. Kova hol volt ezekkel a csoda valtofulekkel az utobbi futamokon?
-
válasz
tuskooo #21602 üzenetére
Ezzel aztán feltaláltad a spanyolviaszt!
Még magadról sem tudhatod, hasonló szituációban, hogy viselkednél hisz nem voltál és soha nem leszel még a közelében sem.
Hamilton nem nagyképű szerintem, hanem inkább eltér a "köszönöm a csapatnak" álszerény egyendumáktól......
Egy olyan győzelem után amikor a legnagyobb riválisokat alázta fél másodpercel körönként, miért kéne a szokásos kliséket alkalmaznia? Ráadásul még szemtelenül fiatal is, szerintem természetes ha kissé elragadja a hév. -
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #21602 üzenetére
Lewis-szal kapcsolatban valojaban nem egyszeru nagykepusegrol van szo. Az alacsony empatikus kessegetek vezethet felre, ha pusztan csak nagykepunek gondoljatok. Szerintem neked se esett le miert linkeltem az a riportfilmet. Egy fekete embernek igenis az atlagosnal buszkebbnek kell lennie, az atlagosnal nagyobb onbecsulessel kell rendelkeznie, kulonben megcsomorlik a feherek vilagaban es titkon zavarni fogja a borszine. En a 'fekete emberek vedekezesbol felvett buszkesegere' utaltam azzal a videoval, mert Lewis 'nagykepusege' tulajdonkeppen az.
En inkabb azt varnam Lewistol, hogy a nougyeiben es a PR hajtasban csillapodjon le. En nem tartom ot nagykepunek, legyen csak oszinte es ne jatsza meg magat csak hogy tetszen az utaloinak (akiknek amugy fogalmazhat akarhogy, ugyis belekotnek).
Szerintem ebben a topikban en olvastam legtobbet eredeti LH es McLaren nyilatkozatokat, es nekem hatarozott velemenyem, hogy nem nagykepu. Az onbecsulese egeszseges, csak ez sokaknak feltuno, mivel manapsag ez az atlagembereknel ez eleg melyen van.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #21571 üzenetére
Bocs, de engem abszolute nem zavar, hogy Lewis nem ugy nyiltakozik, ahogy a tobbi egyenpilota vagy akar Kimi. En attol 'elalszok' es az annyira mesterkelt es mu.
Elolvastam mar azt a kerdeses nehany mondatot eredetiben es forditasban is, de meg mindig fel nem foghatom, hogy miert lehetne belekotni. Valoszinuleg ehhez nekem is 'utalnom' kellene Hamiltont.
Ahhoz, hogy megertsd Lewisnak miert lett ekkora onbecsulese, egoja es onbizalma vegig kellene gondolni az eletutjat es a dolgok hatteret. Ha tudsz angolul, nezd vegig ezt, hatha aztan kapizsgalni fogod miert valt Lewis ilyenne.
Aktív témák
Hirdetés
- NAGYKIJELZŐS HP ENVY / Nvidia 2gb dedikált / Intel CORE i7 /8gb ram / 256gb SSD / Világitó Bill
- SAMSUNG Galaxy Z Flip 4 128GB, Pink Gold FÜGGETLEN
- Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Samsung C27RG50FQU 27 Ívelt Gaming Monitor
- Xbox Series S + twin docking station (venom) + 2 db kontroller +1 db Ghost Cipher Special kontroller
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Vidd haza a jövő RAM-ját már ma!
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook - Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB W11
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB THERMALTAKE Core V21 Enermax 650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest