-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz troll81 #20935 üzenetére
Nyáron adtam el egy 296ezret futott 2003-as 1.6 benzin Ghia ferdehátút 550-ért. (első magyar forgalomba helyezésű)
Számlás (főleg ESS motor) kuplungszett, vezérlésszett, vízpumpa, katalizátor, kipuff flexicső, hosszbordás, gyertyák, akksi, nyári gumi. Mindezek kb 1.5 éve, 20 ezer km-rel ezelőtt. Egyéb apróságok mint szilentek, stabpálca voltak, de azokat kár említeni. Friss műszaki.
Makulátlan beltérrel, küszöbön egy rozsdásodással (amúgy semmi). JE ajtón egy parkolási sérülés. Olajat ette, ezt már a hirdetésben is feltüntettem.
Kereskedők 150-200-at ígértek. Megvolt az utód, nem akartam sokat hirdetni, így az alsó harmadba pozicionáltam. 1 hét után az első érdeklődő elvitte.
Szumma: tele vele a piac, a sok behozott lenyomta az árát. Csalódás eladni, az én szememben nem ennyit ért, de ilyen a piac... Két kocsi luxus lett volna, meg kellett hozni a józan döntést. -
gabor9991
őstag
válasz troll81 #20935 üzenetére
[Ez] van hasonló futásteljesítménnyel eladó, 429 az irányár.Amúgy elég nagy a szórás 150 ezertől indulnak a roncsok és Millió körül vannak a család szeme fényei
Nem tudom mennyire alkuképes ez az összeg de annyira jó vétel nem lehet ennyiért mert még nem vette meg senki..[ Szerkesztve ]
-
-
flymi
addikt
válasz troll81 #20729 üzenetére
Kábé egyformák, sok különbség nincs. Oks, még megálmodom melyik legyen + kábelszett. Kisjel/nagyjel átalakító is kell?
Egy autóvilamossághoz analfabékának mennyire nehéz beüzemelni a cuccot?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
válasz troll81 #20559 üzenetére
Mondeon is megszenvedtem vele - azt nem tudom hogy fókán milyen a kar, azon alu volt az acél tengelyen (így aztán ne csodálkozzunk hogy összerohad). Gázlámpa és csapágylehúzó volt a megoldás, de egy napot így is elb.sztam rá.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
troll81
addikt
válasz troll81 #18825 üzenetére
Jó reggelt. Egyelőre nincs fűtésem az autoban. Magától legtelenedik, vagy meg kell oldani nekem? Nem igazan ertem miert nem lehet normálisan feltolteni. Ráadás kent mester ember aki javitotta eddig. Ezutan max olajcsere lesz ott. Nagyon unom hogy nincs ertelmes szerelő. Aki nem csak cserélni tud hanem gondolkodni is.
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz troll81 #18755 üzenetére
Nekem is vízpumpacsere után jött egy ilyen néha kibillenős rémálom-periódusom. (mániákusan figyelek mindig mindenre és néha ki-kibillent a mutató )
Utána rájöttem, hogy 110 fölött, intenzívebb motorféknél van ez.
Visszavittem, lecserélték a termosztátot. (Pedig a "Csere helyett gondolkodunk" hely volt, élet iróniája.. )
Utána is ugyanez, nyaralás a nyakunkon, vissza ismét, kellően felháborodva.
No ekkor vizsgálták végig úgy, ahogy szerintem vízpumpa- és termosztátcsere után illett volna:
Puhák voltak a vízcsövek, nem tartotta a nyomást. A 16 éves kupaknak valószínűleg a szerviz volt az utolsó kenet. (Ez nyilván nem róható fel senkinek, a zártság ellenőrzése viszont alap lenne.)Még hozzá kell tenni, hogy a kiegyenlítő is porózusra öregedett néhol, azt is cserélték, illetve a venti 1-es fokozata nem ment. Ez előtte is így volt, de sosem volt melegedős baja. Dugóban gyenge volt a klíma, na az megoldódott mondjuk.
Summa: ellenőrizd, hogy van-e benne nyomás. Meleg (de nem forró motornál) szisszennie kell a kiegyenlítőnek, ha leveszed a kupakot. Utána jöhet a szokásos dugulás, miegymás, de ez a zártság nagyon alattomos tüneteket produkál, kiszámíthatatlanul. Utána már olvastam, hogy mások is körbecseréltek mindent mire kiderült, hogy 3 ezer a megoldás
-
kelly416
veterán
válasz troll81 #18761 üzenetére
Nyugi. Én a kókusszal megjártam egy cifra kálváriát, aztán másik szerelőt kerestem. Olyan srác csinálja a cliót (a fókát már csak nagyon kivételes esetben adom szerelő kezébe, tehát azóta sem), akit dícsérnek. Általában Nála köt ki minden, amivel a sok obd2 zsonglőr szerelő nem boldogul (kb. mint a régi játékok amikben nem volt semmi segítség és a mai játékok amik fogják a kezedet végig a hint-ekkel meg mindennel, olyanok a szerelők is. Ha nem fogja a kezüket egy számítógép és cseréltet ki velük sok felesleges alkatrészt, nem jönnek rá a hibára), Csabi legalább megcsinálja azokat is. Csak a műszerfalamat úgy rakta össze, hogy egy csavar sincs a műszeregységben, ami tartaná, a motortérben én kellett visszadugdossak pár kábelt a védőbe vagy kábelkötegelőzzek ezt-azt, hogy ne legyen baj... Szóval a munka oroszlán részét megcsinálja és ügyes is, nem csak a számítógép után megy, de át kell nézni utána mindent.
Egy szó mint száz, szerintem korrekt szakit legfeljebb horror áron lehet találni.
-
darvinya
titán
válasz troll81 #18755 üzenetére
Hűtő kialakítástól függ a hőleadás képessége.
De itt jön még közben, hűtőközeg milyen és milyen gyorsan mozog.
Tehát gyári vízpumpához nem rakható új típusú vékony hűtő, mert a vízpumpa nem tudja olyan gyorsan mozgatni a hűtőközeget.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz troll81 #18533 üzenetére
Ha már felmerült, akkor segítenétek nekem is? 1.6 benzin 2003 293e km (Én jó eséllyel túlértékelném.)
Még nincs 1 éves (~15 ezer km) vezérlészett, vízpumpa, kuplung szett, futóműállítás, kormányösszekötő gömbfej, termosztát, fagyálló, gyertyák, féltengely szimmering, benzinszűrő egyéb apróságok (Essmotors-nál). 2 éve új flexi cső és katalizátor. (~350k számlával igazolhatóan) Számla nélküli dolgok: hosszbordás, feszítő, kézifékkötél, hátsó fékbetétek, első stabpálcák, szelepfedél-tömítés, PCV. 2.5 éves akksi.
Hibák: az olajat eszegeti, valószínűleg szelepszárnál mivel motorfék után látszik csak. Deréktámasz-állító tekerője elforog.Hosszabb távra terveztem vele (mint látszik), de kipróbáltam egy hibridet és magával rántott... Azóta vívódom, de kezdem meggyőzni magam, hogy megérdemlem Persze "elherdálni" sem akarom, hamár rendbevágtam.
-
kcsa
veterán
válasz troll81 #18064 üzenetére
Szelep belsejét tekerd ki, nyomd össze laposra, szelep visszateker, majd kend be szappanos vízzel csúszósra.
Autót emeld fel, bakold alá (Ezt mindenképpen tedd meg! Amikor én raktam be, annyira rángattam az autót, hogy majdnem a nyakamra tettem a küszöböt, szóval annyira nem vicces), és így jó eséllyel be tudod forgatni.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz troll81 #17929 üzenetére
Őket bátran ajánlom, vagy 10+ éve vettem már náluk ilyet
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz troll81 #17910 üzenetére
Úgy már nem próbálnàm meg. 4 centi lefele. És gyári magasságnál adták meg a 17-es kereket.
Hát én nem tenném fel. Mondjuk a 17-est sem raknám fel peres gumival. A futómű kapna ha belemennél egy kátyúba."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
ReFleXx
addikt
válasz troll81 #16526 üzenetére
haaat nekem van ilyenem, de nem raktam meg be, ugye enyemen alapbol volt gyárilag, igaz nem fém, hanem valami muanyag/karpit keverek.
ha semmid nincs akkor biztos hasznos lesz, mert kevesebb dzsuva jon be, de nekem a meglevohoz kepest nem tudom milyen elonnyel jarna, mondjuk biztos strapabirobb elvegre 2mm vastag fém lemez, de a nyest ezen is bemaszna.[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Brave_86
aktív tag
válasz troll81 #16474 üzenetére
Csak nem tudni milyen jellegű sérülés volt. ez így elbizonytalanított.
Kérdeztem az eladót is, azt mondta nem tud róla, hogy sérült lenne.
Festék rétegvastagság mérő nem volt. Így nem tudtuk körbe ellenőrizni sem. Bár ha új elemet kapott, akkor nem tudom észre lehetne e venni! (?)
Ami már több autónál -MK2 FL- is feltűnt (típusra jellemző?), hogy a küszöb és az ajtó alsó ívének találkozása nincs síkban (ajtó beljebb van egy kicsit). És az első sárvédőnél is, a 3 elem egyáltalán nincs síkban.
Már a parkolókban álló autókat is figyeltem. Remélem a tulajok nem ijedtek meg. -
gabor9991
őstag
válasz troll81 #16474 üzenetére
Itthon meg megy az avultatás 10 éves autónál már lehet a bontókat hívogatni mert a nyomorult biztosító szerint az új alkatrésszel emelkedik egy sérült autó piaci értéke ezért csak utángyártott vagy bontott alkatrészeket fizetnek a gyári ár max. 50 százalékáig.A munkadíjra meg maximum 6000forintot fizetnek/óra.A szerviz meg 11000-ért dolgozik.
Egy kicsit jobban megtört autón simán lehet 3000€ a javítás költsége gyári alkatrészekkel és német munkadíjjal.[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz troll81 #16222 üzenetére
Én csak decemberben szoktam feltetetni a télit és február végén cseréltetem vissza. Két szezont megyek egy garnitúrával, durván 25-30 ezer kilométert. Akkor még el lehet adni a gumit darabonként 8-10 ezerért, úgy jobban megéri, mintha lejárnád (értelemszerűen jobban is tapad). Kopott volt, de még jól használható. Nem volt hangos, előtte egyszer már megszívtam már egy zajosabb téli gumival, azt egy szezon után el is adtam.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz troll81 #16215 üzenetére
(#16215) troll81
"ezzel szemezgetek éppen Continental WinterContact TS860 185/65 R14 86T"
Az előző nekem is ilyen volt, válaszd nyugodtan, nem fogsz benne csalódni!
(#16220) flymi
Nem feltétlenül kell ilyesmire gondolni. Ma már gyorsan és sokat lehet keresni, ha valaki jól csinálja. Nekem is összeállt minden fontos dolog önerőből huszonévesen (új családi ház és új kocsi, két gyerek mellett). Értelemszerűen nem alkalmazottként. Sőt, azt látom, ma már bizonyos szempontból könnyebb is, itt van például kiváló lehetőségként az e-kereskedelem.
Tudom, hogy közhelyes, de alapvetően az valósul meg, amit fejben megteremtesz. Ha a háztartásbeli, gyerekeket nevelő feleség, akkor az. Nyilván nem törvényszerűen, de sokkal nagyobb az esélyed rá, ha erősen elképzeled. Mert akkor egyre többet gondolkodsz azon, hogyan érheted el.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz troll81 #16217 üzenetére
szerintem ne sajnáld rá, mert nálad komolyan dolgozik, megszolgálja az árát. az mindegy, hogy a felső polcról (főleg adac tesztek alapján) mit választasz szerintem, így is leszűkül max. 3 opcióra
amikor én vettem pont nem volt sehol conti, akkor nyert nagyot és vitték, ezért lett dunlop.
egyébként annyiban nem vagyok vele elégedett, hogy most kezdi az ötödik szezont azt hiszem, és ráz. pedig futómű jó, centrír jó de rezonál, hajam ledobom...
-
DeFranco
nagyúr
válasz troll81 #16204 üzenetére
mennyit mész milyen terepen milyen úton milyen stílusban?
én télit minőségit vettem, dunlopot (winter response) megér ennyit a fékút (lásd lenti példák, ha ilyeneket csak egyszer úszol meg egy jó gumival már behozta az árát)
*no offense nem az olvtársak gumiválasztását kritizálom nincs összefüggés csak szemléltető példa bármilyen hasonlóság blablabla
-
flymi
addikt
válasz troll81 #15942 üzenetére
Én MK2-höz találtam műanyag motorvédő burkolatot Vaterán és van ugyanitt lökhárító alá való rész is, az én autómon pölö van ilyen, de darabokban (törött, erősen hiányos). Gondolkodom rajta, hogy vegyek-e ilyet és innen-e.
Csak érdekességképp, Unixban ugyanez az elem listaáron 15k és 22k-ért van, a fémből készült motorvédő 17k.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
berek21
őstag
-
DeFranco
nagyúr
válasz troll81 #15459 üzenetére
20 perc, van róla tutorial video is de most nem találom.
kb. 4 (?) csavar a műanyag betéten, kipattintod (bolhás), lehúzod a csomagtartó gombját, kijön a keret, kicsavarod a panelt tartó 4 (?) csavart, benyúlsz hátra, felhúzod a csatlakozót tartó leffentyűt és kihúzod a csatlakozót, kint van a panel.
fontos hogy állítva tárold, mert fektetve kifolyhat a kvarckristály.
amúgy biztos a panel a hibás? minden háttérvilágítás elment rajta? ha csak egy vagy néhány, akkor sima izzó, kb. kézzel cserélhető.
vagy várj, neked csak a kvarc kijelzőt kellene cserélni? azt passzolom, én csak a panelt szereltem ki egyben.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz troll81 #15320 üzenetére
A legtöbb kiment külföldre, ahol a normális autótulajdonosoknak dolgoznak, akik kifizetik inkább a minőségi munkát, és nem minél olcsóbban akarják megúszni a dolgot. Ugye a politikát nem keverjük bele, bár nem tudom, hogyan lehetne másként leírni, hogy mitől lett ilyen a nép, de ameddig a nép ilyen, addig ezen nem lehet csodálkozni. Sajnos.
-
berek21
őstag
-
-
Zolás
addikt
válasz troll81 #15014 üzenetére
Egyszer lerohadtam a MontBlancról lefelé menet télen, befagyott az üzemanyagszűrőbe a szmötyi. MAN kamionhoz 14 óra fagyoskodás után kiért a Renault szervíz. Két óra ügyeskedés után sikerült egy renault szűrőt beépíteni, igaz hogy jó hülyén állt benne, de legalább tovább tudtam menni. Mikor visszaértem a telepre, jeleztem a szervíznek hogy mi a helyzet. Nem cserélték ki, merthogy működik így is, akkor meg minek.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- új Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával