Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #33097 üzenetére
számomra a videó alapján tipikus nyomulós fővárosi bunkónak tűnik (én is pesti vagyok) aki tolja neki mindenmindegy alapon, neki elsőbbsége van, minek fékezzen-korrigáljon, ha elég határozott úgy sem merik betolni elé, ha meg igen, max. fizet a biztosító
aztán mégis merik.
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #33097 üzenetére
Így a videót nézve simán béna.
A trafficnak simán nekiment mikor már 50 méterrel korábban látta hogy kijött elé de még egy normálisan se fékezett előtte.Igy a videót nézve én így látom. -
molnarpeter
nagyúr
válasz gabor9991 #33096 üzenetére
Emberünk régebbi esetei is furák, mintha a reakcióidő túl hosszúra nyúlna, és a fékezés is gyenge volna, de persze nem voltam ott, csak tipp
-
flymi
addikt
válasz Joker88 #33052 üzenetére
Nekem is megvan az összes blokk csak nem vezetem mellé a km óra állást.
5-10%-os fogyasztás csökkenést ígérnek motor optimalizálás után. 10% az jó lenne, de amilyen szerencsém van úgyse lenne meg...
Eddig két ajánlat van (55 és 60k), mindkettő a "nagyfalu" közelében./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
Tibike nem tudta, hogy ESP mellett nem szabad hirtelen kikerülni, mert belefékezget a rendszer, aztán ilyedségtől ellenkező irányba rántja a kormányt.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
válasz patomi #33089 üzenetére
Autós topikban is próbálják értékelni a mutatványt...
A srácnak ott kellett volna maradnia a belső sávban (egy sávváltással tényleg elkerülhetp lett volna az egész). Többen úgy vélik (nekem is ez jött le a videóból), hogy bevágott volna büntifékezni a Volvo-s elé (ha sikerült volna). A belső sávban meg már nyomhatta volna a dudát a Volvo-snak.
A Volvo-s rosszul döntött, amikor kikanyarodott - elő fogják venni, az biztos, leginkább azért, mert nem állt meg.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
ReFleXx
addikt
Tibi jol osszefoglalta ahogy en lattam a helyzetet, a csavo meg nyitott szajjal szaladt a f@szerdobe ezzel a kamu dumaval.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
#27070592
törölt tag
válasz ReFleXx #33087 üzenetére
Ehhez már komoly tehetség kell, hogy valaki egy szimpla fékezés helyett gtk-ra törjön egy autót, egy három sávos úton, száraz aszfalton.
Nekem úgy tűnik hogy ez nem fékezés volt hanem menőzéssel egybekötött előzés, csak aztán a fizika is beleszólt a mutatványba amit Krisztián már nem tudott kezelni.
De annyi haszna volt, hogy a villamosvezető elszívhatott egy cigarettát. -
oliwire
őstag
válasz ReFleXx #33087 üzenetére
Néztem én is ezt az esetet. A Mondeos kissé ellehetetlenítette az igazát, hogy ilyen nagy gázzal ki akarta előzni a szabálytalanul elé kikanyarodó Volvost. Legrosszabb esetben is, ha nyom egy vészféket, és úgy pukkan bele a Volvo hátuljába, kevésbé törik össze az autója, és szemtanúkkal, plusz kamerafelvétellel simán a legjobban jön ki a helyzetből, mint a mostani helyzete.
-
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #33081 üzenetére
Nem tudom.. én azt a tárcsát vissza vinném. Valaki szándékosan kifurkálta, szerintem gyári hibás lehet. Nem ment át a MEO-n és rádsózták?
Nálam most kezdődik ahaddelhadd.
-
subaruwrc
félisten
ebc green beficcent
[kép] -
darvinya
titán
válasz Ł-IceRocK-Ł #33079 üzenetére
Kuplung témát ismerem, mert anno '91-es Escort-nál is ilyen volt.
Azaz sport kuplungos volt, mint kiderült XR3-as volt.
Na…azt mire haza hoztam, addigra annyira elfáradt a lábam, hogy kormányba kapaszkodva nyomtam ki.
Cserébe a repülőrajt kifogástalan volt.Én is legtöbbször motorfékezek, s csak akkor használok.féket, mikor muszáj.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Ł-IceRocK-Ł
veterán
válasz cappa72 #33069 üzenetére
Múlt héten vezettem sógor Subaru outbackjét.... hát a kuplung egy katasztrófa, kb görcsölt a vádlim mire beraktam 2-be... nagyon durván kemény!
A fék meg sokkal "adagolhatóbb", nyilván hozzászoktam a fókához, de nem éreztem olyan erőt benne hirtelen, mint a sajátomban.molnarpeter : sokan nem használják a motorféket, akkor fékezek amikor indokolt, pl ha látom hogy piros a lámba, elveszem a gázt, aztán csak gurulunk fokozatba.
Volt egy női beosztottam, atyaég az hogy vezet
Fék-gáz,fék-gáz, darabos mint a másnapos hányás"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
molnarpeter
nagyúr
válasz erdey_a #33074 üzenetére
Flottában napi több típus is volt akár porondon, azok alapján a Focus mk3 nagyon az a véglet, ami már az első pedálérintésre erősen fog Ha már említetted, VW csoportnál ugyanez sokkal hosszabb úton van elosztva, könnyebben adagolható pont a kívánt lassítás szerintem, és a pedálon készenlétben lévő láb sem okoz véletlen lassítást - de pl vészfékezésnél lehet nyer az ember picit a Forddal. Ahány ház, annyi szokás, egyiket sem célom rossznak beállítani
-
-
oliwire
őstag
Ez viszont nem teljesen jó, hogy hideg motornál 2000-2200-nál elváltasz.
Pont, hogy az a jó, ha tartod 2000-res fordulatszámon. Hamarabb melegszik. Indításkor hagyj neki 30 sec-t, hogy az olaj eljusson mindenhova, utána indulhatsz óvatosabb gázadással.
Hidegen, alacsony fordulaton a nyomaték jobban megöli a motorod, és tapasztalat szerint többet is fogyaszt. Míg be nem melegszik, 2000-2500 rpm között utazz vele. Utána már lehet erősebb gázadásokkal gyorsítani, meg utána "vitorlázni" sík terepen 1500-as fordulaton. De annál alacsonyabban ne. Meg emelkedőn sem jó neki, hogy 1500 rpm-mel erőlteted a motort. -
erdey_a
addikt
válasz darvinya #33066 üzenetére
én hétköznapokon egy céges audival mozgok. eléggé kopottak is a fékek, tiporni is kell.
amikor másodszor-harmadszor vezettem a focust, annyira zavart már, hogy kormányharapósakat fékezek, hogy elvittem szervízbe a kocsit, mert azt hittem, hogy eleve befog a fék, azért jön olyan hirtelen a fékerő
aztán mondták, hogy ez ilyenVérboci
-
#21346560
törölt tag
válasz darvinya #33066 üzenetére
Ajtózárás nem tudom kikapcsolás talán úgy, hogy megismételni a műveletet...
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Programoz%C3%A1sok_Mondeo_Mk3
-
Earl_Muttley
őstag
-
darvinya
titán
válasz Earl_Muttley #33067 üzenetére
Akkor át/kettős szokás lesz.
#33072
Nálam már van szervó.
Könnyebb az erősebb nyomású pedált érzéssel nyomni lábbal, mint mamuszban simogat.
Bár…radi8tor
Német nyelvűben nem találtam erre írást.
Esetleg van letölthető?cappa72
De ennyire más legyen.
Mert mondinál elég pedált simogatni, emiatt a fékerő visszajelzés szinte nincs.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
válasz darvinya #33066 üzenetére
Focus-ból átülve Mustang-ba ugyanez. Kolléganőm mesélte... elkezdett fékezni ugyanúgy a Mustang-gal, mint a Focus-szal, azt' 30 méterrel a kereszteződés előtt állt meg. Ő mesélte így.
Astra után anyóka S-max-nál hasonlóan járt elsőre, kissé elmérte a féktávot, fékerősséget.
Oké, hogy megnézeted ha nagyon gyanús, persze célszerű, de nagy különbség van egy régi típus és egy új között.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Earl_Muttley #33067 üzenetére
Dehogy kell diag program. Használati utasításban le van írva hogyan kell kikapcsolni a reteszelést.
⭐ Stella
-
Earl_Muttley
őstag
válasz darvinya #33066 üzenetére
96-os Volvo 850-ből ültem át az MK4 Mondeoba. Első pár napban én se tudtam hova tenni ezt a fékkülönbséget.
Kell pár nap az "átszokáshoz", én is satuzgattam a próbaúton, meg utána még pár napig, ez szimplán ilyen, valszeg csak megszokás kérdése. Másik ugyanolyan autó tulajdonosa is csak annyit mondott, hogy át kell szokni rá, pont úgy fog mint az övé
Az ajtózárás valami Fordhoz való diag progival tuti kikapcsolható, Mk4-nél ForScan kell, szerintem az Mk3 is már benne van, az jó kérdés pont tudja-e ezt a funkciót. ELS27 olvasó a javallott a progihoz, meg elvileg a 2000 utáni Fordokhoz is en bloc.
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
darvinya
titán
Lehet rossz összehasonlítás, de nehéz átszokni Escort után a Mondeo fékezés leheletnyi pedál mozdulás erősen fog.
Míg Escort-nál pedált lábbal érezhetően kell nyomni lassításhoz, ugyanezzel erővel nyomva Mondeo -n szinte blokkol.
Vagy betét+tárcsa csere kell (hátsó kicsit vállas), vagy valami nincs jól beállítva, vagy ilyen?
Nem tudom eldönteni melyik.Másik, hogy ajtó zárás indulás után, 10-20km/h-nál.
Ezt kikapcsolható?[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
-
őstag
válasz Joker88 #33061 üzenetére
Enyém állítólag 55, de ennyire még nem merítettem le sosem Nálam napi 60 körül, de van olyan is, hogy jövök - megyek az országban, ha helyszínre kell mennem éppen és akkor sajáttal megyek inkább mint a fapados céges Caddy-vel
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Joker88
őstag
válasz Csabex #33057 üzenetére
még sokalltam is egyszer már írtam, hogy ha kis híján fekszik a mutató (a piros kis jelzésben van) akkor tudok kattanásig beletenni 23-24 littyót.. és állítólag negyven-akárhány literes a tank , de, noli perterreri
napi ,ugye akkoriban a keződő vírus miatt a kocsira szavaztam.. és 5 nap * 70 km belement ( kb 350- 400 km)In loving memory of Garrett Lockhart
-
őstag
válasz Joker88 #33053 üzenetére
Az igen ! Ez a Liter szám neked 2 hónap alatt ment bele? Ennyit tankolok két hetente
Épp tegnap nyomtam teli, mert nagyon kiszomjaztattam szegényt akaratom ellenére
Amikor 46L-nél még mindig ketyegett, már néztem alá, hogy nem folyik mellé valahol"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Joker88
őstag
válasz zsolt1225 #33050 üzenetére
a teljes polír, (40.000 körül) reális.. az én kis Fiestámra,ami sokkalta kisebb, egy neves, jó hírnévvel rendelkező cégnél, 30.000-es ajánlatot adtak rá.. Úgyhogy MaNCika egyenlőre nem fénylik (annyira)
#33051 flymi : ez nem játszik ? (2 évre visszamenőleg a benzines blokkok aktuális km.óra állással)
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
zsolt1225
aktív tag
Nemrég belém jöttek és most karoszériásnál van az autó, csinálják a hátsó lököst.
Ha már vittem akkor rákérdeztem, hogy mennyiért csinálnák meg az első lököst, mivel úgy vettem már az autót, hogy pereg róla a lakk, de csak az első lökös elemről. Erre 70ezres árat kaptam, nekem kicsit soknak tűnik, de ti mit gondoltok? Mondták darabokra kell szedni, lecsiszolni, majd újra összerakni. Valamint egy teljes autó polírra 40ezret mondtak. Mondi mk4 -
_NCT
addikt
válasz molnarpeter #33046 üzenetére
Vagyok már mindenhol, c-max, focus országos etc 🙂 Kicsit türelmetlen vagyok, lassan 2 éve nincs a nevemen autó, a bónuszaim el fognak veszni 10 nap múlva. Persze emiatt nem fogok akármit venni, de azért jó lenne találni.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #33047 üzenetére
Ja én is használom, ebbe a motorba pont felesleges minden ami jobb.
-
veterán
válasz nfsu17 #33043 üzenetére
Az mk3 fókám se kapcsolgat csak úgy le.Ha hidegebb van akkor egyáltalán nem állítja le.
Ugye a computer ezer annyi feltételt figyel,ha csak 1 is kilóg a határértéken már nem fogja leállítani az autót.
Nálam olyan kb 13-14 fok felett működik a start-stop,persze ha megy a klíma akkor nem fogja leállítani. -
flymi
addikt
Télen-nyáron, fűtve-klímával városban 10,5 literrel járok, télen nagy hidegben 11-et is benyal. Ebből gondoltam optimalizálás után a -1,5 litert 100km-re, ami azért szerintem annyira nem elvetemült érték. Nem a vegyes használat számából meg a gyári értékből gondoltam levonni.
Nem szoktam cipőzni csak melegen. Amíg a vízhőfok mutató nem kúszik fel középig addig 2000-2200-nál felváltok. Mivel nem sűrűn járok ki a városból ezért néha, ha minden körülmény adott oda-oda szoktam neki lépni, mert szereti.
Városon kívül nagy ritkán ha megyek akkor hosszabb táv (50-200km) autóúton.Igazából nem érdekel, h 10 litert eszik. De ha 50 pénzből ez az érték tartós városozással levihető alá akkor részemről oké.
kcsa: Nem fogom Top Gear-esre venni a figurát, mikor el kellett jutniuk Blackpool-ba felkapcsolni a villanyt.
A kijelzőn megjelenő fogyasztás kábé reális, talán picit túloz. Nem számolgatom.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
Tudom nem vagyok/leszek népszerű nálad, de nem biztos hogy az autóban van a gond. Ha ránézel spritmonitorra, fogyasztások zöme 7,5-8 környékére esik. De 10 körül még nekem is csak valódi dugózásnál fogyaszt - pedig főként rövid távokat megyek.
Próbálj pár hypermiler technikát használni, a lábadban szerintem simán benne van a kifogásolt 1-2 liter.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #33033 üzenetére
Kösz, s igen tetszik a Ford.
Citroën, Renault, WV, Opel nem igazán győzött meg, ráadásul drágábban.
Audi, Mercedes, már…már elgondolkodtatott, de azok sok még jobban lestrapált.
Ami nem, az meg nem eladó.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
oliwire
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #33030 üzenetére
Ez egy jó kérdés. De szerintem ezek a beavatkozások már nem férnének bele 55k Ft-ba.
Azért egy hengerfej polírozáshoz, vagy vezérműtengely állításhoz már jobban meg kell nyitni az autó szívét, mint egy OBD-s programozáshoz. -
flymi
addikt
válasz oliwire #33022 üzenetére
Telejesítmény növekedés nem is igazán érdekes, max 10 lovacska és 5 Nm préselhető ki belőle.
DE! Ha rá lehetne állítani az agyát a "finomabb" (nem tom, nem kóstoltam) 100-as benzinre és 10 liter alá esne a városi fogyasztás az nekem megérne max 50 Mátyást. Ha 100km-en mondjuk 1,5 literrel lenne kevesebb a fogyi, akkor szerény matektudásommal kábé 40 tankolás után visszajönne a művelet ára. 40 telitank az nálam úgy durván 2 év.
2,5 éve már nálam van, kezdhettem volna ezzel is...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
Köszönöm, mindenkinek.
oliwire
Ha lesz, időd, mehet összefoglalóba.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz subaruwrc #33017 üzenetére
Kösz.
Kellett, mert sok a cucc, mikor mindannyian beülünk.(én, feleség+2 kamasz fiú).
Van még rajta szépíteni, de addig is már meg van.Összehasonlítást nem írok, mert megköveznek.
Röviden, Mondeo nem olyan kezes és közvetlen, mint az Escort.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Bövítettem autóim számát.
2005 Mondeo kombi 2.0 Duratec (vagy mi a neve) 145LEMMA87
Árat inkább dizájnért kell fizetni, mint az összecsukásért.
Anno, mi több boltot és babakocsit néztünk meg.
Hogy melyik, könnyű (viszonylag), kezelhető, összecsukható, ára, s legvégén jöhetet szóba a dizájn.
Sokan megfeledkeznek, hogy gyerek 3 éves koráig használja, utána már csak nyűg lesz.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz oliwire #32990 üzenetére
+10 LE és +5 Nm, de a fogyasztáscsökkenés lenne a legfőbb cél (mivel 90%-ban városban járok vele) illetve e5 100-as benzinre hegyezve, mert ilyet kap már több, mint egy éve.
Egy helyet tudok, ott 55k a beavatkozás.troll81:
Az egyre nagyobb lökettérfogatból egyre több lovat és nyomatékot lehet kicsiholni, ez azért szépen látszik minden grafikonon de nem is ez a lényeg egy szívó 1.6-nál.
Mennyivel lett jobb a fogyasztásod?
Nekem városban mindig 10 liter fölött van, autóúton türelmesen kocsikázva szépen lemegy 6,4-6,5-ig is. Pályát nem jártam még vele.
A városi cirkálás fogyasztását lenne jó levinni tízes alá.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
mi egy lépcsőshátú mk1 fókában is elvoltunk a nem kicsi babakocsival, egy hetes nyaralás összes cucca (ami gyerekkel nem kevés) futóbiciklivel együtt szintén befért a csomagtartóba (utastérben nem szívesen szállítok semmi rögzítetetlen terhet), ez logisztika kérdése, nem centiken múlik.
minden megoldható, de az biztos hogy a szélesség többet ér mint a magasság az esetek többségében.
-
_NCT
addikt
válasz darvinya #33009 üzenetére
Még nincs babakocsi, baba sem, csak próbálunk a feleségemmel előre gondolkodni, mi is lenne a jó. Neki tetszik, hogy magasabb építésű a C-MAX (oké, 10 cm, de az is sok néha ) De jó amit írtál, gondolom az is a drágább babakocsi lesz, amit jobban össze lehet hajtogatni.
[ Szerkesztve ]
-
erdey_a
addikt
válasz nfsu17 #33008 üzenetére
ha a start stoppos kocsi nem start stoppozik, az 99%-ban azért van, mert az akku már nem alkalmas rá és az akkufelügyelet letiltja a funkciót. ettől még persze akár évekig is jó lehet az akku indítózni, de a városi megáll-indít-megáll-indít funkciót már nem meri bevállalni.
a töltés önmagában nem old meg semmit, mert az akku állapotáról a pillanatnyi feszültség keveset mond el.[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
darvinya
titán
-
nfsu17
veterán
Üdv.
2018 focus, 20.000 km, nincs agyon használva, mint láthatjuk. Sajnos napi használatban sincs sokszor.
Start stopos
Gyári akku
Mindig kikapcsolom a start stopot indításkor, hogy kíméljük, amit lehet.
Most mégis kipróbáltam volna a S/S-ot, de már napok óta nem működik. Sose. Se melegen, se hidegen, se klíma nélkül, se egy órás kocsizás után, semmikor.
Egyik részben ugye örülök neki, közben meg szeretem ha minden működik.
Az aksi jól indít, azon nem veszek észre gyengeséget.Akinek volt ilyen gondja, annak a töltés megoldotta? Olvastam ilyet is, olyat is.
Reggel érdemes rámérni? Vagy az még nem jelent semmit önmagában?Gondolom úgysem cserélik garanciában, ha ez lenne.
-
_NCT
addikt
Sziasztok! C-Max-ban (mk2, 2011-12-től) babakocsival mennyire lehet elférni? Azt látom, hogy a focus mk3 kombi szélesebb, de azért a C-Max csomagtartója sem kicsi. Bár az értékesítő azt mondta, hogy C-MAx-ban lehet hogy kompromisszumos lesz a babakocsi csomagokkal, illetve a C-Max nekem keskenyebbnek is tűnik. Melyiket érdemesebb venni? (szubjektív, de nekem C-Max jobban tetszik a magasabb üléspozíció miatt, a focus mk3 max csak feketében jöhet szóba).
-
Joker88
őstag
válasz radi8tor #33005 üzenetére
igen
lebuktam fake news 444!
[Egyre több a hó a Bakonyban]In loving memory of Garrett Lockhart
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Steam topic
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Autós topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Windows 11
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest