- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Fotók, videók mobillal
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Megérkezett a Pixel 5 és 4a 5G
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsolo2225
tag
válasz
Korcsii #4062 üzenetére
Sajnos ezt én sem tudom. ILS kategóriabeli különbségre gondolok, de most nem találtam erről semmi lényegeset. Majd még folytatom a kutakodást, mert ez engem is kíváncsivá tett.
Mondjuk érdekes, mert később jött a WZZ210C is, aki viszont nem szállt le 200 méteres RVR-nél. -
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii #3860 üzenetére
Nem, nem csak nálad csinálja, nálam is.. Pontosan ugyanezekkel a hibákkal küzdöttem én is, teljesen ez volt a helyzet. Mintha az én gépemről írtál volna. Akkorákat zuhantam robottal,hogy csak néztem. Egyszerűen néha meghülyül a progi és ha már alacsony magasságon teszi, hiába kapkodtam, hogy stabilizáljam a gépet, volt,hogy nem sikerült és úgy odavágta a gépet ahogy kellett. Nem mellékesen néha eléggé összekavarta a REX felhőit is, ritka ocsmány természeti jelenségek születtek.
Valójában én sem értem, hogy mi alapján bolondul meg néha, mikor más esetekben meg semmi gond vele. Valóban lehetséges amit írtál, hogy alkalmanként túl sok infót kap és belegabalyodik. Mindenesetre igen fárasztó tud lenni, miközben valóban jó program lenne, ha kicsit stabilabban és normálisabban működne.
Ezen húzásai miatt egy ideje hanyagolom, de lehet,hogy most majd előveszem újra, úgyis régen zuhantam már le. -
AirBooms
addikt
válasz
Korcsii #3860 üzenetére
Próbáld ki, hogy nem 10 percenként frissítesz az Active Sky-al, hanem sűrűbben. És FSUIPC-vel állítsd be, hogy másodpercenként hány fokot változhat a szél iránya. Ha elég sűrűn frissítesz, akkor tulajdonképpen elvben közelítesz a valóshoz, s hát bizony "igaziból" is gyakoriak a turbulens útszakaszok, a rázós részek. Bizony a valóságban is van néha küzdelem az overspeed és az átesés miatt.
-
andorra
őstag
válasz
Korcsii #3676 üzenetére
Látom te sem vetted komolyan. Én nem tudom van-e ilyen különbség. Vannak egyébként akik mindkét rendszert használják, az Ő véleményük lehetne inkább értékelhető.
Bizonyára úgy lehet, hogy akik mindkettőt használják, az IVAO-n akkor repülnek, ha egy kicsit lazítani akarnak. Hofi Géza is bizonyára az IVAO-t használta. -
fatal`
titán
-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii #3628 üzenetére
Lehet,hogy végülis bevállalták élőben az első repülést, ki tudja.. Ahogy Bill Gecc mögött lehetett kékhalál Windows bemutatón, így itt is lezúghatott volna, nem az első nagy füstszag lett volna megavállalatnak US- ban..
Mindenesetre ez a flight szépen összejött, a gép biztosan totál hitech, nekem az orra nem teszik, a szárnyai annál inkább.
Mindensetre az értékesítéssel nem lesz gond, amint olvastam, jó ideje rendesen sorbaállnak érte a világ társaságai.
Egy biztos: én már jó ideje repültem veleaz Abacus prezentációjában, ami meg kell vallanom,hogy egy igen ramaty termék..
-
sucec
csendes tag
válasz
Korcsii #3628 üzenetére
és gondolod, hogy olyan bátrak lennének, hogy ekkora hercehurca közepette vállalnák be azt, hogy esetleg ténleg nem tud felszállni?...
nem hiszem... előtte szerintem 1-2* már tuti repült....
Persze megy a vakítás, hogy első felszállás meg így meg úgy, de azért egy ekkora komplex rendszernél mindig jöhetnek váratlan hibák....
Ha ténleg az első felszállás volt, akkor viszont minden elismerésem az övék. Én egy ilyet nem vállalnék be.
üdv
s -
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii #3600 üzenetére
Akkor lehet,hogy nálam van ezzel is.
valami baj, mert nekem eléggé rendesen visszavette.
Képes volt 13-14-re zülleszteni az fps-t..De ezek szerint én kavartam meg valamit ismét.
Mondjuk, az én szegény FSX-em már akkora rommámoddolt lego szegény, hogy csoda,hogy még nem dobál egyfolytában fatal errort..Másik kérdés, hogy nekem csak a 2.1-es verzió van megvásárolva
,a 2.4-es nem eszi meg a creditjeimet, így pár repülés után hibákat dobál. A 2.5-öst pedig már ki sem mertem próbálni.
-
andorra
őstag
válasz
Korcsii #3546 üzenetére
Erre is való a két független oprendszer két wincseszteren.
Mostanában nem állok túlságosan jól anyagilag, de amikor pl. egy 500 gigás merevlemez 12e Ft, nehogy már ez legyen az akadály! Ráadásul az FS9-hez csak egy 150G-as Raptort használok, és 80 giga szabad helyem van. -
-
andorra
őstag
válasz
Korcsii #3533 üzenetére
Mindent összevadászni nagy nyűg, de mi az minden? A tizede sem kell igazán.
Viszont minden simán megy és nincsenek fagyások, persze csak akkor, ha mindent belőttél, ezzel is van azért munka. Nekem három hónapba telt mire úgy ahogy összeállt egy teljesen stabil rendszer, most már ki merem jelenteni: tökéletesen megbízható. Ráadásul FSX alatt nincs jó szívvel ajánlható közepes jet. Aki meg esetleg tudni vél ilyet, annak meg leírok egy útvonal programozási feladatot, intersection-ökhöz rendelt vektorokkal, próbálja meg megcsinálni vele.... -
andorra
őstag
válasz
Korcsii #3530 üzenetére
Azért kérdezem, mert az IVAO-n szinte mindenki FS9-et használ, akik hosszabb ideje repülnek, azok pedig kivétel nélkül mind, függetlenül attól, hogy milyen erős konfigurációval rendelkeznek. Nem vitát akarok generálni, csak a megoldás irányát mutatom a rengeteg problémádra.
-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii #3527 üzenetére
Ne is törődj vele, ez sajnos tipikus Wilco bug, ez kivételesen nem FSX hiba..
Nálam is 5-ből egy alkalommal minimum előjön, de kizárólag a 737 PIC Wilco gyönyörűséggel, semmilyen más géppel sosem..Ismerős jelenség, nálam is előfordult Wilconál gyakran, nem egyedi eset.
-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii #3505 üzenetére
Rex2 -ben ha egy kicsit belemélyedsz, lehet találni kevésbé színorgiás témákat is..
Éppen most kerestem ki párat és raktam fel én is, téli témának.
Nálam a fagyás megszűnt egy ideje amióat kihajigáltam pár add-ont, és megnöveltem a virtuális memóriát, de le sem merem írni..... A win7 alatt futó FSX-em nem fagyott soha, az látja mind a 4g ramot.. Viszont nálam a 4 GB kapcsoló semmit nem ér XP32 alatt, ha megfeszülök sem lát 2.5Gb-nál többet... -
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii #3480 üzenetére
Utánanéztem komolyabban és mint kiderült, nem is kell tőle vízcseppeket várnunk....
"If you have FSX SP2 or Acceleration installed, you may have solid windows in the virtual cockpit when it is raining with many addon aircraft. This update repairs FSX so that you can have transparent windows again.
If you install Flight 1 VC rain fix it will solve the problem"That's it...
-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii #3360 üzenetére
Ahogy elnéztem, nem sokat fejlesztenek ezen amit én nyüstölök, csak a kezelését teszik rendbe, hogy lesz normális overhead és egyebek... Hogy egy tőről fakad ezzel az valószínű, mert igen sok a közös pont amint felfedeztem a képeken..
Airbooms: Gondolom, az FSX alá megintcsak nincs....
-
sucec
csendes tag
válasz
Korcsii #3194 üzenetére
- ha repülgetsz akkor nyílván mellé az infot néha nézegetni kell, de mondjuk az NFTC-t direkt azért írtam, mert alapvetően úgyis az elején van sok repülés, akkor még úgyis benne vagy az info-ba, utána meg már siman van időd hetente 5-10 órát rászánni, ami arra kell, hgoy ne ess ki nagyon.... Mondjuk ha nem gondolkozol katonaiaba, akkor ilyenről kár is beszélni
Azért nem csak a PHP létezik a világon... Ha érdekel az info és még nem dolgozol, illetve a suli végén jársz, akkor célszerű mindig azzal foglalkozni, ami érdekel és érdekesnek találod. Ha még az info elején jársz, akkor rengeteg "felfedezetlen terület" van előtted, amik megismerése nagyon izgalmas és érdekes tud lenni... Néha csinálj más is ne csak PHP-t, mert akkor valóban megunhatod könnyen. C#, .NET, linux, AD, java, esetleg kezdj el valami MCP-s vagy más papírt csinálni. Ezen rövidítések mögött annyi érdekesség rejlik, hogy hihetetlen....
Na ténleg fejezzük be, mert kibannolnak a sok off-ért
Ha esetleg még érdekel valami a "valós programozós" világból írj és válaszolok.
Üdv
sucec -
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii #3194 üzenetére
Igen, a gép valóban egy 777, közelebbről egy B777-200ER GE a Project Opensky-től. Normál körülmények között-mint az összes Posky gép- csak FS9 alá létezik, de sikerült megoldani az FSX alatti tökéletes működését is.
A livery pedig fictional, közelebbről Wings Of Silence , amely egy Flight Sim közösség a neten.
A virtuális memória növelése számomra is furcsa megoldásnak tűnt, eddig fel sem merült bennem a gondolat, de Andorra példáját követve kipróbáltam és eddig bevált. Valóban nem kevés a hely amit elfoglal, de van 2 T. helyem amelyből közel a fele szabad, így nem számít sokat,hogy ennyit elfoglal. Ha hosszabb távon beválik, akkor nagyon elégedett leszek, mert rengeteg bosszúságot okozott az állandó memory out. -
sucec
csendes tag
válasz
Korcsii #3182 üzenetére
Szia Korcsii!
Annak idején én is elgondolkozdtam, hogy valami repülős suliba megyek, de végül az info pályát választottam. Most programozóként dolgozom.
Tapasztalataim:
- annak idején azért nem választottam a repülős sulit mert:
- nagyon nehéz bekerülni
- az ott szerzett tudás elég speciális, illetve a papír is. Ha el tudsz helyezkedni a szakmában (ehhez ismeretség kell, nekem nem volt) akkor isten jó. Ha nem, akkor viszont gáz, mert van egy olyan papírod, amire mindenhol azt mondják, hogy "jó és?.."
- ismerek olyat aki ott végzett, és most szív mert nem kap melót a szakmában. Olyat csinál, amihez kár volt ennyit tanulni
- a repülős ipar nagyon gazdaság/multi függő:
- nem tudod csinálni maszekban
- ha válság van, akkor a repülés nagyon megérzi (lsd. malév leépítés, csődök, stb...)
- ha mondjuk el is helyezkedsz egy állat jó cégnél (ismersz valakit, szerencséd van, stb...) utána nem nagyon van nagy mozgásteret: értsd: valami miatt nem érzed jól magad, váltani szeretnél, nem igen van rá lehetőségA kérdés amit mindig feltegyél magadban:
"Tudnám én ezt napi 8-10-12 órán keresztül csinálni mondjuk 30-40 évig?" -
válasz
Korcsii #3163 üzenetére
Departure speed-et szokták a helyi hatóságok limitálni a zajterhelés miatt, illetve általánosságban ez a korlátozás a bird strike-ok miatt (is) lett bevezetve. A forgalmasabb reptereken (FRA, AMS, LGW), standardnak számít az irányítás által előírt 265-270 KIAS FL100 alatt. Ez egyébként országonként, hatóságonként, irányítási körzetenként változik. A kanadaiak pl. épp most vezették be a 250-es limitet, szintén a bird strike-ok miatt.
-
válasz
Korcsii #3161 üzenetére
A gond az volt, hogy valahol MUC után elmentem zuhanyozni, és így nem kezdtem meg a süllyedést időben, de már késésben voltam a randiról, így nem volt idő holdingolni, még egy kört menni, vagy egyéb, életszerű megoldást alkalmazni.
Egyébként már jó ideje nem él az említett korlátozás, legalábbis a valós repülésben. Sokszor eleve az irányítás utasít magasabb sebi tartására. Nálunk jelenleg 5.000 ft alatt jelent FOQA event-et a 250 kts IAS feletti sebi.
-
andorra
őstag
válasz
Korcsii #3146 üzenetére
Én speciel, mivel azzal foglakozom napok óta, hogy megoldjam az FS9 "out of memory" problémát, Bécsnél tovább nem jutottam.
Megpróbáltam összegyűjteni különböző angol nyelvű fórumokról, az ezzel kapcsolatos hozzászólásokat és ezeket megpróbáltam bevetni, teljes kudarc egyelőre.
Most össze is foglalnám, hogy eddig mi mindennel próbálkoztam eredménytelenül, hátha van még egyéb ötletetek ami segíthet (?) :
1. Üres addon Texture könyvtárak törlése
2. Valamennyi addon scenery letiltása
3. 4Gb patch
4 FS9.exe XP sp3 compatibilitás módba állítása
5 Virtuális memória és lapozófálj méretének növeléseEzek így együtt sem hoztak eredményt, a 4gb patch mintha annyit segített volna, hogy a fagyás későbbre tolódik.
-
boeing
őstag
válasz
Korcsii #3136 üzenetére
[LIGHTS]
//Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit, 5=landing
light.0 = 3, -24.20, -56.60, 3.90, fx_navredm ,
light.1 = 3, -24.20, 56.60, 3.90, fx_navgrem ,
light.2 = 2, -71.32, 0.00, 5.92, fx_strobeh ,
light.3 = 2, -25.00, -57.20, 4.20, fx_strobe ,
light.4 = 2, -25.00, 57.20, 4.20, fx_strobe ,
light.5 = 2, -7.55, 0.00, -5.50, fx_beaconb ,
light.6 = 1, 2.00, 0.00, 8.70, fx_beaconh ,
light.7 = 4, 47.60, 0.00, 3.00, fx_vclighth ,
light.8 = 3, -29.50, -56.60, 3.70, fx_navwhih ,
light.9 = 3, -29.50, 56.60, 3.70, fx_navwhih , -
sucec
csendes tag
válasz
Korcsii #2995 üzenetére
Sziasztok!
Ha már videónál tartunk, ez a csávó nagyon vágja a témát, olyan dolgokat megcsinál, hogy csak lesek....
Jó tutoriáljai vannak, sokat lehet belőle tanulni.
Pl.:
http://www.youtube.com/watch?v=jicrL0WK328Amikor iskolakört csinál az is mókás, mintha dróton húznák
minden pont ott van, ahol lennie kell...
Üdv
s -
fatal`
titán
válasz
Korcsii #2980 üzenetére
Mit értesz az alatt, hogy szenvedős? FS9ről van szó.
Ha jól tudom összesen ez a 2 használható Airbus készült.
Tudom, hogy nem sokára jön az Airsimmer féle, de addig is jó lenne kipróbálni egy légibuszt, hogy egyáltalán hogy működik, mert, ha jól hlalottam teljesen más, mint egy Boeing.
-
fatal`
titán
válasz
Korcsii #2961 üzenetére
Köszi már tegnap megtaláltam.
Nekem nem kapcsolja le a landing lightot csak a taxi fényeket. Köszi szépen a segítségeket.
Mondjuk csak ingyenes gépekkel próbáltam eddig, de nem kapcsolta le a landing lightsot szerencsére (Project Airbus A320, POSKY 737NG, meg egy default géppel néztem meg, FS9).
-
Geryson
addikt
válasz
Korcsii #2927 üzenetére
Nem is magára az FSINN-re gyanakszom, hanem tényleg inkább pl. az FSUIPC-re, ami - gondolom én - ha offline vagyok, akkor nem küld adatot sehova, valami ilyesmire gondolok most. Amúgy továbbrepültem, nemsokára Indonéziában szállok le, de mára asszem ennyi is lesz!
SB4 totál fagyott nálam és kb. 1 éve írták a fórumon, hogy nem is tudnak az ismert problémával foglalkozni. Na akkor áttértem és most FSINN, de úgy tudom sajnos mind a kettő továbbfejlesztése leállt...
sucec: Saitek Pro Flight most már tökéletes. Én nyitottam neki egy fórumot, de manapság már senki nem panaszkodik, sajnos az első széria volt gáz. Csak ajánlani tudom!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Tőzsde és gazdaság
- Autós topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A54 5G , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest