- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Apróbb óra érkezik a OnePlustól
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Prohardver app (nem hivatalos)
-
Mobilarena
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
twine
veterán
válasz
ezoltan #69954 üzenetére
Szerettem volna kérdezni tőled, mint aki 5-6"-al "játszik " főleg, és long range-el is foglalkozik, meg persze mindenkitől, hogy erről a konfigról mi a véleményetek?
Régóta szerelmes vagyok ebbe, de ugye először meg kell tanulni kicsiben játszani, hogy aztán menjen a nagyobb gép is...plusz hát anyagilag sem megy minden egyszerre...
De a konfigról a vélemény nagyon érdekelne...Más:
16V 100uF helyettt 16V470uF kondi kerül az xt30 tápcsatlakozóra, mi történik? Baj az?
Banggoodon a külön rendelhető Mobula xt30 tápkábelen/csatlakozón 100uF van ha jól látom, nekem viszont ma jött egy raklap 470uF kondi...
Nagyon elrontom vele? -
Peaceliker
addikt
válasz
ezoltan #69926 üzenetére
1s?
ez min 2s gép, 1 el fel sem fog szállni (ha bebootol egyáltalán). 2-3s ha 8kkv.
Ahogy nézem talán már nem a hulladék ősi racerstar 1103 at rakták bele, mint amúgy szokásuk...
De ilyen lapom hullott nekem is, havernak is, de legyen szerencséd. :-)
Én tuti nem ezt vettem volna. Dög nehéz, így repidő sem lesz harcos, épp súlya miatt nem is tép úgy.Én kidobnam belőle a turtle t és menne bele vmi pici kamera. Egyből 40g sem lenne és menne jól (ha 8kkva akkor mondjuk 3s en inkább). Mondjuk most én is tervezek építeni egy 75os gépet 1102 vel kisebb (13500)kv val 2s re.
-
vandor01
senior tag
válasz
ezoltan #69928 üzenetére
digital vtx-es?
ahogy nezem ez a nagy fiicsor hogy majd mehet a DJi szemcsire!...
lehet ezert ilyen huzos az ara??
analog meg a feleModified Nebula Nano Kit
high-definition picture and a transmission range up to 4km. Users can choose 25mW/200mW/500mW/700mW from DJI goggle settings. -
Peaceliker
addikt
válasz
ezoltan #69922 üzenetére
Na, mit? :-)
Nehéz a bent is kint is kérdés. Bentre 65 1s faja. Kintre nagyon csak elmegy kategória. Kintre 75 2s faja, bentre sok, 1s en mondjuk jó lehet de jobban nyúzza az agyam mint a 65 ös :-)
65 2s megint sok bent, kintre meg jó lehet bár akár kevés is de akkor 75 2s jobb.
Amúgy kért függő de ha értékes méret akkor 85 vagy még inkább fogpiszka oda való. Bentre 85 az mondjuk karcos :-D -
vandor01
senior tag
válasz
ezoltan #69919 üzenetére
ja ja gyanitom vmi ilyesmi lehet a helyzet...... igaz joparan mar keszulodnek hasonlora AIO+4S/5coll vagy AIO 6S/6"..... megvarom mit muvelnek? csak hat a kihivas
kis foss mire kepes? ismerve a kinyaikat nagy az esely hogy a 6S/6" -on elverezne.... az is jo kerdes hogy egy kozepes 4S/5"-t elbirna-e vinni? hamar 3-6S es 35A...??
mondjuk 4S/5" kozepes szarig nem vennek mar 30,5x30,5 tornyot felesleges foleg ha bokorugrasra hasznalnalodik az objekt..... persze vmi csucsrajaratot konfighoz combos T mocihoz ahol 40A fole is szaladhat a moka oda riszkis a 20x20......
van annyi repulo targyam, hogy ez mar csak hab lenne a tortan.... mig el nem fustol
de egy 4S/6"-t osszerakok mert a cuccok mar megvannak.... 20x20-25/30A es alapfos 2204/2300KV.... ez is izgis..... hogy birja majd? aztan addigra kiderul ki mire jut a fos AIO+ 6S/6"-al?
-
vandor01
senior tag
válasz
ezoltan #69915 üzenetére
nem a motortol felunk.... nem az a gyenge pont az otletnek
amugy az emax felaron van mint a xing..... 5db 18e VS 33eitt a nagykerdes a 8grammnyi kis semmi szinte körömkosz???
megbizhatoan alviszi a cuccot? es meddig 1 het/honap/ev?
igaz csak bokorugrasra lenne szoval ha eldobja magat begyujtheto! -
kriszbon
őstag
válasz
ezoltan #69905 üzenetére
Nekem viszont nem jön meg 2 hét alatt az biztos.
Azért nem ugyan annyi, és ha a sok kis apróságot meg nagyobb dolgok árát is összeveted, már ott van egy közel fél gép ára.
Már bánom hogy megígértem valakinek hogy olcsón összehozok egy gépet, de most már ez van.Ez a Gábor az aki itt is szokott lenni a fórumon?
-
kriszbon
őstag
válasz
ezoltan #69898 üzenetére
Köszönöm a választ!
A pont onnan azért mert sokszor vásárolok tőlük, és sokkal olcsóbbak mint BG vagy egyebek(fele az ára).
A szállítás ide hozzánk is kb. annyi idő, és ha gond van visszafizetés sem probléma(elég sokat fejlődött az Ali)
A 3.3V nem lenne gond, mert van olyan converter nem is egy.
Azért kérdeztem csak, hogy együtt működhet-e ezekkel a vezérlőkkel.Ez végett voltam/vagyok bizonytalan benne:
"Arduino Compatibles, Data Communication" -
vandor01
senior tag
válasz
ezoltan #69891 üzenetére
eddig mindenki anorexiazott es gramm nacizott akkor most megfordul a trendi?
kinaiak jol meg is lovagoltak..... minnel konnyebb minnel vekonyabb minnel gagyibb... de legalabb jol repul csak olyan aron mint egy korrektebb gepvagy meg dragabban mert meg kell fizetni az uj technikat a fejlesztest a 3x-os hype szorzoval
825g..... valakinek az osszes gepe nincs 825g..... nalad meg akad par nehezbombazoilyen mobula7pro bol ossze kell szedni vagy 30-at.... sulyban egelban legyen na es ertekben 50 mobula 5000ejro
szoval nalad van 3-4 ilyen gép mintha nalam logna a falon 100db mobula7
csak az arakrol.....
a runcam nano 3-as 1,1gramm a kezdo ara meg volt 18-22 ejro ano...
a 14 karatos arany felvasarlasi ara meg 7-8e ft/gramm..... -
vandor01
senior tag
válasz
ezoltan #69874 üzenetére
ahhh nem olyan sok az de kell.....
4ev termese.....
igaz az elso evet nem szamolhatjuk mert csak a sok muanyag jatekkal nyomult az ember az meg fogyoeszkoz voltott tanultam meg reptetni 10-20 aksival kell menni....1 dron nem dron 2 dron sem dron
megjott 2016 nyaran a H8 minibol 2db azt irany a reptetes.... az egyiket az egyik cimbi a masikast a masik cimbi kuldte el a "holdra" azt ott alltam 2 TAV val a kezemben es pislogtam mint hal a szatyorban egesz nyaron.... varhattam 2 honapot mire megjott a kinyai szallitmany
ez akkora lelki torest okozott azota duplan triplan epitkezem.... nem veszem a draga cuccokat csak olyat ami a bokorugrasra eleg es bevalt.... XM+/Eachines VTX02/EV800D/Q7-es 1xru taranis/kisgepbe Emax magnum/ nagygepbe F3-as occo vezerlo/
van nem egy gép ami mar a 4dik eves 2017bol a leader120bol az FS 1104/7500KV-s motorok..... egyse ment meg tonkre..... vagy leader120-as vazbol keszult a 4S 3coll kisgép.... pardarab Emax torony is mar 3szezonon van tul... ..... minden ami JO ujrahasznosulha nagyon fos a cucc mert a kis kinyai se tudta mire lesz jo csak legyartott valamit? volt ilyen is boven mindenki tudna jo peldat hozni
akkor inkabb felaron eladom.... lehet masnak pont ez kell??
ahogy kriszbon mondja ez mar nem epites... es tenyleg csak osszerakom egy kaptafara keszult mind..... asztan csak hasznalom oket surun nem torom viszonylag stabilak....van mikor hetekig csak hazajovok azt atfogkefezem oket aksit toltok azt masnap ujra irany a park... vagy egynap 2x 15aksival.... -
vandor01
senior tag
válasz
ezoltan #69868 üzenetére
van aki hajo medelleket epit azt berakja a kredencbe hogy nezegesse es a szoba disze legyen azoknak is akad ketszamjegyben porfogo jo par szekrenyben
van aki terepasztalt epit azt egy egesz szobat elfoglal majd orommel nezegetni ahogy koroznek a szerelvenyek.....
mi is modelleket épitunk elfoglaja a falat nezegethetjuk mint a kredences hajokat de legjobb az egeszben elvihetjuk megreptetni es ez azert 3D ben hajtani akar csak a bokrok kozt parszaz meterre vagy km-ekre a hegyekben a felhok folott.... ??csak jobb mint vitorlas szobadiszeket porolni vagy a vonatokat koroztetni
ezek meg piizben vannak es az épites a hobby mikor elkeszulnek vele kevesebbet erhetnek mint osszerakas elott mert ugye az a hobby benne.... viszont a dronnak meg sokkal jobb a FUN faktora miutan elkeszult..... persze elavul elhasznalodik azt a vegen nem er semmit legalabb is nem sokat.... de egy terepasztalt sem lehet elpasszolni araban..... legfeljebb toredekekeert!
-
syler123
veterán
válasz
ezoltan #69717 üzenetére
Ezt én értem, csak mi van akkor, ha nem tudom visszavenni az irányítást? Pl a táv meghibásodott stb...
Mit tesz ilyenkor a GPS Rescue? Folytatja az útját a gép a hátam mögött? Vagy eldobja magát? Az, hogy crashel a pusztában az nem zavar, de ha megcélozza a falut, az már kevésbé lenne szerencsés.Még los esetében lenne jó használni ezt a módot, ha már nagyon nem megy az hogy visszahozzam a gépet. Annyira átadom az irányítást, hogy felvegyem a szemüveget.
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz
ezoltan #69456 üzenetére
Ez a tyro69 kicsit más, mint a nagyobbak. Mármint abban az értelemben, hogy a váz itt kegyetlen jó (nem válik szét, nem törik), de az fc/esc itt is ugyanolyan kuka. A motorok pedig bitang jók (bár ez igaz a 109esre is) voltak kezdésnek, de már a silányokat adják a géphez is, külön is. Bg-on meg Alin is. És ezek már láthatóan rángatnak fpv-ben, simán nézve meg szépen futnak.
-
vandor01
senior tag
válasz
ezoltan #69454 üzenetére
tegnap raktam ossze... ez egy kis fos tyro69 ezzel a cucal 4 in 1
igy az uj ESC hex utan mintha jo lenne?? majd hajtaskor kiderul!
az is megfordult a fejemben hogy esetleg propeller "csuszott" meg? mert nem csavaros van fent hanem a gyari racsusztathatos.... igaz azt is ragasztottam de ki tudja ma mar a ragaszto sem ragaszto?
koszii... majd kesobb kiderul mit alkottam?
de megprobalom.... szarbol varat epiteni! -
-
twine
veterán
válasz
ezoltan #69108 üzenetére
"mert (tényleg)vannak olyanok akik inkább szopni szeretnek,mintsem repülni."
Kezdem személyeskedésnek érezni ezt a beszélgetést. uh. légyszives ezt fejezzük be...
Valahogy, mióta jöttem a topicba "ismét", hogy akkor nekiállnék a racerkedésnek egy 2.0 projektben azóta kétszer szóltál hozzá a dologhoz. Egyszer annyit mondtál: "nyitva net" minden le van írva el van már magyarázva mehetsz tanulni.
Most pedig burkoltan lef@szozol,általánosítva, mert ,hogy "vannak akik szeretnek szopni...."
Ez lesz az első ilyen mutatványom, ami nem "gyári...."
Példának okáért a DJI topicban én vagyok az, aki folyton agyári megoldásokat javasolja újra, és újra.Érdekes módon mindenki más tudott normálisan minden kérdésemre válaszolni...
Te mint gyakorlott raceres, és állandó topiclakó egy betű hasznos infót nem tettél hozzá ahhoz, hogy előrébb kerüljek.
Nyilván nem kötelességed, de lehetőség szerint a jövőben tartózkodj a az efféle megnyilvánulásoktól légyszíves, hogy szeretek e szopni vagy sem...De ha már itt tartunk, elmagyaráznád kérlek szakmailag, 2db kis méretű 640*480-as kijelző 35 fokos FOV-al, mitől sokkal szarabb , és olyan trágya minőség, hogy már majdnem lehányod tőle a topicot, mint egy darab nagy méretű 800*480 sorral rendelkező kijelző amin öklömnyi pixelek vannak?
MIért annyival sokkal szarabb a 640*480-as 35 fok, mint a dominator v3 800*480as felbontása 30-as FOV-al amit napjainkban is sokan használnak!?Érdekelne komolyan....Én nem a szemüveget, és nem is a projektemet védem...hiszen tisztában vagyok a gyakorlati tapasztalataim mennyiségével ami 0és 1 között van...
De valahogy nem állt össze a kép mégsem miért nevezed gyakorlatilag nézhetetlen fosnak azt a kijelzőt?
De hidd el, sikerült elérni , hogy elment a kedvem, hogy ezzel kapcsolatban bármit is írjak ide...köszönöm kedvességed...
Azt a "FOS-t" ami az attitude vevő nélküli verziója, majd kipróbálom, aztán konstatálom, jól jártam e, vagy mehet az kukába....szép csendben , magamnak...
Mert igen, valóban benne van mindkét lehetőség...
De valahogy a stílus most nem volt a helyén részedről, ugy érzem... -
DJGABI
addikt
válasz
ezoltan #69100 üzenetére
Na igen, az elején írtam is, hogy specifikációban nem nyűgözött le túlzottan. Pedig cikkben a hasonló Attitude-ot középkatosnak írja [link]
Forrasztani tudnék, meg valszeg flashelni a vevőt is, de magába a dobozba beépíteni, meh... Meg nem lesz túl dizájnos az ha én csinálom.
-
LógaGéza
veterán
válasz
ezoltan #68990 üzenetére
Szerintem maradok akkor a Kakute F4 V2-nél átolvasva a dokumentációját elég jónak néz ki (~13ezer Banggoodon, ha valaki tud olcsóbban, szívesem veszem a tippet
).
Köszönöm a tippetfape
Perpill nekem semmit nem mondd az invertált/nem invertált jel, szóval valószinűleg egy darabig nem is lesz rá szükségem
Ahogy nézem, Banggoodon ~10 USD különbség van közöttük, ennyiből inkább keresek antennát a VTX-emre. Tényleg, erre visszatérve: Ha jól látom a Realacc Pagoda antennája nem ajánlott? Wizardon a gyári VTX van, valamint egy EV800-om hozzá, aminek elszórtam az antennáját valahova... -
gonger
senior tag
válasz
ezoltan #68911 üzenetére
A korábbi próbálkozásaimnál XQ7-esem volt. Minőséginek éreztem, de nekem mintha nagy lett volna. Ezen fel buzdulva gondoltam akkor le is adom most a rendelést az FCC-s X9 lite-ra, miután még éjszaka is azt mutatta a banggood, hogy van a cseh raktárban...
Persze ma már nincs -
twine
veterán
válasz
ezoltan #68909 üzenetére
Teljesen igazad van....
A megírt hozzászólásom inkább csak ismételt "beköszönés" volt, illetve az újrakezdés félelmei, és a múlt csalódásai szóltak belőlem...
Nem beszélem perfekt az angolt, de azért nagyjából "megvan", főleg a "technikai"...
Miután leadtam a rendelést a Taranisra, és megírtam a hozzászólást, ismét felcsaptam a google-t, és a youtube-ot, illetve az XM és a ZER0 manualját, és eléggé úgy tűnik, hogy megvan a kezdeti "tudástár egységcsomag"...Talán nem lesz olyan copás mint amilyennek annó megéltem a GTR90-el
Ami még fontos, találtam az OpenTX-hez is egy elég összeszedett Magyar nyelvű leírást
Ez pld. érdekelt, mert azt gondolom, azért a qx7 és az OpenTx eléggé összetett....
Ebből valszeg tudok hasznos infókat csipegetni...Szóval hiszem, hogy a ZER0 reptetésével nem lesz gond.
Ami talán jobban aggaszt, majd a későbbiek, (betaflight és társai)ha .................de ott még nem tartunk... -
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
ezoltan #68617 üzenetére
"Már igazoltatnia sem kell és tudnak nagyjából minden adatot....Komoly"
Ezt azzal egészíteném ki, hogy MINDEN adatot tudnak
Honnan indultál, a sofőr adatai, sebességadatok (minden visszamenőleg is) mikor és merre járt... mindent IS
És mindezt pillanatok alatt áttölti az ellenőrző hatóság számára kiértékelésre, ami szintén nem tart percekig sem.
Persze megtagadhatja az adatok átküldését a sofőr, de azt lehet sejteni mi a végkifejlet
Kb addig szívatják a sofőrt, mert le fogják állítani míg magát is elátkozza még ha nem is vétettA régi készülékek meg gyorsan ki fognak fogyni a raktárakból és a régi csotrogányokba is az új "okos" rendszert kell majd beépíteni a járműbe, ami sok esetben nagyon is pozitív, mert amit főként Balkán sofőrök megengednek maguknak már vérlázító. Tudnék sztorikat mesélni. Nagymama sofőrkártya, váltósofőr autópályán szaladása a kamion után
A készülék ügyeskedésekről nem is beszélve.
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
ezoltan #68615 üzenetére
Zoli, mint mondtam lustaság nálam, de nem pótolhatatlan!
Volt, hogy szívesen nyomtam volna rescuet, de mivel nem volt mentem sétálniDSRC 5795 - 5805MHz... Autópálya mellett lehetőleg ne nagyon poroszkáljon senki ezek frekvenciák között, mert gyanúm szerint dühösek lesznek valakik, és lehet ráizgulnak a dologra. A héten voltam tachográf szerelőként smart tachográf oktatáson, ahol a kamionosok elleni újabb kiskaput zárják be. Ezen a frekvencián történik a kamion adatainak menet közben történő táv letöltése. Vagyis nem elképzelhetetlen, hogy egy arra kóválygó gép ezt megzavarja és a rendőrök indokolatlanul a kamionost fogják megszívatni, ha nem sikerül áttölteni a tárolt adatokat.
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
ezoltan #68613 üzenetére
Én eltávolodtam 500 méterre és fák mögött küldtem neki, majd elment a jel. Fel nem rántottam a gépet, hogy vissza jöjjön a jel, mert vagy vissza jön, vagy csak későn és fogalmam sincs merre is van a gép, így inkább hagytam szabadeséssel. sokat segített a megtalálásban. Akkor még nem volt mindegyik gépemben finder sem, így akku leválásnál túl macerás a megtalálás. De jobb, ha koordinátám van és még a finder. Fák között meg a GPS pont nem ér semmit a rescue móddal. Legalábbis biztos nem aktiválnám.
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
ezoltan #68611 üzenetére
Szinte mindegyik gépemben van GPS, vagyis a 2db 4" és 3db 5" gépben, de még Rescue üzemmódot egyikre sem állítottam, mert arra már lusta voltam
Amire így használom max a megtalálásában segít. A múltkor beáldoztam az egyik nagy gépem (a legdrágábbat), hogy kipróbáljam mi van, ha eldobja a jelet és tudom e újra armolni. Persze ehhez feltoltam ~200 méterre és kicsit hagytam zuhanni, aztán próbáltam egy armot. Szerencsére sikerrel
Ezt a "Nyilván failsafe-rth esetén is ugyanez a metódus." írásodra reagálva jegyeztem meg. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
ezoltan #67550 üzenetére
Igen, ez volt az első repülés. Eddig ugye FlySky-t használtam, aminél jobb esetben 3-400 méter volt a max (iA6B vevővel, az A8S meg úgy beszart, hogy ne is említsük, emlegettem itt eleget...
).
Most álltam át nemrég FrSky-ra, illetve a böszmét átépítettem egy köztes 5 colos állapotba R9MM-el, hogy amígy megjön a 7 colos váz, addig tudjak tesztelni. Nekem ez a 750 méter az üres mező felett már olyan volt mint amikor egy madárfióka először bontogatja a szárnyait. Egy teljesen új világ nyílt meg előttem úgy érzem és máris izgatottabb vagyok a pár hete berendelt S800 winggel kapcsolatban is (ami köztes verziók nélkül egyből LR lesz).
Szóval ja, apró csibe lépésekben haladok egyre nagyobb távok felé és figyelem a gép viselkedését. A végállapotban Böszme-2 egy 7 colos gép lesz 2507-es lassan forgó motorokkal, 1,2W teljesítményű VTX-el (vagy 1,6W, ha a TX805S-t teszem rá AKK helyett), tuningolt antennákkal, 1W-ra képes R9M rendszerben.
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
ezoltan #65596 üzenetére
Én is teljesen elégedett vagyok, bár nekem QX7, de a gimbalokat cseréltem HAL-ra.
Ma hosszú idő után levettem a szemüveget és LOS-ban megnéztem az Ortus-245 gépem hogyan mozog a levegőben, és egyáltalán milyen látvány
Eléggé meggyőző.
A néhányak által lesajnált Eachine X220s 4S akkuval AVAN proppal biza felmászott 160km/h sebességre szél segítsége nélkül, de nem mertem 700 méternél feljebb vinni, mert fentről lenézve eléggé beszűkülnek a dolgok, és bár tudom, hogy a tavak között van ~6-700 méter mégis parás azzal számolva, hogy valamiért leáll a gép, és akkor hova fog esni. Pedig nagyon izgatja a fantáziám a felhők fölé repülés -
-
-
syler123
veterán
válasz
ezoltan #65035 üzenetére
Átgondolom én ezt még párszor mielőtt belevágok, lehet nem lenne türelmem hozzá.
A Rescue módtól félek, mert nálam régebbi BF alatt fura dolgokat produkált. Az nem érdekel ha a gép leesik a réten, az már inkább ha a gép megcélozza a várost, mert éppen nem tudja merre van a "Home".
Először tuti frissítek az új BF-re és tesztelgetem. Los-ra is jó lenne ha működne a Rescue mód, stabilan, biztosan. -
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
ezoltan #65025 üzenetére
Ez eléggé területfüggő!
Én pl múlt szombaton, mikor felemelkedtem 300 méter fölé is úgy mentem, hogy szép lassan forogtam még tiszta időben is. Baromira rossz vicc volna valamivel találkozni. Felhők fölé meg...
Ezt a felhőzést csak úgy tudom elképzelni, hogy itt-ott egy felhőpamacs.A CON1 (CON2) mire jó a Slim+ on? F.Portosítottad te is?
Syler123
Azok az antennák inkább 900MHz -re jók. Érdemes 868MHz -re setupolni, és oda rendelni antennát. -
syler123
veterán
válasz
ezoltan #65023 üzenetére
X6B-re azt írják 1-2km is lehet a táv, ha csak felfele megyek, akkor meglehet gondolom
Kezd unalmas lenni a semmi közepén repkedés, érdekes lehet magasabbra repülni, 50m-100m-nél kb még nem mentem magasabbra.
Ez milyen magasság volt?
Ahogy nézem ez a modul nincs is elérhetetlen áron. Ebben benne van minden. Ez gondolom használható lenne Jumper T12 távban.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
ezoltan #64834 üzenetére
Nagyon fullos a gép, minden elképzelhető jóságot rá tudtál rakni
A motorok alatt rezgéscsillapítás gyanánt a klasszikus gumi O-gyűrű van vagy valami más? Csak felülre tettél? Tudnád javasolni 5"-os géphez is?
Végre Shipping státuszba lépett a VX145 alapú alkatrészhalmom. A nevét még mindig nem döntöttem el, de bizonyos történelmi vonatkozások miatt biztos nem marad VX
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
ezoltan #64439 üzenetére
Felettébb érdekes így a kérdés, hogy milyen mérési módszerekkel jött ki nekik a 16 dBi
Tekintve, hogy a jelerősség logaritmikus és nem lineáris lefolyású, többszörös eltérésnek kéne jelentkeznie az Eachine felé. Számomra már az is cáfolná ezt a megállapítást, ha "hasonló" lenne a tapasztalat velük.
-
Kris87
aktív tag
válasz
ezoltan #64423 üzenetére
Na a probléma első fele user error volt, most láttam meg én is, hogy menü gomb 3 mp-ig majd save hiányzott, köszi. Ez a része pipa. Akkor csak az a problémám, hogy nem megy az irc tramp a softserial porton. Valami timing megoldást láttam valahol, de nem találok infót, hogy hova tovább.
-
cd334
tag
válasz
ezoltan #64161 üzenetére
Arra is nagyon figyelj oda, hogy rendesen be legyen állítva szigorúan követve a beállítási útmutatót, mert hallani olyanról is hogy megfőzte a motorokat.
-
fape
senior tag
válasz
ezoltan #64161 üzenetére
rpm filterrel csak óvatosan még, mert bár a BF támogatja, de béta/alfa változatú blheli32 kell hozzá. Állítólag néha van indokolatlan max gáz/fly to the moon benne. Ne hogy elszálljon a "csöppség" :S
-
vandor01
senior tag
válasz
ezoltan #64047 üzenetére
na ja..... gondolhatod aki megrepulné? az felvenné meg efektelné.....
a tuzijatek csak ritkan van hegyet repulni bármikor lehet hisz mig el nem olvad vagy el nem lopjak az ott marad napi 24 oraban barmikor meg lehet "mászni" meg kulonben is a kabin is felvisz ahhh.... uncsi -
vandor01
senior tag
válasz
ezoltan #64043 üzenetére
hogy sofőr mit lát? hol erdekel engem? majd megnézem 4K kamera felvetleleit mikor faszan meg van vagva ossze van komponálva jo kis zenével a budai var a hegyek a tolvajok háza a hatterben jo kis gorogtuzes fenyjáték etc.... szerintem kiraly video lenne! milyen máá hegycsucsot repulni mikor meg is maszhatnád! szemuvegbol kukkolni az nem kihivas maszd meg! megmaszhatnad mindennap csakany kotél azt gyerunk!
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
ezoltan #64043 üzenetére
Nem is az a baj, hanem valahol biztos át kellene repülni település felett. No, a tűzijáték meg abszolút település feletti repülés. Csak, ha arra gondolok, hogy valamiért leesik, és valami szerencsétlen eseménysorozat következtében abból komoly baleset következik be. Azt sem tudom hol a gép, és mindez megtörtént.
Vagy mégsem történik semmi, de erről sem tudok megbizonyosodni.
A nagy terület pont erről szólna, hogy ott nincs esély bármi kellemetlen szituációra.
Ezen téren fosós vagyok.
Emlékszem, hogy anno a Syma X8 -nál megszakadt a kapcsolat, és nem láttam merre repült. Azonnal az autóúthoz szaladtam ki, hogy nincs e galiba.
De szerencsére még közelében sem volt, és olyan területen zuhant le, ahol még ember se megy be, mert bokros terület volt, bár csoda is lett volna, ha az útig kirepül, de mégis... -
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
ezoltan #64016 üzenetére
"utolsó ismert gps koordináta kijelzése."
Az egyik legfontosabb paraméter, amire szükségem van probléma után, és ezért van a nagyobb gépeimben modul.
Rescue módot egyik gépembe sem aktiváltam még. Disarmkor leállnak a motorok, vagy elindul vissza? Failsafe esetén leállnak a motorok, vagy elindul vissza? Még nem néztem a lehetőségeket, de gondolom paraméterezhető, hogy disarmra ne akarjon semmit sem csinálni.A hely, igen, nekem is ez az ellenségem, mert zsúfolni nem szeretek, és abból csak a baj szokott lenni. Épp ezért tervezem ilyen nagyra a gépeim belsejét
Mindennek megvan a maga helye anélkül, hogy nyomorgatni kelljen dolgokat. Kapuzni meg úgysem ilyen géppel kapuznék, freestyle meg nem panaszkodik
Szívem szerint én is építenék egy LR gépet, de nincs erre alkalmas hely, max, ha elutazok valahova, de azért?No, meg elkutyagolni érte 3-4 kilométert, ha leesik
Ott a hegyekbe nagyon jó dolog az biztos! -
fape
senior tag
-
fape
senior tag
válasz
ezoltan #63971 üzenetére
Flexnél az 1W az adaptív, azaz ha közel van a gép akkor csak 10/25mW és az rssi meg a hibás csomagok száma alapján emeli a kimenti teljesítményt képcsőzetesen 1Wig. Szal azzal sem kéne többet fogyasztania a távnak, csak ha messze mész
Táv, szemüveg mind a kettőhöz jó. Ezeket (kb) egyszer szokott venni mindenki.
-
fape
senior tag
válasz
ezoltan #63945 üzenetére
Én a "kis" testvért a Brotherhobby Avenger 2507 V2 1200KV-t néztem ki a 7" LR-mre li-ionhoz. Annak az adataiból tippeltem tiédre
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
ezoltan #63913 üzenetére
Én meg azt hittem a nagy gépet pörgetted meg kicsit
Azt várom már nagyon!Más:
Tekko32 4in1 egyik ága felbosszantott, és nem próbálkozom tovább javításával.
A kérdés az, hogy veszek egy single ESC-t arra a karra, de mégis melyiket vegyem?
Van EZ a fajta és az olcsóbb EZ.
Szívem szerint beraknék egy ILYET csak már a hajam hullik, és a pénztárcám is utál már... Az asszony szemébe meg bele sem merek már nézni
Utóbbi mondjuk nem is indokolt, csak fene tudja, lehet ez tartósabb? Mármint a nagyobb ESC
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Kazy Computers vélemények - tapasztalatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Formula-1
- Horgász topik
- Robogó, kismotor
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Dell Latitude 5550 üzleti -Intel Ultra 7 165U16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 7800X3D Processzor!
- GYÁRI TÖLTŐK DELL LENOVO HP FUJITSU TOSHIBA Macbook---------- Budapest,/MPL/Foxpost
- Apple iPhone 14 128GB , Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest