- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 8300 mAh, maradhat?
- Honor 200 Pro - mobilportré
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
jozsi252 #3227 üzenetére
Engem meg kifejezetten ez a motornélküliség vonz, bár tudom, hogy ehhez kell gondolom a legnagyobb tudás, illetve a helyszín sem mindegy. De egyszerűen lenyűgöz az effajta röptetés.
Ez olyasmi mint motoros hajó vs vitorlás.
KillHates: Igen, az biztos, hogy jó szeles hely kell az ilyesmihez.
MR007RM: Ja
-
válasz
jozsi252 #3221 üzenetére
Az ilyesmit is ki akartam már régóta próbálni...és ki is fogom. Azt néztem, hogy amiben kamera van az már jócskán 100 ezer fölött van. Mondjuk kezdésnek tökéletes egy ilyen amit linkeltél.
De a legjobban nekem az ilyesmik jönnek be. Semmi motor, gondolom itt már nem kicsit kell tudni és ismerni-kihasználni a légáramlásokat stb.Nagyon bejön.
-
válasz
jozsi252 #3218 üzenetére
Ez a long-range dolog baromi jó lehet, igazi szabadságérzetet ad. Nekem is azért esett a választásom az Inspire-re mert igazi távfutó az RTF drónok között, persze az a pár km semmi a 100-hoz képest.
Amikor ennyire messzire reptet az ember, akkor nem szól bele a föld görbülete? Vagy kell valahová félúton egy átjátszó? Ha szükséges akkor ott mondjuk (ha van emberünk, akinél le van telepítve az átjátszó) talán cserélhet ilyenkor akkut is.
Egyébként ha b@sztat a közeg, akkor leteszed ott a madarat ahol van és megmondod, hogy lemerült vagy leesett. Nekem rá van írva a telefonszámom, hogyha valahol odaverem és más találja meg, akkor el tudjon érni. -
válasz
jozsi252 #3212 üzenetére
Azt nézem, hogy itt a karok nem az autentikus funkciókat látják el. A bal függőlegesen a motor fordulatszámát határozza meg, nem az emelkedés-süllyedést, a jobbra-balra az a forgás, a jobb oldalon meg mintha rotorok irányának a vektorát szabályozná, tehát nem a drón vízszintes síkhoz viszonyított mozgását
De javítsatok ki, ha ez nem így van!! -
MR007RM
addikt
válasz
jozsi252 #3185 üzenetére
Azért mert egy nyilvános reklámvideónak látszik. Nem Jóska Pista magánakciója....látszatra. Nem vagyok kiakadva, csak én jobban vigyáznék a helyében. CE módban, mert Európai vidi a hozzászólások szerint, de akkor az max 120m altitude, ha jól tudom. Mindegy befejeztem, csak meglepődtem hogy ilyen bátor valaki. Kicsit fordítgattam a hozzászólásokat, a törvény miatt nem FCC a teszt.....mindegy.
Egyébként tetszik.
-
-
Apicius
tag
válasz
jozsi252 #3106 üzenetére
Igen, ezt már én is láttam. Szabadban, szélben biztosan kevesebb lesz, de szerintem a Fly More Combo-ban lévő 3 akkuval tuti meglesz az egy óra repülési idő. Ennyi nekem tökéletes. Csak a már említett repülési távolságra leszek kíváncsi, ha zavaró interferenciában repül a gép. Bízom benne, hogy a 30-40 méter utáni jelvesztés csak extrém körülménynél jöhet elő. Valakinél előjött és most ebbe próbál kapaszkodni, aki le akarja húzni a Minit. Én Budán fogom tesztelni, és a saját szememnek hiszek majd. Remélem pozitív csalódásról számolhatok be.
-
Apicius
tag
-
-
válasz
jozsi252 #3068 üzenetére
"Mondjuk Mini-nél erre nem lesz lehetőség, csak CE mód lesz."
Ez biztos? Mert az azért nem valami előnyös dolog...
Amúgy én is így voltam az air-nél, hogy legfőképp a stabilitás miatt állítottam át. De azért bevallom, hogy díjazom a vele járó hatótávolságot is. Pont múltkor néztem, hogy egy teljesen nyílt, famentes területen közel 2300 méternél csak egy egység hiányzott a wifi jelből. Átállítás után azért teljesen más lett, korábban voltak helyek, hogy már 5-600 méternél elvesztette a jelet. -
-
válasz
jozsi252 #2996 üzenetére
Arra én is csorgattam a nyálam, de használtan nem kapni, ha van akkor is 2 misi minden felszereléssel együtt. Ebből meg be lehet vásárolni pár Inspire-t és nem vagyok megkötve tartozék szinten sem. Azt aggatok rá amit elbír a gyorskötöző
De persze egy M2E lenne az igazi, de annyi pénzt meg csóróországban nem lehet kitermelni vele, hogy megtérüljön épeszű időn belül.
-
válasz
jozsi252 #2989 üzenetére
350-ért, Svájból. kb 400 perc repidővel, szinte új állapotban.
A Mavic 2 Pro ezerszer jobb mint az öreg Inspire. Nagyon érződik az a 4 év technikai lemaradás. Az Inspire2 sem tud olyan sokat mint az M2P! Ha majd egyszer nagy leszek (meg a qrva törvényhozók is kitalálják, hogy mi legyen) veszek egy M2P vagy M2Zoom-ot hobbimadárnak.
Az Inspire nagy madár baromi stabil, azért kellett nekem, ha ráakasztom a hőkamerát és a reflektorokat, meg e lézeres mérőt akkor is könnyedén repüljön arra amerre mozdítom, és ne legyen beleszólása ebbe a visszaverődő áramlatoknak.
Egy Phantom3-ast próbáltam de arra nem igazán fértek el a dolgok (pedig sokkal jobban upgradelhető, de ennyi cókmókot már csak vagy-vagy alapon tudott volna vinni és nagy kínlódva azt is, mert eléggé határértékre van méretezve) A Phantom4P ugyanez meg még bolondbiztossága miatt nem jó ipari felhasználásra: ha azt beküldöd egy szűkebb helyre akkor borzasztó hisztibe kezd.
Most payload-drop rendszert akarok az Inspire-re. -
-
válasz
jozsi252 #2960 üzenetére
Igen nekem is. Ha négyszer nem is, de volt már olyan, hogy 2-3-szor kellett megcsinálnom mire jó lett. Viszont ami érdekesebb a számomra, hogy tök kiszámíthatatlan ez a dolog, hogy mikor kéri a kalibrálást, semmi rendszert-logikát nem látok benne. Volt olyan, hogy egymást követő három napon ugyanoda mentem reptetni és mind a három alkalommal kért kalibrálást. A következő két-három nap meg semmi. Aztán meg volt olyan is, hogy egymás után teljesen már helyeken volt bekapcsolva (néha több10 km táv is elválasztotta a helyeket) és akkor sem kért egyszer sem kalibrálást. Pedig elméletileg pont ilyenkor kéne. Nem értem.
-
-
tirszin
senior tag
válasz
jozsi252 #2945 üzenetére
Sztem előre kell legkevésbé, mert ha előre repülsz, látod a képernyőn, mi van előtted.
Ha hátrafelé filmezel, akkor kellene jó szenzor a Drón hátuljára, mert még ha ismered is a terepet, gyakorlatilag vaktában repülsz, mert nehéz kitalálni pontosan, mikor érsz a magányosan ácsorgó fához és emelkedni kellene.
U.ez, ha oldalról követsz valamit. A kamera a repülési irányra merőlegesen néz, nem látsz semmit.És ezek a szenzorok a Mavic 2-n sztem nem olyan megbíthatóak, hogy hagyatkozhassak rájuk mondjuk 40km/h-nál. Legalábbis én még nem mertem.
-
válasz
jozsi252 #2945 üzenetére
Ha valaki a szenzorok miatt bánatos, akkor a Mavic szenzorjai sem az igaziak, úgy nekimegy a bokornak, vékonyabb fának ahogy illik. Nem szerencsés arra bazírozni, hogy majd kikerüli vagy megáll.
A Phantom4 Pro valahogy érzékenyebb és intelligensebb is a tájékozódás szerint, csak az meg már nagy madár és ott is kikapcsolják egy idő után a pilóták, mert néha zavaróan idegesítő... -
MlbMatic
tag
válasz
jozsi252 #2941 üzenetére
en 3 akkus verziot rendeltem, mostanában nem kell hozza remelem
de jopofa kis gep, egy hajszalnyit jobb az adatok alapjan mint a spark, es ha ZuniJos jovore engedi a 250g alatti gepeket, akkor meg kulonosen jo kis machina lesz,
a 4K s kamera a vegere lemaradt rola, az volt a terv Elvtarsak, ez azert szerintem nem tul jo, de ez van -
-
válasz
jozsi252 #2823 üzenetére
Én úgy értettem, hogy olyan helyen ahol szűkös a mozgás; házak között. Keskeny erdősávban, ahol, ha megbokrosodik akkor mire utána nyúl az ember már meg van a baj.
Egyébként azt én is osztom, hogy érdemes a szamárlétrát végig járni drónozás-ügyben; ha nem is glider-ekkel kezdeni, de egy olyan quadkoptert "megülni" amiben nincsen GPS, barometrikus magaságszenzor, távolságtartó csodalámpa és stb. Egy olyan könnyű, kefés gépet ami a saját szelétől elmászik, ha túl közel repül valamihez, ami kefés motorok miatt egy kicsit késve reagál, aztán meg megszalad, és nem tudja a headless funkciót, nem tudja merre repül és milyen gyorsan, csak azzal van tisztába, hogy mi a vízszintes és ennyi.
Néztem én már nem tudok Care-t venni a gépemre mert aggastyán. Inkább egy új akkura spórolok, mert érezni már rajta a 40 töltést... -
válasz
jozsi252 #2818 üzenetére
Nekem anno volt egy Ancsa (AN-2) modellem. Rendes berántós-nitrós 3.5 ccm, 87cm fesztávval elég kezdetleges volt, de repült, a ruszkiktól vettem a 90-es években. Semmi LED, semmi visszajelzés, full analóg rendszer. Onnét tudtam, hogy elfogyóban a nafta, hogy prüszkölni kezdett és elindult lefelé. Azzal húzhattam volna a vitorlázódat.
-
válasz
jozsi252 #2813 üzenetére
Ez így igaz! Nem szívesen b@szarint oda 100 ezret az ember a fölhöz. Én egy napig oktatóvideókat néztem mire nekiszántam magam az Inspire reptetésének. Így is sikerült a sövénybe bekergetnem...Meg megyek drón tanfolymra is, mert az ekkora döghöz már kell engedély is speciális esetekben.
-
twine
veterán
válasz
jozsi252 #2815 üzenetére
Persze persze...
Szinte mindenben egyetértünk,,,
Egy dolgot szeretnék hozzá tenni, ami szerintem fontos, és sokan elfelejtik...
Mer'adjit olyan könnyű irányítani, egy gyerek is tudja...
Legtöbbször a raceres társadalom is ezért nézi le a Dji (főleg nagyobb) gépeit..."mer'azhulyebiztos"...
Aztán meg mennyi crash van a youtube-on
Ez igaz egészen addig amíg a gép üzemszerűen működik, szélcsend van, és "szivárvány az égen"...de ha fos van, a géppel, vagy a környezettel,akkor is észnél kell lenni, el kell tudni olvasni angolul mi az a "valami hibaüzenet", tudni kell értelmezni mit villognak a ledek(ahogy mondtad is)
És haza kell tudni hozni a gépet....Az értékelhető kamera felvételekről már nem is beszélek,,,,
De ez már az én becsipodesem,
amikor a Dji gépek irányítása le van fitymalva,,, az egy másik történet...
De az irányítás nem csak addig tart amíg fasza minden....De valóban igaz.. Minden a fckn használati utasítással kell hogy kezdődjön
-
jozsi252
veterán
válasz
jozsi252 #2813 üzenetére
"de legalább egyszer fusd át a használatit" Lemaradt a használati. Vagy lehetne röviden tömören csak annyi hogy RTFM!
(#2814) twine
Nekem volt vitorlázó gépem is, na azokat nehéz irányítani, de egy drónt nagyon könnyen lehet irányítani, főleg GPS módba. Egy gyerek is el tudja irányítani. Csupán egyetlen egy dolog kell hozzá, semmi több. El kell olvasni a használatit hogy mi mire van, mit csinál xy mód, hazatérés stb.. Nem 100x kell, legalább egyszer nyugodtan elejétől a végéig. A visszajelző ledek nem dísznek vannak rajta, de ha megkérdezek 10 drónost, szerintem 8 azt sem tudja hogy melyik szín mit jelent pontosan.
-
twine
veterán
válasz
jozsi252 #2813 üzenetére
"Nem basztatásból"?
Most komolyan...Amit leírt a kedves topictars, pont az ellen küzd minden jó érzésű drónos, mert az ilyen reptetések miatt basztatnak egyre jobban minket, akik normálisan szabályokat betartva repülnek, esetleg pénzt is keresnek vele...
-"Lakótelepen este 11 után" (biztos örül mindenki egy drón jelenlétének, és hangjának , egy lakótelepen , főleg este 11 után)
-"Azt sem tudom mi az a ATTI" mód(de lakótelepen próbálgatom a drónom)
-"Inkább ne az én kezemen muljon"(lásd egy ponttal feljebb)
Ááá bazzz....
Visitok szégyenembenÉvről évre egyre jobban fáj, amit az emberek a drónokkal csinálnak...
Inkább nem is fórumozok a témában....
-
válasz
jozsi252 #2647 üzenetére
Ez rendben van csak ugye ahogy feljebb is elhangzott (és amivel én is egyetértek) az akkunak az a legmegfelelőbb ha hosszabb távon nem használja az ember, ha legalább 60%-ra (ez egy általános százalék nézet lítium akkuknál) fel van töltve. Na ezért baj ez szerintem, hogy nem lehet beállítani.
-
#92557568
törölt tag
válasz
jozsi252 #2587 üzenetére
Én nem is értem ezeknek a tokoknak a gyakorlati hasznát...
Rádaásul ugye silicon ami a nyáron melegben nyúlik mint a kutya füle.
Alácsap egy kis menetszél és meg is van a baj.
Nem beszélve a dron által keltett melegtrőlNem tudom az air milyen meleg egy hosszabb start után de a mavic 2 pro "hasa" egyenesen süt.
Nos ha silicon tok lenne ott biztosan idővel megnyúlana olyannyira hogy a menetszél alá is kaphatna és nagyobb galibát okozhatna.
Szumma-szummárum mobra ráhúzom de a gépre semmiképpen sem tenném.
Ha esik úgy ahogy írtad elsősorban úgy sem a ház fog törni hanem propok, karok, gimbal. -
Rico45
őstag
válasz
jozsi252 #2508 üzenetére
Értem és köszi a választ! Lehet kicsit elhamarkodtam a vételt. Viszonylag jó árban vettem.
Annyira vágytam már egy komoly kis drónra.Első kezdő drón egy Tello volt.Pár hétig. Aztán kb. másfél évig egy Parrot Bebop 2-esem volt(eladó) ami már majdnem űber@asza volt,mert elég messzire, meg magasra lehetett vele szállni.Viszont a kamerája nem volt igazi.
Pro-ra vigyázok nagyon mint mindenemre. Gimball fixáló/védő szigorúan ha elpakolom :-) -
-
-
válasz
jozsi252 #2486 üzenetére
Kicsit fura nekem az egész, hogy kell neki a net hogy ez a felirat eltűnjön, de elfogadom, mert nem találok rá megoldást. De ugye mint írtam akkor sem volt net amikor tényleg azon a zónán belül voltam ami miatt kiírta a figyelmeztetést. Viszont ugye a gps be volt kapcsolva a telefonon, ezáltal tudta is, hogy hol vagyok. Akkor ennyi erővel csak a gps alapján miért nem javítja magát? Illetve javítja, mert ha rámegyek a mappára, akkor tökéletesen mutatja, hogy hol vagyok, de a hülye üzenet mégsem tűnik el. Ezért magas egy kicsit nekem az egész.
szerk: Egyébként tökéletesen visszatalál a drón. Sima visszahívásnál is, és már a jelvesztést is direkt kipróbáltam, ugyanúgy visszajött. A felszállás helyére volt beállítva.
-
Geller72
veterán
válasz
jozsi252 #2465 üzenetére
KP indextől azért egy RTH-t még le kell tudna automatán vezényelnie. Itt szerintem már volt minden, egy RTH-ba belenyúlás mindenképpen. Nem lennék meglepve, ha ez egy előzőleg - akár többször - zuhant gép lett volna.. Egy alapos átnézés - hozzáértő emberrel - mindenképpen ráférne a gépre. Így meg alapból repülni vele már az elején nagy felelőtlenség. Ilyenekből lesznek az úszó drónok - job besetben.
.
-
-
Geller72
veterán
válasz
jozsi252 #2449 üzenetére
Az nem sok. Ebből a szemüveg 500+-os, azaz inkánn 600, vagy több euró. Az első szériás "sima" szemcsi is 500 körülről indult. Ha ebben a táv is benne van, meg a kamera, vtx és esetleg a vevő, akkor ez - bármennyire is erősen hangzik - nem olyan sok. Persze Dji-hoz mérten. Mert amúgy rohadt drága.
.
-
-
-
-
válasz
jozsi252 #2412 üzenetére
Na megvan a gép.
"Ja meg ajánlott az alsó USB portot használni a telefon összeköttetésére a távval"
De miért?
A másik, hogy próbáltam ezt a négyes multitöltőt, de nekem csak egy akkut tölt ha rajta van mind a három, vagy akár kettőnél is. Kipróbáltam mindegyik töltőkimenetet, mindegyik jó, de csak egy akkut tölt a fényjelző ledek alapján amik az akkukon vannak.
-
-
-
-
válasz
jozsi252 #2169 üzenetére
A helyzet nem ilyen egyszerű.
Ennek az oka, hogy furcsa üzenetek jelennek meg az applikációban már felszállás előtt is. Pirosból lett kettő új pesten és egy két vidék nagyvárosban is lett ilyen hely.
Piros: Korlátozott zónák. Ezekben a zónákban, amelyek pirosnak tűnnek a DJI GO alkalmazásban, a felhasználók figyelmeztetést kapnak és a repülést megakadályozzák. Ha úgy gondolja, hogy jogosult a korlátozott zónában való működésre, kérjük, forduljon a flysafe@dji.com vagy az Online feloldáshoz .
Kék: Engedélyezési zónák. Ezekben a zónákban, amelyek a DJI GO térképen kék színnel jelennek meg, a felhasználók figyelmeztetést kapnak, és a repülés alapértelmezés szerint korlátozott. Az engedélyezési zónákat felhatalmazott felhasználók feloldhatják a DJI-hitelesített fiók segítségével.
Szürke:Magasság zónák: A magassági zónák szürkén jelennek meg a térképen. A felhasználók figyelmeztetéseket kapnak a DJI GO-ban, vagy a DJI GO 4 és a repülési magasság korlátozott.Magyarul ha Pécs belvárosában szeretnék fotózni, videózni duplán kell engedélyt kérni. Ez már nagyon nonszensz.
-
válasz
jozsi252 #2139 üzenetére
Hát igen. Lassan elérem az 1900 rendelést és volt vegyesen minden az Aliról, GB-ről, kis és nagy értékű. Eddig egy vám és DHL ügyintézést kellett fizetni, és egyszer pedig csak bekérte a posta az adatokat, és tovább engedte. Pedig telefontól kezdve drón, kamera, kis és nagy értékű cucc, retúr,.. stb. minden volt. Én úgy érzem, hogy régebben jobban ugrottak mindenre. Most, hogy konténerszámra jön a cucc, így nincs idő mindent ellenőrizni. Fellapátolják a szalagra kamerával átvilágítják, és ami gyanús azt bekérik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Drón topik
- Trollok komolyan
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Formula-1
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Újszerű Apple MacBook Air 13.6" (2024) - M3 - 68 Ciklus- 8GB/256GB (MRXN3MG/A) Asztroszürke - MAGYAR
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest