- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Netfone
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Magyarországon is kapható a Moto G85 5G
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
edk-
őstag
válasz
st6969 #16094 üzenetére
Az az 1 milliós limit csalásvédelmi okokból, az MNB felhívása folytán lesz és megemelhető.
Amíg meg nem szüntetik végleg, addig nem szabad váltani a Gold 2.0-ról.
A Unicreditnek is van olyan számlája, amivel mobilról korlátlanul ingyenesek az utalások, bejövő összegek arányában sávosan csökkenő havidíj, min. 360 Ft körül.
Tbrczbankhoz (Gránit, nem kell félni tőle, az ő bankját semmiképp sem hagyná bedőlni a rezsim) és Unicredithez tudok küldeni ajánlókódot.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
st6969 #16097 üzenetére
természetesen ők soha nem látnak semmit. már új, a korábbinál még semmitmondóbb sablont küldenek elsőre az elutasításokról szóló bejelentésekre reagálva is
Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear you experienced a decline.
You can check the reason for your decline in-app by heading to the "Wallet" section and tapping on the declined transaction to open it. From here you should be able to see a small summary as to why this transaction was unsuccessful. You can read more about potential declines here.
In case you were declined due to reaching your spending limits, please head over to the "Account" applet in-app and select "Spending Power" to verify your identity. Once you have submitted this, your limits should increase autimatically and you'll be able to continue making transactions as normal.
If the decline summary is prompting you to get in touch with Support, could you send us a screenshot of the declined transaction if you haven't already? Once we have more information, we can take a closer look into this for you.
If your transaction was declined but you were still charged, the transaction should reverse automatically after 10 days. If after 10 days the transaction has still not been reversed, could you please send us confirmation of the payment not being successful? This can be a decline receipt, a screenshot from the relevant app or website, or a confirmation from the merchant.
Hopefully this helps but please don't hesitate to get back in touch with us if you still need support!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
st6969 #16094 üzenetére
nekem ugyanilyen szar mostanában, biztosan nem a telefon számít. a legutóbbi karbantartás során valami megint elcsesződött, ezek pedig jellemzően úgy csapódnak le, hogy a userek egy részénél tömegesen jelentkeznek hasonló hibák. a megfigyeléseink alapján sokkal inkább számít az, milyen kártyát használsz, mert egyes kártyákkal szinte hibátlanul, másokkal jóval nagyobb hibaszázalékkal működik a curve. én kh-s hitelkártyát használok, ez egyértelműen a hibára fogékonyabb kombinációk közé tartozik (bár nekem az accountommal is komoly baj van, ez 100 százalék). könnyen lehet, hogy a raiffeisenes kártyák is ilyenek, de mostanában tényleg bárki lehet (megint) érintett
-
st6969
őstag
válasz
st6969 #15675 üzenetére
Hát, nem akarom ismételni magam, de újra és újra előfordul, hogy elutasítja. Kb. 2 hetente 1x biztosan. Raiffeisen bankos vagyok. Dupla terhelésnek látszik a Raiffeisen felületén is, de valahogy 1-2 nap alatt mégis eltűnik, és valójában nem terheli be duplán, mint régebben. De így is nagyon zavaró.
Legutóbb Lidlben 2x is (új terminálon), ill. DM-ben is szívatott.
Már kezdek arra gondolni, hogy a telefon is számít (5 éves, de csúcskészülékem van Xiaomi Mi 8).
Használja valaki ebben a kombóban: Raiffeisen + Curve + Google Pay NFC fizetés? Mik a tapasztalatok?Ahogy említettem, Raiffeisen banknál vagyok, Gold 2.0 csomagban, mert ez a legjobb (a mai napig ingyenes minden, még az utalások is korlátlan számban és értékben, bár tegnap kaptam a felhívást, hogy 1MFt-ban korlátozzák). Nem mintha sokat utalnék nagy összeget, de ha kell, akkor jó, ha ez van, és emellett minden ingyenes, még a számlavezetés is. De egyre inkább elgondolkodom bankváltáson, ahol natívan elérhető a Google Pay, és befejezném ezt a Curve szenvedést. K&H lenne szimpatikus, de ott fizetősek az utalások, ha jól láttam. 0-áscsomagot még a Gránit banknál láttam, még magas jövedelmet sem ír elő, és mégis minden ingyenes, Google Pay is van...Túl csábító, félek is tőle, nem ismerem ezt a bankot. Próbálok utánajárni, kell-e "félni" tőle...
-
TrollBalint
addikt
válasz
st6969 #15675 üzenetére
Ha jól emlékszem a topikban volt egy olyan tipp (talán pont Pictigjis-től), hogy a kommunikáció túl lassú a Curve-nek, ezért elutasítja, mire választ kapna a banktól.
De majd kijavít, ha baromságot írtam
Nekem már jó ideje nincsen gondom sem, ha magával a kártyával fizetek, sem pedig, ha órával (Garmin órát használok), nekem Unicredit kártya van mögötte, ez sem tudom mennyire számíthat.
Azt is el tudom képzelni, hogy éppen akadozik a banki rendszer és tényleg a kelleténél lassabban küldi a visszaigazolást, figyelembe véve, hogy van még egy plusz út a googlepay meg a Curve között, ezt már lehet a Curve nem tudja kivárniMivel ez belső működés, így egyszeri földi halandó sohase tudhatja meg, csak találgatni tudunk.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
st6969 #15675 üzenetére
az aldiban pont rendszeresen előfordul. nem tudom az okát, de már nem is akarom megfejteni, mert két különböző üzletben is jelentkezik visszatérő jelleggel a jelenség. a legrégibb fos otp-s termináljaik vannak, már a kijelzők is alig olvashatók, olyan kopott karcosak. én már nem is erőltetem a mobilos fizetést az aldiban (és csak ott), szépen előveszem a fizikai kártyát és bedugom, úgy sikerülnek a fizetések elsőre. mivel az aldi az egyik cashback üzletem, nem szívesen szórom el az aprót állandóan arra, hogy másik kártyával fizetek. nem kényelmes elővenni a fizikai kártyát, de ezen ne múljon (és még chip+pinnel is olyan lassú, hogy arra szavak nincsenek)
-
ACE-
addikt
Az ujjlenyomattal kapcsolatban is tévedésben vagy, az nem arra jó hogy egyedileg azonosítson. Az csak az adott beregisztrált telefonon szolgál azonosításra. pl. a feleségem telefonján be van állítva az ujjnyomom, és ahogy bekapcsolja netbank belépésre az ujjnyomot, azzal engem is feljogosít a belépésre pl.
-
-
zolmesz
aktív tag
Ugyanez volt nálam is, Gpay - Curve - Raiffeisen-es bankkártya. A "normál" összegű fizetések rendben mennek, de már kétszer is eljátszotta ezt, amit írtál. Legutóbb az autószervizben fizettem volna vele 100e Ft fölött, visszadobta. Közvetlenül a Raiffeisen-es kártyát használva sikerült a fizetés. A régebbi esetre nem emlékszem, hol volt és mennyi, de szintén nagyobb értékű volt.
Még én sem tudtam kideríteni, mi okozza ezt, mondjuk sokat nem is mentem utána, meg most már számolok ezzel, hogy máskor is megtörténhet. -
Oliverda
titán
Valószínűleg nem üzlethez/terminálhoz kötött a limit, hanem időhöz, összeghez, és/vagy a tranzakciók számához. Vagy egyszerűen csak néhány terminál nem képes különbséget tenni a kártyás contactless és az okostelefonos tranzakciók között. A POS üzemeltetőjét kellene megkérdezni.
-
zerodot
aktív tag
Mobilnettől nem kellene függnie, a GPay amikor online, leszinkronizál előre néhány tokent (10-15? nem emlékszem pontosan) és akkor elvileg annyiszor tudsz fizetni offline is.
Remélhetőleg kinyomoznak valamit. Azért azt a 100k HUF összeget nem kellene gyanúsnak tekintenie ha tényleg rendszeresen használod a kártyát már egy ideje. Főleg hogy a standard napi limit az 740k HUF.
-
hoffaboy
csendes tag
Szia!
Én csak néhány hete használom a Curve-ot, alatta bent van a Budapest Bankos kártyám. Múlt héten tankolást fizettem volna vele 20.000 forint körül és nekem is egyből, gondolkodás nélkül elutasította többször is egymás után. Még a terminált is újraindították miattam, de az sem segített. A fizikai BB kártyámmal egyből ment PIN kód megadása után a terminálon. Kisebb összegekkel nem volt ilyen gondom. Én apple payt használok, ujjlenyomattal oldom fel én is a telefont fizetés előtt. -
-
st6969
őstag
És valóban, megtörtént a jóváírás. Azt írták, hogy a Lidl nem jelezte feléjük, hogy az adott tranzakció el lett utasítva, így a Curve végrehajtotta a tranzakciót.
Normál esetben ilyenkor 10 nap elteltével jóváírják (bár az nem derül ki, hogy mi alapján, ha én nem szólok), de mivel jeleztem a supportnak, így ezt felgyorsították (mellesleg 3 napot nyertem a lassú support miatt). De a lényeg, hogy így minden OK.
Számomra tanulság, hogy nagyobb értéket, ami fáj, ha duplán vonódik, azt nem szabad Curve-vel fizetni. A napi kaja bevásárlásra kényelmes a telefonos NFC-s fizetés. Remélem idővel teljesen zökkenőmentes lesz. -
st6969
őstag
Elég fura eset miatt szívok. Kezdem azzal, hogy hülye fejjel nem kértem ez al elutasítást igazoló blokkot...
Történt egy hete, hogy a Lidlben szerettem volna fizetni Goggle Pay-jel Curve alatt lévő Raiffeisen Mastercard debit kártyámmal (nem tudom, számít-e, de ez lett volna az első alkalom, azóta vagy 10x fizettem gond nélkül több helyen is, köztük a Lidlben). Elutasította. OK, akkor elővettem a Raiffeisen kártyámat, és kifizettem azzal Curve közbeiktatása nélkül. Azt elfogadta.
Csakhogy a Curve számlatörténetben normál terhelés látszik, nyoma sincs, hogy el lett utasítva. A Raiffeisen applikációban szintén normál terhelésnek látszik, ráadásul 2x, hiszen egyszer Curve-vel, majd közvetlenül a bankkártyával történt a fizetés. Mivel tegnapig csak zárolt volt az összeg, még nem aggódtam, de mára könyvelt lett mindkettő.
A Curve-nél rögtön bejelentettem, ma reagáltak, hogy nem látszik semmilyen visszautasított tranzakció, küldjem el az igazoló blokkot (ami ugye nincs...).
Viszont, a Google Pay-ben is látszik a tranzakció, és ott jelzi, hogy "visszatérítve". Ez ugye nem igaz, mert a Raiffeisen számlatörténetben mára látszik, hogy mindkettő könyvelt lett, de legalább a Google Pay-ben van nyoma, hogy volt gebasz.
Egyelőre elküldtem nekik a Raiffeisen számlatörténet képernyőképét, ahol látszik egymás után ugyanaz az összeg 2x levonva (1x Curve-vel), illetve a Google Pay screenshot-ot.
Mit tegyek még? Jelezzem a Raiffeisennek? Vagy a Lidl-nek?! Vagy várjak, hogy a Curve majd megoldja?! -
balinlin
senior tag
-
Kobe
veterán
Kiveve amikor nem mukodik az egesz mert hiaba van mar revolut accountod es hiaba szerepelsz a kuldo fel telefonkonyveben megfelelo telefonszammal, a linkre kattintva az azonnali atvitel helyett egy budosnagy "Kerjuk regisztraljon a Revolut szolgaltatasra" opcio fogad.....
-
<Adamsky>
nagyúr
Köszi!
... és Neked is emeritus!
... közben meg is találtam.
" ... nincs Revolut accountja, ezesetben átirányít egy oldalra, ahol bankkártya adatok megadásával megvalósul a fizetés ... "
Ennek van magyar felülete?(#5254) zerodot
" ... a PayPales fizetések refundjai eddig mindig a PPen landoltak ... " - jogos, ott a pont!
Vagyis nem a Curve-nél v. a mögötte lévő kártyán fog landolni a visszatérítés. Legalábbis nálam is így történt legutóbb (mondjuk akkor még "sima" virtuális OTP-s kártyával fizettem, de ez a sztorim, ill. a kimenetel szempontjából mellékes) -
zerodot
aktív tag
Az a baj, hogy a Curve sem kommunikálja egyértelműen, a főoldalukon még nem említik a virtuális kártyákat, viszont ha követed az összefoglalóban lévő linkeket a help oldalukra, ott konkrétan az van leírva, hogy június 26-tól már virtuális kártyákat adnak és a fizikai ára £4.99.
Szerintem ez lehetett az eredeti tervük, de a Wirecard galiba miatt ez most tolódik.
A verifikációs ~1 GBP terhelés az csak átmeneti, tudtommal a Curve le sem vonja azt a pénzt, csak némelyik bank úgy mutatja, mintha levonta volna (pl. a Revolut is) és csak pár nap múlva nullázza. Kreditkártyákon talán egyáltalán meg sem jelenik költésként az összeg.
> (#5181) Criminal017
Ja, lelassultak, kb. ez is a Wirecard leállás óta van. Nekem olyan 3-4 nap után válaszolgattak mostanában.
Ha sürgős, esetleg megpróbálhatsz még a twitteres supportjuknak írni: https://twitter.com/AskCurve -
balinlin
senior tag
Nincs mit.
Itt hétvégére gondoltam, de pontosabban így hangzott volna: ha usd-ben vásároltál hétvégén és a curveben a magyar HUF kártyád USD-re van állítva és azzal fizetsz, akkor sem számol fel felárat, mert ebben az esetben a curve nem végzett konverziót. (Az már más kérdés, hogy a bankod matemstikája hogy fog kinézni és ezért nem nagyon hinném hogy bárki így használná.) -
balinlin
senior tag
mikor a curve végez hétvégén konverziót akkor van.
pl. veszel hétvégén valamit a curve-el usd-ben és mögötte a kártya nem usd-re, hanem forintra euróra stb van állítva akkor van felár.
Ha a te példádat nézzük: az a lényeg miben vásároltál. Ha usd-ben vásároltál, curveben a revolut kártya usd-re van állítva akkor a curve nem számol fel díjat. Ha van USD a revoluton, akkor az sem, de ez már a curvetől független. -
Tav-Csoves
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Futás, futópályák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Medence topik
- TV antenna és jelerősítés
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Dune: Awakening
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Netfone
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 (újszerű, független , 128 GB, 6 GB RAM, Kék)
- Samsung 55" QE55QN700CTXXH 8K UHD Smart Neo QLED Mini LED TV
- Asus VivoBook S15 S513 OLED (S513EA-L12917) Fekete - Garancia 2026.06.22.
- DDR5 GAMER PC: Új RYZEN 7 8700F/9700X/9800X3D +RTX 4060/5060/4070/5070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD
- BESZÁMÍTÁS! 860W Fractal Design ION + 2 Platinum tápegység garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- ÚJ Lenovo Legion Pro 5 16IRX9 - 16" WQXGA 165Hz - i5 14500HX - 32GB - 1TB - RTX 4060 - 3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest