Hirdetés
- A Galaxy S26-tal együtt késik a One UI 8.5
- Lecsap az S26 Ultra az Exynos 2600-ra
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Nokia E51 - kecs és fém
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
-
Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
st6969
#16097
üzenetére
természetesen ők soha nem látnak semmit. már új, a korábbinál még semmitmondóbb sablont küldenek elsőre az elutasításokról szóló bejelentésekre reagálva is
Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear you experienced a decline.
You can check the reason for your decline in-app by heading to the "Wallet" section and tapping on the declined transaction to open it. From here you should be able to see a small summary as to why this transaction was unsuccessful. You can read more about potential declines here.
In case you were declined due to reaching your spending limits, please head over to the "Account" applet in-app and select "Spending Power" to verify your identity. Once you have submitted this, your limits should increase autimatically and you'll be able to continue making transactions as normal.
If the decline summary is prompting you to get in touch with Support, could you send us a screenshot of the declined transaction if you haven't already? Once we have more information, we can take a closer look into this for you.
If your transaction was declined but you were still charged, the transaction should reverse automatically after 10 days. If after 10 days the transaction has still not been reversed, could you please send us confirmation of the payment not being successful? This can be a decline receipt, a screenshot from the relevant app or website, or a confirmation from the merchant.
Hopefully this helps but please don't hesitate to get back in touch with us if you still need support!
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 10500T / RTX 3050 / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- Alkalmi ár! Gamer Notebook! Acer Nitro 15 - I7 11800H / RTX 3060 / 16GB DDR4 / 512 SSD + 1TB HDD
- Samsung Galaxy s25 256GB,Uj, Dobozával 12 hónap garanciával
- 154 - Lenovo LOQ (15IRX9) - Intel Core i5-13450HX, RTX 4060
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R5 7500F 32GB DDR5 1TB SSD RX 7700XT 12GB Zalman Z1 PLUS A-Data 750W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


pictigjis

