- Mobil flották
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaraDani
addikt
Ez hozzállás kérdése. Nekem VR-ban nem üti még a játszható szintet még mindíg, de mégsem bosszankodom. Az alap nagyon tetszik és láthatóan dolgoznak rajta. Mivel előbb-utóbb úgyis minden valamire való szimet meg szoktam venni mert kíváncsi vagyok és néha jó a változatosság így egyáltalán nem bosszant, szerintem nagyon jó áron meg lehetett most venni kezdésként. Úgy is álltam hozzá, hogy ez majd sokára lesz tényleg jó, addig érdekel, hogy fejlődik és jó "befeketetés". Abban én sem hiszek, hogy ezt idén ténylegesen befejezik.
#438 biker: iracingben 9800x3d-.re kellett váltanom az 5800x-ről, hogy GPU limited legyek VR-ban és nem is egy felsőkategóriás GPU-val. Eszméletlen proci téren már mit el tudnak használni a szimek úgy általában, de iRacing főleg brozalmas ilyen téren.
-
KaraDani
addikt
válasz
KaraDani #418 üzenetére
A VR homályosságra rájöttem. Az openXR fixed foveated rendering okozta, valamiért bugos a játékkal. Nem tűnt fel, mert az előző verziónál csak durva upscalinggel és ezzel lehetett elérni a 80fps-t nekem és az már okádék volt már magában az upscaling után is, aztán úgyfelejtettem. Most ezt kikapcsolva normális a kép, Imolán practice épp megvan 80fps very lown 100% resolutionnel valve indexxel és 7900xt-vel. Jóval jobb a helyzet mint volt, még egy ekkora ugrás és már egész tűrhető lesz.
-
KaraDani
addikt
válasz
6absbulldog #414 üzenetére
Nálam is icipicit javult a teljesítmény. De továbbra is gyakorlatilag játszhatatlan szint még egy 7900xt-vel (9800x3d mellett). És továbbra is homályos, ami nem tudom, hogy amd-vel valami driver bug vagy micsoda, de elég ocsmány VR-ban, majd a következő patch remélhetőleg.
-
KaraDani
addikt
Lehet akkor te írtad már ezt és arra emlékeztem. Szerintem itt nem csak az általnos optimalizáció a probléma, én arra tippelnék, hogy a több viewport renderelése jelenleg a fő probléma nem maga a nagyobb felbontás. A VR és a triple is aránytalanul rosszabb mint a single. Nyakamat teszem rá, ha kiraknám 4K tv-re simán játszható lenne, miközben VR-ban is próbáltam úgy ami már a két szemre kevesebb pixel volt mint egy single 4K felbontás, mégsem lehet használható fps-t kihozni belőle.
-
KaraDani
addikt
válasz
Tibiajax #365 üzenetére
Szerintem ha elkezdesz utánakeresni mi az a szintű hardver amiben már most használható tripleben biztos találsz infót. Végülis most kíváncsivá tettél, technikailag meg tudnám nézni én is, hogy milyen a 7900xt-vel, van három monitor a gépen, kit érdekel, hogy csak egy van a cockpitnál kettő az asztalon . Nekem single screenen AI autók nélkül megy 100-120 fps 1440p-ben quality fsr-al. Gondolom ha megtriplázom a felbontást és adunk 2 új viewportot az azért érződni fog
-
KaraDani
addikt
válasz
Tibiajax #356 üzenetére
Jó lesz ez szerintem. Saját engine, rettentő korai verzió, ahhoz képest meglepően stabil, csak nagyon optimalizálatlan még, single screenen oké. Ritkán vagyok bizakodó ennyire korán kiadott játékkal kapcsolatban, de itt a vezetési élmény eddig volt annyira jó, hogy single screenen is hajlandó voltam játszani vele és élveztem, amire nem nagyon tud más rávenni évek óta
Azt nem tudom elképzelni, hogy őszre kiadásra érett verzió lesz, de majd meglátjuk.
-
KaraDani
addikt
válasz
Tibiajax #353 üzenetére
Lehet a triple-re akkor túlzás és a videó leírása alapján egy 4090 -el oké. Valahol olvastam előtte, hogy triple-el is brutál a performance esés és volt aki nem tudta játszani míg másik szimeket simán adott konfigon, azért írtam azt is. VR tényleg nagyon rossz, a 4090-el ott is tuti el lehetne érni épp egy játszható 80hz-et, nekem egy 7900xt-vel 50 környéke maximum ami kijön foveated renderinggel. De VR-ban nagyon homályos valamiért az egész a rossz performance mellé még.
-
-
KaraDani
addikt
-
KaraDani
addikt
Én tegnap késő este már nem tudtam online menni. Vége a bétának vajon, vagy csak nálam volt probléma vele?
-
KaraDani
addikt
Lehet a VRAM használaton van egy kis leak. Azt én is észrevettem, hogy kicsit emelkedik idővel a használat, de nekem a teljesítményben nincs változás, nem lesz laggos mert nem fut ki a limitből ultrán sem FSR a 20GB-al a kártyán, 17.5-ig így is láttam felmenni ami azért elég vad egy autóval single screen 1440p-ben. Havert néztem játszani 3060-al akkor ez volt nála is. Egy darabig tök jól futott, aztán egy idő után egyre sűrűsödtek az akadások. Nekem csak a néha egy egy nagyobb van amikor megáll a kép 1-2 secre, de az szerencsére elég ritka.
-
KaraDani
addikt
válasz
Bandit21 #237 üzenetére
TC-t azt vettem észre soknál megéri kikapcsolni, talán pont az első audinál volt, az hogy TC-vel nem ment elsőre és amint kikapcsoltam simán meglett, utána kb mindnél kikapcsoltam. A nem h váltósaknál vegyesen indultam, volt amelyikkel a fékről leugrás úgy tűnt jobb, gondolom ezekben lehet valami rajt elektronika beépítve, mert volt amelyik így magától tartotta a revet is féken gázon egyszerre állva. De volt ahol inkább üresből 1esbe váltást éreztem jobbnak.
-
KaraDani
addikt
válasz
Bandit21 #235 üzenetére
Én csak az első kategóriát csináltam meg tegnap. Az alpine EV-vel vért izzadtam azért. A szinteket egész jól belőtték, az egy csillag kb csukott szemmel is teljesíthető, a kettőhöz nagyjából tudni kell mit csinál az ember, a 3 néhol elég nehéz. Arra jó, hogy olyan autókkal is rákényszerített megtalálni a limitet meg kicsit megismerni a viselkedését, amit normál esetben hanyagolnék.
Egy dolog jutott eszembe tegnap. 10 óra játék alatt, eddig egyszer sem crashelt a játék. Ezt manapság a kiadott AAA gamekről nem tudom elmondani, kellemes meglepetés mennyire stabil ahhoz képest mennyire kezdetleges állapotban van. Annyi bugom van, hogy a textúrák néha nem töltenek be rendes a reklámtáblákon, bizonyos pit objecteken, vezetés közben csúnya de nem zavarja a játékmenetet.
-
KaraDani
addikt
Nekem megy, de optionsben, külön át kellett állítanom onlinera kézzel először.
-
KaraDani
addikt
Én is nagyon várom a free roamot, főleg azt vártam eredetileg, az csak hab a tortán, hogy rendes pálya szimnek is jónak tűnik eddig szerintem. De egy játék tisztességes freeroammal, single tartalommal, jó fizikával, triple és VR támogatással amiért csorgatom a nyálam jó ideje.
-
KaraDani
addikt
Akármilyen állapotban is van, én ezért az Imola AMG GT2 kombóért most rajongok. 2018 óta VR-al szimezek és nem nagyon tudom rávenni magam monitoron már általában, ACC-t abszolút nem szeretem, és ezek ellenére most este lepörgött a 90 perces practice session egy 32" es moniotoron, úgyhogy fel sem tűnt, indíthattam mégegyet
Remélem a kövi triple screen és VR updatenél megcsinálják játszhatóra.
A fékezés szerencsére abszolút nem ACC-s ezzel az autóval, ha sokat dolgozik az ABS az nem jó. A fékerő elosztás túl elől van a minimum 65%-al, amiatt kicsit fura, hogy a trailbraking nem működik úgy ahogy jó lenne, de szerintem ez inkább csak setup korlát probléma, elég alap szinten lehet csak állítnai dolgokat, ez biztos javulni fog.
2 óra hotlapozás alatt sikerült épp becsúszni 1:42 alá, de egy hibátlan kört azt még nem sikerült összerakniOnboard videó
-
KaraDani
addikt
Ha nem tudnànak rajta csiszolni az igy akkor kuka is lenne kb. Azért ez most midrange konfigokon értelmesen nem megy single screenen sem. Triple screen már komolyabb vason is problémàs, VR meg használhatatan teljesen nekem pl. De nem félek, pont azért mert inhouse motor, biztos van ebben böven potenciál csak dolgozniuk kell még rajta. Azt, hogy az év végére ez egy 1.0 rendesen müködö jàték lesz minden ígért funkcióval azt mondjuk nem hiszem el a mostani àllapot alapján. De ettöl függetlenül bizakodó vagyok és tetszik amit eddig látok.
-
KaraDani
addikt
válasz
PapírVilla #177 üzenetére
Lehet itt se lesz ha kicsit kipofozzák majd.
-
KaraDani
addikt
válasz
PapírVilla #175 üzenetére
cpu: 5800x, 32GB ram, gpu: 7900xt. Szerintem a 3070-el a vram lesz a legnagyobb probléma. Haveromnál meglepődtem, hogy a 12GB-os 3060-al dlss-el meglepően korrekten elfutot 60-90-el egyedül. Ezért cseréltem le a 3070ti-t egy fél éve, mert sokszor belefutottam abba, hogy a 8gb már karcsú volt még iRacingben is VR-ral.
-
KaraDani
addikt
válasz
PapírVilla #165 üzenetére
Egyedül FSR nélkül medium környéke volt a 100-110 Imola. Itt eszik 12GB vramot kb.
FSR qualityra váltottam azóta, és azzal fetoltam pár dolgot, highra, ultrára, úgy hasonlóan 100-120 egyedül, kicsit kevesebb vram zabálással.
27 AI-val FSR nélkül eléggé leeseik, rajt után is határeset volt mediumon és simán bekajálta mind a 20GB vramot.
Ugyanígy 27 AI-val de FSR qualityvel rajtnál 45-55, utána viszont 60+ megvan és ahogy kicsit szétszéled a mezőny már teljesen elfogadható és a vram használat megállt 17GB körül. -
KaraDani
addikt
válasz
tutuhawer #160 üzenetére
Nagyon kezdetleges állapotban van még a játék, mondjuk alphának és optimalizálatlan.
Nekem egy ryzen 5800x és 7900xt-vel megy 1440p-ben medium körüli beállításokkal 100-110 fps körül van, VR-ban szoktam szimezni, azt nem is tudom használható szinten futtatni ezzel most. Biztos, hogy sokat fognak rajta javítani majd, úgyhogy nehéz megmondani most, hogy később mennyire lesz elég a konfigod. -
KaraDani
addikt
Jó példát hoztál. Pont tegnap gondoltam erre én is, miközben elkezdtem úgy megpróbálni rendesen nyomni neki Imolán a mercivel az eddigi laza körözés helyett, hogy ja csak úgy lazán körözni könnyű, de gyorsan menni már cseppet sem. Igen meg nem halok, mert villog a TC meg az ABS és az kisegít (elvégre nem egy porsche 935 a drm érából 800 lóval elektronika nélkül), de gyorsan menni nagyon nem könnyű. Imola Tamburello (2-3-4), a 3-4 közötti a súlyátvitelnél úgy tud úszni mint a fene ha túl sok a gáz. Ha pont jó akkor a 4-esől kifelé gyönyörűen lehet szűkíteni, de ha nem tökéletes fél másodpercet olyan simán el lehet dobni mint a huzat. Vagy túl lassú az ember, vagy túlságosan beleszól a TC. Sőt a kedvencem amikor azért mész szélesre kijáraton mert épp annyira belszól a TC, hogy a slip angle túlságosan lecsökken, és átmegy orrtolásba. 1:45 elejét menni ezzel a kombóval nagyon kényelmes volt, de mire beértem 1:42 végébe azért már nagyon oda kellett figyelnem.
Valóságban is a GT3 tele van fizetős amatőr pilótákkal, egy daytona 24-en több a GTD pro-am csapat, mint a GTD pro azért ez mutatja, hogy vajon mennyire könnyű lehet a valóságban is ezeket a modern autókat vezetni úgy alap szinten.
-
KaraDani
addikt
Most, hogy mondod tényleg. Morad mindíg ezt mondja, közben meg másoktól meg a fordítottja jön sokszor, fene tudja mi az igazság, én se fogom tudni eldönteni a rengeteg valós tapasztalatom alapján az tuti
Csak arra akartam kilyukadni, hogy maga a nehézség nem biztos, hogy elég jó mutató arra mennyire jó és élethű az adott szim. Én is az iRacing fékezést preferálom. Az eső meg ott a legjobb az tuti. De mondjuk az autók sokszor súlytalanoknak érződnek, az nekem itt sokkal jobban átjön például. Én mindenesetre bizakodó vagyok, örülnék, ha jó lenne ebből a végeredmény és lenne több választási lehetőség.
-
KaraDani
addikt
válasz
zsozsa74 #116 üzenetére
Tudom, csak azt nem értem, miért nem foglalkoznak ezzel a devek alapból és miért kell egy külső utólagos megoldásra támaszkodni, hogy normálisan tudjon az ember versenyezni online ligázás nélkül szabadon. iRacing nem a fizikában mutatott fölénye, vagy kiváló árazása miatt van ott ahol. Ezért gondolom hogy nem lenne rossz, ha foglalkoznának már ezzel esetleg developer oldalról is játékon belül, bár gondolom nem fognak.
-
KaraDani
addikt
Szerintem a nehézség, meg hogy mennyire érzel rá, az nem feltétlenül függ össze az élethűséggel. iRacingezek 10+ éve, teljes mértékben egyetértek azzal, hogy azt nehezebb vezetni mint ezt. De ez azért van mert az iRacing élethűbb? Vagy azért, mert iRacingben eléggé problémás a gumimodell régóta, egy komolyabb slideot nem lehet megfogni (jó ez azért már javult valamit) és kevesebb/rosszabb minőségű visszajelzés jön, és nem olyan minőségű az abs? Évek óta pont mindenki azért szidja iRacinget, mert úgy kell vezetni minden autót mintha tojásokon lépkednél és az irl pilóták azt mondják, hogy ennél sokkal többet engednek az autók valójában. ACC-t én személy szerint nem szeretem, a fékezést ki nem állhatom, szerintem lehetne nyugodtan gombon is a fék annyira on / off. De iRacing meg a másik véglet, azt mondják, hogy abban amilyen az ABS annál az életben már jobbak az autók. Utálom az ABS-t, de ez megint nem szempont, hogy élethű-e vagy sem az adott szim, csak az én preferenciám. AC-ért se rajongok, de a sok modolt tartalommal tény, hogy az lett a "funolós" szim. Ez szerintem egy tök jó alap most fizika terén, nekem személy szerint hihető és nagyon intuitív pár autó viselkedése, pár hülyeséget leszámítva. Nem érzem csöppet sem árkádnak, csak csiszolatlannak még, ha ezt kipofozzák és még jön rá a casual open world tartalom is, akkor ez szerintem egy nagyon jó szim lehet. Még egy tisztességes online rendszer kéne beépítve, mint hab a tortán, hogy azt miért csak iRacing képes megoldani 15+ éve az számomra felfoghatatlan.
-
KaraDani
addikt
Jelenleg jàtszhatatlan nekem, illetve 50 fpsel jàtszható lenne, de azt nem kívànom. Viszont ez szerintem ígéretesebb mint az ACC, csak optimalizálatlan. De pl nem tünik olyan mosódott szarnak. Az ACC-ben az unreal engine 4 miatt szar, azon az enginen nem jó VR egyszerüen. A road mapon ott volt a következö lépéseknél a VR 2. implementàció, remélhetöleg dolgoznak rajta.
-
KaraDani
addikt
Fana DD1-em van igen, én meghagytam ezeket, sose próbáltam őket kikapcsolva. Azt írja a base, hogy ezeket a játék kontrollálja, úgyhogy én azokban szoktam kikapcsolni az extra marhaságnak tűnő dolgokat és úgy általában jónak tűnik a végeredmény. Majd megnézem van-e bármi különbség kikapcsolva őket.
#78 Bandit21
Én nem látok nagy különbséget, de kezdek rájönni szépen lassan, hogy néz ki jól és hogy fut elfogadhatóan szólóban 100 fps körül nekem. A texture alatti két dolgot highra kell raknom, különben sokminden artifcatel villog stb. A quality FSR nekem tök jól néz ki és így kb minden elfér mellette highon, csak a felesleges dolgokat húztam low-ra mint fű, felhők, tükrök (egy screenen úgyse látom őket). VR-ból számomra képtelenség kicsavarni stabil 80 fps-t legalább. -
KaraDani
addikt
Van megoldás rá, de nekem is eltelt pár percbe mire leesett. Kijelölöd az adott funkciót megint és amikor ki van jelölve jobb oldalt aktív lesz a properties tab a settings mellett balra, arra rákattintassz és ott van alatta a clear binding. Ez nem nagyon nem volt intuitív.
#74 Win-T :
Én ingame magamtól erre jutottam. Dynamic damping alacsonyra ilyen 15%-20% körül, minden más 0% alatta, a vibrationt meghagytam 50%, gondolom az kerb meg ilyenek. Miután kivettem a sok vackot, máris természetes és jó volt. -
KaraDani
addikt
Azért annyira ezen nem kell szerintem meglepődni. Ott van linkelve alatta a két éves videója ahol megvizsgálta ezt az összes simnél és a konklúzió az volt, hogy ez ugyanilyen AC-ben, ACC-ben, iRacingben, Raceroomban. AMS-ekben, rF2-ben meg BeamNG-ben van csak jobb modell, úgyhogy sajnos nem az az industry standard, hogy ezt mindenki jobban csinálná.
#14 PapírVilla:
Haverom most próbálta 12GB-os 3060-al és neki magában dlss-el játszható volt 60-90 fps-el 1440p-ben medium presettel. Meglepően korrekt, azt hittem szarabb lesz neki.#13 Bandit21:
Én is élveztem tegnap az AMG GT2-vel le is nyomtam két versenyt AI-val. Ez azt nézve főleg nagy szó, hogy nagyon húzom a számat, ha egy monitoron kell autóznom VR helyett. Az tény, hogy autótól függ mennyire zavar pár furcsa viselkedés. -
KaraDani
addikt
Az optimalizáció botrányos az tény. Ahogy a másik az AC topicban leírtam, 20GB vramot simán le tud zabálni egy monitoron játszva ami azért vicc, de legalább egy monitoron erős GPU-val játszható. VR felejtős jelenleg valóban, azért kipróbáltam.
Ez szerintem is egy olyan állapot amit törvényileg tiltani kéne valahogy, hogy pénzért lehessen árulni kb.
Én patch után próbáltam tegnap, szerintem a fizika nem olyan árkád és borzasztó mint ahogy sokan írják. De nagyon autó függő mennyire van eltalálva. Az AMG GT2 szerintem messze a legjobb autó, nekem az kifejezetten tetszett. A cupos porsche gázelvételre szerintem furán viselkedik nagyon, a ferrari rettentő fura volt úgy ahogy van, az utcai kocsikat kipróbálgattam, de sokáig azokat nem használtam, leragadtam gyorsan a mercinél.
Az FFB szerintem tök jó, csak az alapbeállítás okádék. Miután leszedtem a dampereket, meg damping gain, meg true anyákínya meg nemtudom milyen marhaságokat és csak az alap ffb maradt alapvetően, nekem nem volt vele semmi bajom fana dd1-el.
Nekem ez az alap bizakodásra ad okot, csak ezzel még szerintem várniuk kellett volna fél - egy évet mire egyáltalán EA-ban kiadják.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fájdalmasan gyenge kijelzőt válaszott a Switch 2-höz a Nintendo
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Aki 2019-ben walkmanezik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Mobil flották
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OLED TV topic
- Windows 11
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Energiaital topic
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi A3 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- AKCIÓ! Dell Latitude 5440 14 FHD üzleti notebook - i5 1335U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest