- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Yettel topik
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Mobil flották
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- MIUI / HyperOS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibiajax
nagyúr
nekem azért sántít kicsit ez a történet, mert nem igazán hiszem el azt, hogy egy 4070super (zsalesz) és 4090 közt ekkora difi lenne.. persze, a 4090erősebb kártya nyilván, de hogy előbbivel játszahatatlan - a rendkívüli optimalizálatlansága miatt - , másikkal meg már bőven játszható... nekem ez valahogy nem áll össze
-
fatal`
titán
Elég nagy különbség, hogy ez saját engine-nel megy és biztos, hogy az is még messze van a késztől. ACC esetén egy kész enginenel dolgoztak.
Single screenen egyébként annyira nem vészes a teljesítmény, de a VR-on még bőven kell dolgozniuk, mert gyakorlatilag játszhatatlan.
Persze a látvány sem végleges, majd meglátjuk.
-
MasTer
tag
Ezzel teljesen egyetértek. Még ha sikerült is "optimalizálni", vegyétek figyelembe, hogy a jelenlegi látvány remélhetőleg nem a végleges. Hiányzik a gumifüst, a lángok a kipufogóból és még egy csomó, az atmoszférára kedvező hatással bíró látványelem. Ezek mind zabálni fogják az erőforrást
-
Bandit21
addikt
De akkor - ha jól értem - konszenzussal eljutottunk oda, hogy innentől nem objektív, tehát fölösleges hangulatkeltés egyes játékok vonatkozásában azon rugozni, hogy jó SIM e, vagy sem.
És hangoztatni, hogy mi nem az, kizárólag arra jó hogy meg lehessen sérteni másokat.Részletekbe menően újabb aspektus alapján kitargyalni kinek mi miért tetszik pedig érdekes eszmecsere lehet.
-
dino_m
senior tag
"De ha valahol nincs kidolgozva egy TC vagy ABS, lásd AMS ahol egyszerűen elveszi a pedál inputot, az nem ízlés kérdése , hogy jó szimulátor-e vagy sem."
"A kerekek megcsúszásának megakadályozására a kipörgésgátló rendszer ABS alkatrészeit használja. Az egyes kerekek fékezésével az ABS megakadályozza, hogy az erőt olyan kerékre adják át, amelynek nincs tapadása (csúszás), mintha az elektronikus önzáró differenciálmű funkcióját imitálná.
Emellett a kipörgésgátló a motorteljesítmény csökkentésével is segít, pontosabban az üzemanyag-ellátás csökkentésével. Így a kipörgésgátló még csúszós, jeges felületen is mozgásban tudja tartani az autót, biztosítva, hogy kerekei ne csússzanak meg." -
Bandit21
addikt
Ezt mondom épp. Amíg abból vezetjük le, hogy mennyire jó egy SIM, hogy mennyire "valósághű" az ffb addig hülyeség az egész diskurzus hiszen az ffb egy jelentős része a valóságban nem/nem úgy létezik létezik. Az összes olyan effekt ami a "fenekunk" által a székben ülve nem érezheto dolgokat erősíti-potolja nem SIM.
Vagy akkor át kell állítani a fogalmakat és azt hívni SIM -nek ami a legjobban pótolja az egyébként nem a kormányon érezhető dolgokat.
De az meg egyeni, van akinek pedálon shakeren van akinek a perecén jön at jobban. Van akit meg zavar. -
Joshi
titán
Ezt csak azért írtam, mert mi történne a füvön ABS-el? Semmi, mert ahhoz hogy működjön az ABS, tapadás kell, de az meg füvön nincs. Egyébként LMU-t is megvettem és tegnap este mentem néhány kört, de nekem ott a kanyar előtt a fék blokkol mintha muszáj lenne. De ez olyan konstansan teszi, mintha így írták volna meg a programot (nyilván így is írták meg). És nem padlózom a féket, próbálom fokozatosan elvenni, de akkor is. Ezek nem mások mint programok amit meg kell szokni aztán lehet jól mókázni mindegyikkel. Nem véletlenül tanulják meg néhányan kontrollerrel is játszani.
-
Joshi
titán
Az ABS-nek az a lényege, hogy ne blokkolja a kereket. A fékezést kis szünetekkel megszakítja hogy fékezés közben is irányítható legyen a kormányzott kerék. Ha nincs ABS, akkor blokkol a kerék és irányíthatatlan, tehát tehetetlenül csúszol amíg egyszer csak valahogy meg nem tapad a kerék (valamin). A fű a legrosszabb, mert a kavicságyba belesüllyed előbb utóbb az autó tömegénél fogva.
-
Bandit21
addikt
Érdekes mert én ebben érzem a finom részleteket amiket lmu-ban nem, vagy eltulozva.
Gt2 autó hátsó kerék blokkolást száraz pályán nem nagyon láttam még.
Az igazi SIM -eken LMU mellett miket értesz? Valószínűleg megvan mind megyek azokkal is párhuzamosan de itt valószínűleg izlesbeli eltérések vannak.
Az ész nélkül fékezés és az ABS megoldja dolog nekem nem jött át eddig. -
Bandit21
addikt
-
Bandit21
addikt
Érdekes, mert sokat megyek lmu-ban mert tetszik, de nekem épp ott "random" a fékezésnél a megcsúszás, és nem érezhető, míg acc-ben nyilván minden könnyebb, és az ACE lett tegnap épp az arany középút érzésre. Persze, ízlések és pofonok.
De örülök ha megnézted, így sokkal értelmesebb eszmecserét lehet róla folytatni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Bittorrent topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Milyen autót vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Yettel topik
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Vezetékes FEJhallgatók
- DOOM - The Dark Ages
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M2 Pro - M2 Pro 16GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged