- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- One mobilszolgáltatások
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Magisk
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kozze tettem. Az elozo, i3as tesztnel levo beallitasokon van.
En ahogy latom a 10 vs 23 ai auto szamait, nekem az jon le, ahogy gyorsul a processzor, ugy no az fps szam is. Ez biztos nem vga limitre utal.
Tegnap csak 3 orat teszteltem, de nem jott elo a 95%-os hiba, az i3-al mar 10 gepnel is kiirta, itt pedig a 23 autonal meg 3400mhzen sem.
Furcsa. Most nem leszek itthon hetvegen, de jovoheten jol megtesztelem.
-
Joshi
titán
Időközben találtam egy leírást és sikerült működésre bírni, szerintem nagyon állat szinte minden adatot mutat és el is lehet menteni.
-
neilszab
őstag
Én eddig is értettem minden szavad. Azt nem tudtam, hogy 50-es FHD TV-ét cseréltél 49-es 4K-ra.
Egyébként meg erre mondom, hogy ülj közelebb, olyan közel, amilyen közel csak tudsz... mintha monitor lenne. Így végre megvalósítható a régóta csak dédelgetett a "monitorom a szélvőm elv" és kb 1:1-es méretben lehet az autó képe előtted, mintha valóban benne ülnél. És még widget-ek mérte is rendben lesz!
Amúgy értem a problémádat, valóban gáz, hogy nem lehet a widget-ek méretét változtatni...
-
neilszab
őstag
"Ne hülyéskedj már, a widgeteknek pont az a lényege hogy jól látható legyen és a képekből is egyértelműen átjön hogy a widgeteknek fix pixelméretük van."
Így van és egy 24-es FHD monitornak azonos a PPI-je mint egy 48-as 4K TV-nek!
Tehát a fix pixelméretű widged-ek is azonos méretűek lesznek rajtuk, mivel a képernyők pixelsűrűsége is azonos, 92 PPI... -
neilszab
őstag
Én ezt teljes mértékben értem, én is használtam már a 4K-t GTX 970-nel 55 colon.
Amit én mondok, hogy ha monitor helyett használsz egy 4x akkora kijelzőt 4x akkora felbontáson, akkor widget-ek mérete pontosan ugyan akkora marad, mint a monitoron volt. (én legalábbis a monitor helyére toltam be a TV-ét, mert úgy van értelme, beszarás élmény
)
Szerintem a 4K TV egyébként másra nem is jó, csak játékra monitor helyett, mert TV távolságból nézve már nem látszik a felbontásból eredő előny. A gáz csak az, hogy normális input lag-gal még nem jött ki 4K TV, a legjobbak is 40 ms felett vannak...
-
neilszab
őstag
Nem teljesen értem a dolgot... a 49'-es 4K az pontosan olyan, mintha 4 db 24'-es Full HD monitor lenne előtted.
Tehát pixer per inch ugyan az, mint bármilyen monitoron, ergo sem az app-ok nem lehetnek kisebbek, sem az élsimításból nem elég kisebb... hacsak nem a szoba másik végéből nézed.
Jack@l:
A Full HD felbontás már 32 méretben is élvezhetetlen szerintem, azon nem segít semmilyen élsimítás. -
Az nem baj, ha valaki köridőre gyúr, viszont én is agyrákot kapok attól, ha úgy veri a mellét, hogy közben igazából nem - csak - skillből megy jól, hanem mindenféle valóságtól elrugaszkodott beállítással (pl. váltófülekkel H helyett, miközben G27-tel nyomja - van ilyen sajnos). Ez most nem célzás senkire és semmire, csak örülök, hogy más is így gondolkodik e téren, azért jegyeztem meg.
Nyilván sose lehet igazságot tenni, hiszen valakinek eleve nincs H váltója és kuplungja, így hát ha akarna se tudna másképp vezetni. Pl. rFactorban lehetett olyan modokkal találkozni, ahol az ilyen használat lassítva volt fix váltási sebességgel, miközben a H váltózás megkövetelte a rendes kuplungolást (megoldható, bár igazából tudtommal AC-ben is így van, hiszen van rendes váltómodell, a füles váltást meg lassítják, nem? sose próbáltam úgy...), de akkor meg az volt a nyíkás tárgya, hogy jaj a H váltós emiatt gyorsabb egyenesben, mert ha jól csinálja, gyorsabban tud váltani, ami igaz, csak ugye féktávon három pedált kellett használnia, ott meg már lassabb volt... -
Dehogynem. Minden játékban hibátlanul működik a kormány, legyen az bármilyen autós, kamionos és a 7000 Ft-os játékban meg minden klappol, kivéve a manuális váltás H váltóval, egy E30-as BMW-nél... Azt ne mondjátok, hogy gyárilag nem H váltóval jött ki, mert nem szekvenciálissal jött ki...
50 percet "játszottam" a steam szerint, de az csak annyi volt, hogy a manuális váltót életre leheljem...
Hát kapják be a készítők... De amit olvastam a steamen is a dolgokat, ott is vannak ilyen gondok embereknél... És akkor nálam van a hiba, nem a játékban. Hát persze, akkor a többi játékban sem múködnének a dolgok, de mennek hibátlanul.
Bántam már hogy megvettem.. Na de mindegy. Off vége....Hosszabítót használok, de nem nagy. Kétlem hogy az lenne a baj... Amúgy igen, felbőg a motor, de az autóban nem látom a sebességet. A beállításoknál minden látszik, ha megnyomom a gombokat, vagy a kormányt elfordítom. Az autóbam meg a minden megy, kivéve a kuplung + első sebesség, vagy bármelyik...
Profile-ban is jó a kormány, meg a race07 után indítottam el a játékot. Restart is volt a játéknak.Nem a C:\-n van a steam mappa alapból.
-
SityiSXT
őstag
-
barcalaci84
őstag
SLI vagy Crossfire egykutya ahogy olvasgatom az AC fórumot...szerintem a többkártyás rendszer nem éri meg...
amúgy Csori 970-nnel tolja 3 monitoron és óriási kompromisszumokat nem kell kötnie ha minden igaz... post process nélkül, minden más maxon online komoly létszámnál 70-80 fps-e van... -
Mike Farrel
tag
Én laptopon Crossfire móddal használom a játékot. Teljesen jól kezeli a módot viszont nekem nem volt mindegy, hogy melyik Catalyst melyik driverrel volt fent. A laposra speckó catalyst kell ugye, és például nekem az AMD által nyújtott Catalystok a driverekkel nem igazán voltak jók a játékhoz. Multizni vagy sima versenyt menni AI-k ellen (1 db-ot beraktamm úgy laggolt minden, hogy ihajjj) nem tudtam se az ősrégi 8.xx-es (ezt őskorisága miatt nem is kedvelte a játék), se a 13.xx-es dirverrel. Plusz a 13.xx-es verzióban nem is volt benne az az opció, hogy tudjam a játékhoz kapcsolni a crossfiret így szerintem akkor csak simán az integrált kártyával ment a játék. Most sikerült a 14.11.1-es beta catalystból egy moddolt verziót szerezni, amibe vissza lehet varázsolni azt a menüt, ahol lehet kapcsolgatni minden programhoz a crossfiret (ahol lehet váltani, hogy energiatakarékos vagy nagy teljesítmény legyen a profilja az adott programnak) és ezzel a driverrel viszont tökéletesen fut a játék nagy létszámú multiban és 20-25 AI-val is. Persze a grafika nem fullon van, hanem csak közepesen.
Szóval a játék tökéletesen működik crossfire móddal, csak mindig a legújabb és legfrissebb Catalystot rakd fel neki.
-
AMD_ok
őstag
Sajnos ebben nem ertunk egyet, sztem siralmas, amit az AI muvel - egyenesben is siman kiut, ha ugy tartja kedve, en pedig meg kiforgatni se tudom ,akarmit csinalok. Probabol belementem oldalrol es hatulrol, es en siman forogtam, mig o siman ment tovabb, akar oldalrol akar hatulrol talaltam el (meg szerencse, hogy nem veluk akarok versenyezni
), Rfactor2-t most probalva kb 100x ertelmesebb es jobb az AI, de nem is ez a lenyeg ezekben a jatekokban...
-
DigitXT
félisten
Gondolod, hogy az nV "lefizette a fejlesztőt", hogy ATI-n rosszabbul menjen?
Sokkal logikusabb magyarázat, hogy azért fizettek, hogy nV-n jobban...És
bár ugyanannak hangzik a végeredmény, messze nem ugyanaz van mögötte.
Mi van, ha ez a motor kevésbé fekszik a GCN-nek? (Kössék fel magukat?)
-
neilszab
őstag
Igen, az alábbi tesztben ezek a dolgok már ki lettek vesézve, aki még nem olvasta, annak érdekes lehet:
-
KaraDani
addikt
Kösz a tesztet
Ezt a szekciót akkor majd jobban meglesem én is.
"vannak olyan ficsörök amik semmi másra nem valók csak a gépet fogni"
Igen ez mindenhol előfordul, iR-ben anno jót röhögtem amikor behozták a tooltipeket a beállításokhoz, high detail mirrornál ez van: gyakran jelentős csökkenést eredményez a frame rate-ben hozzáadott érték nélkül, ezért ez az opció általában nem ajánlott -
DigitXT
félisten
Azt hiszem, ezek a tükröződések a CPU-t (is) nagyon eszik.
Engem amúgy is zavart: lassan azért, mert akadozás érzetet kelt,
gyorsan meg azért, mert nagyon megterhelő a gépnek. (Mérni ezt
nem mértem, csak "érzésre" mondom...) Valamelyik formaautónál
néztem, hogy látszik az orra, tök hülyén néz ki rajta a tükröződés:
kikapcsolva viszont ilyen karbonmintás lett, ami nekem elmegy. -
macy
addikt
Az nekem is normálon van de nálam nem mossa el a képet.
Tegnap bohóckodtunk haverokkal. -
SityiSXT
őstag
"Szerintem várjuk ki a Project Cars megjelenését próbáljuk ki és utána mondjunk véleményt. De igazság szerint akkor se kell élesen elköteleznünk magunkat az egyik v a másik mellett, örüljünk hogy van sok autós játékunk."
Erre próbálok én is célozgatni!Egyik játék sem tökéletes, megvannak a maga hibái, de összességében véve aki azt mondja, hogy nagyságrendekkel jobb az egyik a másiknál (és itt tetszőleges helyre behelyezhető mindkét cím), az hazudik és/vagy elvakult.
Én kérek elnézést, hogy így belevau, de a púpom tele van már az AC-sok lesajnálkozó fikázásából. Érdekes mód a legtöbb Carsos erényei elismerése mellett tudja kritizálni az AC-t - fordítva nem nagyon sikerül. Zárt bétateszt alapján persze sokan csak a videókra hagyatkozhatnak, illetve arra a virágbolti verzióra, amiben nincs/rossz az FFB, de hát nem véletlenül történt újabb halasztás: egyszerűen nincs kész a játék. Ha majd mind az AC, mind a Cars eléri a végleges állapotot, onnantól lehet szerintem érdemben hasonlítgatni.
Bocsi, b-type, de pont emiatt nem is folytatom hibák további felsorolását, nem akarok sem trollkodni, sem flame-et.
-
hermanyi
addikt
Na csak elméleti síkon okfejtés tőlem
Ha meg sokkal gyorsabb vagy az valószínűleg abból adódik ,hogy nagyobb a kanyarsebességed és ezáltal a kigyorsításod is mérföldekkel jobb . Tehát max 2-3 kanyaron keresztül kell visszalassulj mert a 3-4. kigyorsításnál úgyis ott hagyod ,vagy normálisan beesel féktávon ,mert a rövidebb féktávjaid miatt vagy sokkal gyorsabb. Szóval a gyorsabbat tudja feltartani de a sokkal gyorsabbat biztos nem -
#70869248
törölt tag
A versenyzők szintkülönbsége egy ilyen dolog. ..vagy egyedül körözöl, vagy megválasztod a társaságot, más esetben rizikó. De pont az ilyen szervereken nincs tétje a futamnak, pusztán szórakozni próbálnak a játékosok...ezért tökre nem lényeg hogy biztonságos helyen teszed be az autót, vagy eljátszod az autóversenyzőt.
Csutka mindegy milyen eredménnyel végzel, ha pedig közben kommenteled a dolgokat, akkor pláne nem kell..a másik nem tudja hogy a te figyelmed egy részét leköti a videód alámondása..nyilván nem is mentség ha baj történik.
Nem tudom később mi történt, ezek szerint a többi előzés szép volt, legyen úgy. Nekem csak az jött le hogy hova ekkora mellény, a többiek leszólása, lassúzása, ha versenyzői intelligencia elment sörért..A lassú versenyző vs. gyors versenyző: én nem szeretem ha elengednek azért mert gyorsabb vagyok adott esetben, én azért nem kapok semmit, egy jó csata viszont remek szórakozás.
Volt már hogy kértem ezt ne csinálja az adott játékos, ha jól csinálja, és nekem is sikerül jól csinálni, akkor az nagyon nagy élmény, még ha másodperccel lassabb is leszek, vagy ha a nyakunkra érnek,..annál jobb, HA mindenki ésszel játszik, nem önzőből...hajlandó játszani, ami kicsit paradox módon sokkal közelebb áll a versenyzéshez, és többet is tanít, mint a tökön-babon át megyek a tempómban stílus. -
#70869248
törölt tag
ha támadsz akkor egyértelműen kell támadni, azaz ha 100 méterrel a féktávod előtt te még a védekező mögött vagy centikkel az nem jó.
Egyértelműen ki kell bújni, jelezni hogy támadni fogsz, sokan egy monitor előtt ülnek és a térérzékelés nudli. ..és jól kell megválasztani a támadást, sokan úgy gondolják hogy a gyorsabb jogán őket el kell engedni, mert többet buknak mint a lassabbak...ami egy hülyeség és nagyon önző dolog. Egy bajnoki ligafutamon lehet ilyenre gondolni, de nem elvárható.
tehát előzni igen is tisztességesen kell, szvsz, hibát kihasználni éri, becsalni egy kanyarkombinációban éri, okosabbnak lenni is éri, azaz mély fékre kényszeríteni, és jobban elfordulni, megtervezni is éri...finesszel.
De a legtöbben erővel és türelmetlenséggel,..vagy ami a videón nekem látható, nemtörödömséggel kezelik a szitukat. -
kokoaliga
tag
Na ezt akkor végkép nem értem.
Nemrégiben feltettem egy olyan kérdést,hogy nekünk akik megvették a "Beta" verziót,meg kell venni a véglegest is?
Akkor az volt a válasz,hogy nekünk ingyen lesz.
Most meg azt olvasom,hogy féláron lesz a DLC?
A végére meg majd az lesz,hogy nekünk többe fog kerülni az egész pack mint aki megveszi a véglegest? -
neilszab
őstag
Erősen kétlem, hogy a Kunos érdekében állna, hogy elveszítse a vásárlói bázisa felét és direkt rontaná az AC teljesítményét az AMD kártyákon... hát nóóórmáááális??!
Valószínűleg egyszerűen csak programozási, vagy optimalizációs baki, és tekintve, hogy a AMD és nVidia kártyák felépítése és működési szisztémája nem azonos, így ez most az nVidia javára sült el jól, vala eleve arra írták és balga módon nem foglalkoztak kellő mértékben a vörös oldallal, ami persze még változhat.
Egyéb tesztek bizonyítják, hogy más címekben 280X sokszor még meg is előzi a GTX 770-et, a 290 meg a GTX 780-at, az AC-ben tapasztalt arányok pedig indokolatlanul eltolódtak, ez így biztos nem normális és biztos nem direkt van, mert az üzleti öngyilkosság lenne.
Illetve persze az is lehet, hogy a teszt során nem volt vmi teljesen kerek, vagy szar az Ati driver, vagy akármi...
-
-
Szerintem ez se az AMD hibája hanem az AC-jé.
Annyira rossz nem lehet a kód, ha nV-n jól megy. Jobb esetben csak további optimalizáció kérdése, rosszabb esetben viszont így marad, ha az architektúra nem szereti (ebben az esetben talán driver oldalról az AMD javíthatna rajta valamennyit).
Szerencsés helyzetben vagyok, mert a játék nekem 200 fps körül fut egyedül, kikapcsolt Post Processing mellett, amitől egyébként is agyrákot kapok (különösen a HDR-től, de minden más, képet elmosó széttaknyoló effekttől is, én a "nyers" képet jobban szeretem), meg a tükröződés is csak a "szükséges" minimumon van. Úgy még reálisabbnak is néz ki (főleg ha az itthoni autóparkból indulok ki fényezést illetően
), mint ultramaxon, amikor még a porszemek is tükröződnek az autón.
De pl. AA és AF rá van tolva, mert a recéket nem komálom, AF hiánya meg szintén csak maszatolná a képet. Valaki mondta korábban, hogy nem az utat nézem, minek az, hát DE, pont az utat nézem, mi mást néznék, főleg amikor egyedül vagyok. -
KaraDani
addikt
"Mind1 hogy attól nincs fps-ed mert nincs kihasználva a hardver vagy azért mert kevés hozzá. Szerinted melyik jobb? "
Ha kevés hozzá.
Ha elfogadható az, hogy kevés hozzá, akkor tudsz upgradelni. Ha nem, mint valószínűleg jelen esetben, sokkal könnyebben tudják a jövőben optimalziálni a fejlesztők.
Ha azt látod, hogy úgy fut szarul a játék, hogy semmi nem használ a hardveredből akkor, egyrészt te nem tudsz semmit tenni, másrészt, valószínűleg komoly gondok vannak a játék enginejével, ami javítva is jóval kevesebb eséllyel lesz. -
Ha szaggat miatta az más kérdés, de szerintem az nem amiatt lehet, főleg egy i5-tel (nekem multiban csinált néha érdekességeket, de akkor nem volt ilyen üzenet, szaggatni meg AI-val se szokott már jó ideje, i3). Kivéve talán, ha elrontották a mai update-et, még nem próbáltam.
De akinek válaszoltam, neki pont nem volt ilyen problémája (szerk.: ja de volt, de a multi az néha tényleg érdekes, ezt aláírom), szóval akkor nem mindegy, hogy használva van az a proci? Én nem nagyon tapasztaltam mostanában AI-val se akadást, akár jött ilyen üzenet, akár nem.
-
KaraDani
addikt
Nyilván nem jó dolog ha elfogy a kraft, de azt tudni kell, hogy az AI a szimulátorokban jellemzően sok procit szokott zabálni. Biztos finomítanak majd még ezen, de remélem ez a prioritási lista legalján van, vannak ennél fontosabb dolgok amit még csiszolhatnak bőven. Amúgy még mindíg inkább ez, hogy kihasználja az erőforrásokat, mint egy fosul megírt engine, mint pl rf2. Az pl alig produkál játszható szintű FPS-t triple screennel, miközben ezt látom:[link]
Ennél idegesítőbb dolog performance terén sztem nincs, amikor szarul fut valami, és azt látod, hogy a géped malmozik, mert az engine fos, és az már állítólag egy nem béta program -
-
-
barcalaci84
őstag
szerintem nem lehet kikapcsolni...
a tapadásváltozás meg kicsit szándékosan volt ennyire durva
igazából próbálgatom h mi lenne a jó egy hsszabb távú versenyenilletve normális hosszú q után a versenyen már elég jóól begumizott pálya lenne már eleinte is...
csak ugye előre nem tudom h hányan leszünk este, ami meghatározná h milyen számoklkal operáljak...ma kevesebb emberre számítottam
így egy kicsit tényleg nagy volt a különbség
+a random faktort is nagyobbra vettem mára
de mondjuk végülis ez tök jó szerintem, gyak nekem is meglepetés h milyen tapadással kezdünk és elérjük ea legoptimálisabbat...
a korábbi pedálos gondod nem tudom megoldódott-e , de a pedálokat a menüben testre szabhatod...kicsit rövidebbre kalibrálod menüben és kevesebb pedálút is elég lesz a 100% gázhoz...
-
barcalaci84
őstag
már a kiíráskor ment...ezentúl így lesz mindig...
de lehet már korábban is ... Sberci versenyzőtársunk írt egy progit nekünk ami nagyban megkönnyíti h gördülékenyebben szervezzünk...köszönet neki!
illetve ha változatni kell, mert elrontok valamit (mert szokásom) akkor pikk-pakk tudom korrigálni mostmár...
vagy ha egyszerűen változtatni akarunk, mert többen más vagy jobb kombót akartok, akkor az is hipp-hopp megoldható... -
#70869248
törölt tag
Azt szerintem nem lehet hogy a program közvetítsen jeleket még a megcsúszás előtt..a számolt fizika érzékeli a tapadás vesztést, és onnan kezdődik minden, nagyon kis időkről beszélünk, de métereket megy az autó közben.
...ez nem csak az AC-ra vonatkozik, ez minden szimulátorra, itt a játékban nehéznek tűnik, az életben meg ha túl vagy az első pár bénázáson már beindul a folyamat, aminek a vége hogy jól csinálod. -
-
Valami alap összeírás nem volna rossz azok számára, akik még nem /sokat/ versenyeztek /szimulátorral/ online. Nem "szabályzat"-ra gondolok, mert annak nem sok értelme volna fun keretek közt, bár 1-2 neves liga szabályzatát elolvashatnák az újak, az támpontnak elég jó.
Én is találkoztam már vicces dolgokkal. Néhányaknak meg kell érteniük, hogy van olyan, hogy igenis el kell venni a gázt vagy más íven kell fordulni (és emiatt elvenni a gázt), ha úgy adódik a helyzet, urambocsá' figyelni az előtte haladó(k) féklámpáját meg ilyesmi... egy fun versenynek sem kell feltétlenül abból állnia, hogy az első két kanyarnál szétesik a mezőny, mert annyira nincsen képben senki (többek között ezért szóltam én is korábban, hogy szerintem sem kellene annyit váltogatni vagy ne legyen több autó egy napon stb, de hát mennyiség vs minőség, mint a kínaiakno offense).
Én leginkább ezért nem vagyok, csak ritkán, mert többnyire unatkozok valahol a pályán (talán túl gyorsan vontam le következtetéseket, de igazán élvezeteset még nem versenyeztem hétköznap este). A Masters kiírt versenyei elég jók voltak, amin futottam, a mezőny is jó erős volt (középpályásnak épp' jó voltam), jó lenne egy olyan színvonalat összehozni - szerintem nem volna nehéz - és ehhez csak egy kicsit jobban kellene figyelnie mindenkinek. Azt hiszem barcalaci írta le valamikor fentebb, hogy a lényeg, hogy a másik versenyét ne tegyük tönkre a saját hülyeségünkkel és ha mindenki erre törekszik, akár a pozíció feladása árán is (különösen, ha eleve vert helyzetben van, akkor nem kellene erőlködni), akkor sokkal élvezetesebb lenne az egész. -
barcalaci84
őstag
másik topicban van kiírva az ilyen hosszabb hétvégi futam...
jelenleg egy szikra előnyét nem látom a több napon át ugyanazon kombónak...(a minőségi javulás csak önámítás szerintem)
sőt
szerintem kéne a 2 különféle autóis mert azzal sikerült rábírni szinte mindenkit h jöjjön esténként ha ráér mert valamelyik autó általában bejött mindenkinek...
egy autónál ha nem tetszik , akkor be se néz az ember... -
barcalaci84
őstag
egyébként csináltam az elmúlt hetekben ilyen előzetes naptárat (persze volt benne változás utána
)
de teljesen feleslegesnek tűnt...igazából csak azért csináltam h a magyar AC Facebook oldalára kirakják és több emberhez eljusson a dolog könnyedén, de mivel semmilyen támogatást nem kaptunk így beletörődtem...
így nem lesz ilyen többet...ha más megcsinálja akkor hajrá...de mondom a készülősdi stb nem ide való ... arra ott a hétvégi masterses rendezvény...már ha lesz érdeklődés...illetve kihirdetik rendesen, mert gondolom itt se sokan tudnak róla...
-
barcalaci84
őstag
na ezért lesz minden nap más kombó...
mert napról napra változnak az emberek (persze van pár állandó résztvevő) és hiába van 3 napig ugyanaz a kombó, te amelyik nap beesel ugyanolyan új lesz neked mint most a napi váltással...ergo nem értem még mindig h mit nyerünk vele...sőt még rosszabb is, hisz aki jön minden nap az előnyben lesz és még jobban szétszakad a mezőny mint most...én nagyon jókat csatázok így is h minden nap olyan kombón megyünk már jó ideje , amin aznap mentem először...
pláne h az állandó résztvevőkkel nincs is gond szerintem , mert ha új a kombó akkor se fog ledurrantani féktávokon...
a tizedekért küzdésre ott van a hétvégi futam...Masters szervez most is...lehet rá gyakorolni ,harcolni a tizedekért napokon keresztül...persze nekem ott eddig mindig ledurrantottak futamonként többször is pedig mindenki gyakorolt rá , stabil volt gyors volt...na meg bátor... -
barcalaci84
őstag
a masters ezt próbálta...
az eredmény az lett h a kutya se jött másnap harmadnap...és abb is hagyták mert feleslegesnek tartották a vb alatt a szervezést ha üres a server állandóan még este is...
én máshogy gondoltam és azóta 10-15-20 ember van MINDEN este ...de persze aki ligázni akar és gyakorolni annak ott a lehetőség , hétvégén vasárnap szerveznek futamot mastersék, lehet menni gyakorolni. addig is...
volt itt egy kis szavazás tehnap és 10-ből 7 ember az esti FUN futamoknál még inkább annnak örülne ha visszahoznánk h egy este 2 autó...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LENOVO ThinkSystem NVIDIA Quadro RTX 6000 24GB PCIe Passive GPU
- Újszerű Lenovo Legion 5 - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB SSD - RTX 3050 - Win11 -MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest