- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Íme az új Android Auto!
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- 8300 mAh, maradhat?
Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
válasz
raczger #3444 üzenetére
A set igazából a default set, asszem csak nagyon keveset állítottam rajta, hogy kevésbé legyen alulkormányzott. A Mercedesnél meg a túlkormányzást szedtem ki belőle. Amúgy nem értek a setupokhoz. A legelső kör kivételével minden körben padlógázzal vettem az Eau Rouget, az első körben is csak azért engedtem fel, mert ott voltak jópáran és féltem, hogy gubanc lesz.
vs iRacing: csak Spa-t hasonlítottam iR-hez, mert AC-n kívül csak iR-en van lézerscannelt Spa, nem fogom vmi rF2-es pályamodhoz hasonlítani, amiből amúgyis van kb. 8 féle, de mind sz@r. -
-
negro
őstag
-
Ant@
senior tag
Gammát feljebb toltam. A lassabb autókal nincs gond, de pl az 599-öt nem tudom az úton tartani. Olyan 30-as kormányszögig pont jó ott viszont nagyon bele teker, ami ellenkormányzásnál instant fal. + lassú kanyart csak radírozva bírok bevenni. Ezen még bütykölnöm kell. Körülnézek a logitech profilerben.
-
#70869248
törölt tag
Drift hogy áll?
A kombókat kinulláztam, de egyenlőre még nem jöttem rá, hogy melyik pályavonalon (driftpálya), a legjobb.
van hogy 58-s szorzóval megyek, de mégis egy-két szintet lépek..oké az elején általában egyből felugrok 10-s szintre és kb. 300 másodpercből gazdálkodom, de lvl20 felett már szinte mindig csak 28 másodpercem marad egy szintre, és onnan már para...általában el is cseszem -
AMD_ok
őstag
Na, most teljesen osszezavarodtam. Mondom, kiprobalom, mi a helyzet a jatekkal, es a problemammal.
Semmit nem valtoztattam, es amikor a HDR be van kapcsolva, es a FRAPS meg ki, akkor nincs villodzas!
Plusz a slussz poen, hogy fraps szerint mostmar semmi kulonbseg nincs fps szamban akar be van kapcsolva a HDR, akar nem....
Na erre varrjatok gombot -
-
akela91
addikt
Akkor ezt is pont fordítva gondoltam...
Remélem nagyon példa értékek voltak, mert a Slick Softra 120-at mondtál alább.Köszönöm szépen sokat segítettél.
Másik topicban kérdeztem kuplungról.
Kérdezném, hogy a Pagani Zondánál/GT2 BMW-nél kuplungolsz-e (elindulást/megállást leszámítva)?Mert elvileg nem kéne felváltásnál, de az automata kuplung kijelző app persze felvillan akkor is. (kezdenek idegesíteni ezek az appok
)
-
akela91
addikt
Bele sem gondoltam, csak feltételeztem, hogy nem random színt adtak meg, kár volt...
Oké, és az a része rendben van, hogy minél keményebb a gumi, annál kevesebb °C neki az optimális hőmérséklet?(mediumnak már csak 110, hardnak 100 pl.)
Illetve akkor még 1 kérdés. Ha növelem a guminyomást, akkor csökken a gumihőmérséklet azonos körülmények között ha jól tudom, viszont ugye csökken a tapadás is valamelyest a plusz nyomás miatt.
-
akela91
addikt
Ezt jó tudni, gondoltam, hogy minden gumin más. Slicken gondolom a magasabb érték az optimális, és ha egyre keményebb akkor egyre kevesebb hőmérséklet kell neki.?
Akkor engem elvitt a málnásba ez a csodás gumihőmérséklet figyelő app, ami 85 fok után zöldről (én naív ezt vettem optimális hőm. visszacsatolási színnek...), narancsba, majd 100+ élénkvörös (én naív ismét, azt hittem, itt már a vég kezdődik, és szétolvad alattam minden...)
~20 óra aktív sim. tapasztalatom van tegyük hozzá.
Ezen felbuzdulva, egy kb optimális értéktartományt tudnál nekem adni az adott abroncsokra? (slick, medium, hard) Optimális alatt azt értem, hogy a legjobban tapad, de persze ne kelljen kereket cserélnem körönként.
És átírom az apott a saját szájízemre...
-
akela91
addikt
Nekem 10 kör volt kb, és 1:21:00 körül pár hibával(pár tizedes csak). De persze nem voltak feszegetve az autó határai sok helyen. (még ki sem ismertem).
Remélem sok éve simezel, mert ha nem, én abbahagyom
Gumi sima Slick?
Nekem azzal 150 fok felett voltak a hőmérsékletek, úgyhogy mediumra kényszerültem.
Vagy kár is figyelni jelenleg? Próbálom 85-100(110) fok között tartani mindig. -
BigBlackDog
veterán
Közben mentem még egy kört Zondával Monzában. 1:25 lett, de bőven kényelmesen mentem még, van még benne tartalék szerintem. Egy a kocsi egy sínautó. Hiába lépek oda kanyarban, csak nem akar kimászni a hátsó fele (szemben pl. a BMW-kel). Vajon a valóságban is hasonlóan az érzés?
-
tikshow
addikt
Konkrétan nem mondták, de logikusan gondolva nekem ebből a mondatból ez jön le:
"The latest news is that we have decided to include the Spa-Francorchamps track and three additional GT cars (Mercedes-Benz SLS AMG, Mercedes-Benz SLS GT3 and Lotus Evora GTC) in the main build of the game, to offer to you the best selection of cars and tracks that we are able to deliver, without any additional cost. We hope you appreciate it. Thanks to this addition, Assetto Corsa will include in total 35 cars, 16 vehicle classes, 11 circuits and 3 additional scenarios. Other extra contents will be added in 2014, in order to guarantee a long-life to this simulation. "
-
-
Joshi
titán
Érdekes dolgok vannak mert pl az Abart olyan mint egy mérgezett egér szinte lehetetlen úgy kigyorsítani vele hogy ne füstölnének a kerekek holott olyan mintha a saját puntómba ülnék.
Most nem a kigyorsításra gondolok hanem úgy általában a sebességre, ami nulla. Aztán van a BMW különböző modelljei amiket majdnem könnyebb vezetni mint a Race07 BMW-jét. Hát fene se tudja. Természetesen minden segítség kikapcsolva ez evidens, na persze ettől még nem könnyű a vezethetőség inkább azt mondanám hogy sokat kell gyakorolni mert más mint a többi. Én azt hiányolom elsősorban hogy nem lehet részletesen SETUP-olni az autókat. Az is tény hogy ez az első élménybeszámolóm és a negatívumokkal ellentétben inkább pozitív az első benyomásom szerencsére.
-
#70869248
törölt tag
szép, igazán jó videót külső nézetben sztem úgy lehet, ha Tv2-s kamerával nézed, aztán a tamburello-ra átváltasz fix kamerára, majd vissza.
Érdekes, két olyan szakasza is van a pályának ahol egyel magasabb sebességi fokozatban mész, a Mineerali völgyében elég látványos, én a ráfordulásnál 2-ben vagyok, és úgy tekerek fel a dombra, és dombtető előtt közvetlen rakom a 3.-t.
Lehet felrakok majd egyet én is.
Egyébként pont ebben a kanyarban nagyon jó a TV2-s kamera képe, ahogy bejössz a Minerali-ba, le a dombról beesel a dupla jobbosba, az első bemeneti szögéről veszi a kamera, és nagyon látványos ahogy érkezik a kocsi. -
#70869248
törölt tag
A replay mentésre írtam a motion blur-t, hátha az kavar be, de nem mert most nálam is kiakadt replay betöltés közben
cselt: Ezt az 50Hz-t észre sem vettem...jó hogy mondod, köszi.
raczger: tudom, direkt azért is vettem a pénzen VGA-t, mert így ésszerűbb volt, mint mindent cserélni: lapot, memot, procit (és egyébként tápot is, jelenleg egy 470-s van).
Vettem egy combos VGA-t, ezzel kitoltam még az időt, és mikor ezeket cserélem, a VGA még jó lesz bele simán...bár a tápot már így is kímélnem kellett, gyakorlatilag mindent lehúztam róla, Egy vinyó, a lap, meg a VGA és kész (mondjuk nem is nagyon kell több) -
#70869248
törölt tag
és ha kikapcsolod a motion blur-t?
a gépem:64bites Win7 / Athlon II X2 255 3.4-re húzva 4giga DDR2 900-n futva, itt egy kép
[link]viszont a VGA-t lecseréltem egy 2gigás GTX680-ra [link] (itt vettem a PH-n használtan
)
így Imola-ban a lentebb linkelt grafikai beállításokkal: 90-100 az FPS, egyedül a sikán előtti kis egyenesben esik le 87-re pár másodpercre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Call of Duty: Warzone
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Mobil flották
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Formula-1
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Motoros topic
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest