- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Apple iPhone SE - se vele, se nélküle
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
válasz
#70869248 #5239 üzenetére
Igenis van megelőlegezés, mert az Early Acces pontosan azt jelenti, mert igaz, hogy játszhatsz a korai fázisú játékkal, de ha nem lett volna semmi végül a játékból, Kunosnak az utólsó fillérig vissza kellett volna fizetni a már befizetett összegeket. Ugye kész játék megvásárlásánál ilyen nincs.
Ja! Amelyik másik játékra gondolsz, az nem megelőlegezés volt, hanem befektetés.
Mondjuk, abból a szemszögből, hogy az 1.0-ig igérték, hogy kéthetente jön majd frissítés, tökmindegy meddig tartották be a kéthetes dolgot. Most aztán megfogtál.
Ha valaki valamit összekever az te vagy. Az EA megvásárlásával, megvettük az első fizetős DLC-t 50% kedvezménnyel. Ezen rugózhatsz, de ez benne volt a vásárlási feltételekben. Ez esetben az egyáltalán nem játszik, hogy szerinted kinek mi éri meg. A techdemónek meg semmi köze ehhez az egészhez, az egy másik akció volt. Neked is csak azt tudom mondani, hogy a saját pénzeddel legyél nagyvonalú. Bár nem tudom, hogy szándékosan-e vagy csak a felfogásoddal vannak gondok, de ez még mindig nem arról szól, hogy sokallom az összeget vagy hogy azt a 2.5 eurót akarom lefaragni. Magyarul semmi köze az anyagiakhoz.
Amúgy köszi a rövid AC történelmet, de én is rögtön az első, második napon megvettem mindent, tehát nem volt ismeretlen. Viszont nem tudom mi köze az egészhez?Mondjuk tök mindegy hogy pitiánernek vagy kicsinyesnek nevezel, mert téged minősít úgyis a dolog, hogy kábé milyen szinten is van a morálod.
-
barcalaci84
őstag
válasz
#70869248 #5232 üzenetére
nekem is az jött le egyébként a témával kapcsolatos visszajelzésből,
h üzletileg egy kicsit alá is becsülték a türéshatárt és igazából ŐK jobban is járhattak volna, mert tudtak volna még több pénzt kihúzni az AC-s táborbólazért ez a DLC pont úgy van összerakva tartalmilag h szinte mindenki talál benne olyat , amire nagyon vágyik
a lézerscannelt NORD ugye eleve kuriózum...lesz más játékban is , persze nem 10 euróért +10 autóval
ahogy számolgattad másik fórumon
170 euróból kijöhet majd IR-nél ...
de persze vannak AMD_ok -nál elégedetlenebbek is, akik nem értik h miért nem ingyen van , hisz eső sincs a játékban úgyhogy őket ki kéne engesztelni...
-
-
AMD_ok
őstag
-
wolf033
senior tag
válasz
#70869248 #5176 üzenetére
Miért? Szerinted miért adták ki kb. 0 elkészültséggel az AC-t? Biztos nem azért mert kellett a pénz ugye?
Na mindegy szerintem kár a szóért. Van aki így gondolja és van aki úgy. Ezért nem vagyunk egyformák és ez így is a helyes. Ha mindenki egyformán gondolkozna akkor sehol nem tartana az emberiség. Egyébként ha olvasod az AC faszbukját akkor láthatod, hogy nem csak a magyarok gondolkoznak így.
Én már megvettem és 11.-én lehet menni a zöldségbe.
GL HF
-
AMD_ok
őstag
válasz
#70869248 #5160 üzenetére
Semmivel nem kell egyeterts, amit irok, szived joga. Viszont te szolitottal meg, igy ne csodalkozz, ha kifejtem a velemenyem neked. Mert ahogy neked, nekem is lehet es van is velemenyem.
A kerdesedre a valasz pedig: igen, az a problemam, amire rakerdeztel. Nagyon nem csipazom, ha hulyenek neznek, ezt meg nekem van jogom eldonteni, plane ha mar fizetek valamiert -
AMD_ok
őstag
válasz
#70869248 #5157 üzenetére
"ami keserűség most van bennem az mind ennek a párbeszédnek köszönhető amit mi most lefolytatunk" Ez mar legyen a te bajod, engem meg ez nem erdekel. Az elvrol volt szo, hogy amit igernek, kb semmit sem sikerult ugy es akkor betartani, ahogy es amikor azt igertek, ennyi. Ez meg az en bajom. En is sokat jatszom/fogok jatszani vele, a DLC is meg lesz veve, mint mar mondtam, es azt is irtam, hogy nem a 2,5 eurorol szol a tortenet, hanem arrol, hogy szepen mindig mast csinalnak, mint amit mondanak....
-
AMD_ok
őstag
-
AMD_ok
őstag
válasz
#70869248 #5142 üzenetére
a problema ott van, hogy akik EA-ben vettek meg,annka felarat igertek...ez meg csak 33 %, akarhogy is szamolom...
Plusz, akinek nics meg a game, az most gyak. 5 euroert kapja meg a DLC-t, mert ott van 50 euroert, amibol 45 eoru a game...Azert ez igy megint kibaszas a kobon azokkal, akiknek megigertek a felaratEttol meg meg lesz veve reszemrol, de mocskosul nem ezt igertek. Par hete linkeltem itt a blogjukat,amiben ez leirtak
-
Penge@Borisz
tag
válasz
#70869248 #5086 üzenetére
Hát nem tudom, nem tartom magam teljesen hülyének. Mégis csak érdekes, hogy minden más autós játéknál "sikerül vennem ezt az akadályt", csak itt nem. Biztosan bennem van a hiba, ja... (Bár annyira már nem érdekel, sosem volt egy szimpatikus ez a játék számomra és ez az intermezzo nem hozott hozzá közelebb...)
-
.LnB
titán
válasz
#70869248 #5036 üzenetére
Használhatom a kormányomhoz a GT beállításait? Nekem ugye DFP van, és ahhoz nem találtam most hirtelen setup-ot.
Tegnap egyébként pont ezt csináltam amit most tanácsoltál. Versenyeztem kettőt online. Nagyon jó volt. Bár nagyon lassú voltam.Most mentem először az adott autóval és az adott pályán. A második verseny végére már kezdtem megszokni. Elengedtem a gyorsabbakat, sose ütköztem. Leszámítva a két hülyét aki full gázzal lökdöste ki az embereket. De ilyen van minden játékban sajnos
Ui: nem AC-vel játszottam.
-
JoinR
őstag
válasz
#70869248 #5002 üzenetére
Ez így van. Mondjuk az évi előfizetést szinte ingyenesre le lehet dolgozni, de egy egyszeri 100-150k-s "befektetés" akkor is muszáj, hogy elég aktív lehessen az ember, és megkaphassa a kreditet az verseny részvételekért. Persze aki komolyan gondolja, sok évre levetítve azért emészthetőbb, de nem az átlag magyar pénztárcának van kitalálva, annyi biztos.
Assettonál meg lehet hardverre költeni helyettePersze azt lehet másra is használni.
-
zozoz1
aktív tag
válasz
#70869248 #4851 üzenetére
Most ismerkedek ezzel a játékkal, valahogy a látómezőmből kimaradt.
Igen azt kezdem tapasztalni hogy minden féle modatók vannak már ehhez a játékhoz is.
Kommerszesítik ezt is mint a RACE sorozatot. Miért engedik ezt?
Ráadásul pont a fizika ami egy játék hitelessége.
Amúgy egy olyan autót keresek aminek a difije búg, a váltója csattog, a motor meg üvölt.
Még a jó öreg GTR evoban voltak ilyen autók, de évek óta eltűntek.
Ültem igazi versenyautóban. Azt a hangot keresem, de itt sem lelem... -
Gyok2
senior tag
válasz
#70869248 #4647 üzenetére
Már ne is haragudj, de a téma tegnap Joshi hisztijével véget ért, ki lett pucolva, ezt bent felejtették, te meg itt okoskodsz. Most ne nyissunk vitát, hogy mi az otromba, gy***rnek lenni, vagy ezt szóvá tenni. Amúgy nyugodtan védjed a birkaságot, de nekem nem volt semmi bajom veled, és ne fáraszd magad, a direkt h*lye, és a zsigerből h*lye nem ugyanaz. Na, lehet megint hisztizni és töröltetni.
-
Joshi
titán
-
Joshi
titán
válasz
#70869248 #4635 üzenetére
Eddig Mugellón és Brno pályákon mentem, de nekem sokkal jobban tetszik mint a Seat Eurocup mod. Egyedül azzal nem vagyok kibékülve hogy a 6-os áttételt nem lehet hosszabbra állítani, ez akkor bosszantó ha mondjuk olyan hosszú célegyenesek vannak mint Monza, Mugello v Imola. Esetleg tudsz erre megoldást?
-
dino_m
senior tag
válasz
#70869248 #4588 üzenetére
Jaja, nem minden konfigra lesz jó akkor sem, ha optimalizálják, de amíg nem jönnek rendszeresen a kommentek arról, hogy végre rendbe tették és stabilan fut, én addig nem ruháznék be emiatt a játék miatt egy új hardware-re. Az más kérdés, hogy előbb utóbb, úgy is meg kell lépnie egy HW update-et, mert lassan némelyik már mindenhez kevés lesz. Én is DDR2-es rendszeren játszom az AC-val, de valószínüleg szerencsésen válogattam össze a dolgaimat, mert ahogy néztem egy-két minilagot beleszámítva online eddig elég jól futott, bár volt, hogy ctrl+alt+del-lel kellet kilépni valami szerver hiba miatt, de az se sűrün van.
-
válasz
#70869248 #4273 üzenetére
Ha valaki kedveli a sínautós stílust, és esetleg nem próbálta még a P4/5 Competizione-t, az azonnal nyomjon le egy kört Spa-ban. Alapvetően factory nehézségi szinttel tolom, TCS kikapcsolva, Logitech Rumblepad 2 joy-jal (nem nevet, ez van...) de ilyen jó élmény még nem sok kocsival ért ebben a játékban, talán az M3 GT2-vel élvezem még ennyire a kanyarok átszelését. Aki a csúsztatásokat szereti, csalódni fog, pláne 30 literes üzemanyagszint felett, de ahogy fogy a nafta és a gumi, annál játékosabb lesz a kicsike. A magam részéről inkább a "precíz" vezetést preferálom, és ehhez marha jó társ ez a kocsi.
STEAM-es témához:
Emlékszem, amikor behozták a Steam-et, talán a CS: Condition Zero-t játszottam akkoriban online. Na, az a változat egy rakás hígf_s volt, de tényleg. Ahhoz képest a mai kliens kiválóan fut, jók az akciók, stb. Szerintem fényéveket ver az Origin-re, a UPlay-ről már nem is beszélve.
-
AMD_ok
őstag
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4165 üzenetére
Kicsit ugy erzem elbeszelunk egymas mellett
Ertem amit mondassz, de en nem erre gondoltam, hogy miert lassabb kuplungolni. Inkabb arra gondoltam hogy a tobbi szimben az autoclutchnak elbol szokott lenni valami "buntetese", hogy ne instant legyen a valtas, mivel H-val sem lenne az. AC-ben szo volt arrol hogy lehet majd kuplung nelkul valtani megfelelo blippel de ez tonkre fogja tenni hosszu tavon a valtot. Ha ezt meg is valositjak az autocluch meg kap egy normalis fix valtasi idot, akkor osszessegeben nem feltetlenul kellene lassabbnak lennie a kuplungolasnak.
Most az hogy a szim hogy kezeli a kuplungot megint mas kerdes, amit en csinalok H&T cimszoval azt biztos finomitani kellene egy igazi autohoz, de mivel nincs ra lehetosegem (1.3-as elsokerekes swfit nem eppen erre van kitalalva) igy a szimhez tudok csak igazodni.
Az meg tok kiraly lenne ha mindenki igy menne persze, de meg azok kozul se megy szerintem 25% se kuplnggal akinek meg van hozza a szettje es akkor meg ott van akinek nincs is kuplungos+ H valtos kormanya. -
JoinR
őstag
válasz
#70869248 #4168 üzenetére
Olyan sokszor van, hogy kijáraton nem optimális fordulatszámtartományra érkezik van a kocsi pl. egy hosszú áttétel miatt, de ha ez a ford.szám annyira kicsi, hogy megéri utólag visszaváltani, akkor már kanyar előtt meg kellett volna tenni akár nagyobb lassítás árán is, legyen akármilyen ív vagy dőlés, hiszen valszeg ott kevesebb időt veszít, mint kigyorsításon a visszaváltással. Még az is lehet, hogy az elméleti és a gyakorlati ideális ív különböző lesz emiatt, van ilyen.
A valóságban versenypályán menni meg eleve rizikós, nem nagyon találkoztam még olyannal, aki ne mert volna visszaváltani azért, hogy gyorsabb legyen
Ettől függetlenül egyetértek, vannak a szimben olyan helyzetek, amikor a valóságban nem váltana vissza az ember, és szerintem is jó lenne egy kuplungos mezőny -
JoinR
őstag
válasz
#70869248 #4165 üzenetére
Ha kanyar után kell visszaváltanod, az tényleg sutaság
De arról nem a technika vagy a heel'n'toe tehet, hanem a gyakorlás hiánya...inkább forogjon le kanyar előtt 1 mp-ig, minthogy kigyorsításon kelljen visszaváltani.
Nem sok játék kezeli jól a h&t-t, bár a Ruf Yellowbird-öt ahogy próbálgattam, elég érzékeny volt rá, ha nem voltam elég precíz, felvillant a váltó, hogy nem tett jót neki a műveletsorom
Amúgy játékpedál és játékpedál között van különbség, már egy load cell is sokat segíthet, persze egy hidraulikus mod az igazi...ott már nincs ilyen probléma, hogy felengeded fél centit. -
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4150 üzenetére
Tokeletesen egyetertek azzal hogy menjen normalisan az ember, de miert kell ebbol hogy az kovetkezzen hogy kulonbseg lesz? Ennyire el van cseszve AC ilyen teren, hogy gyorsab fulekkel? Itt nincs fix valtasi ido szimulvalva a H valtos autoknal fulekkel vagy mi? (nenm probaltam H-s autot soha nem H val AC-ban azert nem tudom)
IR-ben Sinka Dani ugyanugy agyonvert mindenkit H&T-zva, en se voltam lassabb magamhoz kepest amikor atalltam, sot. -
HyP3b0y
senior tag
válasz
#70869248 #4096 üzenetére
Én úgy általában csak a minimapot hiányolom az össze add-on tracknél, mert én nem ismerem úgy a pályát mint a tenyerem, már pedig szerintem akkor lehet jót menni ha megszokásból, vaktában ismeri az ember a pályát. Segítene a minimap, de sokan hiába csinálnak hozzá, nem illesztik és használhatatlan is.
Amúgy én is végigcsaptam gyorsan az SLS GT3-mal, így utólag nem teljesen illik oda
-
SityiSXT
őstag
válasz
#70869248 #3520 üzenetére
Nem áll szándékomban riposztolni, mivel semmi örömöm nincs abban, ha az AC-s közösséget provokálom. Ezen felül az AC-t jó játéknak tartom - sok olyan tulajdonsága van, amiben jobb is, mint a Cars, de ez fordítva is nagyon igaz. Ott az alapvető hiba, hogy a két szimulátort közvetlenül hasonlítja össze sok játékos, holott a valósághoz viszonyítva kéne ezt tenni - már ha nem statisztikai adatokról van szó, ezek ugyanis közvetlenül is összehasonlíthatóak). Mondok egy példát: a Project Carsban a valós zászlószabályok közül a sárga, a kék, a fehér, a fekete-fehér és a fekete már benne van - az Assetto Corsában nincsenek zászlók, de a pályalevágásért büntet. Tehát látszik, hogy ezen a téren az AC le van maradva - de a leggyakrabban elkövetett "bűnt" azonnal tudja büntetni. De mondhatnám a pálya felgumizódását is: az AC-ben ez lényegesen valósághűbben van szimulálva, viszont a Project Carsban az eső negatívan is tudja befolyásolni a gumizódást, illetve a nedvesség miatt képes különbséget tenni a száraz és a nedves ívek között. Az éjszakai vezetés-versenyzés pedig olyan dolog, amit a Cars tud, az AC nem, de ennek nincs akkora jelentősége, hiszen gyakorlatilag a WEC 24 órás futamain kívül egyetlen valós verseny során sincs napszakváltozás. Az AC-ban mindegyik pálya laserscan, a Project Carsban csak négy az (Brands Hatch, Donnington Park, Outlon, Cadwell).
Remélem, érthető, mire akarok kilyukadni. Billeg a mérleg nyelve ide-oda, nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy a Cars meggyőzően jobb lenne, mint az Assetto, és vice versa. Az én alapelvem az, hogy virágozzék minden virág - de ha a szomszéd virágoskertje hasonlóan szép, mint a mienk, azt értékelni, és nem letaposni kell.@mrgreen: A Steam Family Sharing valami ilyesmi lenne, de a Project Cars (érthető okok miatt) nincs az engedélyezett játékok listáján. Emellett félkész játékokat összehasonlítani szerintem nem a legbölcsebb - ha majd az AC-ról lekerül az Early Access jelzés és megjelenik a PCars, akkor viszont értelmet nyer.
-
Joshi
titán
válasz
#70869248 #3462 üzenetére
Természetesen jogos amit írsz nincs kivetésem ellene de azt is el kell fogadni hogy mindenki más vérmérsékletű. Hozzáteszem hogy ezt a videót magamról biztosan nem tettem volna fel ilyen hangnemmel.
A sokkal gyorsabb és a gyorsabb között elég nagy a különbség, ha csak gyorsabb vagyok v lehetnék az előttem haladónál akkor ok benne vagyok a csatába de létezik feltartás is ami viszont bosszantó. Egyedül senki nem szeret körözni, na jó ha mondjuk az első háromban vagyok.
-
Joshi
titán
válasz
#70869248 #3460 üzenetére
Igen sokszor a türelmetlenség a hiba forrása ez tény, de az is egyértelmű hogy fölöslegesen nem tartok fel egy versenyzőt aki sokkal gyorsabb nálam. A kódexben ez is benne van. De ahogy írtam és fLeSs videójában is látszik nagyon nagyok a versenyzők közötti szintkülönbségek, nyilván a rutin megszerzéséhez idő kell és főleg verseny km. Én azért fLeSs mellett állnék azért mert a kommentje miatt nem koncentrált úgy ahogy azt kellett volna és balesetet sem okozott viszont szépen előzött itt-ott. A trágár szöveg viszont megbocsáthatatlan egy nyilvánossá tett videóban.
-
fLeSs
nagyúr
válasz
#70869248 #3451 üzenetére
2:40-nél az nem bevetődés volt, hanem én úgy veszem a kanyart, a többi körben is úgy vettem a kanyart. Laccoo ott annyival lassabb.
Az utána lévő kanyart meg eléggé benézte Laccoo, későn fékezett és ezért kerültem mellé. Ott is nekem az a normál sebességem, az nem "bevetődés".
Egyébként a színvonalt a rajt utáni eksönre értettem, ugyanaz történt mint egy bármilyen másik pub szerveren, pedig nem erre számítottam. Általában pubon ha azt túléli az ember akkor onnantól már nem szokott gond lenni.wolf033: Eau Rouge-ról egy videót láttam, amiben a fickó miután minimális gázfelengedéssel sikerült bevennie BMW-vel örömtáncot járt...
A kormány nincs szarul beállítva, mivel mindent érzek, csak ezt nem. Ez nincs benne a játékban, vagy ezekben az autókban amit próbáltam, még ma megnézek 1-2 másikat is.
-
fLeSs
nagyúr
válasz
#70869248 #3399 üzenetére
A TC igazából egyedül a La Source kanyarban lehet releváns, de bekapcsolva is meg lehet csúszni iRacingen, mert ott van egy kis bucka a chicane-ek között amin az autó elveszti a tapadást. Itt AC-ben viszont semmi, direkt próbáltam, hogy max gázzal gyorsítok ki, és semmi kerékpörgés vagy csúszás. iR-en ebben a kanyarban nagyon sokan szoktak keresztbe állni.
Ez kevésbé zavarna, az már inkább, hogy egyszerűen nem érezni, hogy az autónak (annak a háromnak amit próbáltam) van-e tapadása vagy nincs.raczger: azért annyit tudok, hogy mi a különbség a FOV és a pálya nyomvonala között.
elég sokat játszok szimekkel.
-
Nunder
őstag
válasz
#70869248 #3338 üzenetére
Mindenkinek köszönöm a segedelmet, igyekszem a leírtak szerint eljárni. Holnap talán lesz is időm kipróbálni, ha akkor sem sikerül, akkor majd pattintok egy videót a setupokkal.
neilszab: a Documents mappában ehhez az autóhoz van bemásolva az .ini file: bmw_m3_e30_gra, azon belül pedig értelem szerűen Imola. A játékon belül pedig az STD van kiválasztva.
-
BigBlackDog
veterán
-
SityiSXT
őstag
válasz
#70869248 #2757 üzenetére
Ahogy errefelé mondják: fair enough. A kételkedés jogát én sem vonom kétségbe, de kvázi látatlanban sokan meglepően messzemenő következtetéseket képesek levonni...
@xavix13: A Grid Autosportál is drágább a Limited, mint az alap...
Sőt, ha úgy vesszük, az AC jelenleg is kvázi Limited ilyen szempontból, mert ha jól tudom, a Nordschleife meg tán két Corvette ingyen jár azoknak, akik most Early Accessben veszik meg a játékot, míg a többieknek majd fizetős formában lesz elérhető.
-
SityiSXT
őstag
válasz
#70869248 #2728 üzenetére
"....szal a CARS olyan területeket fed le ami miatt nagyon könnyen elmehet a valószerűtlen versenyautózás felé" - Tudom, ez az AC topic, de:
Gondolod, hogy ha több versenyző is bevásárolta magát a programba és segítik a fejlesztést (pl. Ben Collins, Nicholas Hamilton, Oliver Webb), és használják futamra felkészüléshez (pl. René Rast), akkor ők valami árkádot akarnak összehozni? Nem látom az összefüggést a sok lefedett szakág és a játék szimulációs vonatkozásai között. Vannak a neten telemetriás videók, onnan azért erősen sejthető, hogy nem árkád lesz. A készültségi fok már nehezebb kérdés, mert ugyan a hivatalos menetrend szerint már bétában van a játék, de ez a fejlesztők részéről nem volt megerősítve. A nyári szabadságolásoknak most van vége, lement a Gamescom is, elvileg most indul a fejlesztési időszak végét jelentő "crunch" mód, szóval ha kellően belehúznak, november végén - december elején tényleg kiadásra kerülhet a játék. -
Chrys_
addikt
válasz
#70869248 #2725 üzenetére
Az lehet, de a nagy többség, akik nem tudják kipróbálni a pcars-t (köztük én is), csak azt látják, hogy ott van megjelenési idő (amíg itt ugyan már megvehető, de a multi még mindig csak "alpha"), és milyen jó lehet a yt-videók alapján (leszámítva, hogy lehet arcade lesz). Engem őszintén szólva már megvettek ezzel, be fogom szerezni azt a játékot is. Az AC ára meg szinte mindig akciós az utóbbi időben.
-
Jack@l
veterán
válasz
#70869248 #2657 üzenetére
Van abban valami amit mondassz, de tartok tőle hogy nem az az egyetlen ok. AC-ben is a kormány egyfolytában figyelve van és az erőket is egyfolytában számolja a háttérben. Alapból valami 333 hz-en, amit konfigban lehet feljebb is tolni.
Szóval ha ez (elvileg)igaz, akkor 100 kmph-nál maximum kb 40 centi elmozdulás után már érzed a kezed alatt a megcsúszást.
Persze sokkal másabb rendes élő kocsiban érezni.
Azért én reménykedem hogy unatkozós idejükben kikalapálják a fizikát még. -
válasz
#70869248 #2529 üzenetére
aki nem kezeli értékként az használja nyugodtan a valódi nevét
Én pontosan azért használom, mert érték, még ha ez elég bugyután hangzik is így megfogalmazva. Nem egy 6625. nick vagyok a netről, hanem egy élő-valós ember ül a virtuális autó mögött.
és ha nem, akkor az a besz@ri...vagy paranoiás, vagy magyarázza meg hogy miért nem.
F@szságok összehordása az jól megy. Senki nem írt ilyet. Komolyan, belőled többet néztem volna ki.
-
-
válasz
#70869248 #2505 üzenetére
iRacingben érdekes módon senkinek nem jelent problémát. A ligák közötti crosslinkek is inkább egyszerűsödnek, ha mindenki rendes nevén szerepel (+facebook + satöbbi, ahol valós neveket használsz/látsz, igaz a nicket is oda lehet írni mellé) és mondjuk van egy olyan community, mint rFactorban, hogy közvetítések meg sötöbö. Ott rögtön tudom, hogy áhá, ezzel a pofával mentem már együtt máshol, sőt találkoztam vele iR-ben vagy éppen egy külföldi ligában is ő a Jani, aki megelőzött a múltkor.
Érdekes, hogy mindenki görcsölni kezd azon, ha valami a játékban nem valós, de hogy a pilóták neve miért ne legyen az, sőt, egyenesen azt mondani, hogy marhaság, ha kötelező, az számomra rejtély. Egy zárt közösségben teljesen okés, hogy csak a nick, de szerintem van világ azon túl is. És szerintem ennek semmi köze a pályán való viselkedéshez, nem is értem miért merült fel. -
wolf033
senior tag
válasz
#70869248 #2501 üzenetére
Én viszont szintén a teljes nevet használnám inkább mert pont így lehet sokkal személyesebb a dolog. Pl. versenyeztem már "Tesztpilóta" nick névvel rendelkező emberkével is.
Na most ez már nekem nagyon gáz lenne ha a való világban találkoznánk és így kéne szólítanom. Sokkal személyesebb a dolog ha valakit a nevén tudok szólítani.
-
Met
nagyúr
válasz
#70869248 #2255 üzenetére
Ja, el kell kerülni a fizikai kontaktot, feltartani "lehet" (én mondjuk utolsó kanyarokban szoktam ha pozíciót védek) de ha kanyarban ráhúzol akkor vagy kimegy a fűre, vagy a másikat forgatja ki.
Ha meg annyival gyorsabb akkor úgy is meg fogja előzni, de nem is illik feltartani -
barcalaci84
őstag
válasz
#70869248 #2157 üzenetére
azért a reklámcélú versenyzői segédkezést én külön választanám...mert az valóban semmire se jó, de nem a versenyző miatt szerintem...Davidson kirakat ember csak codi-nál...
viszont itt van ez a gp2 mod AC-hoz...ez egy nonprofit mod ahol történetesen egy gp2-es pilóta visszajelzéseire nagyban építenek... nem véletlenül várták meg h a csávó induljon a Silverston-i gp2-es futamon (ugye van gyári AC pálya is hozzá)
és olvasgattam a visszajelzéseit h min kell szerinte változtatni h mégjobb legyen a szimulációja a kocsinak...(pl írta h kigyorsításon a valságban kicsit stabilabb az autó mint a játékban stb...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vivo V40 SE 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PocketBook Touch HD 3 (PB632) e-könyv olvasó, Spicy Copper színben, tokjában
- Legolcsóbban Bivaly érintőképernyős Dell 7430 (12.gen Core I7 16Gb 512Gb) laptopom eladó!!!
- Samsung Galaxy Watch Ultra + Trail Band
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest