- iPhone topik
- Magisk
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
huskydog17
addikt
Igen, ezt értem, hogy a D3D11 korlátjaiba ütköztek, de ha így van, vagyis kihozták belőle a maximumot, akkor miért írtad azt, hogy
"A PC és a konzol verzió is mehetne sokkal gyorsabban, ha nem így optimalizálták volna őket."
Nekem ez ellentmondásnak tűnik. Ha az API a ludas, akkor nem mehet gyorsabban a program, nem lehet jobban erre az API-ra optimalizálni, de viszont ha gyorsabb is lehetne a játék PC-n, akkor nem érték el az API korlátait. Én az utóbbit sejtem, főleg figyelembe véve, hogy az ukrán stúdió értelmes PC portot még nem készített, szerintem a Unity a mélypont. Szerintem itt szimplán csak sz*r motor+béna fejlesztők állnak a háttérben és nem az API korlátja.
Miért a sz*r motor? Konzolon se tudja tartani a 30 FPS-t. Ha ezt kombináljuk egy ukrán stúdióval, akkor garantált a katasztrófa, ezt most bebizonyították.PS4 verzió 20 FPS-re is lemegy, az Xbox csak 25-re.
Ez a játék még konzolon is kritikán aluli. -
djculture
félisten
-
huskydog17
addikt
Nem értelek, eddig azt mondtad, hogy a PC verzió a D3D11 miatt sz*r és nem a port minősége rossz. Most meg az ellenkezőjét állítod. Most akkor mi van?
Plusz itt és itt is megerősíted, hogy csak a D3D11 a ludas.
Az ukránok hol tudtak volna még nagy sebességet nyerni? Lehetséges, hogy hasonló csapdába estek, mint a Watch Dogs esetében? Tehát lehetséges, hogy itt is túl sok Deferred Context-et használtak a PC-hez és az balul sült el? Fél év után a WD-ot alaposan kipofozták, ha jól tudom, ott sok mindent DirectCompute-ra cseréltek, amivel jókora sebességet nyertek. Jó igaz, a WD PC portjához ha jól tudom nem nyúltak hozzá az ukránok.
#665: Pedig a Driver: San Francisco pont, hogy az egyik jobban sikerült munkájuk volt, ott csak a megvilágítást rontották el egy picit, de a játék piszok gyors és nagyon stabil volt. Tapasztalatból is meg tudom erősíteni, hiszen egy 64 bites, játékra alkalmatlan Radeon 5470M-el toltam végig 60 FPS-el 720p felbontásban.
-
szami777
addikt
De ez a nem használja ki GPU-t dolog már a sokadik ac-nél jelentkezik, mikor jön végre egy olyan ac, ahol nem ez lesz a fő baj.
Látsz reményt arra, hogy itt is 3-4 patch alatt azért picikét orvosolják?
Black flagnél pár patch után sokkal vállalhatóbb volt az összkép.
Vagy hagyják a francba, veszett fejsze nyele. -
Bad Pritt
félisten
Rég nem voltam ennyire kíváncsi játékra. Remélem nem omlik össze a Uplay nagyon.
Az lenne a legjobb szerintem, hogyha megjelenik jövőre a Division, akkor kukáznák ezeket az öreg Anvil meg Dunia motorokat és minden szériájukhoz a Snowdrop Engine-t használnák, mint ahogy az EA a Frostbite-tal teszi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Automata kávégépek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- E-roller topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Autós topik
- További aktív témák...
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Apple iPhone 7 Plus 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged