Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz tttzshd #572 üzenetére

    Nem optimalizálatlan az AC: Unity. Ez egy totális tévedés. Igazából azzal az elvvel amivel készült a PC-s port, igen meglepő, hogy egyáltalán 30-40 fps-sel fut egy csúcskártyán. Szóval volt vele munka bőven.
    Az Ubisoft Kiev egy kényszerdöntés elé került. Az volt a gond, hogy ha áthozzák a konzolról a tartalmat, akkor nem lesz olyan processzor, ami ezt működteti, ami már eleve rossz GPU kihasználtságot eredményez. Ezért döntöttek úgy, hogy csinálnak PC-re külön tartalmat, hogy a processzor válláról levegyék a terhet. Ez az alkalmazott technikákkal rossz GPU kihasználtságot eredményezett, de még mindig ott az SLI és a Crossfire lehetősége. Másképp ezt nem lehet megcsinálni, mert baromi kevés az a 2000 rajzolás, amit a DX11 megenged.

Új hozzászólás Aktív témák