- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Mobilarena
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Janos250 #2942 üzenetére
Koncepció szintjén szerintem még mindig a két processzoros felállás a legegyszerűbb.
Könnyebb delay-jel beállítani az fps-t az egyiken, míg a másikon mehetnek az alacsony késleltetésű feladatok.
Lehet egy erős proci izomból leviszi a 25 ms-et mondjuk 5 ms-re, de még nem tudom mennyire lenne bonyolult belőni az fps-t delay nélkül.
Az egész "grafikus futószalagot" egy ciklusba kéne rakni, belépési feltételnek meg a timer?
Vagy mennyire bonyolult egyenletes megjelenítési sebességet tartani változó fps-el. Az se zavar, ha 40 helyett 200 fps van, ha nem gyorsul be a grafika (változó offset két képkocka között).
Hmm, ezzel a kísérlettel elleszek egy darabig.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs