Hirdetés
- Örömhír: nem spórol Európán a OnePlus
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Google Pixel topik
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
-
Mobilarena
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tsigu
csendes tag
Sziasztok!
Full kezdő vagyok a témában, kb négy napja másztam bele, mert kell egy 24 csatornás audio bemenet választó valamilyen kijelzővel.
Így esett a választás az Arduino lapra.Össze is raktam egy 74hc595 shift regiszterrel működő 24 csatornás, relés bemenet választót, nyomógombbal, mute funkcióval.
Tök jól működik.
Aztán összeraktam ismét 74hc595-re ülő 2x7szegmenses kijelzőt, ami ismét tök jól sikerült...
Dagadt a mellkasom....
De.... amikor a kettőt összegyúrtam egy Arduino UNO lapra, akkor már csak a csatorna választó működik, a kijelző sötét marad.Nem tudom, lehet olyat tenni az UNO lappal, hogy két külön kimenetet kijelölni a latch, data, clock vezérlésnek.
Vagyis, kijelzőnek: L-8, C-9, D-7
csatornaválasztónak, L-2, C-3, D-4A soros monitoron ellenőriztem a kimenő értékeket, ott elvileg minden rendben, igaz a szkóphoz nem értek... De a vezérlő értékek megvannak.
Kapcsolást a Tinkercad Circuit oldalán raktam össze, ha kell a kép mellé a kódot is beillesztem.Köszönöm a segítségeteket!
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 256GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4003, 100% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron