- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Magyarított Android alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
-
Mobilarena
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peter76bp
aktív tag
válasz
turkburk #10833 üzenetére
Óóóóó bazzz. Hogy nem jutottam ide hamarabb. Most próbáld már meg be tudsz-e lépni recovery-be? Mert nekem lila szétfolyós képernyő jön be csak. Vissza akartam rakni az előző mentését, de így nem tudom. Ha esetleg ezt tapasztalod rögtön vedd ki az akksit is pihentesd pár percig a telót bekapcsolás előtt. Ha sokáig úgy hagyod beég a kijelzőbe az a szar csíkozás és sokkal tovább kell kikapcsolva hagyni.
Valaki: Mi van akkor ha nem tudok belépni recoverybe? Lila hosszantí csíkozásos szétfolyós képernyő jön be csak. Itt belinkelt THL W3-ra készített CWM Recovery v5.5.0.4 for ThL W3+ //sgg került fel a telóra, azzal mentettem le az eredetit, aztán feltettem az itteni magyarított ROM-ot.
beers Te tesztelted ezt a ROM-ot, Neked nem volt ilyen gondod az elforgatás érzékelővel, meg a gszenzorral?
-
hevizms
addikt
-
orkester
őstag
válasz
turkburk #8902 üzenetére
Te 14-én indítottad a Paypalnál?
Vajon ha én 15-én indítottam, de 18-án módosítottam az esetet annyiban, hogy megkaptam, de csak fóliát, akkor melyik naptól számítják a 10et?
Lehet a 3. helyről is csak a pénzt kapom vissza, mert ma beszéltem az eladóval és csak jövőhétre érkezik neki Jiayu g2...ahhoz képest, hogy raktáron volt neki. Persze Gorilla glass nélküli van neki, azt szívesen elküldi, de nem olcsóbban.
sasa311: Ez az alvás figyelő tényleg működik? Én tableten próbáltam, de szerintem a mikrofonja gyenge, mert alig mozdult a grafikon. Vagy a mobilt is 2cm-re kell rakni?
-
turkburk
tag
válasz
turkburk #8884 üzenetére
Ma írt Paypal és nekem ítélték a vitát:
We have concluded our investigation into your case and have decided in your
favor.További teendő részemről nincs, csak várni a pénzt.
What to Do Next
-----------------------------------No further action is required by you at this time.
Kölcsönöztem egy kis pénzt Wang úrnak jó két hétre.
-
Mathiax Rex
csendes tag
válasz
turkburk #8711 üzenetére
Úgy néz ki másodszor járok így Justinnal 3 hét alatt. Először egy Jiayu G2-vel hülyítette az agyamat 3 napig, aztán refund, most pedig a Lenovo A789-et rendeltem meg egy hete. Igaz itt már rutinosabb volt, van tracking number, de igazából semmi előrelépés. Van valakinek hasonló tapasztalata? Ilyenkor is lehet refundot kérni?
-
-
zarew
senior tag
válasz
turkburk #7875 üzenetére
Mondtam,hogy ez a 3. neve ugyanannak a cégnek,amit biztos tudunk.Miért hagynák abba?Ezektől soha senki nem fog telefont kapni. Én érzem magam csalónak ,hogy Zopo 900 ért 80 vagy mennyivel kevesebb pénzt akartam adni mint amennyit az összes többi kereskedő kér. Nincsenek csodák,ismét rájöttem. Csak csóri userek,mint én.
-
Sanyesz.
őstag
válasz
turkburk #7520 üzenetére
A refundot a Paypal-nál indítottam. Arról fogalmam sincs, hogy a hoo...-nál van-e erre egyáltalán lehetőség.
Tegnap este indítottam és ma reggel már azt láttam a Paypal-on, hogy "Refunded". Valószínűleg hamarosan a számlámra is visszakerül a pénz.
A hoo- nál ez a tétel most "pending" állapotú.
Még nem mondtam le a G3-ról, de a hoo... most leállt!? -
r00r1
aktív tag
válasz
turkburk #7520 üzenetére
Rick4 írta valamikor:
"Itt egy jó leírás:
Internetes vásárláskor is adódhatnak olyan problémák, melyek miatt vissza szeretnénk kapni a pénzünket. A PayPal egyik nagy előnye az átutalással (direct bank transfer) szemben, hogy a pénzünk biztosítva van 1.000 USD összegig.
Ezzel a leírással azoknak a dolgát szeretnénk megkönnyíteni, akik ilyen helyzetbe kerülnek.
Melyek lehetnek ezek a helyzetek?
Nem kaptad meg az árut vagy annak egy részét, amit kifizettél.
Nem azt vagy nem olyan állapotban kaptad meg, ahogy az a termékleírásban szerepelt.
Esetleg találtál egy nem engedélyezett tranzakciót a PayPal számládon.
1. Az első lépések:
Mielőtt a PayPal-hoz fordulnánk mindenképp kezdjünk levelezésbe az internetes bolttal ahonnan az árut rendeltük. Részletesen írjuk le a termékkel kapcsolatos hibákat, eltéréseket, esetlegesen magának a terméknek a hiányát.
Erre azért van szükség, mert a későbbiekben ezt a levelezést a PayPal bekérheti a problémás eset kezeléséhez. Ezeknek a leveleknek tükrözniük kell, hogy te mindent megpróbáltál, hogy rendezd a helyzetet az eladóval. Érdemes az eladó válasz e-mailjeit is elmenteni.
Ha nem jársz sikerrel, és az eladó elzárkózik bármiféle kártérítéstől vagy pénzvisszafizetéstől, akkor a PayPal-on „vitát” lehet indítani az eladóval.
2. Vita (Dispute) indítása PayPal-on:
Nagyon fontos, hogy vitát csak akkor indíthatsz, ha az adott vásárlás nem régebbi 45 napnál!
Lépj be az account-odra.
Az „account history” részen láthatod a legutóbbi pénzmozgásaidat. Ezek között keresd meg azt, amelyikkel a probléma van, majd nyomd meg a „details” gombot.
A „transaction details” részen vagy, ahol az adott tranzakciód részletes leírását találod.
Gördítsd le a legalljára az oldalt és klikkelj rá a „Resolution Center” feliratra.
Itt két választásod van. „Item dispute”-ot akkor jelöld be, ha nem kaptad meg a terméket amit rendeltél, vagy nem azt amit rendeltél. Az „unauthorized transatcion”-t pedig akkor, ha olyan tranzakciót / pénzlevonást találtál amit nem te indítottál.
Most az „Item dispute”-al fogunk foglalkozni, mert igazából ez az, ami gyakrabban előfordulhat. Így jelöld be azt és utána „Continue”,
Itt is két választásod van:
„I haven't received my item.” – Ezt akkor jelöld be, ha nem kaptad kézhez az ígért határidőn belül a kifizetett terméket.
„I received my item, but it is significantly not as described.” – Ezt akkor jelöld be, ha a csomagot megkaptad, de az sérült, hiányos, vagy nem az van benne amit kifizettél.
Tegyük fel, hogy nem kaptad meg a terméket. Jelöld be az „I haven't received my item.”-et, majd „Continue”.
A „What is the category of your purchase?” felirat alatt gördítsd le és válaszd ki a vásárolt termék fajtáját. Airsoft termékeknél én az „Other Tangible Goods”-t szoktam választani.
A „Compose Message to Seller” részen írd le a problémád a tranzakcióval kapcsolatban, majd nyomd meg a „Continue” gombot.
Ezennel elindítottad a „vitát”, melyről e-mailben értesítést kap az eladó és a PayPal is. A „My account” részen fogsz találni ezek után egy „Resolution Center cases” részt, ahol az „Open Disputes & Claims” alatt követni tudod a vita menetét. Itt olvashatod majd az eladó válaszát a problémára. Itt a PayPal még nem szól bele a dologba.
Ha ezek után sem jutsz közös nevezőre az eladóval, akkor kell elindítani a „Követelést”, azaz a „Claim”-et. Itt fog bekapcsolódni a PayPal a vitába.
3. Claim (követelés):
Leghamarabb 7, legkésőbb 20 nappal a vita („dispute”) elindítása után van rá lehetőség!
A „My account” alatt kattints a korábban említett „Open Disputes & Claims” fülre, majd az adott vitán nyomd meg a „view” gombot.
A „Close or Escalate” részen lesz lehetőséged a vita lezárására, amennyiben sikerült levelezéssel megoldani a helyzetet. Ezt a „My concerns have been resolved, I want to close this dispute” felirat bejelölésével és a „Continue” gomb megnyomásával teheted meg. Ekkor a vita lezárult és nem nyitható meg újra ennél a tranzakciónál.
Ugyan itt lehetőséged van a vitát egy magasabb szintre emelni és követeléssé fokoznod. Ezen a részen lezárulnak a levelezések az eladóval és a PayPal veszi kezébe az ügyet. Ezt az „I would like to end communication and escalate this dispute to a claim with PayPal” felirat bejelölésével és a „Continue” gomb megnyomásával indíthatod el.
Egyszerűbb esetben a PayPal visszautalja a pénzed pár napon belül, bonyolultabb helyzetekben bekérhet majd tőled bizonyos levelezéseket is az eladóval.
A Claim-nek akár több hetes lefolyása is lehet, így türelem tornaterem. Lezáratlan ügyek sosem maradnak a PayPal-on. Ha igazad van, nincs mitől tartanod, vissza fogják utalni a pénzedet, melyről értesítést kapsz „Refund” címszó alatt. Ez először csak a PayPal account-odon jelenik meg, majd 1-2 nap elteltével jóváíródik az összeg a bankszámládon." -
Jazz
veterán
válasz
turkburk #6344 üzenetére
Szerintem ezek egymást másolják.
(#6346) cappa72: Nekem a Justin-ról a "Jay és Justin üldögél a fán, Justin rajta Jay..." -jut eszembe.
(#6345) Sanyesz.:
Gorilla Glass,
1Gb Ram,
1280x720 felbontás,
IPS panel,
fém váz,
böszme nagy akksi 2.5Ah,
(meg akit érdekel; 2MP front, 8MP back, Full HD Video record support),
és mindezek tükrében nevettséges 130$.
És még elegáns is, semmi csicsa, jól néz ki.Hát kb. ezért.
-
andrasxx
tag
válasz
turkburk #2091 üzenetére
Igen... nálam is úgy volt...
Az online supporttól tudsz segítséget kérni. Nagyon készségesek. Azt hiszem, hogy úgy volt, hogy megrendeltem és rendelés után hívtuk fel őket, akkor törölték a rendelést és az új rendelésnél már ki lehetett választani a PayPAL-T. (fiam beszélt velük angolul.. nagyon készségesek voltak). 12-én csütörtökön rendeltem és tegnap itt volt... 12.nap itt volt -
hungobungo
senior tag
válasz
turkburk #2091 üzenetére
Ha nem vagy ennyire "márkahű", rendeld meg a ZP500 gyártójától HERO H8000 névvel, ugyanaz:
http://www.tmallbox.com/mobile-phone/12403-mtk6575-hero-h8000.html
A 10 dollárt meg elsörözzükBár a zopo-nál IPS-t írnak, ennél meg nem, de a kínai haverom szerint ugyanaz a kettő a feliratot leszámítva...
-
fecg21
aktív tag
válasz
turkburk #872 üzenetére
Az 1G ram az közel sem biztos hogy 1GB ram-ot jelent, a kinaiak a kamera felbontásánál is használnak egy trükkös számozást. Ez is olyasmi lehet.
Ennél a készüléknél már ténylegesen kiírják hogy 1gb ram-ja van, ami a képernyő fotók alapján csak 768Mb , bár én ég ezt se nagyon hiszem el... [link]
Ha ez a teló ténylegesen tudja a 3D-t ,az nem semmi azért az összegért. És a kijelző felbontása is impozáns. [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Hibátlan Apple iPhone 15 Pro - Kártyafüggetlen - 128GB Fekete Titán (87% Akku)
- Apple iPhone 14 Pro, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Fotós felszerelés - Stúdió lámpa / Softbox / Vaku
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest