- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fecg21
aktív tag
válasz turkburk #872 üzenetére
Az 1G ram az közel sem biztos hogy 1GB ram-ot jelent, a kinaiak a kamera felbontásánál is használnak egy trükkös számozást. Ez is olyasmi lehet.
Ennél a készüléknél már ténylegesen kiírják hogy 1gb ram-ja van, ami a képernyő fotók alapján csak 768Mb , bár én ég ezt se nagyon hiszem el... [link]
Ha ez a teló ténylegesen tudja a 3D-t ,az nem semmi azért az összegért. És a kijelző felbontása is impozáns. [link]
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz turkburk #884 üzenetére
Engem inkább az érdekel, hogy mikorra lesz ebből magyar rom, amúgy nem rossz a telefon, de tényleg érdemes még kicsit várni, hogy milyen készülékek állnak még elő, az is lehet hogy az alcatel is beszáll majd ebbe a buliba.
Ha privátot írsz, írd bele, hogy mivel kapcsolatban kerestél! Az egyszerűbb kommunikáció érdekében, telefonon: +36702577646
-
hungobungo
aktív tag
válasz turkburk #2091 üzenetére
Ha nem vagy ennyire "márkahű", rendeld meg a ZP500 gyártójától HERO H8000 névvel, ugyanaz:
http://www.tmallbox.com/mobile-phone/12403-mtk6575-hero-h8000.html
A 10 dollárt meg elsörözzükBár a zopo-nál IPS-t írnak, ennél meg nem, de a kínai haverom szerint ugyanaz a kettő a feliratot leszámítva...
[ Szerkesztve ]
QQ Messenger: 1952850816 *** Chigontech, egy megbizható Aliexpress kereskedő: http://www.aliexpress.com/store/1153179
-
andrasxx
tag
válasz turkburk #2091 üzenetére
Igen... nálam is úgy volt...
Az online supporttól tudsz segítséget kérni. Nagyon készségesek. Azt hiszem, hogy úgy volt, hogy megrendeltem és rendelés után hívtuk fel őket, akkor törölték a rendelést és az új rendelésnél már ki lehetett választani a PayPAL-T. (fiam beszélt velük angolul.. nagyon készségesek voltak). 12-én csütörtökön rendeltem és tegnap itt volt... 12.nap itt volt[ Szerkesztve ]
Mi 9T Pro + PIPO M9 Pro... előtte: Xiaomi Mi5s + Redmi 3 Pro, Elephone P7000, THL 5000, INEW V3, JIAYU G3S, JIAYU G3, ZOPO ZP500, ZTE Blade
-
andrasxx
tag
válasz turkburk #4015 üzenetére
nem próbáltam, szívesen kipróbálnám, ha adnál egy linket a letöltéshez!
Nekem egy HKPhone Revo (S) - 27-7-2012 rom van fent. Nem rossz.. de ritkán bírná tovább mint egy nap...
Előre is köszönöm!
Mi 9T Pro + PIPO M9 Pro... előtte: Xiaomi Mi5s + Redmi 3 Pro, Elephone P7000, THL 5000, INEW V3, JIAYU G3S, JIAYU G3, ZOPO ZP500, ZTE Blade
-
Jazz
veterán
válasz turkburk #6344 üzenetére
Szerintem ezek egymást másolják.
(#6346) cappa72: Nekem a Justin-ról a "Jay és Justin üldögél a fán, Justin rajta Jay..." -jut eszembe.
(#6345) Sanyesz.:
Gorilla Glass,
1Gb Ram,
1280x720 felbontás,
IPS panel,
fém váz,
böszme nagy akksi 2.5Ah,
(meg akit érdekel; 2MP front, 8MP back, Full HD Video record support),
és mindezek tükrében nevettséges 130$.
És még elegáns is, semmi csicsa, jól néz ki.Hát kb. ezért.
[ Szerkesztve ]
free your mind
-
Sanyesz.
őstag
válasz turkburk #7374 üzenetére
Reméljük nem így van.
Mellesleg 8 nap alatt pontosan 200 megrendelés futott be a hoo...-hoz. Ezt nem tartom túl soknak egy (elvileg) kedvező árú shop esetében.
Lehet, hogy elkapta a madárinfluenza Wang urat..."Tiefe Brunnen muss man graben, wenn man klares Wasser will."
-
r00r1
aktív tag
válasz turkburk #7520 üzenetére
Rick4 írta valamikor:
"Itt egy jó leírás:
Internetes vásárláskor is adódhatnak olyan problémák, melyek miatt vissza szeretnénk kapni a pénzünket. A PayPal egyik nagy előnye az átutalással (direct bank transfer) szemben, hogy a pénzünk biztosítva van 1.000 USD összegig.
Ezzel a leírással azoknak a dolgát szeretnénk megkönnyíteni, akik ilyen helyzetbe kerülnek.
Melyek lehetnek ezek a helyzetek?
Nem kaptad meg az árut vagy annak egy részét, amit kifizettél.
Nem azt vagy nem olyan állapotban kaptad meg, ahogy az a termékleírásban szerepelt.
Esetleg találtál egy nem engedélyezett tranzakciót a PayPal számládon.
1. Az első lépések:
Mielőtt a PayPal-hoz fordulnánk mindenképp kezdjünk levelezésbe az internetes bolttal ahonnan az árut rendeltük. Részletesen írjuk le a termékkel kapcsolatos hibákat, eltéréseket, esetlegesen magának a terméknek a hiányát.
Erre azért van szükség, mert a későbbiekben ezt a levelezést a PayPal bekérheti a problémás eset kezeléséhez. Ezeknek a leveleknek tükrözniük kell, hogy te mindent megpróbáltál, hogy rendezd a helyzetet az eladóval. Érdemes az eladó válasz e-mailjeit is elmenteni.
Ha nem jársz sikerrel, és az eladó elzárkózik bármiféle kártérítéstől vagy pénzvisszafizetéstől, akkor a PayPal-on „vitát” lehet indítani az eladóval.
2. Vita (Dispute) indítása PayPal-on:
Nagyon fontos, hogy vitát csak akkor indíthatsz, ha az adott vásárlás nem régebbi 45 napnál!
Lépj be az account-odra.
Az „account history” részen láthatod a legutóbbi pénzmozgásaidat. Ezek között keresd meg azt, amelyikkel a probléma van, majd nyomd meg a „details” gombot.
A „transaction details” részen vagy, ahol az adott tranzakciód részletes leírását találod.
Gördítsd le a legalljára az oldalt és klikkelj rá a „Resolution Center” feliratra.
Itt két választásod van. „Item dispute”-ot akkor jelöld be, ha nem kaptad meg a terméket amit rendeltél, vagy nem azt amit rendeltél. Az „unauthorized transatcion”-t pedig akkor, ha olyan tranzakciót / pénzlevonást találtál amit nem te indítottál.
Most az „Item dispute”-al fogunk foglalkozni, mert igazából ez az, ami gyakrabban előfordulhat. Így jelöld be azt és utána „Continue”,
Itt is két választásod van:
„I haven't received my item.” – Ezt akkor jelöld be, ha nem kaptad kézhez az ígért határidőn belül a kifizetett terméket.
„I received my item, but it is significantly not as described.” – Ezt akkor jelöld be, ha a csomagot megkaptad, de az sérült, hiányos, vagy nem az van benne amit kifizettél.
Tegyük fel, hogy nem kaptad meg a terméket. Jelöld be az „I haven't received my item.”-et, majd „Continue”.
A „What is the category of your purchase?” felirat alatt gördítsd le és válaszd ki a vásárolt termék fajtáját. Airsoft termékeknél én az „Other Tangible Goods”-t szoktam választani.
A „Compose Message to Seller” részen írd le a problémád a tranzakcióval kapcsolatban, majd nyomd meg a „Continue” gombot.
Ezennel elindítottad a „vitát”, melyről e-mailben értesítést kap az eladó és a PayPal is. A „My account” részen fogsz találni ezek után egy „Resolution Center cases” részt, ahol az „Open Disputes & Claims” alatt követni tudod a vita menetét. Itt olvashatod majd az eladó válaszát a problémára. Itt a PayPal még nem szól bele a dologba.
Ha ezek után sem jutsz közös nevezőre az eladóval, akkor kell elindítani a „Követelést”, azaz a „Claim”-et. Itt fog bekapcsolódni a PayPal a vitába.
3. Claim (követelés):
Leghamarabb 7, legkésőbb 20 nappal a vita („dispute”) elindítása után van rá lehetőség!
A „My account” alatt kattints a korábban említett „Open Disputes & Claims” fülre, majd az adott vitán nyomd meg a „view” gombot.
A „Close or Escalate” részen lesz lehetőséged a vita lezárására, amennyiben sikerült levelezéssel megoldani a helyzetet. Ezt a „My concerns have been resolved, I want to close this dispute” felirat bejelölésével és a „Continue” gomb megnyomásával teheted meg. Ekkor a vita lezárult és nem nyitható meg újra ennél a tranzakciónál.
Ugyan itt lehetőséged van a vitát egy magasabb szintre emelni és követeléssé fokoznod. Ezen a részen lezárulnak a levelezések az eladóval és a PayPal veszi kezébe az ügyet. Ezt az „I would like to end communication and escalate this dispute to a claim with PayPal” felirat bejelölésével és a „Continue” gomb megnyomásával indíthatod el.
Egyszerűbb esetben a PayPal visszautalja a pénzed pár napon belül, bonyolultabb helyzetekben bekérhet majd tőled bizonyos levelezéseket is az eladóval.
A Claim-nek akár több hetes lefolyása is lehet, így türelem tornaterem. Lezáratlan ügyek sosem maradnak a PayPal-on. Ha igazad van, nincs mitől tartanod, vissza fogják utalni a pénzedet, melyről értesítést kapsz „Refund” címszó alatt. Ez először csak a PayPal account-odon jelenik meg, majd 1-2 nap elteltével jóváíródik az összeg a bankszámládon." -
Sanyesz.
őstag
válasz turkburk #7520 üzenetére
A refundot a Paypal-nál indítottam. Arról fogalmam sincs, hogy a hoo...-nál van-e erre egyáltalán lehetőség.
Tegnap este indítottam és ma reggel már azt láttam a Paypal-on, hogy "Refunded". Valószínűleg hamarosan a számlámra is visszakerül a pénz.
A hoo- nál ez a tétel most "pending" állapotú.
Még nem mondtam le a G3-ról, de a hoo... most leállt!?[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben, wenn man klares Wasser will."
-
-
zarew
senior tag
válasz turkburk #7875 üzenetére
Mondtam,hogy ez a 3. neve ugyanannak a cégnek,amit biztos tudunk.Miért hagynák abba?Ezektől soha senki nem fog telefont kapni. Én érzem magam csalónak ,hogy Zopo 900 ért 80 vagy mennyivel kevesebb pénzt akartam adni mint amennyit az összes többi kereskedő kér. Nincsenek csodák,ismét rájöttem. Csak csóri userek,mint én.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...