Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz
huskydog17 #16322 üzenetére
Nem kell azert hanyat esni, DOOM grafikaja nem nagy szam, es zart terben jatszodik.
Raadasul megnezed a videot, inkabb a 120-140FPS kozott ugralt, mint 200 korul, most is vannak ujabb jatekok amik tudjak ezt 1080p-ben egy 980Ti-vel DX11 alatt
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #16072 üzenetére
Várható volt, írták is korábban, hogy elég nagy "performance hit" lenne a natív renderelés... Eleve azért volt erre szükség, hogy elfogadható teljesítménnyel fusson a "tudjuk min", csak az igényesebbek torkán ezt a "látványt" nem lehetett lenyomni.
Azt mondjuk jó lenne ha megcsinálnák még, hogy a 4xMSAA ne legyen állandóan kényszerítve, mert ezzel legalább annyi FPS-t lehetne nyerni. Ezért már az Alan Wake-nél is kaptak kritikát, bár ott csak 2x volt és utána talán ki is patchelték ezt is. -
KAMELOT
titán
válasz
huskydog17 #16026 üzenetére
Ez egy rakat trágya. Nem hogy fejlődne a grafika hanem még le is butítják, hogy a xar konzolok mehessenek. Konzol max 10 éves korig van.
-
stratova
veterán
válasz
huskydog17 #16026 üzenetére
Elvileg a játék 2 GB VRAM-ig low, 3-ig medium 4-től high textúrát engedélyez (ha ez így van 4 től lennie kellene egy ultának is) DX12-nél, ami viszont kimaradt, hogy ugyanebben a tesztben megnézték a kégyszerített magas textúraminőséggel is. Szvsz így még mindig szebb a DX11, de közel sem ekkora a differencia:
DX11 Nano
DX12 Nano "Speichersutz aus" = forced high textures
DX12 980Ti "Speichersutz aus" = forced high textures
Ha jól nézem így alakul a képminőség: DX11 Fury Nano > DX12 GTX 980 Ti 6 GB forced > Fury Nano 4 GB forced > GTX 980 Ti 6 GB DX12. Hiányolom a Fury Nano DX12 és GTX 980 Ti DX11 beállításokat, de ez van.
-
válasz
huskydog17 #16036 üzenetére
Ó dehogynem... kihagy a memóriád...
pl a Crysis nem rémlik hogy a DX10 lassabb volt behazudott extra grafikával?... aztán kiderült fut DX9 alatt is és ugyanúgy vagy jobban néz ki és gyorsabb is.
Meg volt több ilyen játék is már azóta... most így DX11re nem tudok példát mondani, ott inkább fagyásokra meg több bugra emlékszem, amíg ki nem pofozták őket (pl Batman-ek stb), ha nem is lassulásra. Meg akkoriban jöttek a játékok amiken nem ment az AA pl. (Mondjuk nekem nem hiányzott már akkor sem.)
Volt itt minden már... nincs új a nap alatt.
Majd kiforrja magát, csak most a probléma is sokkal komplexebb lett... mert ja "drivert" kell írni a GPU szállítók helyett. -
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #16026 üzenetére
Ugyan csak az első epizód van meg, de nálam már el sem indul DX12-es módban a patch óta
Szerk.: aha "központi" a hiba: [link] még a hotfixet is sikerült bugosan kiadni
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #16026 üzenetére
A textúrák butításával nem lehet sebességet nyerni. Ugyanazt a mintavételezési munkát végzi el a GPU akármilyen textúrával. Itt az előkonfigurált textúrabeállításokat lehet látni. Ezen update-enként változtatnak, mert gondjuk van a streaminggel. A DX11-es megvilágítás azért néz ki másképp, mert a DX11-es kódban van egy bug, ami nem enged lefutni egy post-processt. DX12-ben ez lefut, és világosabb lesz a kép nappal. Ezt majd javítják. Megvilágítás szempontjából az a helyes, amit a DX12-es képeken látsz.
-
Firestormhun
senior tag
válasz
huskydog17 #16026 üzenetére
GDC-s prezentációjukban is már benne volt, hogy komoly fejfájást okoz számukra jelenleg az erőforrás menedzsment és DX11 módhoz képest + 1 GB-nyi "hulladék" adat keletkezik. Ezen az új pályán úgy tűnik hatványozottan jelentkezik a probléma, ezért csak alacsonyabb minőségű textúrákat tudnak streameltetni a memória foglaltság kontrollálására.
Ennek semmi köze nincsen csaláshoz, egyszerűen csak a fejlesztők a játékmotorjukba nem tudnak jó "drivert" írni.
-
cyberkind
félisten
válasz
huskydog17 #16026 üzenetére
Igaz rég volt, de ilyen durva dolgokra nem emlékszem amikor a 11-re állt át mindenki szép lassan, lesz ebből valami értelmes is valaha?
-
oAcido
aktív tag
válasz
huskydog17 #16026 üzenetére
Nesze neked DX12... Az hagyján, hogy így néz ki, de Radeon alatt még rondább, mint nVidia alatt... Aztán a Tomb Raider-es DX12 sikerült szarul... Legalább ott nem lett csúnyább az eredmény.
Múltkor volt a DX12-ős AMD driver hír, meg hogy mennyivel erősebb a konkurenciánál. Ezek után nem csodálkoznék, ha az összes DX12-es címben szarabbul nézne ki az AMD.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
huskydog17 #16026 üzenetére
Ha jazaerek megnezem tenyleg van-e kulonbseg.
Lehet itt csak elszabtak valamit. -
rocket
nagyúr
válasz
huskydog17 #16026 üzenetére
Occlusion mappingot is szepen visszavettek.
Ennek inkabb egy PC vs PS4 osszehasonlitasnak kene lennie
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #16016 üzenetére
Ne elégedetlenkedj.
Lehet 2013 óta ezen dolgoztak, hogy legalább így elfusson... -
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #16012 üzenetére
Van olyan aki linuxon akar játszani?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #16012 üzenetére
Csak a Linux port sebessége töredéke a Windows portnak. Főleg max. grafikán. Ez így halott.
-
cyberkind
félisten
válasz
huskydog17 #15964 üzenetére
A Batman Arkham Knight még nyomokban se volt ennyire szar mint a Quantum Break, még 6K-t se ért meg amennyiért vettem, + megjegyzem hogy a Batman azóta nagyon jó port lett, itt kevés az esély erre.
Le is törlöm ezt a szart és játszok valami normálissal, a M$-nál meg legyen öngyilkosok mindannyian.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #15964 üzenetére
Nem csak PC-n vannak ilyenek: Lichdom Battlemage PS4/Xbox One: Worst Frame-Rate We've Ever Tested
"We've been measuring frame-rates since 2008. And we never seen anything as consistently bad as this."
12-20 FPS 'oszt fix hardverre kell dolgozniuk, ettől még az AK meg a QB PC-s portja is jobb
Amúgy a "lepaktálás" nem lenne rossz, ott van az az előnye, hogy se a QB (vagy akár az Alan Wake), se az Arkham sorozat nem készülhetett volna el egy nagyobb kiadó nélkül. Főleg, hogy story orientált játékokba nem is nagyon szeretnek már pénzt fektetni
A QB, GOW is az UWP meg a DX12 erőltetése miatt lett olyan amilyen, mindehhez persze hozzájön még az, hogy a lehető legkevesebb pénzből a lehető leggyorsabban kellett megcsinálni...
-
cyberkind
félisten
válasz
huskydog17 #15790 üzenetére
Akkor 2-3 év múlva büszkén játszhatok majd a játékkal, addig is törlés, szerencse hogy "csak" 6K volt, remélem a MS-nál eljön a csőd minél előbb.
(#15792) huskydog17
A csapat jó, csak a MS dirigál, mint az Alan Wake-nél, ez a baj. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #15787 üzenetére
Minél több az ilyen temporális trükk a motorban, annál nehezebb a multi-GPU. Nem arról van szó, hogy nem lehet megcsinálni, hanem arról, amit az Epic mondott még az UE4-nél. Megoldható, de akkora befektetést igényel, hogy azért a 0,01%-os piaci rétegért nem éri meg ezzel a kérdéssel foglalkozni. Az más kérdés, hogy az Epic foglalkozik az IGP+dGPU-val, míg a Remedy nem.
Van benne exit gomb. Fent lejön a sáv, ahol be lehet zárni az alkalmazást egy kattintással. Mint egy Windows ablakot. De mivel sokan nem találták meg, így raknak bele egy jobban láthatót is.
(#15789) cyberkind: [link]
-
guftabi96
addikt
válasz
huskydog17 #15633 üzenetére
70?
Már itt tartunk? Jézusom... -
cyberkind
félisten
válasz
huskydog17 #15633 üzenetére
Én csak jókat tudok mondani a Gears of War meg a Tomb Raider-ről DX12-ben, mindkettő nagyon jól és szépen ment/megy, de ettől függetlenül erre a DX12-re így semmi szükség nem volt.
(#15635) guftabi96
Igen, annyiba kerül, de egész konkrétan 19.690Ft. -
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #15018 üzenetére
Na a 390X már be is került, 8%-kal gyorsabb csak a 980 Ti, de lassan jönnek az eredmények
Szerk.: Fijin, Tongán framelock van DX12 alatt
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17 #14935 üzenetére
"Az eredeti, UE3-as változat full maxon 4×MSAA mellett 60 FPS-el megy, csak néhol esik le 40-50 környékére. A Redux változat (UE4) mindenféle élsimítás nélkül és visszavett grafikai részletességgel is kínkeservesen tudta tartani a 30-at. Amikor dinamikus (animált) vegetáció kerül a képbe, azonnal összeomlik a teljesítmény, ellentétben az előddel."
Nem tudom mivel tesztelted de én 2x is végigvittem a VGa teszt miatt egyszer sem omlott össze pedig mindent fullra tettem felskálázást is maxra. Átlag 69 fps volt a teljes végigjátszás átlaga az egész game alatt futott a fraps benchmark.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #14931 üzenetére
Az MS a fejlesztéseit szerintem játéktól függetlenül visszaírja. Elvégre sok játékhoz licencelték az UE4-et.
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17 #14931 üzenetére
UE4-el nincs semmi baj. Nem kell túleffektezni és fut az szépen még dx12 sem kell hozzá.
Ott az új Illuminációs Alone in the darknak csúfolt cucc 120+ fps lazán megvan benneAki nem ért hozzá minek használja.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
huskydog17 #14839 üzenetére
Raszokhatnanak mar a fejlesztok meg a kiadok, hogy kiadas elott fejezik be a jatekokat, nem utana foltozgatjak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #14502 üzenetére
Az várható volt, hogy a kétmagosok kikerülnek a képből pont azért, mert a low-level jobban párhuzamosítható, tehát az egy magra korlátozódó feldolgozási modell miatt nem húznak majd meg a fejlesztők olyan határokat, amelyeket korábban kényszerből meghúztak. Ilyen formában a négy mag lett a minimum igény, pont a skálázódás lehetősége miatt.
Attól, hogy a kernel driver eltűnik csak a skálázódás lehetősége nyílik meg. Ez is a négymagosoknak előny, és nem a kétmagosoknak.A többi már motorstruktúra kérdése. Nyilván nem kedvező, hogy sok éves a játék alapja, és azt kell átépíteni. Sokkal jobb lenne a nulláról dolgozni, de ez egy újra kiadás.
-
wjbhbdux
veterán
válasz
huskydog17 #14502 üzenetére
Egyszer be kell ruházni egy i5/i7-re és jó vagy legalább a konzol generáció végéig ami vagy 5 év lesz, és már lassan 5 évesek ezek a procik. Aki 2011-ben vett egy i7-2600Kt 70 ezerért, az gyakorlatilag 10 évre megúszta a gépbővítést.
Amúgy egy ilyen játékot mint a Gears nem vennnék meg a hulladék Win storeban a kikapcsolhatatlan vsync miatt, nekem ne lagoljon az egér egy shooterben. Működik még az eredeti játék is csak kell egy patch mert nem indul el 2009 utáni dátummal ..
-
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17 #14504 üzenetére
Az az ár kb. azt mutatja, hogy mennyibe fog kerülni neked a VGA-CPU páros beszerzése a játékhoz.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #14502 üzenetére
Elég naiv dolog volt azt gondolni, hogy majd a low-levellel csökken a gépigény azt meg főleg, hogy a kétmagos CPU-k "szárnyalni" fognak. Sejteni lehetett, hogy így legalább nem kell majd annyit (se) optimalizálniuk magát a programot mert áthozhatják a konzolos
tákolmánytkódot egy az egybe ami ugye milyen jó lesz - valakinek mondjuk biztos...Az a 4K spec elég érdekes, 8 GB 390X vagy 6 GB-s 980 Ti (GPU erőben nem egy kategória a kettő...) csak nem itt is sz*pni fog a Fury a kevés VRAM miatt ?
Bár lehet MS azt se tudja, hogy létezik ilyen kártya
Amúgy jó ez a Winstore: [link] (keressétek a hibát
)
-
TTomax
félisten
válasz
huskydog17 #14251 üzenetére
Mehhh,akkor lenne ez érdekes ha gyorsabb lenne Vulkan alatt...de majd lesz,na ez amiért én két fillért sem adnék előre a kasszánál...a DX-et úgy is tolni fogja az MS,Vulkant ki fogja pc vonalon?Lemaradásból indít,gyanítom soha nem hozza be,de ne legyen igazam.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #14251 üzenetére
Az explicit API-val a dokumentáció lesz a kulcs. Nem számít, hogy ki milyen drivert ír, mert az alkalmazás fogja menedzselni a GPU vezérlését. Az számít, hogy ki mennyi információt oszt meg a fejlesztőkkel a hardverről, hogy a fejlesztő tudjon legalább olyan hatékony menedzsmentet írni a motorba, amilyet a gyártó tudott a driverbe.
(#14253) solfilo: Egyszerű a válasz. Ha az NV ledokumentálja a hardvereit, akkor a fejlesztő is tud velük dolgozni, tehát visszaszerezhetik az előnyt. Ha nem dokumentálják le, mert üzletileg ez nem olyan előnyös, akkor gyorsabb hardvert kell csinálniuk, hogy az AMD dokumentációból származó előnyét ellensúlyozzák.
-
válasz
huskydog17 #14251 üzenetére
Az nvidia driverben benne van az egész skynet és öntudata is van... ebből is látszik micsoda meló van benne.
-
válasz
huskydog17 #14251 üzenetére
Vulcan alatt gyorsabb a Fury X a 980Ti-nél. DX11-ben fordítva. Vajon megmarad az előny a Vulcan leképező gyorsulásával? A kérdés nyilván költői, majd kiderül.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #14251 üzenetére
Végül is az OpenGL-től tényleg gyorsabb lett
-
válasz
huskydog17 #14240 üzenetére
De legalább őszinte...
"Q: Then I can expect some great benchmark results?
A: Not so fast! Sorry.
This is a beta phase, and there's still work to be done from our (Croteam) side and IHVs from driver side. But please be patient: in time, after optimizations are done, Vulkan will be faster, I'm sure.
Q: Really?
A: Let me put it this way: When The Talos Principle came out, it had a very similar frame rate in DirectX 9 vs DX 11. But then we optimized the game, and the drivers were optimized in the meantime, and now D3D11 is 20-30% faster than D3D9! I have a firm belief that this will also happen to Vulkan vs D3D11, over time However, for now you can actually expect lower frame-rate compared to D3D11. C'mon, it's brand new API, give it some time.
Q: Cut to the chase, please!
A: Ok, first, in GPU-bound scenarios (ultra settings, resolution higher than full HD), you'll see lower performance, 20 to 30% lower. This is work in progress, and we (both Croteam and IHVs) are analyzing and optimizing the performance. We'll get to the bottom of this!
Q: And CPU-bound scenarios?
A: Same or a bit faster. But for now, those scenarios really have to be super-CPU-bound. Like, rendering whole levels, without any help from visibility system, frustum, distance or occlusion culling."
Végülis most ennyi a lényeg.
Mondjuk ebből is látszik mennyire túl optimista volt az Abu féle előrejelzés hogy majd itt lesz sok szép új DX12/low level játék... kicsit odébb lesz az még. -
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #14240 üzenetére
Vulkan leképző még nagyon kezdetleges, ez idővel gyorsulni fog
Később lehet beéri a DX11-es teljesítményt...
Csak hülyülök(vagy ki tudja), még mielőtt ráharap valaki....
Szaby: Én inkább ki sem próbálom, nem merem felrakni ezt az only Vulcan NV drivert, majd később. Egyébként a játékba raktak benchet? Én mondjuk már végigvittem, még a 980-al, de azzal is úgy futott, mint az álom, nem tudom minek ez alá másik API, de mindegy...
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #14240 üzenetére
"Remélhetőleg azért ilyen mert béta" - gondoltam, hogy ez az oka, azért ennyivel lassabbnak nem kéne lennie...
Nálam is lefagyott kilépéskor.
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #14166 üzenetére
Igen, ezt akartam is írni, hogy nagyon rendbe raták ezt a játékot megjelenés óta, csak ugye foglalkozni kell az optimalizálással, ennyi. És nem ráfogni a DX11, hogy amiatt szar...
Az effektekről így fejből nem tudok nyilatkozni, holnap tudom megnézni mit lehet kikapcsolni, mit nem. De nekem tetszik a grafika effektekel együtt is, megadja a hangulatot.
-
válasz
huskydog17 #14106 üzenetére
ja ez ilyen easter egg.
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17 #14000 üzenetére
Vermitide - Semmi gond a futással maxon
Ethan Carter Redux- Igaz kb minden létező fizikát és interakciót mellő ,de ez is szépen fut.
Kholat - maxon itt is megvan az átlag 50 fpsSzerintem nem olyan rossza az UE4. Jó a 60-120-144+fps fetisisztáknak nem való ,de én nem tartozok ebbe a csoportba így nekem tökéletes.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #13953 üzenetére
Úgy jön ide, hogy ígérgetések/pletykák eddig is voltak, de eredményt még nem láttunk...
Január eltelt (2015 végét nem is említem, eleve abszurd volt), februárban nem sok játék jön, márciusban talán, de a Hitmannek is HD 6870 meg DX11 a min. gépigénye. Már várom mikor jelentik be az nV partnerséget
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #13951 üzenetére
Van már egyáltalán a Vulkan "megjelenésének" dátuma ? Mondjuk a Talos Principle még egy AMD APU+260X kombóval is elég jól futott, de valahol el kell kezdeni... Nekik meg a Linux miatt is fontos.
Ne felejtsük el, hogy pár héttel ezelőtt még a TR is "DX12 exkluzív" voltBár itt legalább a fejlesztő állítja...
-
winstonMccal
újonc
válasz
huskydog17 #13764 üzenetére
Hagyd rá, RotTR topicban írta, hogy neki nem számít ha 20 fps-el megy a játék de legalább minden a legnagyobbmaxxxxximális beállításon van!
#13784 darkflamy: Nyugodtan veheted a 970-et, nincs vele semmi gond. A memóriás mizéria is túl van lihegve főleg az amd-sek által, de azóta sem volt bizonyítva egyik normális tech oldalon se pl DigitalFoundry. Nekem is 970 van és sosem produkálta mert csak urban legend
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17 #13764 üzenetére
1999 óta gépezek.Még véletlenül se volt szerencsém olyan játékhoz nemhogy játékokhoz ahol ha maxra pakoltam valamit csunyább lett mint nem maxon.
Vajon te mikkel játszhattál -
mcwolf79
veterán
válasz
huskydog17 #13755 üzenetére
Nem tudom miért kellene annyira az AMD kártyáknak gyorsulniuk, ahogy nézem a 970 Vs 390 összehasonlításban zömmel fej-fej mellett vannak teljesítményben. Hol egyik gyorsabb,hol a másik. Úgy van beállítva, mintha AMD-n játszhatatlan lenne, vagy szaggatna. teljesen jól játszható (a videót nézve, a játékot még nem próbáltam). Ha az AMD kijön a hozzá való driver-rel és még hoz néhány fps-t akkor végképp egál lesz a "meccs".
Főleg azt tekinttve, hogy bezöldült a játék. -
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17 #13757 üzenetére
Magyarul majd elolvasom esetleg.A bla bla nem érdekel ,maxon teszteljenek vagy sehogy.
-
letepem
aktív tag
válasz
huskydog17 #13706 üzenetére
2 perc környékén látszik ,hogy max details-en nem fúj a szél, nem leng a haja
, míg min-on igen!
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #13702 üzenetére
Aha, a 2013-as játéknál is így volt, megjelenéskor bugos volt NV-n a TressFX, aztán javították, viszonylag hamar. Reméljük most is így lesz.
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #13700 üzenetére
Ha valaki esetleg keresné, itt a PureHair összehasonlító videó!
Rise of the Tomb Raider PURE HAIR Graphics comparison | Off / On / Very HighDe akkor ez NV-n nem fog így kinézni?
-
PuMbA
titán
válasz
huskydog17 #13341 üzenetére
Tényleg kiváló munka, A8-7600 APU-n játszok 720p-ben 55-60fps-sel Low-Mediumon és nagyon jól néz ki
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #13311 üzenetére
Többször írtam már, hogy az UE4-nek két leképezője van, és a PC-s leképező optimalizálása nagyon rossz. A Microsoft sem ezt használja, hanem írtak egy sajátot. Ez van. Az Epic számára a mobil leképező a fontos, és az nagyon is jó.
-
TTomax
félisten
válasz
huskydog17 #13311 üzenetére
És ráadásul ha jól tudom még MultiGPU support sincs,tehát még azt sem mondhatod majd veszel több vgat aztán csak jobban fut.Nálam elvből ki vannak zárva az UE4 játékok,adják el mobilra ahogy akarják,mert oda készült az engine.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #13314 üzenetére
Semmilyen linkje sincs ami ezt alátámasztaná, de még csak azt sem írta, hogy driver/saját hibájukként ismerték volna el.
Egy másik oldalon ezt nyilatkozta az nVidia a témában:
"This issue is related to memory management in the Apple OS, not NVIDIA graphics drivers, The NVIDIA driver adheres to policies set by the operating system and our driver is working as expected. We have not seen this issue on Windows, where all application-specific data is cleared before memory is released to other applications.”
Azért ha Windowson is meglenne, szerintem nem egy ilyen eltévedt blogpost született volna a témában...
(#13315) Sir Ny: Nem kell a hivatalos reakcióra alapoznod, ott van a kommenteknél a userek tapasztalata más iOS eszközökkel. Sőt még egy másik bugreport is van ami AMD és nV videokártyákat is megemlít, szintén OS-X-en [link]
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #13308 üzenetére
Nvidia: GPU bug doesn't break Chrome's private browsing mode, Mac OS X does
De az eredetileg linkelt oldalon is van néhány komment miszerint más iOS eszközökkel is tapasztalható hasonló GPU gyártótól függetlenül.
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17 #13311 üzenetére
Örli fos nem kell sokat várni ,még van pár évük befejezni
Nem semmi mivé lett a szemöldökcsipeszen is elfutó mesterien optimalizált UE3 utodja
Most az hogy leszarják a pc-t csak a mobil érdekli őket leszarom ,akkor minek húzzák az emberek agyát vele pc-n ha csak ilyen hulladékra futja.Vagy szimplán csak balfaszok és nem értenek a enginehez az ARK-os arcok. Tiszta City Interaktiv azok is mindig licenszeltek minden "top" engine-t azt mindegyikből kihozták a legfailabb grafikát.
Gears of War Ultimate is UE4-es az majd meglátod milyen álomszinten fut majd mert ott értenek hozzá
-
h1mpi
félisten
válasz
huskydog17 #13308 üzenetére
És elkeseredésében vett egy Furyt, ami meg csíkozott
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #13293 üzenetére
A Tencent több pénzt akar rakni a kutatásba, így nekik a GPUOpen nagyon fontos. Ők egy olyan modellt akarnak kialakítani, mint az EA, hogy mindent házon belül csinálnak. Ez amiatt is fontos, mert saját konzolt csinálnak, illetve ezt kiterjesztik egy saját operációs rendszerre, így bárki tervezhet a Tencent OS-hez konzolt. Szóval elég durván le fogják támadni a kínai piacot a közeljövőben. Van még VR projektjük is csak még nem jelentették be hivatalosan, de azt már elmondták, hogy a teljes kínai VR-piacot uralni szeretnék.
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #13149 üzenetére
Ezt a tesztet én 4 hónappal ezelőtt csináltam, és max beállításokon, szóval tök mindegy ők min teszteltek, ennél magasabb részletesség nincs a játékban. Ja és ez egy beépített benchmark, ha nem ezzel teszteltek, akkor jó nagy lámák....
De letölthetem, és lefuttathatom friss driverrel, friss játék verzióval is, ha gondoljátok...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #13124 üzenetére
Éppenséggel esélyük lenne javítani rajta csak az egész projekt eleve pengeélen táncolt. A Raven's Cry eredeti fejlesztőit a fejlesztés közben kicsapták. Az AMD ekkor elvett minden segítséget a projekttől, mert a törlés szélére került. Ekkor jött a Reality Pump, akiket kijelölt a kiadó, hogy hozzák rendbe a játékot. Ebből lett végül a Raven's Cry. Viszont tiszta bug volt így is, ami érhető, mert marhára időre dolgoztak. A Reality Pump nagyon sok szempontból abból a tudásból él, amit az AMD otthagyott nekik a Two Worlds II kiegészítőjénél. 2012 végéig élt a szerződésük, és addig a GRACE 2-t optimalizálták. Többek között visszafejtették nekik a Keplert is. De 2013-ban már nem újították meg a szerződést, így a Reality Pump kvázi magára maradt. Ez meglátszik a technikán is, ami megragadt azon a szinten. A Maxwellt már senki sem segített nekik visszafejteni, pénzük pedig gondolom nem volt rá.
-
guftabi96
addikt
válasz
huskydog17 #13131 üzenetére
iRacing (szerintem)
-
Tomdriver
őstag
válasz
huskydog17 #13127 üzenetére
iR-nél ugyanez a gond, már 2 éve ígérik hogy áttérnek DX 11-re, minden n.évben jönnek az új patchek, de még egyikbe sem került bele.
Mondjuk TI esetében nem annyira venni észre lassulást más kártyákhoz képest, szerencsére NV driverében lehet optimalizálni a kártyát a játékhoz. Ettől függetlenül többet vártam tőle egy 290X után, de tudjuk ez nem az NV hibája. -
TTomax
félisten
válasz
huskydog17 #13127 üzenetére
Igen,sajnos nagyon látszik hogy elfogyott a budget és megrekedtek egy szinten amit polírozni próbáltak ezzel-azzal.Nem is lenne ezzel gond,csupán az árat kell picit levinni és meg is lesz a helye a következő Humble-ban....
-
Sir Ny
senior tag
válasz
huskydog17 #13124 üzenetére
szerintem csak az nv megkezdte a maxwell alapu kartyak teljesitmenyenek mesterseges lefojtasat a pascal-erat varando.
Nyilvan a Kepler kozelebb all a Pascalhoz, meg, az mar tul regi, es nem kell korlatozni, ezert tort igy elore -
TTomax
félisten
válasz
huskydog17 #13124 üzenetére
DX11re se tellett mi?Egyébként itt nagyon szépen meg van fogalmazva,az a legkisebb probléma a játékkal amit te felhoztál...[link]
-
#45185024
törölt tag
válasz
huskydog17 #13121 üzenetére
De hát akkor ez itt mi ?
Curse of Raven's Cry PC UltraHD 4K Gameplay 60fps 2160p -
imi123
őstag
válasz
huskydog17 #13121 üzenetére
Az egész játék egy vicc.
Ezt 2005-ben is kiröhögték volna. -
Petykemano
veterán
válasz
huskydog17 #12820 üzenetére
Épp azon voltam, hogy elhőbörgöm magam, hogy ha ennyire nyilvánvalóan driver és cpu overhead limites, akkor nemigazhogynemtudjákmegcsinálni
De Ugye abu Ez azért van így, mert a gcn sok dx11 funkciót emulál és ez bármit csinálnak a driverrel megmarad. Ugye?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #12820 üzenetére
Akkor az valami bug lesz. Nem így kellene működnie.
Ja igen, akkor már megjelent. Az első EGO sem sikerült jól a DiRT első részében. Ez ilyen tanulópénz szintű dolog. A nagy változások nagy kockázattal járnak. Majd lesz fejlesztett verzió jövőre.
Az EGO 3 stabilabb volt. A DiRT Rallyhoz jobban illett.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #12813 üzenetére
A legfontosabb kimaradt: GPU Particles
Az Advanced Blending az Intel effektje. Lehetővé teszi a korrekt megjelenítést az átlátszó felületekhez.
A program sokat változott, így meg kell várni az új drivereket, mert a mostaniakkal vannak benne hibák.
-
Laja333
őstag
válasz
huskydog17 #12813 üzenetére
És itt megint valami CPU limit van? A felsorakozott 390x-Nano-FuryX hármasból erre tudok következtetni.
-
válasz
huskydog17 #12724 üzenetére
Túl gyors volt? Le kellett butítani? Ezek tényleg golyósok.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #12724 üzenetére
"The company never found the right price/performance combination."
Ráraktak volna 3 GB VRAM-ot és mehetett volna ez 380X-ként, akkor talán meg is érte volna amit elkérnek érte és gyorsabb is lett volna valamivel...
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #12715 üzenetére
Legalább a fizika zseniális a játékban...
[link] -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #12482 üzenetére
Ezt félreérted. A Speedtree csak akkor middleware, ha úgy építed be. Van erre is licenc, de nagyon sokan nem így építik be. Egyszerűen csak fogják a forrást kiszedik, ami kell és azt beleírják a motorba, mintha őt írták volna az egészet. Ilyen formában ez közelében sincs a middleware implementációkhoz. Így már nem middleware-ként működik a Speedtree, hanem egy teljesen beépített rendszerként. Ennek nyilván az előnye, hogy rendkívül gyors. A hátránya viszont, hogy ha jön egy új Speedtree verzió, akkor a csere nem annyi, hogy betöltöd az új middleware-t, hanem konkrétan megint elölről kell kezdeni mindent. Ezért is adják a cégek drágán az efféle licenceket, mert aki egyszer egy verziót kért, az már nem kér újat soha. Tehát másképp kell fizetniük a technikáért.
Természetesen van olcsó licenc, de ott ne is álmodj róla, hogy be tudod majd integrálni a motorba. Viszont könnyen fejleszthető. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #12480 üzenetére
De a Speedtree esetében a licenc nagyon rugalmas. A legtöbb nagy kiadó azt választja, hogy megveszi magának valamelyik verziót és onnantól kezdve szabadon fejleszthetik házon belül. Ez persze marha drága, viszont ilyen formában a Speedtree esetében tulajdonképpen kutatást veszel és nem konkrét implementációt, mert azt a kutatásra építve írod be a motorba. Vagyis ilyenkor a motorba másképp van implementálva a Speedtree. Kvázi nem middleware-ként, hanem a motor részeként. Ez sokkal inkább hasonlít ahhoz a modellhez, amit például régen követtek a GPU-gyártók az effektfejlesztéshez. Megcsinálták a kutatást, csináltak rá egy példaimplementációt, de a végén úgyis át írták a kódot a fejlesztő.
Ugyanilyen licence egyébként van a Havoknak is. Marha drága, de ezért működik bizonyos játékokban piszok jól. Ki van vágva a forrásból ami kell, és marhára mélyre be van integrálva a motorba.
-
imi123
őstag
válasz
huskydog17 #12474 üzenetére
A Thief anno 290X+Mantleval nálam gyönyörűen ment.
Vártam hogy ezután ez a minőség lesz a minimum.Sajna nem így lett.Pedig ott megmutatta a 290X hogy nagyon jó kis kártya. -
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #12474 üzenetére
Nem tudom milyenre sikerült patchelni, de a megjelenéskor biztos, hogy nem volt kiváló...
A "szokásos" mikroakadások, FPS dropok, MultiGPU problémák és a látványhoz képest nagyobb hardverigény ott is megvolt. -
válasz
huskydog17 #12379 üzenetére
??? hol van elírva?
Jah azóta lehet jaívották végülis...
Szerk... jah vágom amikor egyszerre írják ki, ott rossz.
Ez csak annyiból vicces, hogy előtte jól van...
Emiatt nem fognak kevesebb kártyát eladni.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #12379 üzenetére
Vagy csak sima elírás
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #12364 üzenetére
Nem zárták le a házakat, ugyanúgy be lehet menni, mint Unityben, de persze nem mindegyikbe. Grafika kb ugyanaz, mint az Unity, nekem ez mégis sokkal jobban tetszik, más a hangulata. Jól fut a játék, nincs vele gondom, persze a 4xMSAA még a 980Ti-vel is felejtős. A 30fps limitről nem tudok nyilatkozni, de ha feltolom ULTRA 4xMSAA+FXAA-ra, akkor érezhető az akadás, de akkor is még 40-50fps van, 2xMSAA-val már 60 felett vagyok, és érzetre sokkal simább is, szóval nem tudom. Talán ez is ilyen urban legend by Abu, nem ez lenne az első eset...
Amúgy meg nem is érdekel az egész, mert maga a játék nagyon jó lett, szerintem.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #12364 üzenetére
Ez mondjuk a konzolos verzióból van szóval gondolom az egész játék a konzolok képességeihez alkalmazkodott. Hogy ez a PC-s verziót mennyire befolyásolta majd meglátjuk, képek alapján nekem nem tűnik csúnya játéknak.
-
letepem
aktív tag
válasz
huskydog17 #12362 üzenetére
Bár bizonyos tekintetben igazad van, de ez a játék igazán jól néz ki! Sokkal jobban mint a Fallout!
-
wjbhbdux
veterán
válasz
huskydog17 #12360 üzenetére
teljese jó port, 750ti-n is játszható. hibát biztos lehet találni, de a unityhez képest előre léptek.
-
válasz
huskydog17 #12293 üzenetére
És így már az AMD is nyújtani fogja azt a lehetőséget, hogy 10% extra teljesítményért 25%-os felárat fizethetsz. Ezek után érdekes lesz, mit ad ki válaszul az nVidia - a GM206-ot nemigen lehet ennyire felpörgetni, a GM204-et meg nehéz lesz ennyire lebutítani. Mondjuk ha úgy csinálnák, hogy sok benne a unit, és alacsony az órajel, az szimpatikus lenne
-
rocket
nagyúr
válasz
huskydog17 #12293 üzenetére
$ ar x1.15=Nemet euro ar.
$ ar x1.25x315=Magyar forint ar.
Ez kb. az egyenlet jelenlegUjdonsag varazsa elmulik megjelenes utan 2 hettel akkor olcsobbak lesznek.
105k korul tobb fele GTX970 kaphato, 390 arat szepen felnyomtak egyik naprol a masikra ~15%-kal, legalábbis IPON-on.
-
hszilard666
veterán
válasz
huskydog17 #12086 üzenetére
Aztán olyan gépigényt kapnánk hogy letesszük a hajunkat
Emlékezzünk csak vissza a crysis 3 ra, ezzel a motorral egy csőjáték ami felzabálta az akkori konfigokat, na most egy sandbox játékot csinálni cryengine.nel szerintem több mint öngyilkosság egy fejlesztő csapat részéről...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #12026 üzenetére
A God Rays esetében nagyon sok algoritmus van, amivel ezt meg lehet csinálni, és ezek minősége eltérő, bár az effekt jellege miatt azért hatalmas különbségek nem lesznek. Itt azt szokták mérlegelni, hogy az egyes algoritmusok mennyire eszik a sebességet, és azok az előnyök, amiket behoznak megérik-e az időbudget feláldozását. És most itt ne a GameWorks-féle megoldásra gondoljunk, annak a minősége kb. az összes ismert alternatíva közül legrosszabb ráadásul nevetségesen magas gépigénnyel. Ha ki kellene emelni valamit, akkor az Uncharted 3-nak van nagyon jó volumetrikus fénykezelése.
-
válasz
huskydog17 #12026 üzenetére
Ilyet tuti nem... azért van egy nem kicsi különbség.
Nem vitatom lehet az nV túlzásba vitt valamit, de azért a mostani volumetric light god ray implementációk jóval jobb és komplexebb látványt adnak mint pár éve.
-
válasz
huskydog17 #12010 üzenetére
Nincs ezzel komoly gond szerintem, ahogy elnézem a tesztet, bekapcsolt GW mellett a 390X közelebb van a 980-hoz, mint nélküle. Úgy tűnik, a God Rays az új Lens Flare, anélkül nem is élet az élet...
Az sokkal izgalmasabb új vívmánya a technológiának, hogy már a fénysugarakat is tesszeláljuk. Mi jöhet még? Kutya f***án a szőrzet? Ja, hogy az már megvolt a Witcherben
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #12001 üzenetére
Jó hát ez van. Egy zsír új motor kifejlesztése drága, így marad a régi polírozása. Ronda a játék mint a bűn, de elég jól fut a gépeken és elég stabil a motor ahhoz, hogy jó játékot tudjanak rá építeni.
(#12002) Szaby59: De az az effekt a legnagyobb probléma. A Low beállításról Ultrára váltás gyakorlatilag megfelezi a sebességedet. +30-50 fps-t nyersz vele, ha leveszed lowra, és észrevehető minőségkülönbség nincs! Ez az egész PC-s ipar égbekiáltó problémája, és az NV a szoftveres fejlesztéséinél nem azt nézi, hogy mi hozhatna valódi minőségi előrelépést a PC-nek, hanem azt, hogy mivel lehetne egyszerűen megnövelni a gépigényeket.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #11913 üzenetére
Na lejött végre nekem is, elindítottam a campaignt (motion blur, aa, dynamic shadows off) de abba is hagytam amíg nem javítják, utolsó sor az FPS érték akar lenni (új bétával természetesen...): [link]
Nem túlzás ha azt mondom, hogy a B:AK még nyáron is jobb állapotban volt. -
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #11890 üzenetére
Érdekes, mert én a 980Ti-vel ugyanezeken a beállításokon bőven 100fps felett vagyok, singleben, és multiban egyaránt. Csinálhatok videót is, meg fps benchet is, ha valakit érdekel.
-
Laja333
őstag
válasz
huskydog17 #11890 üzenetére
Na! A 980ti hozza egy húzott 290x szintjét? Na majd a Pascal...
Csak reagáltam az Anno-s agymenésre, miszerint egy játékban rosszul teljesít a Radeon, akkor szarazáemdé.
Nem szabad egy eredmény alapján általánosítani. Itt is lesz majd fix. -
imi123
őstag
válasz
huskydog17 #11890 üzenetére
Ez igen.
Jól muzsikálnak a Radeon kártyák.
Még a végén megint Radeon kártyám lesz.
Mondjuk ezért a játékért nem váltanék vissza.Majd a Rise of Tomb raider megmutatja hogy is kell egy TOP kártyát kihasználni.Brutális jó a játék még X360-on is. -
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #11890 üzenetére
Még valami:
Gyanúsan beállít pár kártya 92-93 FPS-re 1080p-n (olyanok amelyek között 30-40%-os teljesítmény különbség) - nem lehet, hogy FPS cap van a játékban ? Mert az megmagyarázná, hogy a Ti miért "gyorsul" drasztikusan 1440p-n ott ugyanis már nem éri a limit a másik kettő meg beáll a várható szintjére (és itt már a Furyt foghatja a 4 GB VRAM a 390X-szel szemben). -
Asbee
veterán
válasz
huskydog17 #11890 üzenetére
Egyelőre nem lenne rossz, ha kicsit foltoznák a játékot futás szempontjából. Mert olyan fps droppok és laggok vannak hogy néha játszhatatlan (multi). A vga kihasználtság össze vissza ugrál, van, hogy olyan jeleket produkál akár 1-2 percig mintha elfogyna a vram vagy a rendszer memória. Én ezután vonnék le következtetést. Amúgy 290 alatt megy.
-
gtamate2
veterán
válasz
huskydog17 #11890 üzenetére
Az év legjobban megírt játéka címre pályázik ez az új Cod szerintem
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #11890 üzenetére
Tehát áthozták egy az egyben az Xbox One kódot és kiderül, hogy a GCN-en igazán jó. Wow, so shocking!
-
válasz
huskydog17 #11852 üzenetére
PBR-re gondolsz? Azért van már pár játék amiben van...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Házimozi haladó szinten
- Kompakt vízhűtés
- CPU léghűtés kibeszélő
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Projektor topic
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Milyen notebookot vegyek?
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- GIGABYTE GTX 1660 Ti 6GB GDDR6 GAMING OC Eladó!
- MSI RTX 2080 GAMING X TRIO 8GB GDDR6 Videokártya!
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
- ASRock RX 6600 8GB GDDR6 Challenger ITX Eladó!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Apple iPhone 14 128Gb Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel 4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest