- Honor 400 Pro - gép a képben
- Netfone
- One mobilszolgáltatások
- VoLTE/VoWiFi
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
Locutus
veterán
válasz
#35434496 #3735 üzenetére
Az a baj, hogy eddig az AMD-nek mindig el kellett osztani az ígéreteit kettővel. Mindig jön az első review, 5 oldal technoblablával, amitől elszáll az agyad, és azt hiszed most aztán megváltja a világot, aztán a következő 5 oldalon csak a fejedet fogod az fps, fogyasztás, ref hangerő grafikonok láttán, hogy erre fel volt ez a nagy hype?
-
Milka 78
nagyúr
válasz
#35434496 #3735 üzenetére
Végeredményben Oszama se rohangált Fundamentalista türcsibe...ahogy nálad sincs feltüntetve a vga...de így már mindent értek!
Ha a 290x-re ennyit rápakol a 390x (igen és nem a 380x nem tévedés) akkor fejből bemagolom a Koránt,ja és veszek egy példányt belőleMalibutomi : igen most,hogy kiderült ez a kis 980-as lábjegyzet összeállt a kép
-
#Morcosmedve
veterán
-
Milka 78
nagyúr
válasz
#35434496 #3731 üzenetére
Azt tudni vélem,hogy 780TI-d van (volt???),de...nem lett neked egy 980-ad véletlenül???
daveoff : Mondjuk az ilyen történelmi NV-s dolgokba nem nagyon vagyok otthon...8400gs volt az utcsó NV-s karim (sajnos pénzügyi megfontolásból)
Isten igazából én is a 780->780ti-re spekulálok és ez be jött nekik...meg a "fanbojok" is mondták
Az a baj,legalább is ami engem érint/érdekel,hogy ki lesz az a 2db csúcs kari az elkövetkező évben.A 390x már tuti,de ennek kéne az NV-s megfelelője.Ha a 980 akkor ott ette meg a fene az egészet...Ha ettől erősebb lesz akkor kéne a 980ti ami vagy van,vagy nincs és mindezt piacképes árral.
-
Milka 78
nagyúr
válasz
#35434496 #3720 üzenetére
Én csak ránéztem arra a majd 100 hsz-re és tudtam,hogy álla a bál
Köszi urak!Nekem az jön le,hogy még annyi hivatalos infó sincs 980ti ügyben,mint a 390x-ről.Nem is értem,hisz nem új kari lenne csak egy teljes Maxwell,nem új hajtás talán költséghatékony kari is lehetne.Hát Don Sas ne legyen igazad,mert az a 800-900 dodo azért meleg süti.500-550 a 980 akkor illene 700-ban megállnia.300 kilát még ha van is...elvből nem adok gpu-ért.
Vagy jó áron egy 390x (már ha hozza amit hoznia kell) vagy marad ez a mostani,hozzá teszem nincs okom panaszra amit nyúzok vele az vaj puhán szalad. -
Habugi
addikt
válasz
#35434496 #3540 üzenetére
Komolyan.., de amikor 55.szörre is leírja ezt miért csinálta akkor meg kikéritek magatoknak és indul a csoportos hancúr, hogy ezt már mennyire unjátok. Elképesztő..
450es táp, halk/hűvös működés, kímélő üzemmód és próbáld már észrevenni annak jelentőségét, hogyha alulfeszelve visszavett órajel mellett is elégedett volt vele, az nagyobb szó mintha azt írná alapórajelen is jó volt, teszem azt a tunning ellenében.
Társítjátok itt a Mantlét az AMD-s eladásokhoz mikor egy ingyen elérhető API, marketing persze, a 4Gb vRam az nem az.
Abban egyetértés van, hogy a minimum FPS-en sokat dob de szerintetek kudarc. Szép baleset annak fényében, hogy pont a minimum FPS-ek alakulása miatt vesznek az emberek új VGA-t, van akinek 40alatt lesz rossz, van akinek 60.
Aki pedig a "folyamatosság élményt" nem vette/veszi észre, arra nem tudok mit mondani.
Igen vRam igényes, Hawaii szint alatt (Tahiti és lejjebb..) bekavarhatott a "fullhádé ultra", de könyörgöm, akinek más se ömlik a tollából egy online/multi FPS játék kapcsán, csak a FHD Ultra, az pont nem az a szint akinek a véleménye bármit is ér, elnézést.
A "hc gamerség" belépőszintje az, hogy az effektek nagy részétől megszabadul az ember az első 3percben a jobb láthatóság kedvéért, azért mert van aimja/reflexideje, a gépe többi komponense is spiccre van rakva mert érzi/észreveszi az esetleges input lagokat, vagy csak az egér mozgásán azt ha nyamvadt 10Hz-et feljebb húz a monitorán, moddolt USB port fájlokkal nyomja hogy az egere is spiccen legyen. Na ez kb csak a jéghegy csúcsa.Ez a "FHD Ultra (NV-n, akármin, nem ez a lényeg) DX-el/OpenGL (más game esetén pl..) több fps", ez pont az a hétvégi casual gamer szint, amit a "hc gamerek" maximum egy mosollyal jutalmaznak, azt is csak akkor ha jó kedvük van, mert általában csak átnéznek az ilyesmin.
-
HSM
félisten
válasz
#35434496 #3540 üzenetére
Nagyon komoly 5% sebességembe került a dolog. Az oka pedig, hogy így kb. 200W-ot evett legdurvább terhelésen a VGA, és így elég volt hozzá a szuperhalk hangszigetelt házam szellőzése is. Ha húztam volna, kellett volna javítanom a házam szellőzésén, ami viszont a full néma üzem feláldozásával járt volna, annyit meg nekem nem ért az egész. A kártya sebessége is igen meggyőző volt így 900Mhz-en is.
Én nem attól leszek boldog, ha tuningolok, abból a korosztályból már kinőttem, hanem akkor, ha jó áron jó sebességet kapok. És ezt hozta a 290, hiába vettem a legolcsóbbat.
(#3541) Malibutomi:
-
Televan74
nagyúr
válasz
#35434496 #3532 üzenetére
Nehéz lesz a DX12 után a mantle helyzete.Ha a piaci részesedést nézzük,akkor a NV egy jó DX12 -s koncepcióval akár megint tarolhat is.Nehogy megint kiderüljön hogy jó volt innovációnak a Mantle,Mert a jövőbeni játékokat nézve a DX12 mellett ott lesz esetleg a Mantle is.De minek,hisz elég egy low level api is a PC gamingre.
-
HSM
félisten
válasz
#35434496 #3453 üzenetére
Amiket felsoroltam (Mantle, A-sync) is van gyakorlati haszna, csak a TrueAudio, aminek még nincs.
Mellesleg az Nv semmi különöset nem talált fel a Maxwell-el, kiszedtek pár játékra felesleges részt a GPU-ból, tettek bele egy nagy cache-t, és ultramobil GPU-knál szokásos megoldásokat, és kb. készen is voltak. Nem azt mondom, hogy bizonyos szempontból nem lett jó a végeredmény, de most a fejlesztésekről volt szó, abból meg semmi érdemlegeset nem látok a Maxwell-ben.(#3454) Asbee: Ne gyere már szalmabáb érveléssel... Egy nyamvadt 12cm-es elfekvő ventit rátenni a backplate-re nem egy nagy dolog. Senki nem beszélt olyanokról, hogy ki kell vinni a fagyban az erkélyre, meg hasonlók.
A Gigát, MSI-t fújhatod, nem lesz tőle lényegesen hűvösebb, mivel azokon gyárilag nincs backplate, ami akadályozná a kártya hátuljának hűlését. Az MSI-n ami van, az pont besegít hűteni, mivel máshogy oldották meg.
Ugyanazt írod, mint én, hogy minden nélkül a Tri-X a belépő. Oké. Az is 110K-ba kerül, mármint a 290X-ből. Akkor mi most a probléma az állításommal, hogy 110K-ért használható 290X-et kapni?(#3455) daveoff: Lesz még hely a Mantle-nak a DX12 mellett is. Főleg, ha tényleg multi-GPU támogatás nélkül hozzák ki a DX12-t.
Másfelől ma is van haszna, "kicsit" fürgébb vele pl. a BF4, mint DX-el. Tudom, a régi lassú monitoroddal nem láttad a difit, de attól még lehetett.
Ami meg az A-syncet illeti, nem tudom, hol tartanak a monitorok, de egy rakás típus már be is lett jelentve januárban, szóval már arra sem kell sokat várni. Aki pedig nem cserélgeti félévente a gépében a VGA-t, az nagyon fog örülni neki, hogy nem két monitor áráért fog egyet kapni, mint a G-sync esetén. -
korion
senior tag
válasz
#35434496 #2531 üzenetére
Nálam BF4 64 fős pályán 40 voltunk kb 40-60 fps(minimum) minden high,full hd!
i5 2500k van mellette!(XFX 290DD)
ellenben a rammokkal van vmi csak 1066 futnak(2000mhz Corsair )
és 98% környékén van a proci használat!szóval ,ha felhúzom a procit 3.9 ghz-4.1-re + beállítanám a ramokat 1866 cl9,akkor az 50 fps meglesz minimumba!(szerintem)
a NV970 98 ezer az R9 290 88 ezer forint!
láttam pár NV gépet és nem láttam különbséget..
sőt amikor "összemértük a pöxxünk"(3d mark és társai) teszteltük a gépeket egymás mellett,akkor ugyan azokkal a beállításokkal 3 % volt jobb egy 3770K 4.4ghz-GTX760 Asus oc,
Nekem 2500K 4.4 ghz-7870 MSI AB adtam neki tuningot min 200mhz ment mindenre!
de kb fele annyiba volt a gépem(a srácnak volt még egy ROG lap is a gépében) -
HSM
félisten
válasz
#35434496 #2691 üzenetére
Haha.... Nem, azt csak a monitoromnak.
De tényleg nem volt vele gondom, nem tehetek róla. Még az se volt, mint korábban a HD 5850-el, hogy egy-két játékhoz kellett várni pár napot a hotfix driverre vagy patch-re a jó működéshez.Én azzal is maximálisan elégedett voltam, 57K-ért vettem 1 hónaposan, 3 év múlva 25K-ért adtam el, és közben mindent remekül elvitt, amit csak szerettem volna.
Szerintem elég jó bizonyíték az elégedettségre, hogy ilyen sokáig megvolt.
-
HSM
félisten
válasz
#35434496 #2531 üzenetére
Na persze. AMD-n szarul megy a Dx 3-as prerenderrel, de a Maxwell-eken a Mantle-t is beelőzi 5-ös prerenderrel az Nv.
Nem érzel semmilyen input lagot, oké, mihez képest?Ez tipikusan olyan, amit ki kell próbálni, hogy ráérezz.
Nem tudom, miért agymosás, hogy kipróbáltam a Mantle-t, és miután kipróbáltam, teljesen le voltam döbbenve, sőt, kicsit fel is háborodtam, hogy sehol a kerek-e világon nem írt erről senki sem, hogy Mantle-vel mennyivel kisebb az input lag, mindenhol a tesztekben csak a nyomorult FPS-ek virítottak, hogy alig gyorsabb.
Pedig ha korábban tudom, inkább rászántam volna egy fél napot a win8 upgrade-re, mert hónapokig DX-en toltam, mert win7+i5 alatt laggos volt a BF4 valami miatt, én meg sajnáltam az időt pár FPS-ért windózt frissíteni.
A korábbi állapotokban pedig annyira akadozott, hogy nem lehetett normálisan tesztelni sem, mert kb. 1 perc után agyvérzést kaptál a kb. egymásodperces beakadásoktól.... -
Laja333
őstag
válasz
#35434496 #2527 üzenetére
Nvidia 5 fpssel jobb mint Amd, lényeges. (Szemmel nem látható)
De ne mérjünk latencyt mert az lényegtelen, nem szemmel látható. Köszönöm, nincs több kérdésem.Tipikus agymosott NV duma. Csak éppen az a mérvadó, és csak addig, amíg abban jobb az NV.
Ezzel a fogással sózza rátok az NV is a "csoda cuccait".
-
HSM
félisten
válasz
#35434496 #2527 üzenetére
Én látom szabad szemmel a difit AMD DX és Mantle között, ami van, az nem kevés. Én mindig érzékeny voltam erre, mindig igyekeztem gyors, kis késleltetésű kütyükkel körbevenni magam. Ugyanakkor többen nem vettek észre SEMMIT ezen két mód között sem. Én ebből arra következtetek, vagy nem érzékenyek erre, vagy túl gyenge a többi hardverük, hogy kijöhessen a különbség.
Nv DX-et nem volt még módom tesztelni, de előre leszögezném, nem hiszek a csodákban.Ahhoz tudnám hasonlítani ezt az input lagos dolgot, mint kocsikban/motorokban az "elektromos" gázpedál. Ott sincs felháborodás, hogy nem azonnal reagál, mégis hatalmas a difi, a bovdenesen húzol gázt és azonnal megindul, az elektromoson meg húzol gázt, kis gondolkozás, rossz esetben meg is torpan, és csak utána indul el....
Nyilván, a durva szélsőségek ott is kapják a savat, de a kevésbé gyenge megoldások már nem....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#35434496 #1863 üzenetére
A 4,8 GHz. A Mantle jelenlegi implementációja erre a DX kódhoz képest nagyjából 4%-ot ha rápakol még maximum. Legalábbis egy 290X és 780 Ti kaliberű VGA-hoz ez az órajel és proci elég. A Mantle előnye ilyenkor csak az alacsonyabb késleltetésben nyilvánul meg, de az nem mérhető. Ha ezeket a kártyákat megduplázod, akkor már erősebb lesz a procilimit.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#35434496 #1856 üzenetére
A TressFX-re én sosem mondtam azt. Ha megnézed én voltam az egyetlen itthon, aki leírta, hogy szabványos effekt, pedig más fórumokon már ment a sírás.
A TressFX akkor lenne gondban NV-n, ha nem csak Lara hajára csinálták volna meg. Na az úgy már nem futna náluk, mert az már 4 UAV összesen. A játék más effekjei pedig elvisznek hatot, amivel rögtön 10 UAV van, de az NV 8-at támogat.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#35434496 #1837 üzenetére
A tiédet nem tudom, itt a 4770 nyert 30fps-t
http://www.extremetech.com/gaming/175881-amd-mantle-benchmarked-the-biggest-innovation-in-gaming-since-directx-9/3
Egyébként a ténylegest akkor lehet majd tudni ha ki is használják a mantlet, mert ahogy Abu irta kicsit visszább most a fele sincs kihasználva.
Mintha lenne egy gamenek dx9 és dx11 rendere is, de csak dx9 effektek lennének benne. Lehet látnál valami gyorsulást dx11 alatt, de nem sokat. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#35434496 #1817 üzenetére
Nehéz megmondani, mert erről sosem szoktak beszélni a cégek. A core funkciókat nem írják sokan sehol sem. Van egy D3D és egy OGL csapat, illetve ha több API-t támogatnak, akkor azokat is általában külön csoport végzi. A tesztelésen és a profilozáson dolgoznak viszonylag sokan. Ha a szinte minden feladatot beszámítunk, akkor leginkább 100 fő körül lehet a létszám. Ez általánosítható más cégre is. Egy prémium drivertámogatáshoz ennyi hardverrel mindenképp szükséges ennyi ember.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#35434496 #1815 üzenetére
Dollármilliárdos szintű pénz. De itt a büdzsé, amit a fejlesztésre szánnak fontosabb. Ha a grafikára vetítjük le az egészet, akkor az AMD és az NV költ a legtöbbet, míg az Intel kevesebbet. Ezen belül is a driver viszi a legtöbb pénzt. Viszont a Mantle ennek alig 1-2%-át teszi ki az API-val együtt is. Ami sokba kerülhetett az az R&D, de azt a PS4 és az X1 API-jávál együtt megcsinálták. Egyedül a validációs rendszer lehet extra költség. A driver oldalán pedig csak egy vékony felület kell, ami engedi a shadereket futni. Nincsenek hazardok, agresszív kötegelések/pufferelések, külön profilok vagy compute-grafika átlapolási rutinok. Gyakorlatilag a Mantle-re havi szinten költött összes pénz nem teszi ki a D3D driver havi szintű költségeinek 10%-át sem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#35434496 #1754 üzenetére
A DX-et 2000 batch/frame-re ajánlják maximum. Ez meg minimum 15000 batch/frame-et csinál, de az átlag inkább 50000-et. Nincs azon mit csodálkozni, hogy egy 90-es évek végére szánt hardverekhez tervezett API-val ezek a komplex jelenetek CPU-limitesek.
Ez a fő oka annak, hogy ma már a tartalomkészítők is driverre optimalizálnak. 15 év, nulla előrelépés, az új konzolok meg 40000 batch/frame-et tudnak. -
válasz
#35434496 #1748 üzenetére
A BF4 maga egy bug, lassan kezdem azt hinni.
Mondjuk most nálam egy-két BF4 stoped-on kívül nincs vele gond ( a köd perpill rohadtul nem zavar
)
Persze kopp-kopp, pár napja a patch után nem akart indulni, mert azt mondta, hogy patchelni kéne, miközben az Origin közölte, hogy nincs mit patchelni, egy teljes reinstall segített, jó mi? -
válasz
#35434496 #1736 üzenetére
Az egy grafikus engine és annak a benchmarkja, nem demo, csak úgy megsúgom. És Mantle és DX verzióban futtatható egyaránt, tökéletesen mutatja a Mantle CPU bottleneck feloldási képességét (ami nálam ugye halmozottan van a kis FX CPU miatt).
(#1739) Malibutomi:
A Mantle API-nak többek közt, pont ezen limit feloldása az egyik erősség a DX-szel szemben. Pont ez az egyik "main feature" az új API-ban, akkor miért is nem jó?
-
válasz
#35434496 #1721 üzenetére
Mérj egy Star Swarm-t, ugye ott ebben a beállításban ugyan az fog lefutni mint nekem:
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\Ranger\Documents\Star Swarm\Output_14_02_04_1556.txt
Version 1.00
02/04/2014 15:56
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R9 200 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD FX(tm)-8320 Eight-Core Processor
Physical Cores: 4
Logical Cores: 8
Physical Memory: 17074278400
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 6868Average FPS: 19.08
Average Unit Count: 4014
Maximum Unit Count: 5504
Average Batches/MS: 1741.59
Maximum Batches/MS: 2134.00
Average Batch Count: 92337
Maximum Batch Count: 164810
===========================================================Beállítások:
Scenario: RTS
Settings: Extreme
Stress Test: Timed Run (6min) -
válasz
#35434496 #1714 üzenetére
Nálam 1175-ön sincs gond BF4 Mantle alatt, sem Star Swarm-nál.
Persze későbbi címeknél majd ki tudja, eddig nálam hiba nélkül megy.
(#1710) players111 :
Mérsz nekem egyet Star Swarm-mal?
Scenario: RTS
Settings: Extreme
Stress Test: Timed Run (6min) -
BlackSoft
addikt
válasz
#35434496 #1701 üzenetére
Úgy hallottam Pakson le fogják cserélni a plutóniumot ref 290X-re
(#1702) HSM: Hát pedig a 6850 volt még amikor megjelent a FC3, és low-on ugyan úgy 2fps-em volt, mint ultrán, amíg 2 hét után ki nem adtak egy olyan beta drivert, amivel ultrán lett 30fps-em, mediumon 60 körül. És ez a legtöbb nagy játéknál így volt. Amíg nem volt beta driver, addig nem lehetett játszani. A beta driver meg hiába ment jól, mert random összeomlott, játszottam egy órát, crash, játszottam 3 órát crash, játszottam 5percet crash. Ahogy épp kedve volt. Néha a "stabil" driver az asztalon összeomlott, amikor hozzá se nyúltam a géphez... Akkor vettem megint NV-t (mert az előtt én sok AMD/ATI-t használtam) és minden probléma elszállt érdekes módon...
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
#35434496 #1583 üzenetére
Nalam lehet siman mivel a cegnel akkor megyek be amikor szeretnek (ha nincs gond), nincs fix programom. Nekem meg csak egy 4 eves lanyom van, mostanaig minden OK volt. Visszont a bevetelt felpumpalta 30-35 %-al. Na de ne kanyarodjunk el
az nvidia szidasarola topic temejatol ! -
MrM94
addikt
válasz
#35434496 #1362 üzenetére
Isten latja lelkemet,en probalom terelni a hiveket a menyorszag fele,de sajnos az Ordog nem alszik.
Az orok boldogsag foldjere,a Kanaanba,ahol nincsenek driverhibak,nincsenek elb@xottul optimizalt jatekok,nincsenek fanboyok.
Isten latja a lelkemet csak boldogan akarok jatszani driverbajok nelkul
Amugymeg ja pap vagyok@freestyée:Lehet en voltam mazlista,de veluk nem volt bajom 1x sem..
-
MrM94
addikt
válasz
#35434496 #1359 üzenetére
Koszonom uram,hogy kinyitottad nekem evvel a szoval a mennyeknek kapujat
@Kamelot: Azert mert pl Crysis 3 multinal csak 100fps korulivel tudok rendesen jatszani.Mikor 580am volt akkoris inkabb visszavettem a beallitasokat.Nalam akkor tunik nagyon simanak a jatek nemtudom miert.Persze ez jatekfuggo.BF3 ba pl eleg a 60 le is szoktam vsyncelni.
-
daveoff
veterán
válasz
#35434496 #1173 üzenetére
Ez a két mérés siege of shanghai pályán készült. Egymás után mértem kétszer multiaba, felhőkarcoló már ledőlt, tehát porfelhő volt a pályán. Helikopterrel köröztem, lőttem és robbanások is voltak mindkét esetben. Jól látszik, hogy mennyire hasonló a két mérés, nagyon stabilak az értékek. Ezen a pályán ez nagyon meggyőző teljesítmény. Az hogy mennyire hiteles teszt, azt nem tudom. Az én gépemen így megy a játék. Szerintem nincs okom panaszkodni a 290X-re!
2014-01-07 22:44:45 - bf4
Frames: 54951 - Time: 600000ms - Avg: 91.585 - Min: 66 - Max: 146
2014-01-07 22:57:13 - bf4
Frames: 54733 - Time: 600000ms - Avg: 91.222 - Min: 62 - Max: 152 -
-
ÁdiBá
veterán
válasz
#35434496 #1165 üzenetére
Szerintem nincs értelme erőltetni ezt.
GTX780Ti olyan dolgokat nyújt a játékokban amit sajnos nem minden esetben lehet elmondani a rivális félről.
Ez pedig a stabilitás.
Mióta ezt használom a fejem nem fáj, nem hangos, nem melegszik, szét húzhatom, úgy gyorsul mint a mérgezett.Nem érdemes tesztelgetni. Nem kell még benchmarkse hozzá. El kell indítani egy pár játékot és játszani kell.
Észre veszi az ember a különbséget.
Én észre vettem. Igaz nekem 7970CF és 280X CF.
Nem ugyan az amit a két gyártó nyújt ezt el kell fogadni...
Esetleg amiket játszom jobban megy az nvidia grafikus kártyán. Ezt is megtudom érteni.
Amit nagyon szeretek a zöld oldalon hogy berakom a VGA az alaplapba, elindítom a gépet, feltelepítem a driver-t és megy. Azzal játszok amivel szeretnék és mindenhol a kártya dorombol szépen.
Radeonnál feltelepítettem a drivert HA SIKERÜLT!, egyszer kétszeri befagyás után szórakoztam.
Majd ha sikerült feltelepítenem a driver-t előjöttek egy két olyan jellegű hibák amitől téptem a hajam. Hiányzó DLL, mondom mi a pics@. Persze azzal is lehetett játszani, de volt vele szenvedés.
Nvidia.: megveszed berakod, driver telepítesz, játszol.
AMD.: megveszed, berakod, felkészülsz a lehetetlenre és ha minden jól megy játszol.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix GTX 1080Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- Garis ZOTAC GeForce RTX 4070 Ti Trinity 12GB GDDR6X videokártya
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RTX 5070Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- 3 hónapos Sapphire NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB, még 33 hónap garanciával
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 8700G Processzor!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude 7420 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" 4K I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest