- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- VoLTE/VoWiFi
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
huskydog17
addikt
válasz
Crytek #33327 üzenetére
Azt hittem csak nekem bántja ez a szemem, de szerencsére nem, engem is zavar az ilyen jellegű wind animation. Vannak olyan játékok, melyek sok évesek és sokkal szebb wind animation-t használnak, amit öröm nézni és amitől a mai napig tátva marad a szám, de amikor azt látom, hogy egy mai AAA cím (szerintem a Metro-t nyugodtan ide sorolhatjuk) ilyen gagyi animation-t használ, az olyan fura, főleg annak tudatában, hogy régebben sokkal szebbet tudtak más csapat nyilván).
-
Shing
őstag
válasz
Crytek #33332 üzenetére
Majd a nextgen játékok. Ezzel az RTX-el az árnyék, fény számításból is át lett pakolva minden GPU-ra, nem marad semmi amit a CPU számolna. Talán ha tényleg 16-32 mag lesz az elterjedt, belehet majd őket fogni fizikára vagy valami másra, cserébe pedig kapunk újításokat interaktivitás terén is.
Egyébként engem zavar ez az állandó valós idejű mánia is. Azt a fát is csak random meglengetnék azt' jóvan. De legalább mozogna. Nem olyan fontos az árnyékot sem valós időben kiszámolni, ha nem változhat az adott helyen a fényforrás. Nézzetek meg egy Battlefield 3-t... 7 éves játék, de még mindig baromi jól néz ki. Mert még benne vannak a jó öreg technikák is, vegyítve az újításokkal.
-
#45997568
törölt tag
válasz
Crytek #33327 üzenetére
A Metro jatekoknal nem a fu mozgasan van a hangsuly, hanem a hangulaton. A vilag ahogy fel van epitve, a hangok, az effektek, esemenyek lancolata es ahogy levegoben ott log a folyamatos veszelyerzet. Nem sok ilyen atmoszferaval rendelkezo jatek van, foleg nem igy kivitelezve. Altalaban fillerekert meg lehet venni a a Metro 2033 es a Last Light Redux valtozatokat, 1-2e ft, egyszer sasold meg oket, lehet meg fog valtozni a velemenyed.
No meg grafikailag mindig igyekeznek a maxot kihozni az adott generacios vasakbol.
-
Petykemano
veterán
válasz
Crytek #33281 üzenetére
Ezt az AMD fejlesztette?
Nehéz nem erre gondolni ott, ahol az FX 9590 a top cpu - miközben világosan látszik, hogy 1 szálat nagyon terhel és a többit jóval kevésbé - és... a többi úgy nagyjából a helyén van. mármint ahol lennie kéne az AMD szerint.Abu, erre mi a magyarázat? (pl Lusa Su-nak is ez a kedvenc játéka?)
-
do3om
addikt
válasz
Crytek #33207 üzenetére
Pedig ha visszagondolsz pont így ment.
Jöttek a szebbnél szebb játékok és senki nem csodálkozott hogy ultra garfhoz az aktuális csúcs kell. Nem ment csődbe senki hanem istenítették hogy mit tudott kihozni a gépből. Akinek lassabb volt az lejjebb vette a szintet, vagy fejlesztett, motiváló erő is volt bőven, mert látható volt a különbség. Amikor még aktív voltam game területen, mindig az győzött meg hogy feltoltam magasabbra a setup-ot, lestem mekkora király de szaggatott, így jött az új vga.Szerk.
Ma viszont az a jellemfő hogy full HD mellet egy csúcs kari megy 150FPS-t maxon, miért? Mert a konzolon szükség van egy kb 30FPS-re és amikor ezt a játékot átviszik PC-re lesz belölle 150. A régi Far cray, Return to Castle Wolfensteineistein, Doom 3, Quake 3-4....... hogy futottak maxra rakva? Volt aminél vga generáció váltás után volt játszható fps és nem 100 hanem 40, a grafikán viszont ámultunk. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #33207 üzenetére
A Cryteknél az ott dolgozó szakemberek voltak a technikailag képzettek, akik többsége már az id Software-nek, vagy a Sony ICE Teamnek dolgozik.
Egyébként brutális only PC játékhoz is kell egy motor, aminek a fejlesztésre rendkívül sok idő. Vagy licencelni kell a Nitrous 2.0-t, de az elég drága. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #33121 üzenetére
És tisztán látszik, hogy az AMD és az NVIDIA mennyire szeretne részesülni ebből a VGA-piaci virágzásból. Fosnak még a gyártási mennyiséget is emelni, mert azt sem tudják megjósolni, hogy ha a bányászláz alábbhagy, akkor mekkora lesz a valós játékosok szintjéről érkező igény a VGA-kra. Ez már önmagában egy nagyon kellemetlen dolog, mert így a gyártást túlságosan növelni nem merik, elvégre a bányászat nem célpiac, de azt sem tudják, hogy csökkenteni kell-e, mert nem kapnak valós piaci visszajelzést.
-
Shing
őstag
válasz
Crytek #32973 üzenetére
A fentebb linkelt teszt reálisabbnak tűnik. Az eddigi vélemények szerint PC-n és konzolon is rosszul fut a gém. Sajnos ez az eredménye itt is a nagy konzol-PC-mobil összeborulásnak engine szinten. A procit itt sem terheli semmi, mert minek is, legyen elég a 7 éves i3-as.
-
válasz
Crytek #32955 üzenetére
Még a legelvakultabb NV búzik (ahogy te írnád, omg, rakj már fel egy helyesírás ellenőrzőt kérlek) is elismerik, hogy pofátlanul drágák a G-sync monitorok, így nem azért veszik meg mert olyan jó, hanem mert vga-ban nem nagyon van alternatíva. Ez nem piac, ez monopol helyzet.
-
-
-
válasz
Crytek #31130 üzenetére
Tegnap olvastam valahol, hogy állítólag az Origins csapata megvizsgálta a DX12 lehetőségét, és arra jutottak, nem éri meg foglalkozni vele, mert rengeteg munka lenne, és csak valami minimális gyorsulásra számíthatnának. Sajnos elfelejtettem a forrást, és a pontos számokat is, de mintha ilyen 5-10-15%-ról lett volna szó maximum, amiért meg inkább nem fogtak munkába.
Szerintem amúgy ez az AnvilNext egy szuper motor, biztosan lehetne jobb is, de nálam mégis benne van a Top3 játékmotorban.
-
PuMbA
titán
válasz
Crytek #31130 üzenetére
"Lehetetlen megcsinálni egy játék minden szegletét ugyanúgy hogy egy azonos sebeséggel fusson mindenhol és ne lassuljon be a több textúra/poligonszám miatt ,ezen senki nem tud semmivel változtatni."
Átvitt értelemben lehet, vagyis ezt úgy csinálják konzolokon, hogy a játék legigényesebb részérhez veszik le a grafikai minőséget, hogy az meglegyen 60fps, a többi részhez meg ott a korlátozás
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #31118 üzenetére
Az Intel csomagolja az egyes CPU-i mellé. Az AMD és az NV nem valószínű, hogy addig ezzel foglalkozni fog, amíg a binding wrappert használ a játék. Ezzel csak egy rakás CPU-erőforrást elköltenek a semmiért, aminek a GPU issza meg a levét. Ezt így nem lehet kitenni az ablakba. Főleg úgy, hogy az AMD és az NV is régóta olyan előadásokat tart, ahol erről az irányról lebeszélik a fejlesztőket, mert oké, hogy egyszerűen beépíthetővé teszi a bindlesst, de borzalmasan lassúvá válik általa egy potenciális D3D11/OpenGL mód, amire mondjuk esetleg még szükség lehet, ha a D3D12 mód mégsem működne jól a startra.
-
-
Venyera7
senior tag
válasz
Crytek #31066 üzenetére
Lehet igaza lesz, hogy a kis Vega megeszi reggelire a Gtx 1080-at?
-
válasz
Crytek #31015 üzenetére
Ezt most találtam, lehet, csak egy régebbi változatot próbáltak, bár nem lehetett túl idős az se:
Botrányos lenne, ha az Unity "sikere" ismétlődne meg, mondjuk ebben a mostani csapatban több bizalmam van, talán a 27-én megjelenő változat már nem fog dadogni. Nagyon remélem. Kíváncsian várom az első CPU és VGA teszteket is, van egy olyan érzésem, hogy az NV ezzel a játékkal szeretne majd bevinni egy ütést az AMD gyomrába. Talán az egyik utolsó DX11-es cím lesz, ami még számít, tehát a helyükben sz@rrá optimalizálnám a hozzá való drivert.
Jövőre lesz vajon még nagyobb DX11-es cím?
-
Televan74
nagyúr
válasz
Crytek #31015 üzenetére
Maxon sem annyival szebb a játék.Egy ésszerű beállítással is megkapod majdnem ugyanazt,és megvan a kívánt fps is.
És ez nem csak erre igaz,hanem a többi játékra is.Persze ha jól fut a kártyámon a max beállítások mellett egy játék akkor miért ne,de ha visszább kell vennem egy kicsit akkor sem dől össze a világ. -
-
huskydog17
addikt
válasz
Crytek #30947 üzenetére
ELEX
A PiranhaBytes egyre nagyobb és nagyobb lemaradásban van technikai szempontból. Még mindig a múzeumba illő, ősöreg motorjukat pofozzák. Bár az igaz, hogy új render pipeline-t írtak hozzá (az eddig alkalmazott DX9-et DX11-re cserélték), de ez a látvány/gépigény arány szerintem rendkívül gyenge. A játék átlagosnak nevezhető, de egy RX580/GTX1060 kevés a stabil 60fps-hez FullHD-ban. Ez szerintem elég gáz.
-
-
huskydog17
addikt
válasz
Crytek #30908 üzenetére
"The game also suffers from framepacing issues and micro-stutters."
Látszik, hogy tech5 az alapja a STEM Engine-nek. Bár ez még így is sokkal jobb rajt, mint az első résznél, illetve technikailag jobb, mint az első rész, de a jótól még nagyon messze van. Úgy tűnik a japán stúdiónak nem igazán segített az AMD-Bethesda összeborulás, bár annyit sikerült elérniük, hogy NVIDIA-n hibásan működjön az AF:
"Das HQ-AF einer Nvidia-GPU zeigt in The Evil Within 2 einige Artefakte. Offenbar verträgt sich die Filterung nicht mit den "Kacheln" der Megatextures, es entstehen kleine Lücken zwischen den einzelnen Texturelementen. Ein Wechel auf Q-AF (Leistung) löst das Problem."
-
Televan74
nagyúr
válasz
Crytek #30910 üzenetére
Nagyon lol a társaság a linken. Az egyik arról ír hogy "unpacked",na itt már no comment, a másik meg azért sír hogy nem fut neki 3570K -n és GTX970 -en minimum 60fps -sel,mondjuk felbontást és textúra részletességet nem közölt.
Akinek nem inge nem veszik magára.Ilyen a PC ipar. Vegyél konzolt ha nem tetszik.Ott minden szép és jó.
Azt sem értem a téma miért került ide, AMD vs Nvidia topikba.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
Crytek #30914 üzenetére
A sok siro rivo ember veszi el a jatektol az ember kedvet. Nem errol kellene szolnia a forumoknak. En inkabb masra helyezem a hangsulyt. A forza horizon 3 se volt valami jo de kitarto munkaval kijavitottak a hibakat de addig is el lehetett vele lenni.
Manapsag szinte mindent bugosan adnak ki nezz szet jobban.
Szep lassan kijavitjak a hibak nagy reszet, hataridokre dolgoznak a fejlesztok meg divat lett beta allapotban kiadni, early access es tarsai ugye. Jovanazugy mentalitas, majd kijavitjuk holnaputan meg azutan. Az evil within 2 pont nem bugparade ugy hogy mellenyultal.
-
cskamacska
addikt
válasz
Crytek #30818 üzenetére
Hogy mi baja szegény SWBF2-nek DX12-ben majd Abu jól megírja(azon túl hogy béta az béta, mert várhatóan pont ilyen lesz a végleges is.. esetleg kicsit bugosabb
), de a Forza probléma az kapott vs topikba való saját PH! hírt is:
Furcsa eredményeket hoz a Forza Motorsport 7
A tldr az, hogy nincs semmi gond, ez ilyen. Proci kihasználás meg tökéletes, csak rosszul tartjuk a resource monitort.
-
Raymond
titán
válasz
Crytek #30750 üzenetére
Az MS Store-t egyelore harom dologra hasznaltam - Forza Horizon 3 demo, Forza 6 Apex es Forza Motorsport 7 demo. Mindharom lejott a 100Mbit-es netet kimaxolva. A problemam massal volt - uninstall utan elkezdte automatikusan ujra letolteni az FH3 demot. Egy ujabb uninstall kellett neki hogy abbahagyja.
-
cyberkind
félisten
válasz
Crytek #30740 üzenetére
Igen, szar a Store de ez van.
Amúgy meg nyugodtan leszedheted a demót ami valszeg tavaszi build lehet, 1080p-ről felskálázva 200%-ra és a motion blur-on kívül minden full beállításokkal simán meglesz a 60fps-ed, nálam megvolt, igaz a gpu néha nagyon tekert de a végleges játékban már minden oké csak nézz be a topikjába, ennyi.
1080TI 1440p-ben 30%-on megy skálázás nélkül.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #30740 üzenetére
Pont erről beszéltem. Nincs rálátásotok arra, hogy mekkora munkával jár egy demót kiadni.
Ellátható a teljes játék mondjuk időlimittel, de a problémát ilyenkor az jelenti, hogy le kell szedni a 100 GB-ot egy órás játékért, amit sokan nem tennének meg.
Miért baj az, hogy ez is egy opció az MS-nél? Sokan már demót sem adnak ki, mert borzalmasan időigényes elkészíteni. Akinek pedig nem kell a demó, megveszi a teljeset. Nem kötelező letölteni a próbaverziót. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #30681 üzenetére
Nem sok köze van a Vega eredményének a DX12-höz. Azért ennyivel gyorsabb, mert dupla olyan nagy a felhasználható LDS, mint a korábbi GCN-ekben. Mivel a Forza shaderjeit nem írják PC-re, hanem az Xbox One shaderekből konvertálják egy programmal, így már a korábbi részre is jellemző volt, hogy az LDS kapacitása limitálta a futtatható wave-eket lényegében minden architektúrán. A Vega azonban kezeli ezt a problémát, így ennél az architektúránál már több wave futhat, mint mondjuk a Polarison, még akkor is, ha ugyanaz a shader. Vagyis végeredményben a GPU kevesebb időt tölt el azzal, hogy vár az adatra. Az Xbox One-on ez azért nem probléma, mert ott ismerik azt a hardvert, amire fejlesztenek, és direkten képesek kontrollálni a GPU-n belüli erőforrás-allokációt. Ilyet PC-n nem lehet tenni. Túl sok az eltérő hardver, és nincs is olyan felület, amivel ez egyáltalán megoldható. Majd a Volta itt is jobb lesz, mert az NV összevonta az LDS-t és az L1-et, így a Vegához hasonlóan több LDS kapacitást ad.
-
smkb
őstag
válasz
Crytek #30676 üzenetére
120 usd egy blur effektért. Jól mérik.... másik 120 dollárért meg vehetek egy élkiemelős kivitelt, ha pocsék minőségű videot néznék... vagy akár egy emboss-t...végül minden nyomi 2d képfeldolgozó algoritmust külön külön csipen megvehetek
Azért egy ilyen blur nem egy nagy truvaj, egy mezei mátrix szorzás. Ha már ennyit kérnek érte, akkor lehetett volna programozható, hogy milyen funkciót is csináljon. Ez ma már egy egyszerűbb okostelefon ára, amiben sokkal okosabb nagyobb teljesítményű csipek dolgoznak és egyéb alkatrészek is ott figyelnek akkustól, kijelzőstől.
-
-
HSM
félisten
válasz
Crytek #30307 üzenetére
Viccen kívül... Millió oka van, hogy nem jöttek korábban DX12-t kihasználó címek. Gondold végig, alapból megjelenhetett volna 2015 helyett 2013-ban, kapásból két év előny. Ezenkívül, ha nem kötik a win10-hez, az is hatalmas előny lehetett volna, hiszen sok fejlesztőnek alapból nem volt opció olyan technológiát támogatni, ami csak a potenciális vásárlóbázis kis részénél adott.
Nem az "ejj, ráérünk arra még" a fő oka, hogy még mindig a DX11 az alapja még az elvileg DX12-es címeknek is, hanem hogy csak mostanában kezd elfogadható szintre fejlődni a DX12 felhasználóbázisa, valamint ugye nem olyan rég kezdett elindulni a Vulcan szekere sem, ami elvileg biztosíthatja a megfelelő működést az új rendszerű motoroknak régebbi OS-eken is. Amíg nincs felhasználóbázis, addig a DX11-es alapoknak maradniuk kell, mivel a valóban DX12-es alapokra épített motor az eddigi információk szerint katasztrófálisan futna a régi API-n.
"Nvidia most is akkor fog váltani amikor azt érzi ,hogy kell és van értelme."
Ez így utólag megmagyarázva nagyon logikusnak tűnhet, de nem az. Egy grafikus vezérlő tevrezésénél az alapokat kb. 4-5 évvel a termék elkészülte előtt le kell fektetni. Én ezért emlegettem a bizonyos jósgömböt. Mert ezt egyszerűen máshogy nem lehetett megcsinálni, hogy pont így adja ki, mint egy nagyadag szerencsével. -
Raggie
őstag
válasz
Crytek #30263 üzenetére
Persze, értem én. Tudom, hogy ez a tendencia, de azért a legtöbb ide linkelt játék nem véletlenül nincsen egyik nagy hardvertesztelős oldal tesztjátékai között sem. Mert kis stúdiók nem optimalizált játékairól van szó.
És ez a ReCore nekem igenis telefon grafikának tűnik például egy Frostbite vagy Cryengine motorú játékhoz képest... -
cskamacska
addikt
válasz
Crytek #30160 üzenetére
Hú, elhúzott a Radeon mint a déli gyors.
DX11-ben(!) 1080-ban Vega jó 10%-al lenyomta az 1080-at, RX480 megelőzte a GTX1060 6GB-ot(ami ráadásul gyakorlatilag azonosan teljesít a 3GB változattal), 1050Ti pedig a.. R9 370 talpát szagulgatja?
DX12 mód továbbra is szemét, kártyák hol gyorsulnak, hol lassulnak tőle, "elmaradott" 1080Ti kapott 2 min, 5 átlag FPS-t, "jövő hírnöke" Vega meg vesztett 4 minimum képkockát.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
Crytek #30055 üzenetére
Azért valamennyire árnyaltabb a helyzet ennél. A qantum broke steames verziója már teljesen jól futott gtx 970-en dx11ben. A dx12-es kód valamiért nagyon lassú volt az ms storeos verziónál. De Volt ez még így a forza horizon 3-al is. Csakhogy az a helyzet hogy kb 1 év alatt marha sokat javítottak rajta. high preseten is néha laggolt, de mostmár ultra preseten vajsima még a városokban is.
(#30062) Crytek: De lesz még példa nyugodj meg, ott lesz a forza motorsport 7 amit már elővételben is megéri megvenni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- hdanesz: Hyundai Ioniq 28 kWh 2018 2. felvonás
- Gamepad
- Apple MacBook
- Milyen program, ami...?
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32 RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- Apple iPhone 13 . 128GB , Kártyafüggetlen , 100% akku
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest