- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- One mobilszolgáltatások
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghoula
senior tag
válasz
#85552128 #12404 üzenetére
Igen, olvastam, és nagyon úgy fest, hogy nem hogy hardver(talán bios),de szériahibáról beszélünk.
Ez, és ahogy azt az AMD kezeli, egy dolog. Nem védeni szeretném őket,sőt. Viszont azért ekézni az új drivert, hogy azt nem javítja? Nemár...
De tény, a hiba roppant bosszantó lehet, és nem mondom,hogy igazat adok nekik, de én sem verném nagydobra a jelenlegi helyzetükben, hogy bocs, ezt benéztük.
@gbors,igazad van,csak már úgy kikívánkozott. Igen, tisztában vagyok vele, hogy mindenhol vannak/lehetnek gondok, de nem látom értelmét egyből mutogatva röhögni a másik oldalon.
Részemről befejeztem -
wjbhbdux
veterán
válasz
#85552128 #12374 üzenetére
kommentekben bizonyítják hogy photoshop
+ kijött már az igazi JC3 gépigény
-
válasz
#85552128 #12348 üzenetére
1.4 javította az nvidia stuttert a játékban, anélkül más fájt.
hogy az amdnek jó-e vagy nem, azt nem tudni, mert béta 1.5.3mal a titános sráccal ellentétben még nem írta senki, hogy milyen.
érdemes végigszenvedni ezt a videót.
vr miatt 144re van beállítva az fpse, 1:30nál nekiáll csökkenni, amire kiesik scből, addigra beesik 60 alá. bekapcsolt vsynccel ez nem feltételnül tűnik fel, de amenniyben az fpsed nem 144hez hanem 60hoz van beállítva, vagy kevesebbhez, a hatás sokkal drámaibb.
a video 980ti-vel készült. -
guftabi96
addikt
-
válasz
#85552128 #12345 üzenetére
csak az egyik thread első oldaláról:
Same here with Titan X and Win 8.1 64bit.
GPU: EVGA GeForce GTX 760 2 GB GDDR5 (Driver 355.98)
szólj nekik, hogy uninstallálják a catalystot, köszi.
amikor én találkoztam vele, akkor csak win10 alatt jött, félre is raktam a játékot, hogy oké, akkor majd javítják, és újra játszom.
azóta jön minden os-sel (7, 8, 8.1, 10), minden hardverrel (970, 980ti, titan is). vagy nem. -
válasz
#85552128 #12338 üzenetére
nálunk 100 felett van az olyan hibák száma, amit nem tudunk megoldani a beszállító nélkül, de mégis belekerül a mi termékünk release notes-jébe. mi ismerjük el, a mi termékünk működik hibásan, de mégsem tudjuk megoldani saját erőforrásból.
a konkrét bugról pedig annyit, hogy valószínűleg a csóva effekt az, ami nem megfelelően működik, ÉS nvidia tulajoknak is van vele problémájuk.
-
FLATRONW
őstag
válasz
#85552128 #12331 üzenetére
Nem is tudom, hogy mit képzelnek magukról? Hogyha jól is alakulna nekik a DX12-es korszak, az a jelenlegi DX11-es játékokon nem segít. Ez a vásárlók jóval nagyobb megkárosítása, mint pl. a 3,5 GB-os 970. Az nagyon extrém helyzetekben jelenthet problémát, a nem megfelelő driver esetén ez pont fordítva van.
Persze ez az NV megítélését nem változtatja meg, ők olyanok amilyenek (egyesek szemében maga a gonosz), de hogy az AMD ezek után is a "jó" szerepében tetszeleghet az már inkább nevetséges.
Persze igazából ez engem nem háborít fel, mert nem érint, de azért mindenesetre fura nekem. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #12326 üzenetére
A programok szabálytalan hozzáférése javítható. Ha nem létezik az a regiszter mondjuk, amihez például a HWiNFO hozzá akar férni, akkor át kell írni a programot, hogy ne is próbálkozzon hozzáférni, és akkor nem lesz tőle vöröshalálod. Ez nem egy javíthatatlan gond, csak jellemzően előfordul, hogy a program fejlesztője későn kapott specifikációkat, vagy nem is kapott és ilyen hibák lehetnek tőle. Ennek a megoldása teljes egészében az adott program fejlesztőjére vonatkozik.
-
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #12311 üzenetére
Jó, hát ha csak abból indulok ki, amiket itt olvastam Abutól, Ő elég szoros együttműködésről beszélt a Battlefront kapcsán. És amikor a Furyk mellé adják a játékot, akkor megemlítik ezeket a "bónusz" dolgokat is?
Egyébként csak mellékesen, most toltam több mint 2 órát, 980Ti-vel úgy fut a játék, mint az álom, atom stabil fps, semmi grafikai bug, hibátlan....
-
válasz
#85552128 #12301 üzenetére
Neked persze hogy előjött,mert fury-d van ha jól tudom.
Sosem láttam még ilyet,pedig millió verziója volt már a gépemben az nv gyártmányoknak,680 is.
És millió esetben volt instabil cpu-m. A válasz erre mindig kékhalál volt.Az is igaz,hogy amd max 2-3 db volt pályafutásom alatt (tesztre),ami nem most kezdődött.
Talán ezért nem találkoztam még ezzel a jelenséggel. -
-
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #12234 üzenetére
Nekem ~700€ volt az MSI 980Ti Gaming, akkor tényleg nem volt olyan vészes a különbség. Egyébként én is erősen gondolkodtam a Fury X-en, szívesen vettem volna megint AMD-t, de az első tesztek után, és az ára láttán konkrétan egyetlen egy érv sem állt mellette....sőt, FHD-ra hatalmas butaság lett volna a 980 OC után, így lett a 980Ti, nem bántam meg....
-
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #12227 üzenetére
Ohh, köszi az összesítőt, szép munka!
Egyébként, ha az árkülönbözetet nézzük, akkor nem olyan vészes a különbség, persze ebben közrejátszik, hogy unlockoktad a kártyát, de ugye én is tuningoltam, úgyhogy annyira nem számit. Neked mennyibe fájt ez a kártya? Most iponba ~45k a különbség a két kártya között, de ugye sapphire csak 2év garit ad. A másik dolog, hogy a hsz.-eidet olvasva a Fury topikban, nem kevés problémád akadt a kártyával. Megkockáztatom, hogy egy 1500MHz-es sima 980 simán megszorongatná a Furyt, és az lényegesen olcsóbb....
-
do3om
addikt
válasz
#85552128 #12227 üzenetére
Majd mindjárt dobnak valami overhead tesztet hogy mennyire jo a Funy X.
Na meg az AMD jó a játékosokhoz, és a vevőihez. Mennyire jól is támogatja az FX CPU szériát a játékaiban, lehet azzal kéne mérni nem gyi7ttel. Ja hogy pont ellenkezőleg, megzabáltatja az FX-et a drivereivel..... nem baj akkor is felhasználóbarát a vevőivel szemben.
-
daveoff
veterán
-
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #12204 üzenetére
Na akkor jöjjenek az én eredményeim.
4790K 4,5 GHz HT-ON / 980Ti 1505/8100 MHz (csak azért mértem tuninggal, mert Te is, ez nekem +100Mhz a GPU-nak alapórajelhez képest, memória meg nem igazán számít) Beállítások mindenhol azok voltak, amit megadtál.
AoTS DX11
All Batches: 77.6
Normal: 97.7
Medium: 76.8
Heavy: 65AoTS DX12
All Batches: 80.5
Normal: 94.5
Med: 77.5
Heavy: 72.6
CPU score: 109.9Batman: Arkham Knight
Min: 112 Max: 203 Avg: 156Dragon Age: Inquisition
Min: 80.7 Avg: 107.7Ha van kedved(legyen
) egy táblázatban összehasonlíthatnád a Te eredményeiddel...
-
válasz
#85552128 #12191 üzenetére
Ez inkább tragikus AMD-re nézve.
"The attach rate of AIBs to desktop PCs has declined from a high of 63% in Q1 2008 to 39% this quarter."
Ez mondjuk azért nem semmi... meg az se amit előtte fejtegetnek, hogy már az SLI/CF eladásoknak is hatása van a piacra meg annak növekedésére.
Nem csoda hogy drágulnak a vasak ezerrel, brutális mértékben szűkül a piac... persze még igy sem kicsi, hisz azért sok gamer van. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #12188 üzenetére
Igazából nem elég csak a DX12. Nyilván lehetővé teszi, hogy egy rajzolási parancsot akár egymilliószor gyorsabban is kiadj a DX11-hez képest, de ettől még ezeket ki is kell rajzolni, vagyis önmagában a DX12 nem oldja meg a problémát. Ezért használ a Nitrous OSR-t, amivel lehetővé válik, hogy egy kész egységet objektumként kezeljenek és annyiszor helyezzenek el a kijelzőn, ahányszor csak akarnak. Ilyenkor csupán egy egység költségét fizeted meg, miközben kirakhatod mondjuk 10-20-50-szer is. A DX12 persze sokat segít, de a Nitrous titka az OSR.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #12182 üzenetére
A felszín ebben a játékban nagyon nehéz ügy. Azért vannak csak kicsi mapok az alphában, mert a terepgenerálás lassú. A GPGPU-s generálás csak Mantle-ön működik, de ez is inaktív a publikus verzióban. Az jelenti a gondot, hogy egy tényleg nagyméretű térkép generálása, gyakorlatilag ténylegesen maximális részletességgel egy hatmagos Core i7-en is lazán elvisz 30-40 percet. Na most ez végleges formában nehezen vállalható. Mivel az AVX-re való kutatás teljesen leállt, így most az OpenCL van központban, hogy azzal majd megoldják a terepgenerálás problémáját mire megjelenik.
-
letepem
aktív tag
-
mlinus
őstag
válasz
#85552128 #12063 üzenetére
Jobb? Persze, jobb, de ez nem menti fel a Bethesdát.
Alapból hatalmas input lag van, amit csak kikapcsolt vsync-el lehet megoldani, de ugye akkor elfut az fps és játszhatatlan a játék. Tehát le kell limitálni valamilyen szoftverrel 60-ra az fps-t. Ekkor tényleg megszűnik az input lag(mondjuk attól még mouse accel van, és a Y és X tengelyeken eltérő az egér érzékenység, de sebaj, mindez ugyancsak megoldható config fájlból
)
Mondjuk a legnagyobb vicc hogy mindez megvolt a skyrimben is
tehát 4 év alatt semmi előrelépés nem volt ilyen téren...
(arról már nem is beszélve hogy van egy olyan terület, (Lexington városa, gyár tetőzete) ahol 35 fps alá beesik a framerate beállítástól függetlenül 980ti-n. Még nagyjából le tudom nyelni ezeket, mert maga a játék tényleg jó, de ez egyren nehezebb egy olyan évben amikor kaptunk egy GTA5-öt vagy Witcher 3-at..
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #12059 üzenetére
Igaz lenne az animacios dolog, de azert az a Krapek az iromappat felcsatolja a kezere mint egy pajzsot animacio kicsit eros.
Az AMD tema meg, meg szokhattuk mar, hogy ami NV jatek, az mind igy jon manapsag, eltelik nemi ido amig az AMD visszafejti es optimalizal. Kivancsi leszek mennyit szamit majd ha ok is zart rendszereket adnak, akkor az NV is dolgozhat-e a penzeert majdAmugy ertem hogy mindenre van magyarazat/megoldas, ettol meg ez rohejes amator hiba mindegyik, de igy hogy ennyi van meg plane.
-
-
Yllgrim
őstag
válasz
#85552128 #12009 üzenetére
Igen, delid lesz az, 4.5 alatt 1.14V remek ertek, a hofokok sajnos nem
Van masik topikban kollega, akinek valami csodas javulas vart a procijara delid utan, a harmadan nem volt paszta... I5 46XXK akarmi... Nekem szerencsem volt, Vietnami, OCUK-s es jo batch-bol, el is kertek a szamat
(#12013) imi123 : teljesen igaza van (legalabbis en osztom a velemenyet, ez nem haterseg, megfigyelesen alapulo eszrevetel), arrol meg ne feledkezz meg hogy itt sokan masok sokkal tobbet engednek magukat, nekik meg ezt adjatok:
...
-
-
Laja333
őstag
válasz
#85552128 #11909 üzenetére
Ez az mostani "alacsony teljesítményt" nyújtó kártyatulajdonosokat marhára nem vigasztalja, hogy most pont ők kaptak rövid pálcát.
Tisztában vagyok vele, hogy valami nem kerek a teszttel kapcsolatban.
Pont az Anno miatt írtam, mert az ottani eredmények miatt kapásából leszarazáemdézték az egészet, anélkül, hogy egyáltalán érdekelte volna őket a "miért". Itt miért kell a miértjét keresni akkor? Ez a tipikus NV-fan féle kettősmérce. Akkor már valaki fel is tette a kérdést, ha NV lenne ugyan ebben a cipőben, akkor az NV-t is elküldenék a francba? Ezzel a játékkal jött el a válasz: nem. Helyette van magyarázkodás. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #11893 üzenetére
Tipikus utilizációs probléma. Ezért nem szabad egy az egybe lemásolni az Xbox One-os leképezőt, dehát ezeknek beszélhet az ember.
(#11896) huskydog17: Igazából nem attól, hanem pont azért.
Én értem, hogy sokkal egyszerűbb a konzolos technikákat átültetni PC-re, de ezekkel az API-kkal ezek jó része nem működik. Ez tipikusan resource leaket és utilizációs hibákat hoz maga után. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #11864 üzenetére
Ennek a pernek az a szépséghibája, hogy az AMD egészen pontosan definiálja, hogy egy lapkán belül mi számít egy magnak: "any core capable of running at least one process in its own context and virtual memory space, independently from other cores."
Ez ott van a weboldalon, de bele van írva a kézikönyvbe is: [link]Az embereknek azt kellene megérteni, hogy az órajel, a magok száma, a gyorsítótárak mérete, a multiprocesszorok száma, a ROP-ok száma, az akárminek a száma alapján a teljesítmény nem meghatározható, mert nem ismert a lapka ütemezése.
-
nonsen5e
veterán
válasz
#85552128 #11810 üzenetére
+ ez is egy érdekes videó, hogy mennyit kell gányolni és butítani mindent, hogy menjen normálisan: Halo 5: The Price of 60 fps.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #11807 üzenetére
Azért nehogy már PC-n 2014-ben az legyen a probléma, hogy kompatibilitási hiba miatt nem működik egyszerre a god rays és a volumetrikus köd. Ez 201x-ben meg volt oldva több tucat játékban. Akármekkora marketinget raknak az effekt mögé az úgy akkor is bullshit, ha a futtatás érdekében egy másik, legalább ugyanolyan fontos effektet inaktiválni kell. Az pedig a szánalom legmagasabb foka, amikor a két effekt PS4-en működik együtt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #11799 üzenetére
Csak egy god rays lesz? Többre számítottam.
Remélem nem az a fos verzió jön, amit kapott az AC4 vagy az FC4. Az borzalmasan elnagyolt algoritmus. Sokkal jobban néztek ki a konzolról átportolt opciók. FC4-ben még inaktiválja a volumetrikus ködöt is valami kompatibilitási hiba miatt, ami azért elég fontos effekt, hogy szakadnának meg.
(#11800) huskydog17: Az ultra megmaradt a legjobb, és úgyis ez a lényeg. Ki akar gyenge minőségen játszani PC-n.
30-40 fps közé jó lesz. Ez olyan stratégia, ahol nincs igazán szükség többre. -
-
válasz
#85552128 #11751 üzenetére
tök feleslegesen írok neked.
@sayinpety: akkor ezek szerint nem a driver maradt le, hanem simán nincs a játék optimalizálva megfelelő szinten gcnre? ki lehet ezt ütni driverben (ahogy a shadereket szokták), vagy az ubinak kell megjavítania (már ha nem védi gameworks liszensz)?
-
sayinpety
tag
válasz
#85552128 #11737 üzenetére
Anno 2205 felteteles multi-thread strategiat hasznal. Nvidia regota rendelkezik egy specialis multi-thread optimalizalassal, am a kod csak Maxwellen fut jol. A kod nem zart, am nem modosithato. Felteteles elgazassal fut a Maxwell optimalizalas, am a tobbi architecturara semmi. Keplerre sem. Kevesen hasznaljak.
Magam reszerol ilyen kodot sosem kerek, am hallottam, hogy a felteteles elagazas nelkul mindenen jol fut. Am nem adhato ki igy a program.
Regi Nvidia strategia a prev gen limitalasa. Nem AMD/Intel ellen iranyul. Keplert akarjak korlatozni. Jovore Maxwellt. Kesobb Pascalt. -
válasz
#85552128 #11747 üzenetére
amit mondasz, az azt jelentené, hogy az sw:bf-béli frostbite motorral egy 2.5GHz-s 4magos proci gpu-limitig ki tudja hajtani a 980ti-t. ez így elsőre nem tűnik túl hihetőnek. szvsz ez is driver, majd meghegesztik, és skálázódik tovább.
az annoról meg már írtam.@schawo: szerintem annak van esélye, hogy utána nem volt stabil, és emiatt lekorlátozták. mintha még nem láttunk volna olyat, hogy egy it fejlesztés nem készült el határidőre. majd hegesztenek ezen is.
-
válasz
#85552128 #11744 üzenetére
a viselkedése ugyanaz, anélkül, hogy bármihez hasonlítanám.
sw: bfnél a 980ti 5%on belül produkált 2 maggal ht nélkül alapórajelen, 4 maggal ht nélkül 2.5GHz-n, és 4 maggal, htvel 4,4GHz-n.
ugyanezt el tudom mondani a fury xről az anno2005 benchmarban, csak éppen 2% a szórás.
van mindkét esetben egy fix limit, ami nem proci(mag/szál, vagy órajel)függő. -
Laja333
őstag
válasz
#85552128 #11737 üzenetére
Szerintem senki fejében nem fordult meg, hogy hardveres limit, és ennyit bír a Fury. Az már más kérdés, hogy így is ciki.
Nem értem miért vágják maguk alatt a fát ezzel a not-game ready driverekkel. Nekik is tisztában kell lenni azzal, hogy az első tesztek a meghatározóak, ha ott nem produkálnak, utána már csak az aktuális radeon tulajokat érdeklik a friss tesztek. Ezzel nem lehet új vásárlót bevonzani.
Értem, most gőzerővel fejlesztik az új software suit-ot… de akkor is.Egyébként az új driver még mindig 15.200-as, vagy már 300? Esetleg újabb?
-
válasz
#85552128 #11710 üzenetére
Azért az SC2-őt eléggé kipofozták az utóbbi években... sőt mostmár van 64bites kód stb.
Szerintem ezzel a játékkal nem lesz gond, futni fog és már agyon van optimalizálva.
Ha valamitől akkor ettől pont nem félek. Az első két rész is "faszán fut".Az Anno ellenben lehet még olyan, mint a Cities Skyline, jó kis cpu limittel... aztán majd jöhet a kihajcsa vagy sem témakör is. Már várom...
-
Xmister
senior tag
-
Yllgrim
őstag
válasz
#85552128 #11668 üzenetére
Hat aki dolgozik, az hibazik. Aki GW-t hasznal ott mindig van valami hiba, azert az sem a nagy szamok torvenye miatt van...
Ha en alairok valamit hogy az ugy jo a munkammal kapcsolatban, akkor megbizonyosodok rola hogy az tenyleg jo, legalabb az en reszem.
Az a csinnadratta amivel a mernokok bevonultak mara a szokasas kakofoniava degradolodott, nem is nagy reklamozzak. Van ez igy, talan elkezdenek odafigyelni vegre mihez adjak a nevuket.
Engem mint fogyasztot nem erdekel a technikai hokusz-pokusz, indulaskor NV logot latok es aztan jonnek a hibak... Arukapcsolas itt is mukodik, csak picit maskepp, Ahol NV promos jatek jon vagy a korabban emlitett cegektol valami, mindig varok fel evet a megjelenes utanig, mert a minoseg mar hiresen siralmas...
(#11671) TTomax: aha, a GW implementalasat meg maguktol elvegeztek azok a csodalatos mernokok akiknek koszonhetjuk ezt a muremeket, ne viccelj mar. Ha van kod akkor sem modosithatjak, ha nincs akkor meg abbol a leirasbol amit NV ad hozza nem sokan fogjak hipp hopp megoldani, a termek minosegebol meg latjuk hogy sokkal komolyabb problemakkal kuzdottek itt. Az volt a kommunikacio hogy NV mernokok segitettek a GW implementalasaban, tehat...
Arukapcsolas, NV logo az elejen, szar jatek a vegen. Eleg ha tettestarsak, mar akkor is rossz a PR.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #11665 üzenetére
Nezd minden eremnek ket oldala van.
Nezheted onnan is hogy az "ocska, atnevezett" ket eves kartya tudja a sokkal ujabb szintjet hozni.
A tesztek meg olyanok amilyenek, fenntartassal kell kezelni. Ez kb ugyanaz, mint hogy elterjedt hogy a maxwellben mekkora a tuningpotencial, kozben a tesztekben is 1200 korul boostolnak ugy jon ki a latott teljesitmeny, ahhoz kepest maris nincs akkora tuning. -
Yllgrim
őstag
válasz
#85552128 #11665 üzenetére
Az o mernokeik vettek reszt a fejlesztesben, NV promok mentek mindenhol a jatekkal kapcsolatban hogy milyen forradalmi ficsorok kerultek bele. Ezt igy nem kellett volna kiadni, vagy nem adom a nevemet hozza...
Termeszetesen a kiado a legfobb ludas, de ez az ~NV vs AMD topik, nem a WB vs Ubi vs EA vagy fejlesztok vs kiadok...Az hogy az elso malor utan NV mernokok hadai mentek oda hogy megprobaljak egyberakni hogy jo legyen az szep dolog, de nem onkentes munkara mentek oda, hanem a ceg kuldte oket oda tuzoltas gyanant.
Ez egy PR bukta, annak is eleg nagy, ettol meg eljatszogatok vele, lattam mar rosszabb jatekokat is.
-
Yllgrim
őstag
válasz
#85552128 #11647 üzenetére
Tok egyszeru, a mernokeik reszt vettek a fejleszteseben es a nevuket adtak hozza. Mindenhol promoztak ergo tisztaban voltak vele mi kerul ki. Ez...
A kartyaikhoz adtak promocioban, indulaskor NV logo var, NV feature-k vannak beepitve. Ha nem megy at a minosegi szuron, akkor nem adom hozza a nevem, ennyi.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #11656 üzenetére
Attól függ, hogy milyen a játék. Természetesen azokon a mai játékokon, amelyek a GPU-ban lévő részegységek 20-30%-át sem terhelik le nem jelent majd gondot ez a tervezés, de például az OEM-ek nem ezekkel tesztelnek, hanem speciális terhelésszimulátorokkal, amelyet az AMD ír a termékeire méghozzá az adott lapka saját ISA-jára. Ez még a Furmarknál is nagyobb terhelést jelent. Ilyenkor már erősen throttlingol mindegyik hardver, és amikor a stabilitást ellenőrzik, akkor ez a körülmény számít.
Az OEM-eknek nem ezzel van a gondjuk, hanem a varianciával. Két ugyanolyan termék fizikailag nem ugyanolyan. Az AMD az új generációs 300-as (+Nano/+Fury) sorozatra hivatalosan maximum 6%-os varianciát specifikál, ami azt jelenti, hogy például két amúgy tök ugyanolyan R9 390 között akár 6%-os teljesítménykülönbség is lehet. Ezt az OEM-ek soknak tartják. Ugyanez a gond az NV-nél is. Ott a Maxwell2 sorozatú kártyáknál 13% a variancia, amit sokan nagyon soknak tartanak. Az NV csinál is külön OEM szintre bevizsgált modelleket, amelyeknél a variancia specifikációja 10% alatti.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #11652 üzenetére
Minden egyes piacon elérhető kártya és processzor throttlingol, méghozzá azért, mert így vannak tervezve.
Az XFX akciójának nem lesz látható hatása a 390-ek eladására. Nem arról van szó, hogy ezek most extra eladások lesznek, hanem arról, hogy oda ahova eddig 290 OEM-ek mentek most 390 OEM-ek mennek már. A 290 OEM-eket is az XFX adta el a partnereinek, ezért is tudnak úgy számolni, hogy ebből havi szinten 50k-s eladásuk lesz, mert az ünnepekkor eddig is ennyi ment el. Annyi a különbség, hogy a saját dobozos piacra szánt 390-jük helyére az OEM-ek most már rendelhetik a referenciadizájnt, és ezt fogják inkább rendelni, mert az egyedi dizájn nem azokba a gépekbe való, amelyeket a 290 referenciára terveztek. Az XFX számára valójában mindegy, hogy a terméket milyen hűtővel adják el, egyszerűen reagáltak arra, hogy az egyedi verzió nem jó, és a TUL sem tud több 290-et gyártani. Mivel a megrendelés nagy, így nekik belefér, ha refhűtőt kapnak. Persze az OEM megoldásokból valamekkora mennyiség átcsúszik a dobozosba is, de erre való alapvetően a dobozos termékskála.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #11647 üzenetére
A teljesítménye teljesen stabil. Az meg logikus, hogy egészen másképp látja a megbízhatóságot egy OEM gyártó, ahol heti szinten sokezer kártya átmegy, mint te, ahol éves szinten nem egy át összesen tíz. Egészen mások lesznek a preferenciák. Arányaiban az eddigi tapasztalatok alapján a referencia R9 290 a legmegbízhatóbb termék a Hawaii sorozatból, és nincs ok feltételezni, hogy egy új steppingre épülő lapka ugyanazzal a NYÁK-kal nem lesz ugyanolyan megbízható. Innen a választás logikus, az kell, ami eddig bevált, megbízható, és ma is gépek épülnek rá.
(#11649) rocket: 50k teljesen reális az XFX-nek, amit előirányoztak a telekonfon. Ne feled, hogy az OEM-eket igazából a TUL szolgálja ki, és ők még szállítanak 290 OEM-et. Amint azok elfogynak valószínűleg ők is átállnak a 390-re, ugyanarra, amit az XFX kap.
Az OEM-eket elsődlegesen a megbízhatóság érdekli. Mivel ezek a hardverek már dinamikus órajelvezérléssel reagálnak a túlmelegedésre, így nem probléma az sem, ha a ház hőelvezetése nem jól méretezett, viszont az probléma, ha az adott termék meghibásodási arány 2% feletti.Az XFX ugyanolyan helyzetben volt, mint a BFG, ha nem váltanak, akkor az AMD felveszi a BFG-t és az XFX megy tönkre. Az XFX lépet hamarabb, így a BFG ment tönkre.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #11644 üzenetére
Az a baj, hogy abszolút nem veszitek figyelembe, hogy egy OEM gyártó mit szeretne. Ők megbízhatóságot akarnak, és magasan a referenciamodellek a legmegbízhatóbb termékek a teljes piacon. Ráadásul ezeket jórészt úgy tervezik, hogy blower dizájnok legyenek, vagyis kifelé tereljék a hőt, ami szintén egy alapvető OEM igény. Sokkal hamarabb választ egy ilyen referencia Radeont az OEM, mint egy egyedi verziót, mert szimplán jóval jobban illik azokba a konfigurációikba, amelyeket régen erre terveztek. Ha ezekbe beleraknak egy szimpla verziót, akkor a meleg bent marad és elkezd a rendszer túlmelegedni.
Az XFX felismerte, hogy lenne jó havi 50k-s igény ezekre a 390-ekre a 290-es OEM modellek kivégzése után. Hát beleugrottak. Persze hivatalosan ez nem referencia, de gyakorlatilag a referenciát másolták le teljesen. Egy OEM jóval hamarabb rendel ilyet, mint bármilyen más verziót, mert ilyet használtak eddig is, így legalább nem kell áttervezni a konfigokat. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #11640 üzenetére
Ez nem igazán az XFX egyéni döntése, pusztán a piac akarata. Az OEM-ek a blower dizájnt nagyon keresik, mert kitolja a meleget a házból. Mivel az AMD OEM szintre nem csinált referencia R9 390 sorozatot, így az XFX most lefedi ezeket az igényeket. A dizájn megtartása is azt célozza, hogy gyártóknak ne kelljen új házkialakítást tervezni, mert a blower helye is pont ugyanott van. Az XFX-nek ez elég jó üzlet, hiszen havi szinten legalább 50k ilyen kártyát leszállítanak majd, főleg most az ünnepek miatt. A maradékot pedig eladják dobozban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Argos: Szeretem az ecetfát
- Yettel topik
- Linux kezdőknek
- Könyvajánló
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- TCL LCD és LED TV-k
- RAM topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Használt és ÚJ Gamer Monitor Felvásárlás Gyors és Korrekt Ügyintézés!
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged