- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dele77
csendes tag
Persze! Nincsenek kötelezve semmire, mivel ők szabványos VGA-kat gyártanak... De gesztus jelleggel azért megtehették volna. Gondolván arra, hogy a házak egy része nem szabványos...
De nem gondoltam erre, mikor megvettem a házukat sokezerért és amikor a tt-nél megtervezték (kb. 23k volt), közel sem voltak még ilyen hosszú VGA-k, tehát ők se...Ezek szerint pereljem be a Thermaltake-et? Szerintem nem sok esélyem lenne ellenük.Nem tudom,hogy a házak hány százaléka érintett, de azért mindenki vigyázzon, nehogy úgy járjon, mint én!
-
-
#65755648
törölt tag
Valűszínűleg a játék physx-et használ, ezért kell hozzá a physx driver, csak épp nem tették bele a videűkártyás gyorsítást, mint ahogy azt a physx-et használű játékok zömében sem.
A bordelandsel meg mi a hóbortos fittyfánfütyülőjét kellett volna csinljon az ATI? Nem kémkedhetnek minden egyes játékfejlesztő banda után, hogy megtudják épp kit fizetett le az NV, hogy aztán odarohanjanak és ráígérjenek az NV ajánlatára, hogy mégse basszák el a játék motorját. Ez annyira abszurd hogy Te se gondolhatod komolyan, mást meg nem tehetne ez ellen az ATI. Ezért még egy darabig bizony lesznek olyan játékok amiket direkt úgy írnak hogy szarul menjen ATI-n.
Az ATI pedig azért sem tesz ilyet, mert semmi szükség nincs rá. Azt a pár játékot kivéve amit az NV megvesz, szarrá verik az új ATI-k a 200-as NV szériát (főleg ha az árat és a fogyasztást is figyelembe vesszük), az új NV széria pedig még csak ígérgetések szintjén létezik, Mo-on pedig már megtanulhattátok volna, hogy az ígérgetéseknek nem szabad hinni.... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Már írtam, hogy a PhysX az egy API, olyan, mint a DX, OpenAL. Akkor is fel kell rakni a felületet, ha csak CPU-n számol a program, mert másképp a felület nem létezik a gépen, és ennek végzetes következményei lennének a program futtatására nézve.
Konkrétan nem lenne működőképes, mert a PhysX parancsokat az API értelmezi és futtatja. Minden PhysX API-n működő játék telepít PhysX interfészt, persze ha újabb verziójú interfész van fent, akkor ezt kihagyja az install procedúrák közül, mert a minek azt frissíteni, ami már megvan (ilyen a DirectX is). Nyilván a Broderlands-hoz a legújabb interfész lett mellékelve, így új modulokkal frissíti a régit. A többi fizikai API egy picit másképp működik. A Havok, a Bullet, az ODE és a Pixelux rendszerek specifikusan a játékba épülnek, és a modulok a játék kódjával együtt futnak. Mindkét elgondolás jó, de a PhysX féle interfészes megvalósítás, azért előnyös, mert egy egyszerű modulfrissítéssel tudsz javítani a PhysX-es játékok sebességén, az utóbbi esetekben a specifikus felépítés miatt mindenképp a fejlesztőre hárul a javítás és frissítés a játékhoz kiadott patchekkel.
Dehogynem. Gondolj bele milyen most a PC-s játékpiac. A Borderlands-hoz, a Shift-hez és a GeForce PhysX-es játékokhoz kell, illetve ajánlott venni GeForce-ot. A BattleForge-nál, a Stalker: Clear Sky-nál és a DX10.1 és DX11-es játékoknál ugyanez van/lesz csak azokhoz a Radeont érdemes venni. Most csak azért tartsak fenn és vegyek két gépet, mert az NVIDIA-nak nem tetszik a platformosodás, és ezért szembe megy a szabványokkal. Ez kérlek a piac rombolása. Nem csodálkozom, ha valaki ezért megy a konzolokra, mert a PC most ingatag. Ha az AMD is ilyen akciókat szervezne, akkor még több ember menne konzolt venni, azaz rontaná a piac alakulását. Ezt el kell kerülni, mert az AMD ebből a piacból is szeretne megélni, míg az NV-nek mindegy ez a szegmens, így lerombolható, minden eszközzel.
Az elmúlt két hónapban azért durvult el ez a dolog, mert vészesen közeleg az az idő, amikor az NV elköszön. Addig viszont a legtöbbet akarja ártani a piacnak, és ezzel a húzásokkal még a legyártott chipek is elmennek.
Én is ezt tenném, ha már nem lehet az enyém a piac, hagyjam itt jól szétszaggatva, hogy más ne élvezhesse úgy azt, ami régen még az enyém volt. Egyszerű logika. Sőt így még a befektetőknek is lehet magyarázni, hogy a konzol valamiért feltör, és megértik, hogy a gaming piacból, miért származik az NV nettó nyereségének csak a 33%-a, holott a bevételek 67%-áért ez a szegmens felel. De az okos NV ezt időben észrevette és a Tegra, a Tesla, valamint a Quadro el fogja tartani a jövőben a céget.
Persze minket játékosokat addig szívatnak, ameddig csak lehet. Majd írok nekik köszönőlevelet is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a PhysX az egy API. Például DirectX install nélkül egy DirectX-es játék sem indul el.
Nem tudja létrehozni az erőforrást, mert nem létezik megfelelő felület. Ugyanez van OpenGL-lel, csak az OpenGL-t ugye a driver hordozza, mert kiterjesztés rendszerű az API, de még jobb példa az OpenAL, amit egyre több program kér, hogy telepíts. A hardveres gyorsítás csak egy dolog, de az API mindenképp kell a működéshez.
Senki sem keres kifogásokat, de az AMD ugyanezt nem engedheti meg magának, mert nem akarja lerombolni a PC-s gamer piacot. Az NV-nek mindegy. Illetve olyan a filozófia, hogy ha nem lehet az enyém, akkor ne legyen senkié.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig kimaradt ...
megkérdeztem az NV-t és a fejlesztőket. A beállítási fájlokban egyébként még meg van az az opció, ami a hardveres physX-et aktiválja, de ha TRUE paramétert rendelsz hozzá, akkor is változatlan a sebesség, mert maga a PhysX mód kikerült a végleges játékból, így a paraméterhez nincs semmi hozzárendelve. Emellett ha kikapcsolod driverből a hardveres PhysX-et, akkor is ugyanez az eredmény. Egyszerűen úgy írták meg az algoritmusokat, hogy sok look-up táblát használjanak, mert akkor nem a számítási kapacitás, hanem a textúrázó kapacitás számít, Ez persze azzal is jár, hogy globálisan lassabb lesz a játék sebessége, de legalább a GeForce-ok a Radeonok előtt végeznek.
Amúgy ha a te elméleted lenne a helyes, és a fejlesztők hazudnának, akkor a Radeonok egymás alatt sorakoznának azonos FPS értékkel, mert ugye CPU limitet kapnának a szoftveres PhysX miatt. De mivel minden esetben a CPU-n számol a játék, így azonosak a körülmények, tehát senki sem kap CPU limitet.
Igazából a fejlesztők és az NV nekem hivatalosan annyit mondtak, hogy nincs a GeForce PhysX támogatva ... tervben volt az opció, de nem volt rá idő.
A nem hivatalos infók alapján a PhysX kész van, de a Batman-es lázongás miatt inkább nem került bele a végleges játékba. Igazából nemrég az NV is GeForce PhysX-hez írta a játékot a slidejaiban. Utóbbi nem hivatalos álláspontot az is alátámasztja, hogy ott van a hardver PhysX kapcsoló a játék beállítófájljaiban. -
janos666
nagyúr
És a Steam egyébként is jobb, míg be nem üt valami katasztrófa, hogy behal, és nem íródnak át az accountok sehova, addig nem tud megkarcolódni a DVD, elveszni a CD kulcs, és valószínűleg tovább lesz Steam (vagy jogutódja), mint amíg a DVD tönkremenne, vagy valakinek eszébe jutna még a mai játékokkal játszani. (És ezt gyakorlatilag mindenhova magaddal viszed, mert bárhol leránthatod a játékot, ahol be tudsz jelentkezni, és tolhatod, nem kell DVD-t hurcolászni.)
-
FragMaster
addikt
Nem a gpu-ban van a védelem. Eleve a vrm szorul védelemre, így egy dedikált terület a nyákon egy érzékelőnek lett kiadva, mely kritikus vrm terhelés esetén visszaugrasztja egy powerplay szinttel a kártyát amíg a vrm-ek nem kerülnek ki a kritikus helyzetből.
Szerk.: mindenesetre a végeredmény nem változik, szőrösfánkból leves lett -
zuchy
őstag
Mármint játékok szempontjából.
Mert lehet, hogy mindegyik variáció ugyanannyi TFlops-ot tud, mégis az egyik gyorsabb a másiknál, gbors csinált ilyen tesztet, hogy a több ALU, vagy a nagyobb freki hoz több fps-t.
De már nem tudom pontosan, hogy mi jött ki neki.
Mert vannak olyan játékok amelyek érzékenyek az engine szeompontjából.
Persze ezek csak viszonylag kis eltérések.(#667) gbors:Ilyet se látni nagyon, ATi és nVidia kari közösen számolnak grafikát.
-
subaruwrc
félisten
hm, techpowerup-os cikkből indultam ki.
na nem mintha 600 euroval jobban ki lennék segítve...katt777
ühüm...
nekem nem kell 3db 5870 teljesítménye, ez a szösszenet még az nvidia slijéhez tartozott.
9800gtx tri sli vs 9800gx2 quad sli címén.amúgy igen, kellene 3 vagy akár 4 5870 teljesítménye de nem mindennapos felhasználásra.
P00By
-
zuchy
őstag
Gondolom addig még csiszolnak a 40nm-en, menni fog az még feljebb is. Reméljük.
Procilimites témához: Az már elég durva, hogy egy 3.75GHz-s i7 is kevés neki.
Ilyen gyorsan nem nőnek a CPU-k ereje, sem a monitor felbontása.
Sok monitort meg nem sokan engedhetnek meg maguknak.(#640) rocket: Az is lehet, csak az a kérdés, hogy melyik a jobb. Több ALU és Tex alacsonyabb frekin, vagy kevesebb ALU és Tex nagyobb sebességen.
-
janos666
nagyúr
Elég régóta nem engedi már 3D órajelbe a kártyát a Catalyst. Talán 9.2 környékén még elég volt letiltani az AI-t, de nekem már úgy sem váltott fel, ha átneveztem az exet, átállítottam a GI verziót, IA off, stb...
Úgy látszik, magyar ember már csak a szürke importban bízhat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Formula-1
- Óvodások homokozója
- BestBuy topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Adobe Photoshop
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 4090 AMP Extreme AIRO videókártya, garanciával eladó
- Msi Mech 2x Radeon RX 6600 XT GAMING X 8G
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Apple iPhone 14 128Gb Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Apple iPhone 8 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest