- Telekom mobilszolgáltatások
- Eufy X10 Omni - lát, de nem néz
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Netfone
- Színpompás Galaxy S25 széria érkezik
- Mit tudunk a Pitaka márkáról, és milyenek a kiegészítőik?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz macilaci78 #15182 üzenetére
Menj be egy Toyota vagy Peugeot márkaszervízbe (szerintem utóbbi olcsóbb). Általában nem vészesen drágább és nem kell postaköltséget fizetni. Hondához én rendszeresen márkakerbe jártam gyári alkatrészekért, minden olcsóbb volt mint bármilyen webshopban.
Online nem találtam ingyenes cikkszám katalógust még Peugeot Rifterhez sem. Kerestem Opel Vivarohoz is mert abban is ugyan ilyen van, de ahhoz sincs. -
No.01
őstag
válasz bajnokpityu #15196 üzenetére
Ezen az arszinten szerintem a konkurensek sem sokkal jobbak...
Az olyan "aprosagokat" mint a gumi zaja meg a tobbseg nemn is veszi figyelembe holott tan ott lehet a legtobbet es a legkonyebben fogni.
Legalabbis anno P2-nel es a P3-nal is sokat szamitott. -
ncc1701
veterán
válasz bajnokpityu #15196 üzenetére
Zenét kell hallgatni, az elnyomja.
-
KTTech
veterán
válasz bajnokpityu #15188 üzenetére
A Toyotánál ez az általános, a többieket nem tudom. Amim volt más gyártótól, ott sem volt különbség a felszereltségi szintek közt a zajszintben (illetve felextrázva sokszor rosszabb volt, jobb esetben nem volt különbség).
El kell fogadni ezt a Toyotánál: a zajcsökkentés rengeteg plusz súly, ami a fogyasztást és vele a CO2 kibocsátást növeli, ami miatt a gyártónak keményen kell extra pénzt fizetnie, tehát jelentősen drágítja az adott modellt, ha beletennék, valamint az extra logisztika sem olcsó, olyan szinten nem, hogy ugye nem lehet a felszereltségi szinthez tartozó felnimérettől sem eltérni.
Aki jobb zajszigetelést szeretne, inkább a Lexus vonalon nézelődjön, annak se az alsó rétegében.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
félisten
válasz bajnokpityu #15188 üzenetére
A Toyota az elmúlt időszakban nekiállt spórolni a hangszigetelésen, a Corolla tulajok között megállapítottuk, hogy az egyik jelentős forrás az oldalsó ablakok (szimpla üvegek, nem zajcsillapított duplák). A Camry is hasonlótól szenved (nem találtam forrást, hogy a drágább modelleknél hogy van, de amiben én ültem, annak szimpla üvegezése volt).
Hozzá kell tenni, hogy minden ilyesminél a kérdés az, hogy mire ad a gyártó. Van Ford Puma a családban például, sok szempontból (műszerfal, hangszigetelés, praktikum, fejtér) egész jó, sőt, leveri a mi Corolláinkat, de például nincs magyar nyelvű menü a központi fedélzeti szórakoztató / navigációs egységben. Ez anno a 2012-es Ford B-Max-nál is így volt például.
Toyotánál erre például adnak, a Fordnál nem...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
válasz King Charles #15185 üzenetére
Sajnos általánosan csak megerősíteni tudom KTTech kartárs által írtakat. Nem kimondottan zajos autó a Camry, de nem is olyan csöndes, mint egy prémium (Lexus, Audi, Mercedes) mérettárs. Ezt vagy elfogadod, és akkor lesz egy szuper megbízható és korrekt autód, vagy körbenézel a konkurenciánál - nincs tapasztalatom a Ford Mondeo, Hyundai i40, Skoda Superb szinten, így csak másodkézből származó információt tudnék mondani.
Ha nagyon csendes utazóautót szeretnél, akkor még ajánlom figyelmedbe a Peugeot és Citroen modelljeit, most nyáron egy 2020-as Peugeot 508-asban utaztam le Szlovéniába, és irtó csendes autó.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Paxker315
addikt
válasz ncc1701 #15189 üzenetére
fogalmam sincs, mert nem ajánlatot kértem, nem beszéltünk árat csak termékeket Egyébként saccra 150k körül lesz, ha picit több, nem gond, ha kevesebb, öröm van. Aztán meg rájösz, hogy a szűk keresztmetszet a szimpla üvegezés, amit semmivel nem orvosolsz. Igazán készíthetnének utólagos vastag fóliát, vagy hasonló. Ha 0.5-0.6 dB-t megfog, már megéri
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #15186 üzenetére
hja, okt 5én viszem a Jettát szigeteltetni, kerékjárati ívek, négy ajtó, tetőkárpit, opcionálisan csomagtartó. Főleg gördülési zajt "észlelek" amúgy, elvileg 69db(A)-s külsőkkel megyek (MCC2, 16"). . Nézegettem, 18-as felniket geizhalson, ránéztem a 18"-as méretbeli CC2 zajszintjére, és, 72db(A), az meg "masszív" VÉtelkor mondtam is az eladónak, hogy szempont volt a 16-os felni is, olyan okokból, mint komfort, fogyasztás, zajszint.
Cserébe kevésbé mutatós. Hát ilyet!
Amúgy érdemes lehet IS300H-kat is nézegetni, használtan OFC. Sokkal rövidebb-kompaktabb, mint a Camry, és nyugisra hangolva. Charles nem írta, hogy csak újat szeretne. Nekem amúgy jobban tetszik az IS, mert pont kellemes arányokkal bír& nem túl hosszú-nem túl nagy.
-
KTTech
veterán
válasz King Charles #15185 üzenetére
A felszereltségi szintek nem érintik a mechanikai kivitelét az autónak - nem kapsz jobb hangszigetelést magasabb felszereltségnél (sőt, általában még romlik is a zajszint, minél magasabb a felszereltség - mivel pl. nagyobb átmérőjű felni jár hozzá, vagy épp napfénytetőt raknak bele).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
King Charles
tag
Sziasztok egy kis segitseget szeretnek kerni. Tervezek venni egy toyota camry-t. Nagyon fontos lenne hogy csendes legyen mert lesz olyan hogy 1600km -t kell majd levezetnem vele. A kerdesem az hogy magasabb felszereltseg mellé jobb zajcsillapitast ad a toyota? Pl dupla uveg es hasonlok vagy ezek nem fuggnek a felszereltsegi szinttol a toyotanal tipuson belul?
Koszi a valaszokat.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pharaoh #15183 üzenetére
De, egyszerűbb lenne egy 4eFt-os kapunyitó helyett egy 30kFt-os GSM modul évi 3kFt-ot kidobva egy tetszőlegesen választott mobilszolgáltatónak.
Nem mellesleg az adott távirányító működik az én garázsommal is, a GSM modult viszont ide nem használhatom, mert társasház.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Pharaoh
aktív tag
válasz macilaci78 #15182 üzenetére
Nem egyszerűbb egy gsm modul a kaputnyitohoz? A közép konzolon meg ki lehet tenni gyorshivoba
-
macilaci78
nagyúr
Sziasztok!
Apám vett egy Toyota Proace dobozos kisteherautót (májusi vétel, újonnan) és elirigyelte tőlem, hogy a robogóba beépítettem a garázskapunyitót.
Nézegettem a műszerfalat, hogy mi mögött fér el egy kb gyufásdoboznyi kapunyitó és hogy a gombját vezetékkel kivezetve egy pillanatkapcsolóhoz hol lehetne elrejteni.
A műszerfalon van két vakfedél, ami megfelelőnek tűnik. Mivel az autó új, garis, ezért nem kellene szétbarbárkodni a belteret. Arra gondoltam, hogy veszek másik vakfedelet, de kellene egy cikkszám. Tud valaki segíteni?
Illetve ha van más ötlet egy kapcsoló elhelyezésére, azt is szívesen veszem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
sagesz93
addikt
válasz bajnokpityu #15179 üzenetére
GLX csomagban radaros elől - hátul, úgyhogy a Suzukinál is lesz alkatrész hozzá. Kérdés össze lehet e hozni a GL+ felszereltséggel. Számolj be ha esetleg előrébb jutsz az ügyben!
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
Nem hiszem.
én ma vettem át a 0km swace-t, amit ugye egy 1.8 corolla kombi.
195cm vagyok, és elférek hátul.
Anya kocsija lett, volt egy új vitara, majd két sportage, majd ilyet kért.
a vitara és az scross (3cm különbséggel ugyanakkora hosszában 3cm), nekünk a vitarától kicsit nagyobbnak hat a corolla. sportagetől nyilván kisebb, az minimum 1 mérettel nagyobb kocsit ezektől. sztem nüanszok lehetnek a különbségek vitara, scross,corolla esetén, inkább üléspozició más, és ezért más a hatás, de ha beállítod rendesen, akkor nem lesz ez se kisebb.viszont lenne egy kérdés. a toyota úgy adja el a suzukinak ezt a tipust, hogy nincs, és nem is rendelhető bele tolatóradar. (helye belülről is, kivülről is megvan) Vajon, ha megveszem a toyota gyári radarokat, az fog működni ebben?
[ Szerkesztve ]
-
gorgo
őstag
válasz mézespálinka #15176 üzenetére
Vegyél Berlingo-t, és kalapban is vezethetsz .
Vagy vegyél napfénytetős exec kivitelt, ott nyerhetsz pár centit, ha lehúzod a belső tető rostélyt, persze ez nyáron felejtős![ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
addikt
válasz mézespálinka #15176 üzenetére
Na, igen. Valojaban a legnagyobb gond nalad akkor a magassag lesz.
-
addikt
válasz mézespálinka #15174 üzenetére
Egyebkent a hybrid Toyota-rol meg altalanossagban annyit, hogy a jo hajtaslanc, atlagosnal jobb fogyasztas es megbizhatosag oltaran felaldoztak szinte mindent. A kocsi belseje kompromisszumos, az elektronika 20 evvel ezelotti szinten van, de akarkivel beszeltem, mindenki azt mondja, hogy elromlani azt kb. soha nem fog. Ergo a hosszutavu fenntartasi koltseg nagyon alacsony lesz es nem fog tobbet tolteni a kocsi a szervizben, mint az uton. Ami ugye eleg sok komoly nemet markara sajnos jellemzo. Nem veletlen, hogy Pesten minimum minden masodik taxi valamilyen hybrid hajtasu Toyota. Azt kell merlegelni, neked mi a fontos. Ha valaki pl. mindig uj autot vesz es csak a gari vegeig hasznalja, akkor felesleges azzal torodni, hogy mennyire megbizhato, azt kell venni ami a legjobban tetszik, a legtobb extra-t adja. Ha viszont 10-20 evben gondolkodunk, akkor lehet erdemesebb elfogadni dolgokat. En nagyon szeretem az enyemet, de azert neha sirni tudnek bizonyos megoldasoktol.
[ Szerkesztve ]
-
mézespálinka
senior tag
Köszönöm szépen a válaszokat!
-
No.01
őstag
Adom az utolso ket postot
Egyebkent meg a matrix lampa nalam jol vizsgazik. Van ennel jobb. Persze csak az nem ennyibe kerul.
-
addikt
válasz mézespálinka #15167 üzenetére
Ezek a problemak minden hasonlo kategorias autoban siman megvannak, de talan meg egy kategoriaval feljebb is. A corolla egy olcso varosi auto, ennek megfeleloen kell elvarni dolgokat.
-
Senhi
aktív tag
válasz mézespálinka #15167 üzenetére
Táblafelismerő és adaptív fényszóró szerintem hozzák az iparági átlagot. Ha épp olyanok a viszonyok akkor nem jól működnek, de általánosságban nem lehet kijelenteni, hogy faluban mindig autópályát jelez. Nekem aurisnál is már elfogadhatóak voltak és a mostani rav4-nél is.
Adaptív fényszórónál tapasztalatom, hogy hosszú egyenes úton, ha a szembejövőnek gyenge a lámpája, sokszor későn kapcsol le, de más esetben jól működik.
A most rendelt corollák meg már új rendszert kapnak (TSS3), abban biztos javítottak ezeken is.Illetve nem tudom te hogy vezetsz, de én a kéziféket kikapcsolni szoktam indulás után ... esetleg az auto hold-ra gondolhatsz, annak valóban 2 ikonja van (üzemkész/aktív) és igen, minden induláskor be kell kapcsolni.
-
mézespálinka
senior tag
válasz Jakob.rabbi #15168 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Nem, nem a legfontosabb szempontok, de ha már az ember ennyi pénzt fizet az autóért, ami ígér egy (jól működő ) szolgaltatást, amit én kifizetek, akkor jó lenne ha tényleg képes lenne annak teljesítésére.
-
őstag
válasz mézespálinka #15167 üzenetére
Én a corolla kombit egy suzuki scrosshoz képest szűknek éreztem (de ez lehet testalkati kérdés is). A táblafelismerő a rav4-esemben is elég vacak, szerencsére engem kb. nem érdekel.
-
Jakob.rabbi
tag
válasz mézespálinka #15167 üzenetére
Ha ezek a legfontosabb szempontok autó kereséskor, akkor nem a Corolla TS a te autód.
-
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
Autót keresve felkerült a listára a 2019+ Corolla kombi, 1,8 Hibrid hajtással.
Youtube -on nézegettem teszteket. Még nem ültem az autóban, lehet, hogy a mérete miatt kiesik, de a teszt videoban látottak eléggé eltántorítottak.
Azt szeretném megkérdezni, hogy az alábbi dolgok javítva lettek-e, avagy nem szoftveres gondok ?
A video alapján ami nagyon nem tetszett:
-táblafelismerő rendszer elég gáz, faluban is autópályát jelez
- minden indítás után be kell kapcsolni az elektromos kéziféket, különben nincs (illetve ugyan azt a státuszt két helyen is kijelzi a műszerfalon )
- adaptiv fényszóró nem veszi észre, ha jönnek szemben\ későn veszi észre
- 180 cm felett tényleg nem lehet beülni hátra, mert egy esetleges ütközéskor az ember feje elakad a tetőben?Köszi a válaszokat!
-
Paxker315
addikt
válasz SPeti1984 #15164 üzenetére
Elvileg ez a mérete, érdemes megnézni, itthon a kívánt típust honnan lehet olcsón beszerezni. Választanék típust, és felkutatnám pl. árukeresőn, itthon milyen opciók vannak rá [link] Bár úgy látom, ilyen ET-s pont nincs idehaza.
De akár FB marketplace-n is érdemes nézelődni
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
válasz galervin93 #15001 üzenetére
Bakonyba napi használatra nem szeretne 4 évszakost. Amúgy inkább a felni a kérdés mert gumit könnyebben választ az ember.
-
Paxker315
addikt
válasz SPeti1984 #15161 üzenetére
Méretben vegyél Michelin CrossClimate 2-est , aztán jó lesz az. Nagyon max nyáron, kánikulában lesz előnye egy dedikált nyárinak, télen itthon kb kompromisszum-mentes a CC2.
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok! Ismerős ma vásárolt egy új Toyota Yaris Cross 1.5 123le sima szívó autót amire lassan be kellene szerezni a komplett téli gumi+felni+szenzor szettet. Gyárilag 17-es felnivel és 215/55 r17es gumikkal van szerelve, sőt az ajtónál a matricán is csak ez az egy méret szerepel, hiába szerelik a másik hybrid motorosokat meg az olcsóbb verziót 16os gumikkal is, így inkább 17es méretben szeretné venni. Tudnátok ajánlani olyan beszerzést, ahol még ha nem is gyári alufelni, de pont olyan paraméterekkel lehetne komplett szettet beszerezni? Toyota szalonban 800 ezret mondtak egy ilyen szettre amit azért sokall az ember.
-
KubanitoS
veterán
Gratula! Pont ilyen lesz az enyém is, ha egyszer megjön. Elvileg már le van gyártva, de nem tudni mennyi idő lesz a szállítás Japánból. Én a JBL-t szerettem volna beletetetni, főleg azért mert a mélyládát a csomagtérben úgy elrejtették, hogy észrevehetetlen és plusz helyet sem foglal (na meg a jobb hangzás miatt ), de erre nem volt lehetőség a korlátozott opciók miatt, vagy várhattam volna jövő ilyenkorig már a 2023-as árazással számolva (laza +1.5 millió...).
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Senhi
aktív tag
válasz Tom1939 #15153 üzenetére
Selection igen. Van radar, de csak 2 darab érzékelővel. Ha a képre ráközelítesz akkor látni is az egyiket, párja nyilván a túloldalt. Ha egy fal van előtted, azt látja, ha egy fa vagy bármi vékonyabb akkor nem. Sarkokat mondjuk pont jól látja (szűk teremgarázs miatt nekem is inkább az kell), de ez egy érezhető visszalépés. Visszacserélni emiatt mondjuk nem fogom
Neked comfort style plusba hányat raktak?Ami meglep, hogy mennyire halk. Tesztek alapján arra számítottam, hogy nem lesz nagy különbség az aurishoz képest (bár az előző rav4-et sokat vezettem és az köröket vert rá), de kellemesen csalódtam, főleg hogy batár mérete ellenére töredéke a szélzaj.
-
-
őstag
Szép! Ez Selection? És nincs elöl radar? Én direkt ezért választottam a comfort style+-t mert abban van és egyetértek hogy kell bele. Az értékesítőm szerint a jbl se egy nagy durranás (és a tesztautóban volt, én annyira nem voltam tőle elbűvölve, meg ha egy olyat kérek októberben lehet hogy még most is várok rá...)
-
Senhi
aktív tag
Ma végre átvehettem a szezonzáró szupercella közepén, kicsit aggódtam hogy rögtön elveri a jég, de megúsztam .
5 és fél hónap volt rendeléstől számítva, jelenlegi körülmények közt szerintem elfogadható.
Első benyomások pozitívak, Auris után nagyon másvilág, de nyilván ez árban is tükröződik.
Ami feltűnt rögtön, hogy sokkal könnyebb tartani a városi forgalom tempóját simán elektromosan, mert később kapcsolja a benzinest. Illetve 80-90 felett is megindul, ez a kettővel ezelőtti dízel után nagyon hiányzott.
Ami elsőre nem tetszik, hogy elspórolták az első radarokat így a szokásos 4 helyett (sőt, aurison 6) van 2, ami már az első parkolások után érezhető, mert rohadt nagy az a terület ahol nem lát. Rádió is elég ergya, a JBL még ha sokba is kerül, lehet megéri... -
eastsider
nagyúr
válasz Vismajor01 #15149 üzenetére
az lenne a legjobb, de nem talaltam sehol (autodoc, intercars, unix neztem)
[ Szerkesztve ]
-
OCTAMD
őstag
válasz Vismajor01 #15145 üzenetére
Aurisban cserélted?Mikori?
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
OCTAMD
őstag
válasz eastsider #15143 üzenetére
Még jó hogy rendelhető egyáltalán
Egyébként érdekes ez a kerékcsapágy hogy engem 388000km alatt elkerült az Auris Hybridnél,de nem is nagyon hallani,hogy cserélgetik,de pl.Priusnál jellemző
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
eastsider
nagyúr
Sziasztok!
Yaris 3 Hybrid ala keresek hátsó kerekcsapágyat a gyári 150-130k körül van. Koto-ban 30k a csere.
Moog márka milyen lehet? -
tipuka
addikt
Sziasztok!
Van egy 2013-as Hybrid Yarisom (még nem a faceliftes), szeretnék üléshuzatot venni bele, mert sokszor jól jönne. Valami olyat, ami nem gyűrődik fel a hátsóm alatt akkor, mikor már beszállok (kicsit nehezen mozgok).
Hol lenne érdemes vennem?
Nem a legolcsóbb univerzálisat szeretném venni bele. Google persze dob ki pár webshopot, de csak van valami bevált erre. Köszönöm előre is. -
queens
tag
Sziasztok!
Vajon a japán hb (2005) és a török kombi (2006) gyártású corolla e12 első ülései kompatibilisek egymással?
Bontóban találtam jó állapotú üléseket az enyémbe, SRS légzsákos az enyém is és a bontott is.
Kíváncsi vagyok hogy a légzsák csatlakozók ugyanolyanok-e.Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Doggy dog
senior tag
-
Doggy dog
senior tag
válasz Lali-213 #15131 üzenetére
Igen, alapvetően egyet értek,de olvastam egy autós újságcikket,meg nem mondom hirtelen melyiken,próbálom visszakeresni majd
Ott írtak a tévhitekről,köztük,hogy az 1.4 d4d a kettős tömegű és a részecskeszűrő hiánya miatt abszolút használható dízel a városban.
De ha ez sem javasolt,elfogadom.
Köszönöm mindenkinek!APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Lali-213
senior tag
-
Doggy dog
senior tag
Köszönöm mindkettőtöknek!
Város: a napfény városa 🙂
A hibrid azért árban máshol helyezkedik el!
'Másfélbe bele se fér. Sőt,2be se nagy a merítési lehetőség. Inkább 2,5-től ugrik meg a kínálat.
Kisautó sem játszik
Magas vagyok,kiskiskolás gyerekkel,Zafira csomagtartója,szinte mindig tele.
Kint baráti,de a városi dugózás,araszolás 10,télen 13
1.8, 140LeAPA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
KubanitoS
veterán
válasz Doggy dog #15127 üzenetére
Ha a városi használat alatt azt érted, hogy Budapest egyik végéről át kell menned a másik végébe naponta, akkor még jó is lehet. Ha kisebb városba akarsz boltba járni, akkor nem. A dízel terepe nem a város.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Doggy dog
senior tag
Sziasztok!
Toyota 1.4 D4D .
Mennyire városi szaladgálós?
Ha jól tudom Corolla és Auris és nincs kettős tömegű és nincs részecskeszűrő. Gyárilag.Jól tudom? Vélemények a városi használatra?
Köszönöm!APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Lali-213
senior tag
válasz OCTAMD #15122 üzenetére
Nagyon fura sztori, valóban. Sajnos nem is jutottam közelebb a megoldáshoz, első alkalommal május 21-én jött a hiba, utána vittem el egy autóvillamossági szervizbe, ahol kicserélték a leolvadt biztosítékot de a hiba okát nem találták meg. Aztán lábon elvittem egy Toyotára szakosodott szervizbe, ahol szintén nem tudták megoldani, mondván nem tudják reprodukálni a hibát.
Most a kistarcsai Szilas Járműjavítót néztem ki. Van vele valakinek tapasztalata? -
aszamóca
aktív tag
válasz OCTAMD #15122 üzenetére
Ha a biztonsági rendszer nyitott légzsákot érzékel, elképzelhető, hogy nem engedi indítani az autót. Érzékelő, vagy kontakthiba lehetséges. Akkor jó, ha a hiba folyamatosan fennáll, mert így mérhető. Sokkal rosszabb, ha hektikus mert akkor széttárt karok vannak.
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
Lali-213
senior tag
Sziasztok,
Van egy 2009- es évjáratú Auris 1.6 Sol MMT váltós autónk. Sajnos egy szokatlan problémával állok szemben: szépen jön- megy, aztán gondol egyet és elfelejt elindulni. Jön a Check Airbag hibaüzenet és még sem nyikkan. Voltam vele 2 helyen (egy autóvillamossági műhely és egy Toyotára szakosodott szerviz), de egyik helyen sem találták meg a hiba okát. Így most egy másik helyet keresek, hova is vihetném. Veresegyházon lakom, így jó lenne ha minél közelebb lenne. Jelen pillanatban nem üzemképes, így trailerrel lehet szállítani.
Van olyan szerviz amit ajánlanátok? Főleg Pest megye keleti fele lenne jó. Köszi előre is![ Szerkesztve ]
-
Shrike7973
senior tag
Sziasztok!
Egy idei új Toyota Yaris-nál próbálok rájönni, hogy az analóg sebesség és fordulatszám mérő közötti kis kijelzőn miért nem látom a javasolt (felfele) váltás ütemezését, illetve, hogy a bal alsó sarokban, ahol erre számítanék, miért van kiírva folyton csak az, hogy SHIFT. Van mód ilyen funkció beállítására? -
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #15116 üzenetére
wow. Ez gyári szín, vagy fólia? Szép! És így "hülyebiztosítva" is vagy, azért ezzel ütközni frontálisan lényegesen kisebb kockázat rátok nézve, mint egy teszem fel, MkII swiftben
-
duracell89
senior tag
válasz Vismajor01 #15116 üzenetére
Grat! Jó a fényezés, olyan modern toyotás Bi-Tone, az én RAV4-em ilyen alul színes, felül fekete.
Egy tipp: mindehol olvasni, hogy ezek alól lopják a katalizátort, tegyél rá valami védelmet, ha nincs még.
-
Vismajor01
addikt
1,5 év kihagyása után visszatérek a japán hybridekhez
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Ace owner
addikt
Sziasztok! Bérelt taxikent hozzám került egy 15os auris. Nem működik az erintokijelzo illetve a jobb oldali gomb sor. Mit lehet ezzel kezdeni? Csak csere vagy van valami mágikus megoldás?
Galaxy Fold 4
-
Ck.
addikt
válasz ncc1701 #15112 üzenetére
Nem. Míg a nappali menetfény a tompított felkapcsolásakor teljesen kikapcsol vagy elhalványul, addig a ködlámpa full fényerőn égeti a retinát. Némelyik tovább fűszerezi a dolgot azzal, hogy hátul is bekapcsolja. Konkrét autókat amiket fel tudok hozni példának: Yaris, Corolla, Prius, Qashqhai, Juke (messze ez a 6szemű küklopsz az egyik legzavaróbb), Civic, Accord, stb.
A legnagyobb kedvenceim a helyzetjelző_only+ködlámpa kombóval közlekedő ganévirágok.@gorgo: talán pont itt a megoldás, simán lehet, hogy egyszer véletlen beletenyereltek és azóta az év minden napján bekapcsolva maradt. Mondjuk az nem mentség, hogy a műszerfalon sem látja a jelzést. Remélem amúgy csak viccelsz és tudod hol van a kapcsoló és hogyan működik.
[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
Hm, pedig én is hasonlót tapasztalok, szinte szószerint ahogy a kolléga írja. Bp. külső kerületek.
Mondjuk engem a sok "félszemű" járgány meg a mindig-mindenhová furakodó-siető, jellemzően lógó belű (kis)puttonyosok jobban zavarnak az utakon, de az már egyéni szocproblem.[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
gaborn1
tag
Corolla 1.6 3 év/45k km-s szervíz 56E forint volt, ha valakinek hasznos ez az infó (Szombathely).
-
Ck.
addikt
Miért kell 10-ből 8,5 japán autó(s)nak ködámpáznia minden egyes éjszaka, de sokszor még nappal is? Napi 10x órákat vagyok az utakon, ez már jó ideje feltűnt és a többi gyártó autóira jóval kevésbé jellemző. Főként japán és olykor-olykor a franciák, dél-koreaiak is, de főként japán. Alig látok éjszaka olyan japán autót, ami ne világítania mint a karácsonyfa.
-
KubanitoS
veterán
válasz Dooonfrigo #15104 üzenetére
Ez személyfüggő dolog. Én biztos cseréltetném az egészet, hogy ne kelljen kétszer megbontani a kocsit. Kollégának igaza van, hogy akkor javíttasd, ha már rossz. Én viszont figyelném a jeleket és biztos nem várnám meg, hogy ott hagyjon a kocsi valahol. Nyilván vannak fokozatok, hogy meddig lehet elmenni.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
ncc1701
veterán
válasz Dooonfrigo #15104 üzenetére
Felesleges cserélned, majd ha szar lesz. Sajnos ezek ilyenek, beedződik a rugó ~10ekm után, utána kemény, mint a beton.
-
Dooonfrigo
tag
Sziasztok!
Adott egy 2008-as 1.3-mas Yaris, amit már egy viszonylag kemény kuplunggal vettem, nekem vételkor nem tűnt fel, másik kocsiba átülve vettem észre a dolgot. Úgy tűnik, hogy rendesen kiemel a szerkezet, nincs vele nagy gond.
Ennek ellenére szeretném megcsinaltatni, mert szeretném, ha még sokáig húzna a kis jármű. Voltam szerelőnél, ahol az egész kuplung cseréjét javasolták (150k mindennel együtt).
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek lenne-e értelme csak a munkahengert cserélni vagy inkább az egész rendszert lenne érdemes?
Előre is köszönöm!
-
őstag
válasz aszamóca #15101 üzenetére
Ok, köszi, akkor nekem kb 20-assal lesz drágább (csak az aktív szenes pollenszűrő lesz vagy 15). De még ez is jó ár, feleségem jazze jóval drágább éves szervizben.
Ck.: Hát akkor most éppen behozta, az NX350h kb ugyanaz (még egy kicsit erőssebre húzva), csak hát a Lexusban az áron kívül még a belső hely is gond a dizájn és a hangszigetelés felzabálja, mindegyik jóval kisebb belül mint a hasonló toyota (plusz még bemutató autó sem volt amikor a rav4-et rendeltem)
[ Szerkesztve ]
-
aszamóca
aktív tag
válasz Tom1939 #15098 üzenetére
Olajcserére vittem, tehát az olajat, szűrőt, tömítőalátétet meg egy 7xxFt-os egyebet cseréltek benne. Majd 25 nél beviszem a levegőszűrők cseréjére megint.
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest