- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Légies iPhone halvány színei
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tomsolo
addikt
válasz
Davetim #7017 üzenetére
Próbáld megdönteni
Bilzettel 3 helyen kapok 1-1 másodpercet - star utáni első kanyar - erdei szerpentin, kapaszkodó eleje - 1 meg tudok hozni összegészében, talán 42 lenne a vége de azt már más fogja kiautózni.
Bug kapcsán engem az érdekelne - arra számítottam, hogy kliens oldalon nem lesz változás, nincs ugye update - de a szerveren vajon reszeltek-e annyit hogy észrevegye mi alapján osztja ki a pénzt.
Pl. Bronco versenyét te nyerted meg? Vagy az SG-s 6 millás challengen kit hoz ki győztesnek...
-
tomsolo
addikt
válasz
Davetim #6948 üzenetére
Nyomtam egy ilyet.
Az angol tudásom remélem nem szemkacagtató -
czundermák
aktív tag
válasz
Davetim #6464 üzenetére
De jó lesz majd vehetek Bugattit hogy normális idő legyen Sprinten, erre vártam mióta. Annyira szeretnék bálnát vezetni hogy ne csak 7-en hanem már 8-an is ugyan azzal menjünk.... A1-re Bugatti mellé még csinálhatnának durva verdát, remélem a Koenigsegg is végre életre kel aztán lehet vele annyit menni amennyi bele van írva.
Zsömi: Csak a végsebességet nézik, akkor ennyi erővel az Atomnak sincs sok keresni valója A1-ben, sőt még a McLaren-nek sem... valami mást figyelnek mellette. Kérdés hogy mit.
-
bazso29
aktív tag
válasz
Davetim #6447 üzenetére
Ez már az első részben is bugos volt, ott is gyorsabb voltam kuplungolva a szekis autókkal, viszont itt jobban elszúrták és nagyobb vele az előny.
Igen ez "titok", de hozzáteszem semmi csalás nincs benne.Bronco: És tényleg. Fel se tűnt, hogy már akkor számol mikor még állok..
mod: Kössz Pecc
Bár úgysincs még egy olyan elvetemült aki egyszerre 3-4 gombot nyom, tekeri a kormányt és pedálozgat 250-nel a városban.
De ha már itt tartunk, visszatérve a gombok nyomkodására. Míg az első részben akkor is csak 1 sebességi fokot tudtam váltani, itt lehetőségem van egyből 2-t vagy többet is visszakapcsolni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Davetim #6407 üzenetére
Odapakoltam gyorsan egyet az Italia-nak. Hihetetlen, hogy milyen könnyű
vezetni (a Full Assist-ban mondjuk) az előző részbeli Corvette-hez képest.Viszont valami gáz van a játékkal: eddig simán kiugráltam belőle Alt+TAB-
bal, ha szükség volt rá, most direkt előbb Alt+Entert nyomtam, ne legyen
baj, de sajnos a visszaváltásba belefagyott. Nem értem... Nem lesz akkor
ilyen "on-the-fly" beszámolósdi, majd lövök shotokat a FRAPS-szal, aztán
bogarászom őket... Kár érte, mert eddig elég gyors volt a "dokumentálás". -
TGaben
tag
válasz
Davetim #5587 üzenetére
Akkor mégis értettem belőle valamit. Csak sajnos nálam nem lett"!" jeles. Maradt "data".
Ennek ellenére átneveztem, először "!" jelnek - start - nem talált mentést, majd vissza "data" -nak, de akkor meg "corrupt" Ez van. Neked is köszi, h lefordítottad! Nem foglalkozom vele többet. Kidobtam 10.000 forintot. Pedig igy is csóró vagyok, de ezt meg akartam engedni magamnak. Hiba volt. -
Nezz
tag
válasz
Davetim #5484 üzenetére
Onnan látszik, hogy mennyire van valódi FFB-je egy játéknak, hogyha lenullázza az ember ezeket az extra, külön a driver által hozzáadott effekteket (tehát csak az overall van 100-on vagy afölött), akkor még érez is valamit az útból.
A kuplung pedig gomb feeling... Fél centin csúszik. TDU1-ben el lehetett alapjárattal indítani az autót, még ha utána szépen le is lassult és végül lefulladt, de okos kuplungolással 5 km/h fölött minden autót meg lehetett tartani.
Itt elindítani se lehet. A váltás meg egy vicc...Ha a kaszinóban nyerni akartok járjatok poker tournament level 4-re... Szerintem a rulett meg a gépek mind aprópénznyelő dolgok... A pókerben legalább a tudását kamatoztatja az ember.
-
Bronco80
aktív tag
válasz
Davetim #5484 üzenetére
A Spring Effect és a Centering két különböző dolog, ahogy Dave írja. A Centering egyértelmű, viszont a Spring ha jól tudom azt jelenti, hogy mennyire erős a Force Feedback által kiváltott effektus. Ez nem a FFB erejét jelenti, hanem inkább azt, mennyi erő kell, hogy azt korrigáld (ha pld az FFB kicsavarta a kormányt a kezedből és vissza kell hoznod).
-
DigitXT
félisten
válasz
Davetim #5484 üzenetére
Akkor bocs, én a másikra gondoltam: ez viszont az FFB.
Gondolom azért nevezték így, mert ez adhat ilyen rugószerű
hatásokat: azok erejét állítja (ha 0%-ra veszed, logikus, hogy
megszűnik az összes erőhatás). Az Overall Effects Strength
meg gondolom magában foglalja a vibrációs effekteket is.
(Más kérdés, hogy azok inkább idegesítőek, így letiltandók.)Szóval valami van, de az biztos, hogy messze nem az igazi.
Csakhogy a TDU2 ennyit tud nyújtani - innentől nem lehet azt
állítani, hogy nem működik, vagy nincs. Van + működik, csak
olyan, amilyen. Mint annyi minden ebben a játékban... Ez van. -
DigitXT
félisten
válasz
Davetim #5469 üzenetére
Az nem FFB, hanem a hagyományos kormányok rugóját szimulálja
(innen a neve), ami a kormányt mindig középre próbálja állítani, attól
függetlenül, hogy mi történik a játékban. Kapcsold ki, akkor szervós
lesz az autó, de erősebb kanyarvételnél máris kapaszkodni kell bele
rendesen. (Ha neked ilyen hatás nincs, akkor nálad nem nincs FFB.) -
Enton
addikt
válasz
Davetim #5469 üzenetére
Namost ennek az effectnek van köze a FF-hez? Ha igen hanyason célszerű használni.
Előjött a FF de valahogy olyan furcsa a szájízem még akkor is, és még mindig sehol nincs a a betaban lévőhöz képest ahol nem kellett hozzá ez a spring effect.
Na mindegy majd hozzászokom.
Amugy ez a spring effect csinálja azt hogy minnél gyorsabban megyek annál nehezebb a kormányt tekerni vagy a játékbeli FF művelné ezt a vaalamit?(#5472) TESCO-Zsömle:
Highlife-al szoktam félkarúzni ott is mindig a középső mellett jobb oldalt, a többihez hébe-hóba bedobálok pár 100-at.
Meg az audisba szoktam de az mindig mikor melyikszabad.
2500-as asztalon mikor beültem volt egy srác szegény 4x töltötte magát újra 25000-el.
A legszomorúbb az egészben, hogy én ebből alig kaptam. -
Pecc
őstag
válasz
Davetim #5234 üzenetére
Igen, és megvehetitek azt a két szörnyü és egyben fölösleges autót is
A két jobb verda (FXX, Apollo), csak 3.szint elérése után oldódik, az meg 100000XP.Főszerkesztő kandúr: Bemész, a bárpultnál inditasz egy club vs club versenyt. Kiválaszthatod, hogy hawaii vagy ibizán legyen a verseny, beállítod az autó kategóriát és kb ennyi, keres a rendszer egy csapatot akik ellen versenyezhettek, minimum 2fővel.
-
DigitXT
félisten
válasz
Davetim #4331 üzenetére
Szívesen beszállnék én is.
Már csak nosztalgiából is.
(Remélem ebből már sikerült kigyomlálniuk az időmérős bugot.
)
Bronco80: azért Nezz is mond valamit, ha a driverbe belerakják a profilt, akkor gyorsulnia kellene rendesen. Az elsö részhez szerintem van is profil.
(Lehet, hogy az elején nem volt, nem tudom...)
-
Lacika_
aktív tag
válasz
Davetim #3091 üzenetére
Ha az Options/controlls -nál a Steering Damping csuszkát teljesen balra húzod eltűnik a késleltetés.
a Dead zone-t is levettem, hogy az első pár fokos kormánymozdulatokra is reagáljon, ne legyen lyuk az irányításban
a Speed factor a sebességtől függően megnöveli a Deadzone-t, szerintem ez is zavaró, csuszka balra
a Sensitivity-t is teljesen balra húztam, de a kormány progijában 335 fokot állítottam be
így egész lineáris lett a kormányzás, lehet kis korrekciókat is csinálni, de mégsem túl érzékeny a kormányde az FFB-ben hatalmas lyuk van a középállástól kb -30/+30°-ig nem fog semmit, nagyobb kormánymozdulatnál már életre kel, érezni is rendesen, ha megcsúszik, ellenkormányozni kell...
felraktam az első részt és ott tökéletes az FFB, középállásnál is fog rendesen a kormány, lehet üléspozíciót állítani, műszerfal nézetben nem forgatja olyan zavaróan a fejét...
megfogadtam, hogy amíg nem jön patch a hibákra, addig félrerakom, ha megbírták csinálni az elsőt, akkor ezt is
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Davetim #1825 üzenetére
Ez relatív, mert H-váltónál nem lehet kikerülni a veszteséget, amit a sebességfokozatok fizikai bevétele okoz, de ja. Hátrányban lesztek a vérprofikkal szemben, mert 100%, hogy a hétvégi sofőrökre lövik be a cuccot.
A szkriptelt H-váltóra nem tudok mit mondani. Te mit találnál ki az Edenes srácok helyében? Hogy dolgoznád le a H-váltó okozta hátrányt, hogy ne lehessen visszaélni vele?
-
Bocsánat, a napokban nem voltam gépközelben..
Igen, pontosan erre gondoltam. Persze, én sem azt várom, hogy a földút tükör sima legyen, dehogy is, csak itt úgy tűnt, mintha úgy törne, mint az 1-ben is, azaz nem gödör miatt, hanem félresikerült programozás okán.
De bízzunk benne, hogy tényleg kisimultak az utak -
TESCO-Zsömle
titán
Az Off-Road kategória megjelenésével elképzelhető, hogy az OnRoad autók univerzalitása csökenni fog. Ha a srácoknak van humoruk az Eden-nél, egy-két szupersportautó (Zonda, Enzo) alja fel is fog ülni terepen.
ubi:
Azért én nagyon örülnék, ha a Gallardo-hoz lenne egy ilyen tuning-pakk is. TDU1 óta szeretném terepen is kipróbálni.
-
zuchy
őstag
Szerintem azért érdekük a gyártóknak reklámozni a kocsijukat, igaz van amelyik ezt kevésbé szereti. Biztos hogy sokan nem sok kocsit ismernek belőle, remek reklám ez nekik. Persze nem fognak egyből rohanni Gumpert Apollo-t venni. De végül is ez csak egy játék.
Remélem a hangokra odafigyelnek majd, a Zondának brutál jó hangja volt a videóban. Ott a youtube, onnan csemegézhetnek.
Én SLR-t akarok, remélem az lesz benne.
Bár lehet addigra meg más kedvencem lesz. Nekem mindig változik.
-
nap
addikt
Azért a tdu centrálra felkerült modokból sejthetik, hogy merre induljanak el...
Remélem, hogy az első rész sikerei nyomán több neves gyártóval is sikerül megegyezniük, akik valamilyen oknál fogva kimaradtak eddig.Sőt, szerintem egyes gyártók akár fizetnének is, hogy bekerüljön egy-egy autójuk.
Azt gondolom, a Gunpert Apolló sem véletlenül szerepel annyit a trailerekben... -
szabod
senior tag
" Sokaknak nem tetszett, hogy a klub exkluzív autókat egyszerre csak egy tag használhatja. A készítők vették a lapot, de egyelőre titok, mit változtatnak ezen."
Hát nekem sem tetszene, hogyha egy valaki használhatná. Én ezt a klub exluzív autós dolgot úgy képzelném el, hogyha belépsz egy klubba, akkor lesz csak elérhető számodra az a bizonyos kocsi, és mondjuk csak egyszer veheted meg, mint a TDU1-ben az achivementes kocsikat (Alfa 8C, ME4-12 stb.)
-
Davetim
tag
És tényleg, a tdu.fr-nél már megírták a beszámolót: [link]
Még csak gépi fordítás van, azt is rohanva futottam át, de amit kiemelnék:
- az utak négyszer annyi polygonból állnak mint az első részben
- A trailerekben látott fizika nem tükrözi a valóságot, érezni a gumik tapadását, és a kocsinak súlya van, stb. Akit jobban érdekel úgy is elolvassa
- Lesz benne Honda S2000.Ha lesz rendes fordítás, még biztos sok jók ki lehet belőle hámozni.
-
-
madstunt
addikt
De lehet én dramatizálom túl a helyzetet
kb jah. engem baromira érdekel a játék de én nem vagyok feszült. vannak akik pl azért feszültek mer nem szép az aljanövényzet mintha az lenne játék lényege.nemtom de valahogy biztos én vagyok a balf*sz de nekem nincsenek komoly grafikai igényeim a játékoknál. érted 20 éves vagyok, tehát nem öregedtem ki a játékokból de vhogy mégis. kedvnc fpsem máig a Q2 pedig azóta megjelent baromisok szebb meg csillogóbb játék de abban ami egy játék lényege, a hangulat abban jobban tetszik. évente 1 játéknál többet nemnagyon szoktam várni évek óta, és ez most is így van. jól példázza az egészet mondjuk a C&C sorozat számomra. mocskosul filmszerű lassan már az egész de egyszerűen annyira nem képes hozni a ra2 hangulatát egyik se hogy bealszok rajtuk. a ra2 meg pol most vettük újra sokadjára és LANban toljuk masszíívan megint...
-
ATi0021
csendes tag
Azt a hír csak átfutottam, és nem vettem észre az általad kiemelt részt. Utána korrigáltam. De persze Te biztosan Isten lehetsz, hogy soha nem hibáztál. Mert ha valaki téved, akkor az biztos nem tud angolul stb... Nem értem miért kell leszólni az SG-seket. Persze a hibákat könnyű meglátni, ha valaki direkt azokat keresi. És akkor még azt hittem, hogy a magyar közösség összetartó...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a topic összefoglalót!
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat (vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t)
- Opel topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Autós kamerák
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen házat vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- Nokia 105 4G (2023) charcoal, Nokia 110 4G (2023) midnight blue
- ASRock B550 PG Velocita + Ryzen 5 3600 + 32GB (4x8GB) DDR4 3600Mhz CL18
- Philips 58PUS8505 Smart LED Televízió,146 cm, 4K Ultra HD ,Android, Ambilight, HDR10+ KIJELZŐHIBÁSAN
- Canon EOS 250D kiegészítőkkel, táskával (CSAK 200 expoval !!! )
- Lenovo Legion Go 512GB + rengeteg extra!
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - 256GB 1 ciklus 100% akku! 1 év garancia! Új készülék!
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest