Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- Bekerül az Apple Pay és Google Pay a Budapest GO alkalmazásba
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Felfrissítette magát a Galaxy Watch4
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
amdboy
senior tag
válasz
Vhiktor
#20899
üzenetére
Szerinted ez járható út vagy van értelme?
Minden esetben törekednie kell arra a kereskedőnek (illetve megbízottjának, a szerviznek), hogy a kijavítás tizenöt napon belül megtörténjen.
Ezért azt javasoljuk, hogy írásban szólítsa fel a kereskedőt (szervizt) a javítás Ön által megadott határidőn belüli elvégzésére. Hívja fel a figyelmét arra, hogy amennyiben a javítás ezen határidőn belül nem készül el, Ön úgy tekinti, hogy a termék nem javítható, és kérni fogja a termék cseréjét.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy amennyiben az üzlet/szerviz kicserélési/kijavítási kötelezettségének nyilvánvalóan nem tesz eleget (indokolatlanul és/vagy jelentősen túllépi a javítási/kicserélési határidőt), illetve ha például a minőségi kifogásáról a kereskedő nem vett fel jegyzőkönyvet, bejelentéssel élhet a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségen.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


