- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Sokat fejlődött a Tecno belépő ajánlata
- Minden készen áll a Galaxy Unpackedre
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Hammer 6 LTE - ne butáskodj!
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
- = Zk = - #6207 üzenetére
Én még nem próbáltam ki, sok a dolgom mostanság, a köv. héten látástól vakulásig tanulás és beadandó készítés lesz. Meg Logout cikkhez tesztelgettem, az is idő, plusz SSD-kkel játszadoztam, az is idő, Forma-1-re is szoktam mindig gyakorolni az aktuális pályára szimulátorral, még munkát is intézek, rengeteg dolgom van... de... jövő hét utáni héten már biztosan vissza fogok látogatni a Zónába.
-
proof88
addikt
válasz
- = Zk = - #6205 üzenetére
értem, és 2009-ben járt arra valaki?
-
proof88
addikt
Amúgy a STALKER-ben nálam bug volt, hogy Pripyat végén, amikor a stadionnál mutatja az anomáliákat meg mittudomén, egyből vált is a következő pályára? Mert egyszer bementem a stadionba, de ha előtte a jelzett pontba mentem, akkor kamera ment erre-arra, megmutatta a stadiont, aztán jött az npp-s pálya.
A másik, hogy Ti hol találkoztatok először azzal a kegyetlen bandit fejessel (most nem jut eszembe a neve, de a bárnál a Duty-k egyik fejese (Voronin Generális vagy az a másik) ad egy küldetést, hogy nyírjam ki, szerinte valszeg Dark Valley-ben van, a térkép közben Agropromnál jelzi), én valójában lefelé menet találkoztam vele, mikor 2. alkalommal mentem Strelokék rejtekhelyéhez... -
proof88
addikt
Sajnos én csak sztereóban nyomom a játékokat... egy igazán jó hangfalszett kéne, különben pénzkidobásnak érezném a költekezést, mert zenében meg esetleg játékban meghallanám, hogy nem elég jó a minősége a hangnak... pedig mióta szeretnék már 5.1-et...
-
proof88
addikt
válasz
- = Zk = - #6172 üzenetére
Én meg bugnak könyvelem el, mert nagyon idegesítő: necces helyeken sokat nyomogatom az F5-öt, ami a gyors mentés. Nyugi van, F5. Megyek 1 métert, béna vagyok, lelőnek. Betöltöm a gyors mentést és vagy épp lelőni készül valaki a hátam mögött (ilyenre is volt már példa), vagy előttem 1 méterre jelenik meg az váratlanul, aki amúgy állva várt rám az eredeti állapotban, amikor még nekem kellett előre mennem, hogy észrevegyen.
Persze komikus is tud lenni, pl. amikor ugyanígy, Agyperzselő lekapcsolása után haladtam szobáról szobára kifelé, és valahol magam mögött hagytam egy monolith-tagot, nem foglalkoztam vele, gondoltam úgysem ér utol, hát volt olyan, hogy F5-nél sehol nem volt, visszatöltésnél meg épp mellettem futott el, és persze nem tudta, hogy ott vagyok, mert befutott az előtte lévő szobába és elkezdett sétálni... persze aztán felhívtam magamra a figyelmet.
Szóval akkor nevezem ezt bugnak nagyon, amikor visszatöltésnél azért lőnek le, mert nem normálisan ment/tölt a játék.
Hellgate: Londont nem ismerem, de ott lehet, hogy ez jó feature, nem?Erről egyébként az jut eszembe, amikor még a régi gépemen (röviden: PIII 600, 256, Geforce3Ti200) játszottam le a DooM 3-at, átlag 15 fps-sel és a pokolos pályákon úgy általában mindenkinek lassabb volt a játék, nekem is, volt hogy 1-2 fpsem volt csak, és ott volt olyan, hogy ugrálnom kellett ilyen lebegő sziklaszerűségekre egymás után, és mindig gyors mentést nyomtam, ha átugrottam a következőre, mert néha spawnoltak ilyen elveszett lelkek, azok meg meg is lökik az embert ugye, nem árt a mentés... na és egy ilyen gyors mentés után volt az, hogy közvetlenül a mentés gomb lenyomása után jött belém egy, amit nem vettem észre, magyarul ha visszatöltöttem a játékot, már csak annyit látok, hogy hátulról lökést kapok és a mélybe is repülök...
Ez a kevéske fps miatt volt amúgy... Kezdhettem elölről a pályát...
-
proof88
addikt
válasz
- = Zk = - #6170 üzenetére
Miért gondolod, hogy ha eredetiben veszed meg a játékot, akkor az rossz lesz? Vagy félreértelek. Én eredetiben vettem meg (olcsón, 100% sorozat részeként kiadva, ami azt jelenti, hogy egy DVD-tok egy DVD-vel, benne egy széria számmal kis cetlin
), és ugyanolyan, mint a nem eredeti. A peccseket érdemes felrakni, mert sokat javítanak.
Azt viszont aláírom, hogy a legutolsó peccs sem javítja azt a hibát, ami a kedvencem: mented a játékot, meghalsz, visszatöltöd és nem ott vannak az ellenfelek, ahol előzőleg. Ezt ott a legkönnyebb megfigyelni (ott a legidegesítőbb), ahol nem szabad téren vagy, pl. leginkább az Agyperzselő lekapcsolásakor volt ez, mikor visszafele kellett menni és Monolithék ott voltak nagy számban, visszatöltésnél máshol voltak az emberek, meg nem azt akarták csinálni, mint előtte vagy elfelejtették, hogy ott vagyok, ilyenek. De ez a tört verzióban is jelen van. -
proof88
addikt
Én már gondolkodtam, de hogy megy a multi itt? Gondolom a játékban nincs olyan kooperatív mód, mint mondjuk a Doom3-hoz volt egy mod.
Kéne STALKER mmo. -
proof88
addikt
válasz
- = Zk = - #6130 üzenetére
Nem tévedsz, de majd utána lesz STALKER 2.
Itt olvastam.
-
proof88
addikt
válasz
- = Zk = - #6128 üzenetére
Azt hiszem, én is!
És nagyon jó érzés, hogy lesz még egy kiegészítő is, és egy 2. rész is!
-
proof88
addikt
válasz
proof88 #6126 üzenetére
Itt van cizoe bejegyzése.
Érdemes elolvasni a kommenteket, én is írogattam linkeket.Amúgy Prypiatban lehet járkálni COD4-ben is, ráadásul lopakodós a pálya, tehát viszonylag nyugisan meg lehet szemlélni, ők hogyan modellezték le. Óriás kerék ott is megvan, ill. uszoda is! Itt egy kép.
szerk.: amúgy találkoztatok anno STALKER-ben gitárral? Mert én a valamelyik végigjátszás során találkoztam, asszem emlékeim szerint, hogy Yantarban, miután már kiiktattam a psy-emissziót és nyugisabban lehetett járkálni. Rendes gitár, el lehetett rakni, habár semmit nem lehetett vele csinálni.
Ugyanott volt asszem olyan kenyér is, ami mintha el lett volna rontva, mert nem Bread volt odaírva, hanem "bread", így idézőjelekkel.
szerk.: Restricted zones
Na befejezem, nem akarom offolni a topikot!
-
proof88
addikt
válasz
- = Zk = - #6125 üzenetére
Nincs mit!
Egyébként olvastátok a wiki-s leírását a játéknak? Mert igazából elég összeszedett és nagyon tetszik, ahogy leírja a történetet is, onnan tudtam meg azt is, mi az az Orosz fakopáncs, viszont itt szerintem el van rontva az írás, mert idézek:
A Pripjaty közelében lévő rakétariasztó radart ezért átalakították egy hatalmas agyperzselővé („Brain Scorcher”), mely elpusztítja azokat a védtelen emberi elméket, akik túl közel merészkednek, így alakítva át őket agyatlan, agresszív zombivá.
De a játékban nem is ez volt az Agyperzselő, hanem azok a nagy antennák... bár nem tudom, azok eredetileg mik lehettek, mire használhatták a szovjetek anno, de az biztos, hogy a CS-ben tényleg ott van a Csernobil-2, azaz a rádió lokátor... elmegyünk mellette.szerk.: engem igazából nagyon érdekel ez az egész téma, és tudom, hogy sok más embert is, vannak szervezett túrák arrafelé, egyikben tuti részt vennék én is. Van cizoe-nak írásai logouton, amik Csernobilról szólnak.
És azt néztétek-e már gugli mapszon, hogy teljesen homályosak a veszélyes területek? Az NPP-től délnyugatra és északkeletre. És bizony ezek vannak megjelölve... nagyon kíváncsi lennék, mi a helyzet most ott...És azt ugye tudjátok, hogy miért lesz a STALKER-ben fehér pöttyözős a kép a sugárzó részeknél? Mert amikor videokamerával felvételt csinálsz ilyen sugárzó helyen, a felvett videó ilyen fehér pöttyös lesz!!! Nagyon durva, ezt egy indexes cikkből tudtam meg anno, linkeltem is cizoe írásánál.
-
proof88
addikt
válasz
- = Zk = - #6118 üzenetére
Monitor és laptop teszteknél mindig elemzik ezt is. Itt van például ez.
Ott van, hogyan néz ki a monitoron a kép különböző szögekből nézve, na nekem ez a problémám, mert egy nagyobb TFT-nél, pl a 22"-es wide-nál ez már probléma, sőt nem is azért, mert széles, a wide monitorok ugye nem olyan magasak, mégis nekem az a bajom, hogy vagy lent, vagy fent lesz fals kicsit a kép, és ha sötét van, akkor nem azt látom alul vagy felül, amit kéne, hanem fals színű változatot, ahogy a linken is láthatod.
A bevilágításra szintén a linken találsz példát, lent van egy fekete kép, rákattintasz és megnézheted, hogy alul nagy a bevilágítás, ez sötét képnél zavaró eléggé. -
proof88
addikt
Megnéztem a képeket is, de élőben is kíváncsi vagyok rá.
Egyébként monitor témához annyit, hogy nyáron vettünk 50-60 körül egy ASUS VW222U-t, ez 22"-es wide, 1680x1050 a natívja, 2 ms, ezekkel nincs is gond, dehát mivel TN+Film paneles, főleg STALKER-ben zavaró tudott lenni nagyon, ha éjszaka vagy sötét helyen voltam és nem tudtam úgy állítani a monitort (előre-hátra forgatható), hogy ne legyen olyan terület a monitoron, ami fals dolgot mutat... továbbra is visszasírom a CRT-ket és továbbra is szeretnék majd venni egy 21"-es jó CRT-t használtan, régi álmom... mondjuk itthon van egy 19"-es, csak nem elég nagy. -
proof88
addikt
Hát gyerekek, asszem mégiscsak ki fogom próbálni a 2009-es modot. 4-szer játszottam végig a SoC-ot (5 véggel), most pedig a CS-t. Úgy voltam vele, hogy most már elég, másra is kell időt szánni. Ma viszont úgy érzem, elvonási tüneteim vannak, vissza szeretnék menni a Zónába. A farkasok üvöltése, az anomáliák, a feltámadó szél, a stalkerek, a mutánsok... az egész atmoszféra... Call of The Zone.
Nagyon megfogott a linkelt vöröses égbolt... de én ilyen játékkal még nem játszottam, amibe ennyire beleszerelmesedtem volna... barátnőm már haragszik rá, mert ha elkezdek játszani vele este 8-kor mondjuk, akkor hajnali 4-kor halkan bújok ágyba, nehogy felébredjen rá és megnézze az órát, mert akkor kikapok. -
proof88
addikt
válasz
Dr. Romano #5747 üzenetére
Üdv!
Nos, én anno 1.0.0.0-val játszottam le Pentium D 930-cal. Ott mind2 mag meg volt dolgoztatva. Viszont a legfrissebb patch-csel, már C2D E8200-on nézve, az van, amit Te mondasz, a 2. mag alig van használva. Ezt én sem értem. Emellett az első mag meg majdnem mindig 100%-on.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Proxmox VE
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hobby rádiós topik
- Autós topik
- Építő/felújító topik
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Hegesztés topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 7400 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 SUPER 6GB Rampage Everest 500W
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A06 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest