- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyix
őstag
válasz proci985 #5709 üzenetére
én 2.0-ban végigvittem a játékot, igaz n00b fokozaton, és jó sok lőszerrel (x18 után a geci törpék miatt), mivel lecsökkentettem a lőszerek súlyát hogy sok férjen el. Az erőmű nem volt könnyű, mivel 90%+-os seva suitban és ecologist suitban is sok - radiationos artifactal is kb 20 secenként megkaptam a halálos sugárzást, ami fura, mert alapjátékban még a reaktorban a fűtőelemeken ugrálva is csak recsegett, de nem sugárzódtam be. Ezért a seva suitra rányomtam egy 150%-os radiation védelmet a configokból, ami nagyon gyorsan esett, mivel amortizálódott elég gyorsan. Voltak ilyen szép egy lövések a monolithosoktól (odajön, egy lövés, fejbetalál game over 80%-os ruhával, és 100% hp-val). És persze valahol lent volt egy controller is, hogy a kameraforgatással meg a hahhogással boldogítson, de persze sehol nem találtam meg.
Végülis amikor bejutottam az utolsó pályarészre ott már egyszerűbb volt, mert bár ott is pár lövéssel kinyírnak a monolithesek, de nincs sugárzás, nincs controller, nincs a robbanás előtti párbeszédek jó hangos visszajátszása, lehet araszolgatni.
Bár a bejáratnál a 3 felé ágazó folyosónál el kell dobálgatni pár gránátot, hiszen mind 3 irányban jósok monolithos van, akik ráadásul összevissza kiszámíthatatlanul ólálkodnak, fedezék meg alig van.Egyébként kint az npp-nél sztem könnyebb volt mint az alapjátékban, mert nem ment időre, és nem kellett azt a lelövök 4 embert, majd mindent lepakolva, végigsprintelek a bejáratig dolgot játszani, hanem csak majdnem nyugodtan (a helikopterek miatt nem teljesen nyugodtan) lelőni mindet, és bemenni. Bár a helik miatt így is sprintelnem kellett egy kicsit, de volt pár endurancés artifactom
Sztem az npp-ben a lőszer nem olyan nagy hiány, hiszen a monolithosoktól lehet felszedni, és én nem találkoztam törpével, bár az exoskeletonosokba is elég sokat kell lőni, de mégse 3+ tárat mint a törpékbe...szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest