- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Pulzust is mér az Apple AirPods Pro 3
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
válasz
proci985
#3229
üzenetére
Hát nekem inkább az a játékm jön be ami kijött. Az ilyen modokból csak azok jók szerintem amik a grafikára gyúrnak rá(óverhaló meg a flót
) a többi egy nagy szar( inferno és társai ). Nem tetszik hogy húszezer artifactot ki lehet pakolni az övre, aztán egyik se használ semmit, pl rajtam van 10 db holdfény, és 65kg val futva a hátamon kifulladok 5 mp alatt. Mod nélkül rajtam van 5 és ruhától függően akár végtelen ideig is futhatok. Nem jók a blowoutok se, idegesítő hangje van, grafikailag se túl szép, és nem lehet vele mit csinálni, ha rájön a játékra az ötperc ott halsz sziven ahol vagy. Meg vannak ezek az idegesítő szellemek, amik átmennek a falon is nem lehet előlük elbújni, ha lelövöd őket akkor meg elfogy a lőszered. Jó úgy az eredeti gáma ahogy van, az összes opció el lett találva, szerintem azért is lett sikeres, amin javitani kellene az az idegesítő swap(= motorcsere), meg új pályák kellenek, amiket kihagytak, több szál a cselekménybe( amiket kihagytak), több mellék küldetés(amiket kihagytak), tényleg egy kicsit jobb AI( amit kihagytak ), meg egy fanatikus béta tesztelő, aki benéz minden résbe, kipróbál minden lehetőséget, amire még nem is gondoltak( =én
akit kihagytak ).Amugy érdekelne engem is ez az SDK-s játékmodos terület, csak sajnos nincs időm most ezzel pepecselni, de lehet nyáron ha lesz egy kicsi, belefogok a shader programozásba, aztán meglássuk mi sül ki belöle.
mod:
az meik pálya a dark wood ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Apple iPhone 15 128GB,Újszerű,Dobozával, 12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! LG 24GM79G-B 24 144Hz FHD TN 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

) a többi egy nagy szar( inferno és társai ). Nem tetszik hogy húszezer artifactot ki lehet pakolni az övre, aztán egyik se használ semmit, pl rajtam van 10 db holdfény, és 65kg val futva a hátamon kifulladok 5 mp alatt. Mod nélkül rajtam van 5 és ruhától függően akár végtelen ideig is futhatok. Nem jók a blowoutok se, idegesítő hangje van, grafikailag se túl szép, és nem lehet vele mit csinálni, ha rájön a játékra az ötperc ott halsz sziven ahol vagy. Meg vannak ezek az idegesítő szellemek, amik átmennek a falon is nem lehet előlük elbújni, ha lelövöd őket akkor meg elfogy a lőszered. Jó úgy az eredeti gáma ahogy van, az összes opció el lett találva, szerintem azért is lett sikeres, amin javitani kellene az az idegesítő swap(= motorcsere), meg új pályák kellenek, amiket kihagytak, több szál a cselekménybe( amiket kihagytak), több mellék küldetés(amiket kihagytak), tényleg egy kicsit jobb AI( amit kihagytak ), meg egy fanatikus béta tesztelő, aki benéz minden résbe, kipróbál minden lehetőséget, amire még nem is gondoltak( =én
akit kihagytak ).
shield

