Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szellem.

    nagyúr

    LOGOUT blog (1)

    válasz Dávcy #4366 üzenetére

    Sajnálom a problémádat, de segítek egy kicsit.
    Elötte annyit jegyeznék meg, hogy mivel a ClearCover kemény műanyag, ezért nem mertem felrakni. Mivel alámegy a por, ezért én is leszedegettem volna a telefonomról és valószínűleg ez lett volna nálam is az eredmény.

    Szóval, ha megvan a telefon garancialevele és számlája illetve a tok számlája, akkor írni kell ide:
    sehsupport@samsung.com

    Leírod a konkrét problémát. A levélbe írd bele a telefon típusát, sorozatszámát, imei számát és mellékeld a fenti dokumentumokat amiket leírtam! Ellenkező esetben egy újabb levéláltás lesz, ahol ezt elkérik.
    Nagy valószínűséggel be fogják kérni a TMX-be bevizsgálásra a telefont, de ezt levélben jelzik és külön kezelik az ügyed. Erre vonatkozólag külön küldenek a TMX-nek egy megbízást, ami előnyt fog élvezni a többi szervizes munkával szemben.
    Aztán majd jön egy válasz. Az majd eldönti, hogy kell e még levelet írnod, mondjuk erősebb hangnemben vagy egyből megoldják a problémád.

    Akinek még ilyen gondja van, annak javaslom, hogy ekképpen járjon el. Minél többen jelzik a gondot, annál nagyobb lesz a felhajtás. Mindezt tapasztalatból mondom és írom. Volt velük pár levélváltásom.

    Ja és elképzelhető, hogy egy hét/levélre számítsatok. Az utóbbi időben kb. ilyen volt a sebességük.

    (#4372) jacis : Szerintem az nem ezüst, hanem neki is az Orchidea Szürke telefonja van és annak is inkább lilás a kerete mint tiszta ezüst. De, nagyon szép és jó kombináció. :R

    (#4369) Ákkk: Az S8 tokok közül a gyári Alcantara és Szilikon tokok nem problémásak. Mind a két tok nagyon jó minőségű és bélelt, mint az iPhoneok tokjai. De csak ez a kettő. A többivel nekem sincs bizodalmam!

    (#4377) Bence004: Szerintem Te is reklamáld meg, mert az nem normális és nem elfogadható, hogy a gyári kiegészítő kárt tesz a készülékben!

Új hozzászólás Aktív témák