-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kazanka
őstag
válasz
kentucky #4305 üzenetére
Azért kérdeztem, mert nehogy letagadják hogy ők mondták.Mert ha nem hivatalos a szervíz még baj is lehet belőle.Nem tudom hogy a Telemaxnak hány szervize van az országban és hogy ez az-e? Egyébként,nekem az a véleményem hogy nem küldhették volna szervízbe a 14 nap alatt csak ki lehetett volna cserélni.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
kentucky #4317 üzenetére
Hát, majd kiderül. De ezt említette itt a fórumtárs is korábban.
De, Nekem is hasonlót mondtak korábban még amikor kérdezősködtem a témában, hogyha kérem, megcsinálják.. Szal, persze ez ahány ember, annyiféle hozzáállás.
És, ottvan az, amit apaszka mond, és akkor meg elhajthatnak utána.. De, ez benne van akkor is, ha új a teló, ofkorsz.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
kentucky #4302 üzenetére
Nem kellett volna beírni.. Csak azt, hogy megteheted, sőt, a rendeléskor kiküldött e-mail-ben szerepel is. Sőt talán a szerződésben is.
Igen. Idézek a szerződésből:
Amennyiben a készülékkel kapcsolatban az átadástól számított 3 munkanapon belül hiba merülne fel, azt az Elõfizetõ a Szolgáltató adatai részben megjelölt telefonszámon jelezheti, ilyen esetben a hibás eszköznek a telepítés helyérõl történõ el-, illetve a cserélt új eszköznek a telepítés helyére történõ visszaszállítását egyaránt a Szolgáltató végzi díjmentesen.
A 3 munkanapon túli meghibásodás esetén a gyártó/forgalmazó által megjelölt hivatalos márkaszervizben lehet a hibát bejelenteni. Hibás termék esetén a Vevõt a Polgári Törvénykönyvrõl szóló 2013. évi V. törvény 6:159-167 §-ai szerinti kellékszavatossági jogok illetik meg.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
kentucky #4299 üzenetére
Amit Kali említett, úgy valszeg megoldották volna.. Persze, ehhez keménynek kell lenni.. Ha elengedted a témát, onnantól már mindegy.
Őőő.. Újként is zsákbamacska, mert újként is beázhat. Ezt annó az S7-nél is mondták.
TMX-nél általában van nyomáspróba. A cseppállóság elvileg megmarad. A búvárkodást utána nem erőltetném. Persze előtte sem.
Ha nem a TMX javít, onnantól kényes a kérdés.
-
james008bond
őstag
válasz
kentucky #4293 üzenetére
Én emiatt is még 1x átgondolnám a váltást io-ra:
No meg 1000 másik okból se váltanék, de te neked kell döntened.
Én biztosan nem adtam volna be 2 napos telefont szervízbe. A gari papíros részt sem értem. Ekkora értékű vásárlásnál addig nem jövök e a pulttól, amíg meg nem győződöm annak meglétéről.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
kentucky #4293 üzenetére
Ezért Én nem váltanék.. Ugyan úgy benne van a pakliban, hogy az i8 meg másnap szétnyílik a töltőn.
Meg valahol ugyan úgy magadnak csináltál így egy plusz kört, mert most javítják, az idő, majd visszaküldöd, idő, visszaállítanak mindent, idő, új teló, idő..
Szal, alapból leraktad volna, hogy bocsi, de ez így nem ok, vissza mindent, indítsák el a folyamatot, már előrébb lennél, mint most.
Én ilyenért nem váltanék.. Benne van a pakliban, sajnos. Fogyasztási cikkekről beszéltünk (igen, arról..).
Hozzáteszem, a beázásra alapból senki sem vállal garanciát. Garanciális feltételek között szerepel szinte minden víz/cseppálló telónál.
-
Teal'C
veterán
válasz
kentucky #4259 üzenetére
Én úgytudom mivel van ismerősöm a TMX-ben ,hogy ezeket a készülékeket kizárólag a TMX javítja mivel csak náluk van teknológia a 100% os javításra főleg a vízállóság miatt. szóval elvileg ők is felküldik Pestre.
Persze ez változhatott, mostanában nem volt szükségem szervízre.
-
Teal'C
veterán
válasz
kentucky #4252 üzenetére
Szerintem nyugodtan vegyél másikat, az előző telóm s8+ gyári érintő hivás volt, és csak mellesleg az úgynevezett sufnigsm ből volt mégis egy szó nélkül jóváírták ígylett note 8-am. Ez pedig hibátlan készülék sajnos becsúszik 1-2 szivatós darab.
Az meg hogy a szolgáltató paraszt hát ahhoz nincs mit hozzáfűzni.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
kentucky #4172 üzenetére
Noh, akkor ennyi, vidd az egész csomagot. Hátha. Mondjuk sajnos az benne lesz, h nem fogják tudni polcról kicserélni, mert nem lesz másik.
Ami fontos, működő állapotban legyen, vagyis, hogy ki tudják próbálni. Ez olyan bután hangzott, arra gondoltam, hogy úgymond legyen elindítva a teló.
-
válasz
kentucky #4157 üzenetére
Szia,
3 munkanapon belül bejelentett hiba/meghibásodás esetén adott a kicserélés lehetősége (a kijavítás helyett), ha a hiba/meghibásodás akadályozza a rendeltetésszerű használatot. (Nem működő kamera esetén ez tiszta sor.)
A szervizes menüben nézted amúgy, hogy ott mit mutat adott kamerára?
Amennyiben a webshopból vásároltad, úgy olyan T-Pontba érdemes bevinni, ahol a webshop szerint van készleten, ha azonnal megoldható a kicserélés.
Más kérdés, hogy ezt nem szeretik így csinálni, online rendelés esetén a 14 napos (ez a fentivel ellentétben, nem munka-, hanem naptári nap) elállást erőltetik, de az más téma, nem kell belemenned, mert az nehézkesebb és tovább is tart, mivel ha rábeszélnek, akkor minden visszaáll a szerződés megkötése előtti állapotra, de az sokszor hetek kérdése, mire törlik a szerződést és újra rendelni tudsz arra az előfizetésrejani70: Csak a 3 munkanapos cseregarancia létezik, 14 napos csak elállás van.
A 3 munkanapos sem azt jelenti, hogy azonnal vagy annyi időn belül cserélniük kell, a hibát/meghibásodást kell ezen intervallumon belül bejelenteni, aztán ha adott a rendeltetésszerű használatot akadályozó hiba, ami nem a nem rendeltetésszerű használat eredménye, akkor ha van készleten olyan készülék, úgy cserélik, ellenkező esetben meg berendelik és cserélik később, amikor megkapják a rendelést, ez lehet több is, mint 3 munkanap, itt már csak a 15 napra törekedés van előírva. -
TechRobot
aktív tag
válasz
kentucky #4148 üzenetére
72órán belül elvileg t-nek cserélni kell ha jól tudom.
Amúgy van házhoz jövős gari neten regeld a telót samu oldalán és már hívhatod is őőket házhoz és tudsz csere telót kérni. Nekem s8at adtak addig cserébe.Legjobbakkal is előfordul bár most már kezd hócipő kilenni nekem is, hogy a note4em 1 hónaposan cserélték, note7 instant kuka és a note8am is volt már szervizben.
Azért ez így Sh!t.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
kentucky #4069 üzenetére
Neem, Nekem ez pont a híváskezelés miatt jó.
Nekem van egy privát, és egy céges kártyám. Szal, úgy értem, hogy mondjuk ha a priváton beszélek, akkor Nekem az jó, hogy mellette csörög a céges kártyámra érkező hívás, és nem foglaltra dobja.
@Titana: Ez inkább szoftveres kérdés.
Szerintem.
-
hackeeeee
Jómunkásember
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Tekintsd át a téma Összefoglalót!
Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz bátran!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverapró
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7900XT 20GB Videokártya! Bemutató darab!
- MacBook Air 15 M3 8 / 256GB dobozos 12 hónap garancia
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Kingmax 1x2GB DDR3-1333 RAM
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged